Slim plan, ik moet ook nog even naar de kapper voor de vakantie. Vanmiddag maar even proberen!quote:
als je je hebt uitgeschreven bij je vorige club hoeft dat nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand hier of ik na een jaar nergens lid geweest te zijn en niet gevoetbald te hebben in clubverband nog een overschrijving aan moet vragen via de KNVB?
Ah ok. Dankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je je hebt uitgeschreven bij je vorige club hoeft dat niet
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Ziet er geinig uit Sientje!
nicequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
tadaaaa de MSN taart
[afbeelding]
Het moet een raket voorstellen
gelukkig dat ze bij msn geen rakketen ontwerpenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
tadaaaa de MSN taart
[afbeelding]
Het moet een raket voorstellen
nee die was blijven hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
gelukkig dat ze bij msn geen rakketen ontwerpen
Allebeide teams opgerolt pfafquote:
Geen foto's verkrijgbaar i.v.m privacyredenenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Wow ik heb een "foto" boek, terwijl ik geen foto's erop zet.
anoniem, zoals een echte superheld betaamt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Wow ik heb een "foto" boek, terwijl ik geen foto's erop zet.
oi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:04 schreef Suijk het volgende:
'Allo.
Anoniempje, dat doet me denken aan al de brieven die ik schreef geschreven werden naar break out enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
anoniem, zoals een echte superheld betaamt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |