quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Ziet er geinig uit Sientje!
nicequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
tadaaaa de MSN taart
[afbeelding]
Het moet een raket voorstellen
gelukkig dat ze bij msn geen rakketen ontwerpenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
tadaaaa de MSN taart
[afbeelding]
Het moet een raket voorstellen
nee die was blijven hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
gelukkig dat ze bij msn geen rakketen ontwerpen
Allebeide teams opgerolt pfafquote:
Geen foto's verkrijgbaar i.v.m privacyredenenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Wow ik heb een "foto" boek, terwijl ik geen foto's erop zet.
anoniem, zoals een echte superheld betaamt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Wow ik heb een "foto" boek, terwijl ik geen foto's erop zet.
oi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:04 schreef Suijk het volgende:
'Allo.
Anoniempje, dat doet me denken aan al de brieven die ik schreef geschreven werden naar break out enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
anoniem, zoals een echte superheld betaamt...
ooooohhhh....ben jij die anoniempjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Anoniempje, dat doet me denken aan al de brieven die ik schreef geschreven werden naar break out enzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooooohhhh....ben jij die anoniempje
Jij hebt echt veel brieven gestuurd !
ennuh waar is dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef Superheld het volgende:
Als jullie je vervelen mogen jullie mijn koffers wel uitpakken.![]()
Etten-Leurquote:
Ons eerste ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:23 schreef just me het volgende:
Jajaja en ik ben ook hartstikke druk! Gisteren beker wedstrijd gewonnen, daarna bardienst en nu weer druk op school aan het werk!
netjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ons eerste ook
Nog wel de derby tegen VC Vlissingen, met 3-5... Op z'n Duits, eerst met 3-1 achter staan en in de 89e minuut 3-4 en in de 91e minuut 3-5 scoren
welk dorp was je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ben goed kapot gegaan gisteren en eergisteren. Overnachten in een prehistorisch dorp. Niet geslapen, teveel gezopen, overdag trainingen volgen.
Wel een aanrader voor een grote groep!
Bussum dichtbijquote:
Dan niet zeuren, ik geef je de kans om de verveling tegen te gaan en dan kom je met zoiets.quote:
2e heeft dus gewonnen (mijn team) en het 1e heeft gelijk gespeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ons eerste ook
Nog wel de derby tegen VC Vlissingen, met 3-5... Op z'n Duits, eerst met 3-1 achter staan en in de 89e minuut 3-4 en in de 91e minuut 3-5 scoren
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ben goed kapot gegaan gisteren en eergisteren. Overnachten in een prehistorisch dorp. Niet geslapen, teveel gezopen, overdag trainingen volgen.
Wel een aanrader voor een grote groep!
Lelystad, bij het natuurpark.quote:
grote verslagenheid bij de Tros, door het overlijden van Glenn Corneille zekerquote:
Ben je nog bij Omniworld-FCDB geweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |