Hou mij erbuiten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met google vrij snel te vinden, aldus VoreG.
Zeg VoreG hoe kom je aan die o?quote:
Ja waarom denk je dat ik lachquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je hoevaak de o in een zin voorkomt
Ik heb geen foto's met m'n gitaar op de pc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Ik had een Elliott-achtige jongen verwacht.
Hahahaha je u is ook kapotquote:
Qua haar ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met m'n gitaar op de pc.
Die heb je zeker ook ge ctrl v'eet ofnietquote:
Nee die deed het wel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Die heb je zeker ook ge ctrl v'eet ofniet
Je spelling stond uit zeker danquote:
Ik ga zaterdag ook maar weer eens naar de kapper, krt is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het lang(er) gehad. Maar dit is veel makkelijker.
Aah oke weer wat geleerdquote:
Morgen ff naar de winkel ermee.quote:
Voor die andere moet je een stukkie terugquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie maar 1 pfafje, heeeel donker, maar het is een begin Clau
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
MAg ik vanavond bij jou komen kijkuuuuh dan?
Ik zie dat als een JA!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/744248/6/50#29930026]woensdag 24 augustus 2005
![]()
Vanmorgen, kon niet meer reageren!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Franky, heb je je verjaardagstopic wel gezien?
Ik heb jouw topic ook gemist.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Franky, heb je je verjaardagstopic wel gezien?
Omdat je zo aandringt........quote:
Als je maar alleen de Iron 3 van Golfer gebruikt dan!quote:
Ik heb alleen zaterdagavond opgenomen en toen vond ik niets leuk. Dus ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef rubbereend het volgende:
MM wat waren de hoogtepunten van Lowlands van wat jij gezien hebt?
okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb alleen zaterdagavond opgenomen en toen vond ik niets leuk. Dus ik heb geen flauw idee.
Nah ja .. lekker ...... da's bij die Amsterdammers maar afwachten..... maar ga die wedstrijd wel kijken, als je dat bedoeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ga je lekker Ajax kijken zeker Eilanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |