idd Sasha zoals het hoort, wereldplatenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef marciemarcs het volgende:
Sasha heeft weer een sublieme set gegeven afgelopen week! Echt de sasha die ik kan waarderen. Dromerige diepe plaatjes met af en toe een goede ingrosso-achtige plaat.
zier er leuk uit, maar die nieuwe conjure one vind ik echt bagger, valt me tegen, had op een plaat gehoopt van de kwaliteit van hun albumquote:Op woensdag 7 september 2005 04:13 schreef hp22 het volgende:
Vannacht ook weer eens een 'setje' gemixed:
Extrema - In The Mix - 07-09-05
Stuur een mailtje naar die gasten misschien dat dat helpt. Ik durf het zo niet te zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die weet waneer Epos - Vivago (Danjo & Styles Remix) uitkomt ?![]()
Als ik weer eens in een ozgur bui benquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef da_rippah het volgende:
Hans, binnenkort weer een mixje doen met alleen maar Discopolis, Acid, Not so dirty-achtige platen!
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef Xantra het volgende:
'SnapShot' Matthew Dekay’s nieuwe avond in Panama
'SnapShot', de nieuwe avond van dj/producer Matthew Dekay, is geboren en de eerste editie is op zaterdag 17 september in de Panama in Amsterdam.
"Het wordt een vet feest met een uplifting vibe, waar we de mensen geven waar ze voor komen: feest!" aldus Matthew Dekay.
Niet één, niet twee, maar liefst drie Matthews zullen tijdens deze eerste editie van 'SnapShot' hun opwachting maken in de grote zaal van de club: allereerst is er natuurlijk Matthew Dekay zelf, maar daarnaast voegen ook Matthew Roberts en Matthew Thomas van King Unique (UK) zich in bij hem in de dj booth om een liveset ten gehore te brengen.
Nils Noa (No) heeft vervolgens de taak om een einde te maken aan alle naamsverwarring en het feest compleet te maken met zijn solide, maar toch verassende, uplifting muziek.
“Het draait op deze avond allemaal om het 'ouderwetse' feestgevoel: lekker dansen, sjansen, maar bovenal feestvieren en genieten van muziek,” voegt Matthew Dekay tenslotte nog toe.
Samen met de Matthews zullen in de kleine zaal De Proluctors, Chris Lake & Rhytm Code (UK) er alles aan doen om dit waar te maken.
![]()
Het is inderdaad een eigenaardige Playlist, ik vond toen ik hem hoorde werkelijk geweldigquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef Joppy het volgende:
[..]
Opbouw lijkt mij idd een beetje apart, oudere platen vind ik geen probleem (mits goede platen natuurlijk). Zal even op zoek gaan naar deze set.
Hij was toen zooooo goed op D-Dance de vorige keerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef marciemarcs het volgende:
Hier probeer ik dus zeker bij te zijn!!! Matthew Dekay![]()
![]()
*fan is van Swopfile!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef m-kay het volgende:
Damesch mijne heren Ocean Diva gangers!! Ik had net de enige echteswopfile
aan de telefoon! Wij hadden morgen strandplannen, maar niemand wilde mee. Dussss, de plannen zijn veranderd.....pinten hakken in Amsterdam voordat we de wilde trance-waves gaan bevaren op de Ocean Diva! Wie wil er mee!!! Of wie wil niet mee, maar heeft een beter idee??!!
Vereisten: bier, kaas, damesch
Dresscode: piratenpak
Laat maar weten, wij willen wel!!! Bierrrr...
Groetjes van Swoppert en m-kay
Ocean Diva preparty Animatieteam 2005
Galenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:05 schreef Xantra het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal vanavond?
Ik ga het vanavond met een tweetal knapen er even over hebben. Als mijn chauffeur dan vroeger wil vertrekken dan gaat het lukken. Zo niet gaat het over maar het klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef m-kay het volgende:
Damesch mijne heren Ocean Diva gangers!! Ik had net de enige echteswopfile
aan de telefoon! Wij hadden morgen strandplannen, maar niemand wilde mee. Dussss, de plannen zijn veranderd.....pinten hakken in Amsterdam voordat we de wilde trance-waves gaan bevaren op de Ocean Diva! Wie wil er mee!!! Of wie wil niet mee, maar heeft een beter idee??!!
Vereisten: bier, kaas, damesch
Dresscode: piratenpak
Laat maar weten, wij willen wel!!! Bierrrr...
Groetjes van Swoppert en m-kay
Ocean Diva preparty Animatieteam 2005
haha ook nog mensen waar ik mee kan gaan pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Galen![]()
Verder geen idee.... misschien jonas steur & menno de jong maar jonas wist niet of hij vandaag of morgen zou gaan. Menno zou rijden voor em begreep ik.
Geen mensen die ik echt goed ken die gaan vandaag
Hoe meer spam, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://astateoftrance.web-log.nl/log/3517595![]()
Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down![]()
verkapt spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |