Mag ik dan vriendje van je worden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Franky heeft hem niet eens gezien nu, nu word ik nooit meer vriendjes met hem![]()
Als ik maar niet mee hoef naar zo'n teringmuziekfeestjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mag ik dan vriendje van je worden?![]()
Huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:10 schreef popolon het volgende:
Gadverdomme wat een kutplaatje man, flikker op Doegewoon, hufter
Nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik maar niet mee hoef naar zo'n teringmuziekfeestje![]()
Met alle plezier ontwijk ik ONZ om dit soort rotzooi niet te zien, ga je het hier posten.quote:
Dan is 'ie wel makkelijker te pakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef VoreG het volgende:
Hij is veilig in een hoekje gaan zitten, mooi. Ga maar stof vangen..
ja en?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef VoreG het volgende:
Er lopt hier een hele grte dikke zwarte spin over het plafond
Ja godver nu valt hij weer naar beneden! Ik ga secndenlijm plakken en hopen dat ie daa overheen loopt....quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
edit
Ja, we zien een heel erg smerig plaatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Jullie zien wat anders?
Niet meer, hij heeft ge-edit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we zien een heel erg smerig plaatje
Niet die spin dus
buisjes van 6 jaar geleden, lekker mee gerommeld natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. MrDoegewoon ik heb gvd net gegeten man. Lul de behanger.
Trouwens Lance betrapt op EPO !!!!!
Ach ja, zure Fransen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
buisjes van 6 jaar geleden, lekker mee gerommeld natuurlijk
Wel een ideale manier om te voorkomen dat mensen je plaatjes jattenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
Hee mrD, die site waar je dat plaatje van die spin weghebt linkt idd naar een ander plaatje. Ik zal hem dus even weghalen.
Hier: http://jan.moesen.nu/media/photos/2004/08/fauna-en-flora/ heeft hij het plaatje weg, is een gewone site, maar er klopt iets niet als je naar het plaatje van de spin linkt...
Je vergeet DutchGooner weer, stommerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een huishomo is wel genoeg, Bloesie en Clau geen effe een beetje op de lesbo-tour![]()
Hij is toch een Mod, dat is toch een heel ander soort homo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vergeet DutchGooner weer, stommerd![]()
Idd zo voorkomt hij dat mensen plaatjes van hem ergens anders postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel een ideale manier om te voorkomen dat mensen je plaatjes jatten.
Homodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij is toch een Mod, dat is toch een heel ander soort homo?
Het is geen leuk plaatje, ik opende dit topic net even in IE en gadverdamme man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat jullie hem voor de gek hielden. Maar ik zie echt geen ander plaatje zelfs niet als ik em via IE open
.
Da's waar maar ik ben bang dat je hem kwetstelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij is toch een Mod, dat is toch een heel ander soort homo?
Ja handig lul, laat je plaatjes dan ook niet via Google gevonden worden want die lezen die tekst dus nietquote:Warning to people linking my pictures directly from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment!
Please ask my permission before using a picture, online or offline. I hardly ever say no. You don't have to ask permission to link to this folder, though: that's perfectly harmless and OK with me.
Ach................quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef mitt het volgende:
Wat hebben we gemist?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
MrD is gewoon weer mijn vriendje
Zullen we in dit topic Franky dan nog maar feliciteren?
Weer teveel gezopen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga zo maar eens op bedBen nog steeds wat brak geloof ik!
Hoolies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |