Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax ben
en de rest van de vriendelijke Ajax mensen
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef appelsientje het volgende:
zit nu summerbase te kijken
echt lachen
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gaan jij en Bluezz me nu niet meer stalken?
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
De achterkant van de foto circuleert ook wel ergens over het web.
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!
wordt tijd dat je snel naar Australië gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax ben
en de rest van de vriendelijke Ajax mensen
Met google vrij snel te vinden, aldus VoreG.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inet
veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.
Maar ik ga ervandoor, ergens wat eten en het stadion in.
Bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja hey!
Heb ik tientallen foto's moeten doorzoeken, heb ik er ééntje gevonden waar ik niet stomdronken opsta, krijgen we dit.![]()
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite
Maar hé, stomdronken Pfafjes lijkt me ook leuk
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt tijd dat je snel naar Australië gaat![]()
quote:
De chef of het eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef Bluezz het volgende:
En weer thuis, en mijn naked chef in de keuken ruikt weer heerlijk![]()
Zal wel beide zijn.quote:
Moest je poepen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel één nuchtere van dezelfde dag gevonden. Boe En dan is het goed geweest.
Weg stoere imago op Fok!![]()
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moest je poepen?![]()
Maarre. Ik ben nu wel een klein beetje tevreden hoor![]()
Oooooooow. Dat verklaart een hoop inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.
Zie je, nu ben ik niet stoer meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Is dat pfaf? Had ik me anders voorgesteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |