Als je had opgeletquote:
Ik zit hier in de stress vanwege een spin ter grote van de Dom dus hoe kan ik nou opletten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je had opgelet, wist je dat ik laatst had opgebiecht dat ik al 4 jaar geen drank meer heb gehad
Dus nee, dat kan het niet zijn!
Tjsesus je lijkt wel een oud wijf!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit hier in de stress vanwege een spin ter grote van de Dom dus hoe kan ik nou opletten!
Pakt de spin?! Hier heb je op zn minst een takelwagen voor nodigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tjsesus je lijkt wel een oud wijf!
* Eilanden pakt de spin en slaat 'em morsdood
Je gedraagt je nu echt als een Albert Verlinde ... wees een kerel en pak em opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pakt de spin?! Hier heb je op zn minst een takelwagen voor nodig
Gewoon een zwaar/groot voorwerp pakken en beeld je in dat die spin iets of iemand is waar je een grote hekel aan hebt en gewoon slaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit nu vredig in het hoekje dus het is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een zwaar/groot voorwerp pakken en beeld je in dat die spin iets of iemand is waar je een grote hekel aan hebt en gewoon slaan.
Kom op je kan het
Oke, maar mocht ie er uit komen en je word weer bang, gewoon doen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit nu vredig in het hoekje dus het is goed
Aansteker + spuitbus deoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze nog wel winnen anders zitten ze in de UEFA cupquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
Rondje op mijn kosten want Ajax zit in pot 2
Moet jou toch aansprekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Komt er een Hoolie in mijn buurt wonen, blijkt het een watje te zijn
Dan moeten zich morgen wel eerst zien te plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
Rondje op mijn kosten want Ajax zit in pot 2
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hockey jij samen met StarGazer?
Hey,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet ook.
Tot zo.
* Bluezz zet alvast een biertje neer voor popo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |