quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is er vandoor..
Tot vrijdag ergens ofzo
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben je nog bij Omniworld-FCDB geweest?
En gaan we nog een keertje BloodBowlen of blijft het bij die ene memorabele keer?
Ja, ik was bij de wedstrijd tegen Den Bosch. Jammer dat er niet een puntje in Almere bleef.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben je nog bij Omniworld-FCDB geweest?
En gaan we nog een keertje BloodBowlen of blijft het bij die ene memorabele keer?
nee zeker niet, vervelend zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:06 schreef Againzender het volgende:
Nooit leuk, je contacts opruimen omdat er iemand overleden is
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef Bjoro het volgende:
als je dan op delete drukt.....dat is echt hard![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Moet binnenkort maar weer eens een foto van Glenn hier droppen...
1) Nee hoor, gelukkig niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik was bij de wedstrijd tegen Den Bosch. Jammer dat er niet een puntje in Almere bleef.
En bloodbowlen moeten we nog een keer proberen ja, heb jij nog veel gespeeld met je team?
Lekker dank jequote:
nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
heeft iemand ng een tetsenbrd met een werkende letter die naast de i en p zit...
Hier k nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
heeft iemand ng een tetsenbrd met een werkende letter die naast de i en p zit...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
Mischien kun je de 0 gebruiken als alternatief voor de o begrijpen we teminste beter wat je wil zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef VoreG het volgende:
Fijn
Ik ga de kapper maar eens bellen vr een afspraak, met maar weer eens gebeuren
Dan v0el ik me net z0'n breezersletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mischien kun je de 0 gebruiken als alternatief voor de o begrijpen we teminste beter wat je wil zeggen.
dat ben je 00kquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan v0el ik me net z0'n breezerslet
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan v0el ik me net z0'n breezerslet
HBC (zaterdag 4e klasse) - Hoofddorp (zondag 1e klasse)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeeeeeeft ziiiiin in vanavond
Je zou eens op de markt moeten kijken, daar hebben ze meestal wel van dat soort dingen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
V00r het kamp van de rechtenfaculteit is de dressc0de Mafia, ik m0et alleen n0g z0'n bril hebben. Iemand ideeen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
V00r het kamp van de rechtenfaculteit is de dressc0de Mafia, ik m0et alleen n0g z0'n bril hebben. Iemand ideeen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HBC (zaterdag 4e klasse) - Hoofddorp (zondag 1e klasse)
nou ik niet zo...lang leve de Gatorade Cup![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
In de krant staat dat de gr00t0uders van Isra nu zelf naar Libië gaan, gr00t land 0m iemand te vinden....
Dat gaat veels te langzaamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kopieer gewoon een o en doe gewoon elke keer ctrl v
Ja klopt VoreG, maar ze gaan niet zomaar heen zonder dat ze iets weten hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
In de krant staat dat de gr00t0uders van Isra nu zelf naar Libië gaan, gr00t land 0m iemand te vinden....
Telegraafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef clauwheee het volgende:
Jup VoreG, eind september gaan ze. In welke krant staat het eigenlijk?
Ja ik las het daar ook in..quote:
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isquote:
Ja we vinden het ook erg spannend...en ook best wel eng.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het daar ook in..
wel spannend dat ze gaan..
eeuh ff denken uit mijn hoofd pagina 5quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isAl kan ik het stuk niet vinden, online, dus ik weet niet wat er allemaal nog meer bij staat
Precies...je was zeker 1 van de laatste die nog een kaartje heeft weten te bemachtigen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet voor niets zaterdag kaartjes voor gehaald. Vak 408, dat is toch bij de cornervlag bij het reclamebord van Super de Boer?
http://telegraaf-i.telegr(...)0050824_5/pagina.phpquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isAl kan ik het stuk niet vinden, online, dus ik weet niet wat er allemaal nog meer bij staat
quote:Ik ben een meisje van 9 jaar
Ik draag altijd 2 staarten in mijn haar
Ik ben een heel erg vrolijk kind
Ik lach al om een goede wind
Valt mijn zusje zich soms een breuk
Lig ik onmiddelijk in een deuk
Helaas heb ik een groot gebrek
Dat is dat ik nogal eens lek
Ze noemen me
refrain:
Annelies van de pies
Ik moet al piesen als ik nies
Vertel me nooit een goeie grap
Want mijn sluitspier is te slap
Ook zijn we laatst een keer uit eten gegaan
Lakschoentjes en een nieuwe jurk had ik aan
De ober komt met jus en spruit.... jes
Vlak voor ons gaat hij onderuit... dus
Wij zaten allen onder de appelmoes
De karbonades zaten in mijn moeders blouse
En bovendien door mijn gebrek
Zat in mijn jurkje nog een vlek
Ze noemen me
refrain
Ook zijn we laatst een keer op schoolreisje geweest
Dat was natuurlijk een enorm feest
De speeltuin Kindervreugd zat vol
Er was een wip en schommel
Elly bleef haken op de glijbaan aan een schroef
Peter kwam onder zo'n paardenhoef
Jan sloeg Erik een groot blauw oog
Mijn broekje bleef dus niet lang droog
refrain
Een van de laatste kaarten ja. Maar alles over voor die prachtige wedstrijd. Het is toch bekervoetbal he. En die naam alleen al, Gatorade Cupquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Precies...je was zeker 1 van de laatste die nog een kaartje heeft weten te bemachtigen ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:52 schreef clauwheee het volgende:
Dank heren. Al kan ik het nu weer niet lezen omdat je dan moet betalen
Wil er ook wel een .doc van maken of screenshot?quote:Grootouders wanhopig op zoek naar ontvoerde Isra (4)
’We gaan nu ZÉLF naar Libië!’
Gruwelijke moord op moeder schokte Nederland
door JAN COLIJN
GOOR/PEIZE, woensdag
Vrijwel wekelijks pendelen ze op en neer tussen hun woonplaats Peize en Den Haag. Dat alles met maar één doel: Ger en Clary van der Burg hopen ooit nog eens hun kleindochtertje Isra in de armen te kunnen sluiten, de kleuter die vorig jaar door haar vader Hasèn werd ontvoerd naar diens vaderland Libië. Vandaag wordt Isra vier jaar oud, maar opa en oma Van der Burg hebben nog steeds geen enkel levensteken van het kleine meisje vernomen.
De hoop van Ger en Clary is nog altijd gevestigd op de stille diplomatie. Vandaar het wekelijkse overleg met ‘Den Haag’. ,,We willen nu echter zelf naar Libië, liefst deze maand nog”, zegt oma Van der Burg.
Er ging een golf van afschuw door ons land toen duidelijk werd op welke gruwelijke wijze Marisse van der Burg, kapster in het Twentse dorpje Goor, door haar ex-vriend Hasèn A. van het leven was beroofd. De vrouw was van top tot teen gewikkeld in plakband. Als een mummie. In een ultieme poging probeerde ze Hasèn nog op andere gedachten te brengen: ‘I love you’, zei ze voordat hij haar ogen en mond afplakte met de tape. Het waren haar laatste woorden. Marisse stierf een langzame verstikkingsdood.
Hasèns twee handlangers die hielpen met de kidnap, onder wie zijn nieuwe vriendin die zich tijdens de reis naar Libië uitgaf als de moeder van Isra, zijn intussen in Nederland veroordeeld tot jarenlange celstraffen. De kwade genius ontsprong echter de juridische dans en zit in zijn vaderland.
Omdat Libië de internationale verdragen omtrent kinderontvoeringen niet heeft ondertekend, heeft het weinig zin de autoriteiten daar te vragen om uitlevering van Hasèn. Het is nu de zogenoemde stille diplomatie die haar werk moet doen. Een langslepende, veelal frustrerende procedure, waarbij de betrokkenen veelal in het duister tasten over wat er zich daadwerkelijk achter de schermen afspeelt. Om de autoriteiten in het moslimland niet te veel tegen de haren in te strijken, gebeurt alles immers in het diepste geheim.
Voor Ger (56) en Clary (55) van der Burg is het dan ook vooral gissen in welk stadium zich de onderhandelingen bevinden: ,,Maar we hebben wel degelijk de indruk dat er wat gebeurt. Vorige week nog hebben we een gesprek gehad met de directeur-generaal van Buitenlandse Zaken en we pendelen veelvuldig op en neer naar Den Haag. De mensen zitten dus heus niet stil.”
Hasèn zou al die tijd al vast worden gehouden. ,,Dat is wat wij via-via hebben gehoord. Maar er is niemand die het wil bevestigen. De grote vraag is dan ook waar Isra verblijft. Nee, niet bij de familie van Hasèn. Die mensen hebben we ooit ontmoet. Kort na Isra’s geboorte waren ze speciaal voor haar naar Nederland overgekomen. Dat waren hele fatsoenlijke mensen. Heel anders dan die Hasèn.”
Beide grootouders willen innu op korte termijn zelf naar Libië. Niet om er zelf te gaan lopen zoeken, want dat heeft volgens Clary van der Burg niet zo veel zin: ,,Het is een land, waarover we ons hebben laten vertellen dat je het kunt vergelijken met het Oost- Duitsland van voor de val van De Muur. Iedereen doet maar wat. Toch willen we er naar toe. Om de situatie nu eens met eigen ogen te bekijken.”
Volgende kolom
•Ger en Clary van der Burg zijn op zoek naar hun kleindochter Isra (inzet).
FOTO: JOS SCHUURMANS
Hoop doet leven. De grootouders verzamelen alle informatie die ooit over Isra en hun dochter Marisse is verschenen. ,,Krantenknipsels, foto’s, alles. We hopen haar dat ooit te kunnen laten zien. Zodat ze weet dat we alles in het werk hebben gesteld om haar te vinden. Want, mocht ze in Libië blijven, dan moet zo’n hoogblond meisje zich in zo’n land op een dag toch af gaan vragen wat eigenlijk haar achtergrond is. Wellicht gaat ze dan zelf op onderzoek uit.”
De Groningse oma gelooft niet dat het voor Isra – nu ze al een jaar weg is uit ons land – steeds lastiger wordt om de cultuurkloof tussen Libië en Nederland te overbruggen: ,,Ik denk dat ze zich moeiteloos aan zal weten te passen.”
Intussen proberen Ger en Clary het leven van alledag weer op te pikken. Zo goed en zo kwaad als dat mogelijk is. Deze maand is het een jaar geleden dat hun dochter in koelen bloede werd vermoord. En dús komen er weer allerlei nare herinneringen boven. ,,We hebben ontzettend veel steunbetuigingen gehad. Kaarten, gedichten. We hebben nog overwogen die dag een soort herdenkingsdienst te houden. Uiteindelijk hebben we daarvan afgezien. Je gaat dan toch al die ervaringen herbeleven. En ik wilde die afschuwelijke dag niet nog eens meemaken.”
,,In plaats daarvan hebben we samen met vrienden gevaren op de Friese meren. Met het bootje dat we een week voordat Marisse werd vermoord, hadden aangeschaft. Je moet als ouders immers toch verder. Al varend vergeet je dingen. Het water werkt helend.”
dat in tegenstelling tot jouw eigen plaatje ...... dat is verre van een lekker wijfie natuurlijk !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb nu steeds Dione () op mijn netvlies als ik een berichtje van clauwhee lees.
Gelukkig is het origineel ook cute...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb nu steeds Dione () op mijn netvlies als ik een berichtje van clauwhee lees.
Gelukkig is het origineel ook cute...
Nee, sorry, ik was te voorbarig. De zon is er inmiddels weerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
Ah, beginnen de buien daar te komen?
Waarom moet ik nu in vredesnaam dokken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dylan Dog!
Alles lekker hier?
Maar dan moet ik ook betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Omdat je een award achterover gedrukt hebt.
En omdat je Koné hebt.
ga je gangquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook betalen
Nope. Ik zit al 2 weken in huis vanwege m'n knieoperatie, volgende week word ik weer mobiel en één van de eerste dingen die ik ga doen is Plato bezoeken. k Ben er al 1,5 maand niet meer geweest, nooit gedacht dat ik geld uitgeven zo leuk zou vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Nog leuke cd's gekocht pfaffie?
Nope, doe ik sowieso niet veel aan. Dan is het hek van de dam en zit ik tot nog verder over m'n oren in de schulden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Zo, dat is zwaar. Ook niks via internet besteld dan?
goedzo aanpakken die zooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef clauwheee het volgende:
M'n ex-baas belde net.
Het eerste deel van het gesprek lag het nog aan mij.
Nadat ik m'n zegje had gedaan zag hij wel reden om één en ander intern door te spreken
Pfff.
De ze alle vier maar, ik heb ze p.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
ik heb nog wat oooo's te koop wie wil ?
Ah ja, jij bent nog een arme student.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, doe ik sowieso niet veel aan. Dan is het hek van de dam en zit ik tot nog verder over m'n oren in de schulden.Zolang ik nog het huis uit moet, valt het nog te overzien.
Helaas wel, als ik over 4 jaar miljonair ben, koop ik me helemaal suf in de cd's, ik moet nog even geduld hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent nog een arme student.
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
haha. Smoesjes. Vorige keer was het ook 4de tegen het 3de toen wonnen jullie ook gemakkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.
Ik werd al ongerust.
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef pfaf het volgende:
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.
Ik werd al ongerust.
oow wat wil iedereen toch met pfaf op de msnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?
Geen smoesjes. Bij ons 3e ontbraken de 4 spelers die 2 jaar terug nog in het 1e spelen, waarvan 1 zelfs nog steeds de beste speler van de vereniging is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha. Smoesjes. Vorige keer was het ook 4de tegen het 3de toen wonnen jullie ook gemakkelijk.
Ik had Schmoopy al gemailed. Maar ik zal ff komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:29 schreef VoreG het volgende:
Pfaf wordt mod ole ole *o*
Dat is inderdaad een oudje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
ik kon hem niet laten liggen in Hengelo voor 10 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oudje.
Heb 'm tot m'n grote spijt ook nog nooit gezien, ondanks de legendarische status.
die geweldige indies versie zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
Doe je goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo de presentatie is klaar!! alle document die ik nodig zou hebben.. heb ik nog een keer uitgeprint.. voor de zekerheid.. goed voorbereid.
alles uitgetypt wat ik wil zeggen...
hopla we gaan ervoor...!!
Nee dat doe ik nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe je goed!
Maar niet oplezen tijdens je presentatie he!
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Nog 50 min. en 8 uur en dan vakantie![]()
Sien het gaat lukken, ik ga duimen
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef Bjoro het volgende:
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?
* Bjoro is er morgen ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is er morgen ook, zal ik kijken of ik iemand weet ?
Ja diequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die geweldige indies versie zeker
als het niet lukt morgenochtend ff hier posten, kijk ik wel wat ik kan doen !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig.
Bluezz gaat vanavond nog proberen een kenniSCH uit Utrecht te polsen voor dat ene kaartje wat we over hebben.
mini meets zijn tof !quote:
is met net wat te verquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mini meets zijn tof !
Geen Hoolsje die ff naar Bloemendaal komt voor een openluchtconcert van Huub vd Lubbe en Friends ?
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Pfaf, nog 1 keer even nu!
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef popolon het volgende:
Voor -een bepaald forum- zeker pfaf?
oops
Dacht 't niet.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze willen een speciale mod op de slowchat reeks zetten, die schijnt compleet te ontsporen.
Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.-
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo straks naar Ajax
* MrDoegewoon durft geen plaatjes meer te posten
Moet je de vorige hools even terug lezenquote:
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.quote:
Klinkt even spannend...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
Woei!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de vorige hools even terug lezen
Ook bang voor spinnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Maakt me geen kont uit wie 't is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Niet echt.quote:
-oeps-quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Knoekie het volgende:
Hoi VBLérs
Normaal heb je hulpmiddelen nodig m zulke kleuren te zien flitsenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaaah, als ik morgen FA ben gemaakt, ben jij het eerste slachtoffer.
UIT DIE AVATAR!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaaah, als ik morgen FA ben gemaakt, ben jij het eerste slachtoffer.
UIT DIE AVATAR!
Als je hetzelf doet, krijg je misschien eindelijk die langverwachte ban.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Goatsequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je hetzelf doet, krijg je misschien eindelijk die langverwachte ban.
Wat was het uiteindelijke plaatje nou?
quote:
Duurt lang he? Dat blauw worden?quote:
Adem inhouden!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Duurt lang he? Dat blauw worden?
Blauw? Pffff.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Duurt lang he? Dat blauw worden?
zullen we je nog kwader maken, misschien loop je dan wel rood aanquote:
Klinkt machtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zullen we je nog kwader maken, misschien loop je dan wel rood aan![]()
Lekkahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef DivineJester het volgende:
Zoooo, lekker bakkie erwtensoep...
Breezerquote:
Hoi,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef appelsientje het volgende:
goede avond iedereen
zo het avond eten zit er weer in..
Oow dus je bent weg na vanavondquote:
Teveel gefokt?quote:
* appelsientje wrijft het vliegje uit het oogje van Clauquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, je hebt m'n foto collectie alsnog gekregen?
En?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
Ohne Ajax fahren wir zum CL
Ik vind je niet echt grappig hoorquote:
Pfaf waarom heb ik het idee dat jij deze gozer kent?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
En?
Hoe bevalt de grote-mensen-wereld buiten de beschermde PUB-muren?
Das binnen de minuut te bereiken hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, mijn Knoekie-avatar-limit is bereikt geloof ik
Jammer dat de Fokblok niet meer magquote:
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
En?
Hoe bevalt de grote-mensen-wereld buiten de beschermde PUB-muren?
Whehehehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat de Fokblog niet meer mag
Hey daar heb je dat pubertje met dat rete-irritante user-icon ook weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
wat dooj aalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
Hallicunaties?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Pfaf waarom heb ik het idee dat jij deze gozer kent?
1 ijskoud biertje voor Franky is onderwegquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doet u maar een 2-2 gelijkspel en een beslissing na de 17e penalty. Lijkt me fair.
je gaat weerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Knoekie het volgende:
Tot vanavond.
0, maar ik roep ook maar wat. Ajax zal vast weer doorgaan, 2-2 is een lekker begin. (Al was een winst beter, natuurlijk.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!
Wie heb je in het water gesmeten? Of wat, desnoods.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
-snip-
Meen jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef Knoekie het volgende:
Ik word zelf ook gek van me usericon.
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax benquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!
Een schildpad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wie heb je in het water gesmeten? Of wat, desnoods.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Psssttt....
klik
Wat hier allemaal gebeurt laat ik aan je verbeelding over...
Die kopquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Psssttt....
klik
Wat hier allemaal gebeurt laat ik aan je verbeelding over...
Dan drink ik vanavond een Jus'tje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax ben
en de rest van de vriendelijke Ajax mensen
Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef appelsientje het volgende:
zit nu summerbase te kijken
echt lachen
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gaan jij en Bluezz me nu niet meer stalken?
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
De achterkant van de foto circuleert ook wel ergens over het web.
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!
wordt tijd dat je snel naar Australië gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met google vrij snel te vinden, aldus VoreG.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inet
veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.
Maar ik ga ervandoor, ergens wat eten en het stadion in.
Bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja hey!
Heb ik tientallen foto's moeten doorzoeken, heb ik er ééntje gevonden waar ik niet stomdronken opsta, krijgen we dit.![]()
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite
Maar hé, stomdronken Pfafjes lijkt me ook leuk
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt tijd dat je snel naar Australië gaat![]()
quote:
De chef of het eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef Bluezz het volgende:
En weer thuis, en mijn naked chef in de keuken ruikt weer heerlijk![]()
Zal wel beide zijn.quote:
Moest je poepen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel één nuchtere van dezelfde dag gevonden. Boe En dan is het goed geweest.
Weg stoere imago op Fok!![]()
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moest je poepen?![]()
Maarre. Ik ben nu wel een klein beetje tevreden hoor![]()
Oooooooow. Dat verklaart een hoop inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.
Zie je, nu ben ik niet stoer meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Is dat pfaf? Had ik me anders voorgesteld!
Hou mij erbuiten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met google vrij snel te vinden, aldus VoreG.
Zeg VoreG hoe kom je aan die o?quote:
Ja waarom denk je dat ik lachquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je hoevaak de o in een zin voorkomt
Ik heb geen foto's met m'n gitaar op de pc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Ik had een Elliott-achtige jongen verwacht.
Hahahaha je u is ook kapotquote:
Qua haar ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met m'n gitaar op de pc.
Die heb je zeker ook ge ctrl v'eet ofnietquote:
Nee die deed het wel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Die heb je zeker ook ge ctrl v'eet ofniet
Je spelling stond uit zeker danquote:
Ik ga zaterdag ook maar weer eens naar de kapper, krt is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het lang(er) gehad. Maar dit is veel makkelijker.
Aah oke weer wat geleerdquote:
Morgen ff naar de winkel ermee.quote:
Voor die andere moet je een stukkie terugquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie maar 1 pfafje, heeeel donker, maar het is een begin Clau
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
MAg ik vanavond bij jou komen kijkuuuuh dan?
Ik zie dat als een JA!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/744248/6/50#29930026]woensdag 24 augustus 2005
![]()
Vanmorgen, kon niet meer reageren!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Franky, heb je je verjaardagstopic wel gezien?
Ik heb jouw topic ook gemist.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Franky, heb je je verjaardagstopic wel gezien?
Omdat je zo aandringt........quote:
Als je maar alleen de Iron 3 van Golfer gebruikt dan!quote:
Ik heb alleen zaterdagavond opgenomen en toen vond ik niets leuk. Dus ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef rubbereend het volgende:
MM wat waren de hoogtepunten van Lowlands van wat jij gezien hebt?
okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb alleen zaterdagavond opgenomen en toen vond ik niets leuk. Dus ik heb geen flauw idee.
Nah ja .. lekker ...... da's bij die Amsterdammers maar afwachten..... maar ga die wedstrijd wel kijken, als je dat bedoeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ga je lekker Ajax kijken zeker Eilanden?
Wat is calibreren ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
welke sien 4?
zo 13 september komen ze mijn tv calibreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |