quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Hey ik doe mijn best, maar dan met mijn ogen dicht![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:43 schreef Spideyman het volgende:
Liefs uit London![]()
(Met vertraging, want heb al een weekendje new york achter de rug en zit nu in Boston!)
Lekkere college chicks![]()
En nog een beetje kunnen bij slapen in de trein?quote:
juist, je kan niet vroeg genoeg beginnen met indrinken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:05 schreef JaWi het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Morgen.
Straks naar de stad om alvast een paar biertjes te proeven.
Ik ga ff naar de 2e verdieping lopen om een bakje te halenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, je kan niet vroeg genoeg beginnen met indrinken!
ik hou het nog even bij koffie nu
Zo is het maar netquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, je kan niet vroeg genoeg beginnen met indrinken!
ik hou het nog even bij koffie nu
Sure thing man. Harvard, Cambridge, MIT en zo'n 30 andere universiteiten zijn in en in de buurt van Boston gevestigd. Dat is vooral te merken aan de sfeer. Mensen hebben hier wel verstand van politiek, zijn vriendelijk maar niet overdreven en gek genoeg kijkt geen een restaurant hier raar op als ik om mayonaise vraagquote:
Dat lukt altijd welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
En nog een beetje kunnen bij slapen in de trein?
Klinkt als een leuke stadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sure thing man. Harvard, Cambridge, MIT en zo'n 30 andere universiteiten zijn in en in de buurt van Boston gevestigd. Dat is vooral te merken aan de sfeer. Mensen hebben hier wel verstand van politiek, zijn vriendelijk maar niet overdreven en gek genoeg kijkt geen een restaurant hier raar op als ik om mayonaise vraagVeel vooroordelen over amerikanen zijn hier dus van me afgenomen. Ik zie hier trouwens nauwelijks mensen die enorm vet zijn, en veel amerikaanse bakken zoals chevrolet zie je ook niet. Wel heel veel japanse auto's en suv's.
Voor de rest is Boston historisch gezien natuurlijk rete interessant. Hier werd de orlog tegen de engelsen begonnen (state of independence) doordat ene paul revere (verkleed als indiaan) al het thee van een Engels handelsschip 'snachts overboord gooide - "the Boston Tea Party".
Deze ludieke actie staat dan natuurlijk weer in schril contrast met het nuken van hirosjima en nagasaki en de oorlog in irak, maar nietemin grappig.
nou zo maar ff naar bed!
ps. de rolling stones traadden hier voor de tweede avond in successie op in het fenway stadion. veel verkeer en vee mensen die gezelig de stad in gingen dus, erg gezellig!
het is prachtig weer in ieder geval!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Zal lekker druk zijn op de pleinen.
Hier schijnt het zonnetjequote:
jij? voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:16 schreef JaWi het volgende:
Ik heb werk afgezegd gisteren. Belt 3 minuten later mijn baas, blaaaa je kan wel, je gaat naar voetbal he balalalala.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij? voetbal
rare baas.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef Bluezz het volgende:
Zonnetje gearriveerd
MSN taart???? hoe ziet dat eruit ???
Ik dacht heel even dat je het over een vrouw van middelbare leeftijd had...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:22 schreef appelsientje het volgende:
Zo komt hier een mega MSN taart binnen![]()
![]()
We hebben iets gedaan voor de portal.. en krijgen nu een mega taart... benieuwd of die lekker
Slim plan, ik moet ook nog even naar de kapper voor de vakantie. Vanmiddag maar even proberen!quote:
als je je hebt uitgeschreven bij je vorige club hoeft dat nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand hier of ik na een jaar nergens lid geweest te zijn en niet gevoetbald te hebben in clubverband nog een overschrijving aan moet vragen via de KNVB?
Ah ok. Dankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je je hebt uitgeschreven bij je vorige club hoeft dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |