oef, terug van een zware nacht...
we kwamen rond 23.30 binnen op de beats van Harry Lemon 8, erg lekker opwarmend en af en toe flinke knallers, vooral vet toen hij Tiga (Triple T Remix) draaide en meer van dit soort knallers
Het was echter wel flink heet, maar de ocean diva was mooi aangekleed inclusief met danseressen achter van die schermen, zodat alleen de rondingen goed verlicht waren
Er waren precies genoeg mensen, drukker moest het niet worden, want dan was het nog meer zweten geblazen... want airco hebben ze nog niet van gehoord denk ik
rond 00.50 liet Armin z'n gezicht zien en de mensen begonnen direct te juichen en te klappen en dat soort rare dingen
![]()
Lemon 8 gooide z'n laatste plaat erop wat overigens een heerlijke progressive-trance plaat met vocals! Toen werd er afscheid genomen van meneer Lemon8 en mixte Armin Zocalo erin, in de break hoorde ik wat vocalen dus moest gelijk aan hans denken, maar het was niet jou gehele bootleg, volgens mij alleen de break met vocalen uit je track.
Maar goed even hierop staan bléren en genieten en toen begon het gezeik, armin moest weer eens het pa-systeem oversturen en het geluid was niet om aan te horen, de eerste keer van het uitvallen van het geluid moest snel komen en ja hoor, bam weg zaalgeluid, armin had niks door, want de booth monitoren gingen vrolijk verder, het publiek leek het wel best te vinden en begon niet eens te joelen... raaarrrr
na 2 minuten ging het geluid weer aan en armin dacht waarschijnlijk, ik doe er nog een schepje bovenop, want ja het geluid moet zoveel mogelijk over de zeik gaan...
![]()
behalve het geluid gooide hij de ene na de andere harde trance/techtrance plaat op met constant diezelfde vervelende riffs, daar moet je bij mij dus niet mee aankomen, we stonden ons helemaal kapot te ergeren en de avond leek dagen te duren... hiephoi, geluidscrash numero 2 is voorbij gekomen, bam weer 2 minuten alleen geluid van de monitoren, heeeerlijk
Het ergste was nog dat Armin die plaat met dat gedoe uit de film Blade erin gooide, kaaaaas in de Ocean Diva, het leek er steeds meer op dat Armin was veranderd in een dj ala Marcel Woods! Ik dacht dat ik het nooit zou gaan zeggen, maar wat was ik blij dat hij love theme dusk erin gooide, eindelijk wat hoge tonen en afwisseling, tundra was overigens ook goed te pruimen
![]()
Maar na deze afwisseling kwam nog even shivers voorbij kruipen en ging meneertje gewoon weer op de techtrance shit door... nou ja tom zeg 6 maal is scheepsrecht in z'n msn-naam, maar armin ging voor 3-maal is scheepsrecht, hoppa nog een keer geluidsuitval, maja armin liet z'n kapsones zien en ging gewoon lekker hard door, zodat misschien de 4e keer er ook nog inzat, ik was zo geirriteerd en zat maar: 'steek dat vingertje maar in je reet ipv in de lucht'. Armin ging hard door en Johan vroeg aan mij: 'Staan we bij PvD ofzo?' en op dat moment werd PvD's Crush erin gegooid
![]()
leuke plaat maar net zo oud als me oma!
ik kon het 3 keer uitvallen van het geluid niet meer verwerken en ben maar rond 3.00 uur naar buiten gelopen, daar verder staan ergeren en de meeste mensen buiten zaten te ouwehoeren over de slechte set die armin aan het geven was!
toen nog maar even naar binnen gegaan en armin stopte rond 3.30, toen begon signum, we zijn toen naar huis gegaan want we hadden het gehad en hebben in de auto WEL naar lekkere muziek zitten luisteren
![]()
Nu weet ik weer, waarom ik zolang armin niet meer wilde horen, volgende armada night ben ik er dan ook echt niet meer bij, vreselijk zeg, was blij dat het feestje weinig knaken kostte!
Pluspunten:
+ 50% dames, waarvan iets van 30% erg lekker
+ opwarmende beats van Harry Lemon 8
+ Ocean Diva (logisch)
Minpunten:
- 40% homo's, waarvan ze aan je zaten en probeerden te versieren, wilde er bijna één aanvallen, dat heb ik anders nooit! Johan (mmat van me) kreeg te horen dat hij erg lekker was en dat hij het toppunt van de avond was van een kerel, naja daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van
- Allemaal bezopen klojo's
- Mensen die 3 meter de ruimte hebben en toch tegen je aan MOETEN lopen , waarschijnlijk om je aan te raken of door de drank, Fucked up...!!!!!
- Armin (mixwerk was te kort, maja heb je met techno, dan mag eht natuurlijk wat sneller, de arrogantie op z'n gezicht was te erg)
- geluid bij armin, lag aan armin want bij lemon 8 was het geluid erg goed!
- platenkeuze van Armin, geen echte klapper gehoord
- 5 euro betalen voor parkeren, en niet eens bewaking op de parkeerplaats
Plaat van de avond was ZoCalo, en dat zeg genoeg als je weet dat ik totaal geen fan van die plaat ben...
owja beat: jonas, menno, galen, nickson en armada luitjes gezien ja, stonden toevallig precies naast ons
edit: jullie weten dat ik geen fan ben van armin, maar ik ging voor een superset en verwachtte dat van hem, niet dat jullie denken van: jan die houd niet zo van armin dus daarom zo'n verhaaltje
![]()
maar het was jammerlijk erg bout
[ Bericht 1% gewijzigd door Xantra op 10-09-2005 12:40:26 ]