Geloof het ook, ben toen gelijk bruin gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was net los gegaan.
Ik geloof trouwens ook dat dat de enige mooie dag dit jaar is geweest.
Idd, een van de weinige keren dat het restaurant ook echt goed is gaan lopen en ze de raad van Ramsay precies opgevlolg hadden ipv weer in oude gewoonte te vervallen.quote:
Ik heb ook even gekeken, was inderdaad leukquote:
quote:
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.quote:
vond het opzich wel meevallen, eten was wel goed maar het grootste probleem was dat zij teveel in de keuken was, waardoor die Brian niks meer deedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, een van de weinige keren dat het restaurant ook echt goed is gaan lopen en ze de raad van Ramsay precies opgevlolg hadden ipv weer in oude gewoonte te vervallen.
Dat is waar, maar normaal had je bijvoorbeeld een chefkok die toch weer het oude menu ging maken of toch weer voorgekookt eten ging serveren. Nu geen eigenwijze of arrogante kokquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vond het opzich wel meevallen, eten was wel goed maar het grootste probleem was dat zij teveel in de keuken was, waardoor die Brian niks meer deed
Ben/Was jij jarig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.![]()
Loek komt uit Raalte (toch?) hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, je post niet in het verjaardagstopic van je beste vriend maar lult hier wel een beetje dom over rampestampmuziek met een puber uit Gorinchem.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[moedermodus]Sientje welterusten!! Enne, rustig blijven hoor, komt goed. En als het kan ook eens een vrije dag nemen[/moedermodus uit]
Dat gaat je niet lukken denk ik Franky!!
Groot gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
de vrijdag na mijn presentatie heb ik vrij genomen... gewoon ff lekker een dagje vrij..
Dat doet Bluezz toch altijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Ow, wacht eens........ jij hebt niet eens de moeite genomen om een topic voor mijn B-day te openen!![]()
100 prozent mannerfleischquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in een jongeheerSCHworSCHt.
Is het blik al open
Ja, maar juist vanwege onze speciale band had ik toch wat meer van je verwacht......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
Dat doet Bluezz toch altijd?
Thanks Bluezz...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu pas onze Crmen
Wat leuk die staartjes![]()
Wat een lieverdje, en wat een mooi nieuw huis DD
[1 uurs-topic] Franky's B-Day vergeten - dus alsnogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, maar juist vanwege onze speciale band had ik toch wat meer van je verwacht......
Och jee, sneu!! Geef dr maar een dikkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks Bluezz...
Ze is nu wat ziekjes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
BluezzieClau?
Zie je wel!!! Een en dezelfde persoon!!
Ze lijken ook al zo op elkaar![]()
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef VoreG het volgende:
Er lopt hier een hele grte dikke zwarte spin over het plafond
Hij is zo groot als mijn hand!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!
Wat zij/ik zegtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Och jee, sneu!! Geef dr maar een dikkevan BluezzieClau
Er loopt hier een black widow buiten, die kun je als je rustig bent zo oppakken.quote:
Kind wat hou ik van onsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zijn mannen mietjes wat spinnen betreft. Pak dat ding en pleur um naar buiten!
Riep je mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oh god, wil ik weten wie haar man wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef popolon het volgende:
Er loopt hier een black widow buiten, die kun je als je rustig bent zo oppakken.
Die heeft ze opgegeten denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god, wil ik weten wie haar man was![]()
Ik mocht niet eenSCH meer reageren want het uur was voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we weer zo'n humorloze mod hebben die zichzelf het belangrijkst vindt
Zat er pas geleden een op een plank op m'n werk. Schrok me dood, ik haat die krengen serieusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef VoreG het volgende:
Er lopt hier een hele grte dikke zwarte spin over het plafond
quote:
Precies 1,80quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fotoooooo!
Maarre, VoreG, je zal zelf zo'n 1.80zijn, en dan ben je bang voor zo'n spin?
Sorry SCH, normaal luistert ie nooit naar mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we weer zo'n humorloze mod hebben die zichzelf het belangrijkst vindt
Da's mijn $20.quote:
Franky heeft hem niet eens gezien nu, nu word ik nooit meer vriendjes met hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry SCH, normaal luistert ie nooit naar me![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
deze heeft slechte kleeftentakels want hij glijdt af en toe naar beneden
komop man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |