abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30436180
Ik ben pas 22.04 in Amsterdam want ik moet eerst werken.. dus ik zie jullie allen op de boot!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:42:44 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30437939
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Xantra het volgende:

[..]

haha ook nog mensen waar ik mee kan gaan praten
alsof ik menno en jonas een handje ga geven, ken ze niet eens haha

*met een stijve piemel aan het luisteren naar original mix van kuffdam & plant - summerdream
De Paul van Dyk remix is toch wel even een factor 100 dikker dacht ik zo

Tjsa... jij vraagt of er nog meer mensen gaan... en ik geef antwoord
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:45:09 #203
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30438056
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef m-kay het volgende:
Heeren, MarkzMan, Swoppert, boer Gerrit en mijzelf hebben om 20.00 afgesproken op A'dam centraal, aan de Dam-zijde (bij de trams). TOT DAN!!!
Ja puik werk. Wij (5man ) kunnen ook wel eerder komen maar 8uur gaan we niet redden. We dachten zelf aan een uur of 9 daar zijn zodat we een pilsje met jullie mee kunnen drinken vooraf. Sluit anders even met Tom kort hoe of wat want ik heb jou nummer niet enzo.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30438223
Ik ben 21:46 op centraal dus ik ga dan ook gelijk door naar de boot
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_30444658
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef hp22 het volgende:
Ik ben 21:46 op centraal dus ik ga dan ook gelijk door naar de boot
Terecht, stel je voor dat je je eigen bootleg mist!

Volgens Xantra opende Armin er vanavond mee op de boot! Maar had ie 'm zelf ge-edit! Vette shit!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:06:09 #206
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30447178
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Volgens Xantra opende Armin er vanavond mee op de boot! Maar had ie 'm zelf ge-edit! Vette shit!
ja hij had in de break die vocalen en midden in de break werd denk ik de originele erin gegooid of ge-edit, want na de break kwamen er geen vocalen meer, vreemd zit nu ook echt te twijfelen...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:30:41 #207
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30449735
oef, terug van een zware nacht...

we kwamen rond 23.30 binnen op de beats van Harry Lemon 8, erg lekker opwarmend en af en toe flinke knallers, vooral vet toen hij Tiga (Triple T Remix) draaide en meer van dit soort knallers
Het was echter wel flink heet, maar de ocean diva was mooi aangekleed inclusief met danseressen achter van die schermen, zodat alleen de rondingen goed verlicht waren

Er waren precies genoeg mensen, drukker moest het niet worden, want dan was het nog meer zweten geblazen... want airco hebben ze nog niet van gehoord denk ik

rond 00.50 liet Armin z'n gezicht zien en de mensen begonnen direct te juichen en te klappen en dat soort rare dingen Lemon 8 gooide z'n laatste plaat erop wat overigens een heerlijke progressive-trance plaat met vocals! Toen werd er afscheid genomen van meneer Lemon8 en mixte Armin Zocalo erin, in de break hoorde ik wat vocalen dus moest gelijk aan hans denken, maar het was niet jou gehele bootleg, volgens mij alleen de break met vocalen uit je track.

Maar goed even hierop staan bléren en genieten en toen begon het gezeik, armin moest weer eens het pa-systeem oversturen en het geluid was niet om aan te horen, de eerste keer van het uitvallen van het geluid moest snel komen en ja hoor, bam weg zaalgeluid, armin had niks door, want de booth monitoren gingen vrolijk verder, het publiek leek het wel best te vinden en begon niet eens te joelen... raaarrrr

na 2 minuten ging het geluid weer aan en armin dacht waarschijnlijk, ik doe er nog een schepje bovenop, want ja het geluid moet zoveel mogelijk over de zeik gaan... behalve het geluid gooide hij de ene na de andere harde trance/techtrance plaat op met constant diezelfde vervelende riffs, daar moet je bij mij dus niet mee aankomen, we stonden ons helemaal kapot te ergeren en de avond leek dagen te duren... hiephoi, geluidscrash numero 2 is voorbij gekomen, bam weer 2 minuten alleen geluid van de monitoren, heeeerlijk

Het ergste was nog dat Armin die plaat met dat gedoe uit de film Blade erin gooide, kaaaaas in de Ocean Diva, het leek er steeds meer op dat Armin was veranderd in een dj ala Marcel Woods! Ik dacht dat ik het nooit zou gaan zeggen, maar wat was ik blij dat hij love theme dusk erin gooide, eindelijk wat hoge tonen en afwisseling, tundra was overigens ook goed te pruimen

Maar na deze afwisseling kwam nog even shivers voorbij kruipen en ging meneertje gewoon weer op de techtrance shit door... nou ja tom zeg 6 maal is scheepsrecht in z'n msn-naam, maar armin ging voor 3-maal is scheepsrecht, hoppa nog een keer geluidsuitval, maja armin liet z'n kapsones zien en ging gewoon lekker hard door, zodat misschien de 4e keer er ook nog inzat, ik was zo geirriteerd en zat maar: 'steek dat vingertje maar in je reet ipv in de lucht'. Armin ging hard door en Johan vroeg aan mij: 'Staan we bij PvD ofzo?' en op dat moment werd PvD's Crush erin gegooid leuke plaat maar net zo oud als me oma!

ik kon het 3 keer uitvallen van het geluid niet meer verwerken en ben maar rond 3.00 uur naar buiten gelopen, daar verder staan ergeren en de meeste mensen buiten zaten te ouwehoeren over de slechte set die armin aan het geven was!

toen nog maar even naar binnen gegaan en armin stopte rond 3.30, toen begon signum, we zijn toen naar huis gegaan want we hadden het gehad en hebben in de auto WEL naar lekkere muziek zitten luisteren

Nu weet ik weer, waarom ik zolang armin niet meer wilde horen, volgende armada night ben ik er dan ook echt niet meer bij, vreselijk zeg, was blij dat het feestje weinig knaken kostte!

Pluspunten:
+ 50% dames, waarvan iets van 30% erg lekker
+ opwarmende beats van Harry Lemon 8
+ Ocean Diva (logisch)

Minpunten:
- 40% homo's, waarvan ze aan je zaten en probeerden te versieren, wilde er bijna één aanvallen, dat heb ik anders nooit! Johan (mmat van me) kreeg te horen dat hij erg lekker was en dat hij het toppunt van de avond was van een kerel, naja daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van
- Allemaal bezopen klojo's
- Mensen die 3 meter de ruimte hebben en toch tegen je aan MOETEN lopen , waarschijnlijk om je aan te raken of door de drank, Fucked up...!!!!!
- Armin (mixwerk was te kort, maja heb je met techno, dan mag eht natuurlijk wat sneller, de arrogantie op z'n gezicht was te erg)
- geluid bij armin, lag aan armin want bij lemon 8 was het geluid erg goed!
- platenkeuze van Armin, geen echte klapper gehoord
- 5 euro betalen voor parkeren, en niet eens bewaking op de parkeerplaats

Plaat van de avond was ZoCalo, en dat zeg genoeg als je weet dat ik totaal geen fan van die plaat ben...

owja beat: jonas, menno, galen, nickson en armada luitjes gezien ja, stonden toevallig precies naast ons

edit: jullie weten dat ik geen fan ben van armin, maar ik ging voor een superset en verwachtte dat van hem, niet dat jullie denken van: jan die houd niet zo van armin dus daarom zo'n verhaaltje maar het was jammerlijk erg bout

[ Bericht 1% gewijzigd door Xantra op 10-09-2005 12:40:26 ]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_30450100
Aardig om te lezen, die review.

Armin kan idd soms gare buien hebben als het gaat om platenkeuze. En ach, kurk in de reet en ik heb geen last van die heaumeaux.
pi_30450568
OMFG, draaide hij Crush?!
pi_30450584
now playing: Tilt - New Day (David West Mix) [10:26m/164Kbps/44KHz]

Omg i die i cry moment.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:03:11 #211
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30450708
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aardig om te lezen, die review.

Armin kan idd soms gare buien hebben als het gaat om platenkeuze. En ach, kurk in de reet en ik heb geen last van die heaumeaux.
wel als je overal waar je kijkt homo's ziet, sorry hoor, heb geen hekel aan homo's maar ik wil ze liever niet zien
pi_30451011
En de damesch. Pot?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:21:58 #213
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30451309
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
En de damesch. Pot?
haha nah dat niet, waren normaal gelukkig
pi_30451368
Nou een lompe stampset trek ik niet vanavond... ben benieuwd
pi_30451659
Ik neem uit voorzorg een pak oordoppen mee. Dan hoef je niet naar dat gebeuk van Armin te luisteren, maar kan je toch midden op de dansvloer olijke popjes loeren.
pi_30453277
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef m-kay het volgende:
Heeren, MarkzMan, Swoppert, boer Gerrit en mijzelf hebben om 20.00 afgesproken op A'dam centraal, aan de Dam-zijde (bij de trams). TOT DAN!!!
Ons plan is om jullie te vergezellen in de kroeg rond 21u. We komen met de auto.
pi_30453704
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Wow
pi_30455270
* m-kay was net ruim een uurtje in de mix. .

01. Santiago Nino Feat Paleday - Arpeggia (High on Life) (Instrumental)
02. Dave Lambert - Yeah (Original Extended)
03. Rio Addicts - Crossroads (Perry O'Neil Remix)
04. Hammer & Bennett vs A Matsumoto & DJ Yoshi - Language Of Dreams (XDR Mashup)
05. Solead - Solid
06. Tilt - New Day (David West Mix)
07. Mark Thornton - Now You See (LNQ Remix)
08. Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed Mix)
09. Andy Moor - Halcyon (Alex M.O.R.P.H. Remix)
10. Smith & Pledger - Northern Lights (Original Mix)
11. Agnelli And Nelson - Shiver (John O'callaghan Mix)
12. Rank 1 - Top Gear

Rustige toegift: Carrie Skipper - Time Goes by (Floris De Haan mix)

[ Bericht 5% gewijzigd door m-kay op 10-09-2005 16:14:08 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30456032
Ik ga toch voor Mike En Perry
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:38:24 #220
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30457947
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef swopfile het volgende:
Ik neem uit voorzorg een pak oordoppen mee. Dan hoef je niet naar dat gebeuk van Armin te luisteren, maar kan je toch midden op de dansvloer olijke popjes loeren.
Lijkt me niet dat het zo slecht zal zijn. Alhoewel ik weinig zin heb in lompe techtrancers. Techtrancertje kan wel lekker zijn soms maar van mij hoeven er geen 2 elkaar te volgen. "Spacen" met die handel wil ik. Ik zet mijn geld dan ook vanavond op Perry O'neill ! Hopen dat het mixen hem wat beter afgaat dan de vorige keer dan gaat het top worden!

Ik ben me al aan het voorbereiden met wat Deephouse setjes
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:42:07 #221
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30458076
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef Xantra het volgende:

[..]

wel als je overal waar je kijkt homo's ziet, sorry hoor, heb geen hekel aan homo's maar ik wil ze liever niet zien
Lijkt me vreemd dat het zo erg is. In panama liepen er toen met perry o'neill / marnix / markus schulz ook wel wat rond. Ik heb er totaal geen moeite mee moet ik zeggen. Ze kunnen wat aparte dingen doen soms en ze moeten niet aan elkaar zitten en zeker niet aan mij . Verder ontkom je er in Amsterdam meestal niet aan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:47:46 #222
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30458295
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Lijkt me vreemd dat het zo erg is. In panama liepen er toen met perry o'neill / marnix / markus schulz ook wel wat rond. Ik heb er totaal geen moeite mee moet ik zeggen. Ze kunnen wat aparte dingen doen soms en ze moeten niet aan elkaar zitten en zeker niet aan mij . Verder ontkom je er in Amsterdam meestal niet aan
geloof mij, het was echt erg, liepen we naar andere kant toe, stonden er ook weer teveel gewoon, heb het ook nog nooit zo meegemaakt
pi_30458707
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Xantra het volgende:

[..]

geloof mij, het was echt erg, liepen we naar andere kant toe, stonden er ook weer teveel gewoon, heb het ook nog nooit zo meegemaakt
Ik heb het er ook niet zo op eerlijk gezegd...
pi_30472022
01. Allure - The Loves We Lost (Vocal Mix)
02. Electrovoya - Emotional Response (Original Mix)
03. Stan Void - A Moment Definition (Original Mix)
04. Mark Thornton - Now You See (LNQ Remix)
05. Above & Beyond Feat. Andy Moor - Air For Life (Original Mix)
06. Salt Tank - Sunset Highway (Mark Norman Remix)
07. Menno de Jong Pres. Sayla - Majestic (Arizona VS Passiva Remix)
08. Electrovoya - Whispers (Factoria Remix)

Mijn laatste
pi_30473631
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef jackson het volgende:
Ik stem uiteraard ook niet op alleen de producer anders had ik Niklas Harding op 1 staan .
da's inderdaad een relaxte dj, en ook nog een supervriendelijke gozer.

effe nog een aanrader, Incolumis is echt een zeer goede producer (niet ik, maar iemand anders)
probeer daar es wat van te vinden, bijv.

Incolumis - Angelic
Incolumis - One With Sanctuary
DJ Virgen - Eyes Of Innocence (Incolumis Remix)
Terradia Feat. Damona - Drowning In Dreams (Incolumis Remix)
Incolumis - Tsunami

echt heerlijke diepe techtrance...
pi_30475202
Zeg Heren en Dames,

stel ik woon in de buurt van Arnhem, heeft iemand dan een idee waar ik op een willekeurige avond kan genieten van de wat betere trance, ergens in de stad of er in de buurt?
Ik word zodanig gestoord van al die prut die ze op de korenmarkt zoal draaien...
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_30475683
quote:
Op zondag 11 september 2005 03:08 schreef trancethrust het volgende:
Zeg Heren en Dames,

stel ik woon in de buurt van Arnhem, heeft iemand dan een idee waar ik op een willekeurige avond kan genieten van de wat betere trance, ergens in de stad of er in de buurt?
Ik word zodanig gestoord van al die prut die ze op de korenmarkt zoal draaien...
Mischien helpt dit:

http://partyflock.nl/city/49.html
pi_30484348
D-dance was tof. Wodka was lekker. Twarres in de kop is minder.
pi_30488055
Was weer een gezellig avondje!

Na een tochtje met de bus, trein, veerpont en een pendelbusje kwamen we aan bij de nieuwe boarding plaats op de Distelweg. Ik begreep dat ze geen vergunning van de gemeente meer konden krijgen om bij de PTA te liggen, erg jammer.

Bij binnenkomst werden we begroet door het Duracell Konijn (die ik daarna gelukkig niet meer gezien heb, ik gok dat Armin erin zat ). Op naar de munten en garderobe. Helaas hebben ze de prijzen van de munten flink verhoogd, erg jammer! 10 munten voor ¤25,- (¤20,- vorige keer).

Onder het genot van een biertje beneden eens gaan kijken hoe Perry het er vanaf bracht. Hij mocht openen en gelijk 3 uur draaien dus kon hij gewoon zijn ding doen, het grootste gedeelte van z'n set bestond uit erg fijne platen (heel veel onbekend) en strakke overgangen. Platen die ik me kan herrinneren zijn Living The Dream (Matthew Dekay Dub), Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix), Allure - The Loves We Lost (Andy Moor Remix?) en uiteraard Wave Force! Het publiek genoot met volle teugen en Perry was nu al de held van de avond!

1 uur, tijd voor Armin. Hij draaide zeer teleurstellend, de opbouw was niet of nauwelijks aanwezig, voor elke trance plaat moesten er weer 2 tech-trancers in, erg jammer allemaal, met Katana - Play It Loud als dieptepunt. Silent Waves, Without You Near, Playmo en Advanced waren erg fijn om te horen maar waar is de tijd gebleven dat Armin nog echt trance draaide, jammer!

De hitte was inmiddels boven acceptabel niveau gestegen en ik ben dan ook een paar keer naar buiten geweest tijdens Armin. Ik heb het op het buitendeck nog nooit zo druk gezien

3:30 maar weer naar binnen want M.I.K.E. moest beginnen. Hij trok zich niks aan van het tech-trance geweld en ging gewoon op de progressive tour, althans dat dacht ik. Na een paar platen volgde een inspiratieloze beukset. Omdat het zo warm was en mijn energie snel op ging kon het me niet erg boeien. Tegen het einde van z'n set toch maar weer even naar beneden gegaan en dat bleek een goede zet want ineens was daar The Roc Project - Never (Filterheadz Luv Tina Remix), heerlijk! De afsluiter was Strange World, wat blijft dat toch een geweldige plaat! Na de laatste klanken van Strange World volgde nog een minuten-lang geklap en gejuig maar M.I.K.E. gebaarde dat hij echt moest stoppen.

Plus:
- Perry O'Neil
- Sfeer
- Veel fokkers aanwezig!

Min:
- Armin
- De extreme hitte, ik was letterlijk tot op mijn sokken doorweekt
- De prijsverhogingen van de Ocean Diva

Al met al een erg gezellige avond gehad ondanks de minpunten

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 11-09-2005 17:05:30 ]
pi_30489638
Voor mij begon de avond om 20.00 in Amsterdam, waar ik samen met MarkzMan, Swopfile en Boer Gerrit even 'pinten ging hakken' in een kroeg op Het Spui. Een goed begin is het halve werk en na nog even wat hamburgers bij de McDonalds naar binnen gewerkt te hebben, gingen we richting het veerpont. Even zoeken, busje in bij Snelle Henkie en hop, de boot op!

Na hardhandig gefouilleerd te zijn door de beveiligingsdame (nee Benno, niet de rookworst ) en uitgebreid handjes te hebben geschud met alle aanwezige Fokkers + aanhang zat ze sfeer er al gelijk in. Perry draaide errug lekker en is wat mij betreft de koning van de avond.

Om één uur begon Armin, dit maal helaas niet met de bootleg van hp22, maar met de normale versie. Zoals hp al zei, het was erg teleurstellend. Veel rare tech-trancers en totaal geen opbouw. Erg teleurstellende, de platen waren best goed, maar de volgorde en opbouw was ronduit teleurstellend.

Na een tijd lang op het dek gestaan te hebben om af te koelen, was het de beurt aan Mike om af te sluiten. Damn, wat een set! Die kerel trekt zich nergens wat van aan en staat gewoon lekker te beuken achter die draaitafels. Heb erg lekkere platen voorbij horen komen, maar had door de hitte helaas weinig energie meer om die dansvloer kapot te stampen.

Toen weer terug in het busje met Snelle Henkie en ruim anderhalf uur wachten op de trein. Hulde aan de gesjeesde frietboer die ons nog snel een frietje wilde geven, ondanks dat hij net gesloten was.

Uiteindelijk lag ik om half 9 in bed...moe maar voldaan. .

Plus:
+ Sfeer + lekkere damesch
+ Perry O'Neil!!!!
+ Fokkers
+ Geluidskwaliteit (wel iets te hard af en toe)

Min:
- Katana remix van Blade Theme *kras*
- Hitte
- Bierprijs
- Armin
- Niet wezen varen
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30490960
Zoo ben ook weer op aarde.
Perry draaide hemels. Alleen maar vette platen gehoord waaronder een aantal onbekende eigen producties.
Armin begon sterk met onder andere de nieuwe motorcycle en summer dream maar was daarna echt ontzettend slecht. De ene kutplaat na de andere en idd geen opbouw. Hoezo draai je Open Your Eyes (Markus Schulz & Elevation remix) als laatste terwijl daarvoor alle lompe techtrancers van het moment voorbij zijn gekomen.. :S
Mike vond ik wel lekker draaien maar het was veels te heet en ik was echt kapot om 3 uur dus toen kon het me ook niet meer echt boeien. Na een verschrikkelijke terugreis van 3 uur was ik uiteindelijk half 10 thuis.
  zondag 11 september 2005 @ 18:49:46 #232
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30491374
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef m-kay het volgende:

- Katana remix van Blade Theme *kras*
whahaha wij zaten ons vrijdag helemaal te bezeiken van het lachen, wat een kutplaat zeg!!!
een groter dieptepunt was het gevolg: publiek begon 'OE OE' te bléren, betekent dat je beter kan stoppen met je set lijkt mij

ben blij dat het toch niet echt aan mij lag dat ik armin zo kut vond
pi_30491489
Tja, armin heeft me de laatste 2 keer ook teleurgesteld, erg jammer. Het was echt van het ene handenklap-momentje naar het andere... Ik heb liever een DJ die zich meer concentreerd op zijn opbouw (het mixen op zichzelf was niets mis mee, maar dat mag ook wel hè ) dan dat hij constant het publiek voor zich laat klappen.
pi_30492291
Ik moet zeggen dat ik na gisteravond toch ernstig twijfel of ik überhaupt wel een kaartje ga halen voor Armin Only in Ahoy.
pi_30492319
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:20 schreef m-kay het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na gisteravond toch ernstig twijfel of ik überhaupt wel een kaartje ga halen voor Armin Only in Ahoy.
Dat is totaal iets anders
  zondag 11 september 2005 @ 19:43:48 #236
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30493024
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef hp22 het volgende:

[..]

Dat is totaal iets anders
armin is armin...
pi_30493057
Owja Joost, ik had gelijk! Het was geen bleckentrommel!

Plastikman - Spastik
pi_30494643
Ik twijfel ook of ik naar Armin Only ga.
pi_30495281
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef hp22 het volgende:
Owja Joost, ik had gelijk! Het was geen bleckentrommel!

Plastikman - Spastik
. . .
  zondag 11 september 2005 @ 22:14:45 #240
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30498263
Goede avond

Was lachen gister! Mijn avond begon met de heenreis waar ik al aan de pils zat die ikzelf mee had genomen. Even zoeken maar we hadden de ocean diva gevonden en zijn daarna in een surinaams cafe even pinten wezen drinken. Erg fijn leuk en lekker maaaaar.... we moesten natuurlijk snel die boot op dus we waren om 22.15 aan boord. Binnenkomen met Perry... goddelijk! Wereldset van deze man... zijn mixwerk was fantastisch en ik wist na 20min al; dit is de man van de avond . Daarna kwamen er wat fokkers binnenlopen met vriendinnen/aanhang enzo dus dolle pret . Ik herkende zowaar wat mensen dit keer

Toen Armin... tegenvallend begon hij dus met zocalo maar niet de bootleg... huilen in negatieve zin dus . Ben daarna even de zaal uitgelopen samen met HP22 en toen we terugkwamen draaide armin without you near . HP en ik stonden naar zo'n vrouwke te bleren die daar zat.. "how can you sit there watching... someone else" wel leuk vond ikzelf (ik had bier op en vond eigenlijk alles leuk behalve de hitte). Toen begon de ellende met Armin en het geluid ook. Armin draaide weinig bijzonders en ik heb dan ook een tijd op het dek gestaan. Die loze techtrancers kunnen mij geen seconde boeien op zo'n avond. Het geluid viel af en toe gedeeltelijk weg en dat was ook echt zuur!

Daarna nam mike het over en toen had ik het echt een beetje gehad. Lomp beukwerk is prima maar doe dat in het voorprogramma Qlimax of Sensation Black. Ik kom om te spacen met die handel!!!! en niet loos te knallen. Het geluid werd afwisseld hard en zacht steeds wat me nogal irriteerde. Tomaz wist mij te overtuigen om nog even te knallen op den vloer en heb daar het laatste half uur nog flink staan knallen . Afsluitende plaat erg fijn

Pluspunten:
- Fokkers!
- Chauffeur die we hadden
- Perry O'neill
- Bier -> ik had er weer genoeg op
- Ocean Diva
- Likje van raket van een mevrouw die voorbij kwam
- "Without you near" kwam voorbij

Minpunten:
- Wegvallen geluid
- Armin
- Munten 2,50
- Druk
- Heet
- Perry draaide maar 3 uur
- We hadden geen sigaren
- Heb 1 keer moeten betalen om te pissen

Slechte avonden maken ik zelden mee... en ook nu was het dus weer erg oke. Wel wat minpunten en tegenvallers maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij. De vorige D-Dance was wel beter moet ik eerlijk zeggen.

Leuke avond en vooral gezellig!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 11 september 2005 @ 22:18:32 #241
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30498423
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Xantra het volgende:

[..]

armin is armin...
No shit sherlock
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30500098
Zo de knetters. Ik ben weer een beetje leven . Wat was ik allejezus moe zeg. Die teringhitte @ OceanDiva was om te huilen!
Verder wel leuke tunes gehoord, maar ik kon niet echt uit m'n dak gaan. Helaasch. Volgende keer beter!
  woensdag 14 september 2005 @ 19:35:39 #243
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30580599
pssst heeft iemand deze al:

VA-Steve_Lawler_Lights_Out_3-(Promo)-2CD-2005-RNS
VA-Balance_008_Mixed_By_Desyn_Masiello-Promo_2CD-2005-MNS

contact me dan ff

Listening: PvD Live @ Rosenmontags Rave 02-11-2002

We're going down to La La Land
pi_30582241
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Xantra het volgende:
pssst heeft iemand deze al:

VA-Balance_008_Mixed_By_Desyn_Masiello-Promo_2CD-2005-MNS

contact me dan ff

Listening: PvD Live @ Rosenmontags Rave 02-11-2002

We're going down to La La Land
De eerste komt nu binnen. .

Accept me maar ff op msn. .
  woensdag 14 september 2005 @ 21:35:28 #245
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30584777
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef m-kay het volgende:

[..]

De eerste komt nu binnen. .

Accept me maar ff op msn. .
hou van je
pi_30586247
Wheheh, green velvet de shit ..
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 14 september 2005 @ 23:22:39 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30589127
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:11 schreef trancethrust het volgende:
Wheheh, green velvet de shit ..
Daar had je het over ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 15 september 2005 @ 19:16:52 #248
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30611030
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Xantra het volgende:

cd1 meesterlijk
cd2 tot 20min meesterlijk, daarna blije nichterige proghouse...
  donderdag 15 september 2005 @ 19:48:43 #249
36461 Joppy
geen colaboy
pi_30612160
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef marciemarcs het volgende:

lompe techtrancers

Ik hou er wel van. Maar goed, ik stamp dan ook rustig m'n enkel kapot op Q-base
Wel jammer dat dan de opbouw niet lekker was, dat is ook wel erg belangrijk. Ik hoop dat Armin op 12 november zijn opbouw wat beter in de gaten houd, gelukkig heeft dan ook langer de tijd.

Maar iemand het nieuwe album van M.I.K.E. (antwerp '05) al gehoord?, ik kan hem nog niet vinden
Let the beat control your body!
pi_30613271
wat is TechTrance?
geef een een voorbeeldje met wat platen...
Tri State. Tri State. !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')