Je vergeet wel VBL-Café in de titel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Cruoninga het volgende:
Wow, daar komt wel wat adrenaline bij kijken, zo'n hools-openen. Ben ik nu dan geen newbie meer?
Idd, volgde het vorig seizoen ook al en daarvoor die docu serie over hem, tering je zou hem maar als baas hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he?
Gelukkig weer eens een nieuwe aflevering en geen herhaling.
Pogo is alleen al om die reden irritant, maar stoot iemand in de early rave je biertje uit je handen dan krijg je een sorry of zelfs een biertje maar bij die pogo gasten een kwade kop omdat je in de weg staat, en ik vind het respectloos tegenover de mensen die al jaren in de scene lopen (die pogo figuren zijn vaak niet ouder dan 19/20 jaar)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij de Early Rave komen ook meer de Gabbers van vroeger die nu een "normaal" leven leiden, en de vrouwen zijn er veel lekkerder......
Pogo'en is zo fucking irritant, loop je daar met je biertje, zitten je kleren onder. Paar jaar terug toen dat net opkwam, sprongen we nog wel eens met een paar man mee en ramde we iedereen voor de grond die stond te pogo'en, dat was leuk!
Geen voetbalrelletjes?
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
Als Feyenoord zondag met 2-3 wint na een 2-0 voorsprong voor Ajax, een 2-1 die gelijk na de 2-0 valt, een kopbal van Kuijt die de 2-2 betekent, een lage schuiver onder de keeper door in de laatste minuut als 2-3 en een keeper van Ajax die 2 gele kaarten krijgt maar waarbij de scheids niet meteen doorheeft dat hij eraf moet beschik ik over profetische gaven. Bij deze staat het dus genoteerd.
Het clownspak als keepertenue van Ajax zal als absurdistisch detail wel over het hoofd gezien mogen worden, lijkt me.
Kan me nog zo goed herinneringen dat ik circa 10 jaar geleden naar mijn eerste Hakkuh-party ging in de locale discotheek. Staat ik daar uit mijn plaat te gaan, sla ik iemand achter me echt vol voor zijn kanis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Pogo is alleen al om die reden irritant, maar stoot iemand in de early rave je biertje uit je handen dan krijg je een sorry of zelfs een biertje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
Als Feyenoord zondag met 2-3 wint na een 2-0 voorsprong voor Ajax, een 2-1 die gelijk na de 2-0 valt, een kopbal van Kuijt die de 2-2 betekent, een lage schuiver onder de keeper door in de laatste minuut als 2-3 en een keeper van Ajax die 2 gele kaarten krijgt maar waarbij de scheids niet meteen doorheeft dat hij eraf moet beschik ik over profetische gaven. Bij deze staat het dus genoteerd.
Het clownspak als keepertenue van Ajax zal als absurdistisch detail wel over het hoofd gezien mogen worden, lijkt me.
Maar ja ... je bent een luie hondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Ik zou eigenlijk aan mijn conditie moeten gaan werken vor het nieuwe seizoen...
Maar ja
Dat droomde ik vannacht. Echt waar, heb het niet verzonnen.quote:
Zo wil ik het niet noemen, maar het komt er wel opneerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ja ... je bent een luie hond![]()
Ga hockeyen man........quote:
ooooooo dan kan ik het ook welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs SCH loopt nog zes minuten VoreG!
Maar hij doet het tenminste nog en de enige lichaamsbeweging die jij nu krijgt is aan he eeeeeeh grote teen friemelen!quote:
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
TT even aan de traditie van de voorgaande 879 titels aangepast.
Ik ben veel atletischer gebouwt en ben pas 2/3 jaar gestopt met zeer intensief sporten dus opbouwen lukt wel weer enz enz enz. Of is dit gewoon een kut smoes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar hij doet het tenminste nog en de enige lichaamsbeweging die jij nu krijgt is aan he eeeeeeh grote teen friemelen!
Vorig jaar maat van me op Sensation gaat met beker Red Bull en al bijna op z'n bek via een gladde trap, gevolg beker Red Bull op gozer aan de andere kant van de trap. Maat van me en ik hadden het gevoel van ooooo shit. Die gast: "Lekker koude douche"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kan me nog zo goed herinneringen dat ik circa 10 jaar geleden naar mijn eerste Hakkuh-party ging in de locale discotheek. Staat ik daar uit mijn plaat te gaan, sla ik iemand achter me echt vol voor zijn kanis.
Ik draai me om.......... kijk een halve meter omhoog......... SLIK........ zware kleerkast..........
Grijpt me vast en begint met me rond te springen op de beat: "Kan gebeuren........ Lekker feessie he?" Topavond gehad!
Nostalgie.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vorig jaar maat van me op Sensation gaat met beker Red Bull en al bijna op z'n bek via een gladde trap, gevolg beker Red Bull op gozer aan de andere kant van de trap. Maat van me en ik hadden het gevoel van ooooo shit. Die gast: "Lekker koude douche"
Hockey jij samen met StarGazer?quote:
quote:
En NIKS zeggen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
Op defqon zat zo'n gast achter me, ik dacht he dat is MrDoegewoon.
Puerto Rico ... dat is het eiland ernaast Franky...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ruilen!
Hey jouw meissie kwam toch uit de Dominicaanse Republiek niet waar?
Hahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nog zo eentje. Komt er een gast compleet onder de pillen naar een maat van me toelopen. Maat van me is pottige vent van circa 100 kg.
"Wil je me even met de vlakke hand in mijn gezicht meppen"
"Sorry?"
"Ja, dat voelt zo lekker aan als je pillen hebt gehad!"
"Weet je het zeker?"
"Ja"
PATS (volle kracht in zijn gezicht)
Gast is wel 10x teruggekomen dat het echt super relax was, maar dat ie toch best wel hoofdpijn had nu....
Sterf jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hockey jij samen met StarGazer?
Je zat net zoals ik te rusten/wachten. Waarom ben je niet achter ons aan gelopen naar Vince, had je lekker los kunnen gaanquote:
Ow ok, topgrafie is nooit mijn ding geweest....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Puerto Rico ... dat is het eiland ernaast Franky...
Reden van de vraag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow ok, topgrafie is nooit mijn ding geweest....
Je blijft altijd een Hools-foetus jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Cruoninga het volgende:
Wow, daar komt wel wat adrenaline bij kijken, zo'n hools-openen. Ben ik nu dan geen newbie meer?
Was net los gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je zat net zoals ik te rusten/wachten. Waarom ben je niet achter ons aan gelopen naar Vince, had je lekker los kunnen gaan
Geloof het ook, ben toen gelijk bruin gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was net los gegaan.
Ik geloof trouwens ook dat dat de enige mooie dag dit jaar is geweest.
Idd, een van de weinige keren dat het restaurant ook echt goed is gaan lopen en ze de raad van Ramsay precies opgevlolg hadden ipv weer in oude gewoonte te vervallen.quote:
Ik heb ook even gekeken, was inderdaad leukquote:
quote:
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.quote:
vond het opzich wel meevallen, eten was wel goed maar het grootste probleem was dat zij teveel in de keuken was, waardoor die Brian niks meer deedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, een van de weinige keren dat het restaurant ook echt goed is gaan lopen en ze de raad van Ramsay precies opgevlolg hadden ipv weer in oude gewoonte te vervallen.
Dat is waar, maar normaal had je bijvoorbeeld een chefkok die toch weer het oude menu ging maken of toch weer voorgekookt eten ging serveren. Nu geen eigenwijze of arrogante kokquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vond het opzich wel meevallen, eten was wel goed maar het grootste probleem was dat zij teveel in de keuken was, waardoor die Brian niks meer deed
Ben/Was jij jarig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.![]()
Loek komt uit Raalte (toch?) hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[moedermodus]Sientje welterusten!! Enne, rustig blijven hoor, komt goed. En als het kan ook eens een vrije dag nemen[/moedermodus uit]
Dat gaat je niet lukken denk ik Franky!!
Groot gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
de vrijdag na mijn presentatie heb ik vrij genomen... gewoon ff lekker een dagje vrij..
Dat doet Bluezz toch altijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Ow, wacht eens........ jij hebt niet eens de moeite genomen om een topic voor mijn B-day te openen!![]()
100 prozent mannerfleischquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in een jongeheerSCHworSCHt.
Is het blik al open
Ja, maar juist vanwege onze speciale band had ik toch wat meer van je verwacht......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
Dat doet Bluezz toch altijd?
Thanks Bluezz...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu pas onze Crmen
Wat leuk die staartjes![]()
Wat een lieverdje, en wat een mooi nieuw huis DD
[1 uurs-topic] Franky's B-Day vergeten - dus alsnogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, maar juist vanwege onze speciale band had ik toch wat meer van je verwacht......
Och jee, sneu!! Geef dr maar een dikkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks Bluezz...
Ze is nu wat ziekjes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
BluezzieClau?
Zie je wel!!! Een en dezelfde persoon!!
Ze lijken ook al zo op elkaar![]()
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef VoreG het volgende:
Er lopt hier een hele grte dikke zwarte spin over het plafond
Hij is zo groot als mijn hand!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!
Wat zij/ik zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Och jee, sneu!! Geef dr maar een dikkevan BluezzieClau
Er loopt hier een black widow buiten, die kun je als je rustig bent zo oppakken.quote:
Kind wat hou ik van onsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!
Riep je mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oh god, wil ik weten wie haar man wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef popolon het volgende:
Er loopt hier een black widow buiten, die kun je als je rustig bent zo oppakken.
Die heeft ze opgegeten denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god, wil ik weten wie haar man was![]()
Ik mocht niet eenSCH meer reageren want het uur was voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we weer zo'n humorloze mod hebben die zichzelf het belangrijkst vindt
Zat er pas geleden een op een plank op m'n werk. Schrok me dood, ik haat die krengen serieusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef VoreG het volgende:
Er lopt hier een hele grte dikke zwarte spin over het plafond
quote:
Precies 1,80quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fotoooooo!
Maarre, VoreG, je zal zelf zo'n 1.80zijn, en dan ben je bang voor zo'n spin?
Sorry SCH, normaal luistert ie nooit naar mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we weer zo'n humorloze mod hebben die zichzelf het belangrijkst vindt
Da's mijn $20.quote:
Franky heeft hem niet eens gezien nu, nu word ik nooit meer vriendjes met hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry SCH, normaal luistert ie nooit naar me![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
deze heeft slechte kleeftentakels want hij glijdt af en toe naar beneden
komop man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |