Er gaat een wereld voor me open.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
En?
Hoe bevalt de grote-mensen-wereld buiten de beschermde PUB-muren?
Whehehehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat de Fokblog niet meer mag
Hey daar heb je dat pubertje met dat rete-irritante user-icon ook weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
Ohne Ajax fahren wir zum CL
wat dooj aalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
Ohne Ajax fahren wir zum CL
Hallicunaties?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Pfaf waarom heb ik het idee dat jij deze gozer kent?
1 ijskoud biertje voor Franky is onderwegquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doet u maar een 2-2 gelijkspel en een beslissing na de 17e penalty. Lijkt me fair.
je gaat weerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Knoekie het volgende:
Tot vanavond.
0, maar ik roep ook maar wat. Ajax zal vast weer doorgaan, 2-2 is een lekker begin. (Al was een winst beter, natuurlijk.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!
Wie heb je in het water gesmeten? Of wat, desnoods.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
-snip-
Meen jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef Knoekie het volgende:
Ik word zelf ook gek van me usericon.
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax benquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, hoeveel hartaanvallen wil je bij me bereiken!
Een schildpad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wie heb je in het water gesmeten? Of wat, desnoods.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Psssttt....
klik
Wat hier allemaal gebeurt laat ik aan je verbeelding over...
Die kopquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Psssttt....
klik
Wat hier allemaal gebeurt laat ik aan je verbeelding over...
Dan drink ik vanavond een Jus'tje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Suijk ik wil ff zeggen dat mede dankzij jou ik vanavond voor Ajax ben
en de rest van de vriendelijke Ajax mensen
Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef appelsientje het volgende:
zit nu summerbase te kijken
echt lachen
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gaan jij en Bluezz me nu niet meer stalken?
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
De achterkant van de foto circuleert ook wel ergens over het web.
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk jij dat we met één zo'n fotootje tevreden zijn?!
wordt tijd dat je snel naar Australië gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met google vrij snel te vinden, aldus VoreG.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Whahaha pfaf in z'n blote reet op inet
veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Goed nieuws! Langzaamaan zijn we je aan het bekeren.
Maar ik ga ervandoor, ergens wat eten en het stadion in.
Bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja hey!
Heb ik tientallen foto's moeten doorzoeken, heb ik er ééntje gevonden waar ik niet stomdronken opsta, krijgen we dit.![]()
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite
Maar hé, stomdronken Pfafjes lijkt me ook leuk
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn ook erg leuk, maar niet voor de foto.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt tijd dat je snel naar Australië gaat![]()
quote:
De chef of het eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef Bluezz het volgende:
En weer thuis, en mijn naked chef in de keuken ruikt weer heerlijk![]()
Zal wel beide zijn.quote:
Moest je poepen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel één nuchtere van dezelfde dag gevonden. Boe En dan is het goed geweest.
Weg stoere imago op Fok!![]()
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moest je poepen?![]()
Maarre. Ik ben nu wel een klein beetje tevreden hoor![]()
Oooooooow. Dat verklaart een hoop inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik 3 meter lang ben en anders niet op foto's pas.
Zie je, nu ben ik niet stoer meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Is dat pfaf? Had ik me anders voorgesteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |