Dat is inderdaad een oudje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
ik kon hem niet laten liggen in Hengelo voor 10 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oudje.
Heb 'm tot m'n grote spijt ook nog nooit gezien, ondanks de legendarische status.
die geweldige indies versie zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
Doe je goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo de presentatie is klaar!! alle document die ik nodig zou hebben.. heb ik nog een keer uitgeprint.. voor de zekerheid.. goed voorbereid.
alles uitgetypt wat ik wil zeggen...
hopla we gaan ervoor...!!
Nee dat doe ik nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe je goed!
Maar niet oplezen tijdens je presentatie he!
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Nog 50 min. en 8 uur en dan vakantie![]()
Sien het gaat lukken, ik ga duimen
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef Bjoro het volgende:
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?
* Bjoro is er morgen ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is er morgen ook, zal ik kijken of ik iemand weet ?
Ja diequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die geweldige indies versie zeker
als het niet lukt morgenochtend ff hier posten, kijk ik wel wat ik kan doen !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig.
Bluezz gaat vanavond nog proberen een kenniSCH uit Utrecht te polsen voor dat ene kaartje wat we over hebben.
mini meets zijn tof !quote:
is met net wat te verquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mini meets zijn tof !
Geen Hoolsje die ff naar Bloemendaal komt voor een openluchtconcert van Huub vd Lubbe en Friends ?
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Pfaf, nog 1 keer even nu!
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef popolon het volgende:
Voor -een bepaald forum- zeker pfaf?
oops
Dacht 't niet.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze willen een speciale mod op de slowchat reeks zetten, die schijnt compleet te ontsporen.
Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.-
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo straks naar Ajax
* MrDoegewoon durft geen plaatjes meer te posten
Moet je de vorige hools even terug lezenquote:
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.quote:
Klinkt even spannend...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
Woei!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de vorige hools even terug lezen
Ook bang voor spinnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Maakt me geen kont uit wie 't is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Niet echt.quote:
-oeps-quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Knoekie het volgende:
Hoi VBLérs
Normaal heb je hulpmiddelen nodig m zulke kleuren te zien flitsenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaaah, als ik morgen FA ben gemaakt, ben jij het eerste slachtoffer.
UIT DIE AVATAR!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaaah, als ik morgen FA ben gemaakt, ben jij het eerste slachtoffer.
UIT DIE AVATAR!
Als je hetzelf doet, krijg je misschien eindelijk die langverwachte ban.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Goatsequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je hetzelf doet, krijg je misschien eindelijk die langverwachte ban.
Wat was het uiteindelijke plaatje nou?
quote:
Duurt lang he? Dat blauw worden?quote:
Adem inhouden!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Duurt lang he? Dat blauw worden?
Blauw? Pffff.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Duurt lang he? Dat blauw worden?
zullen we je nog kwader maken, misschien loop je dan wel rood aanquote:
Klinkt machtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zullen we je nog kwader maken, misschien loop je dan wel rood aan![]()
Lekkahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef DivineJester het volgende:
Zoooo, lekker bakkie erwtensoep...
Breezerquote:
Hoi,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef appelsientje het volgende:
goede avond iedereen
zo het avond eten zit er weer in..
Oow dus je bent weg na vanavondquote:
Teveel gefokt?quote:
* appelsientje wrijft het vliegje uit het oogje van Clauquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, je hebt m'n foto collectie alsnog gekregen?
En?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Knoekie het volgende:
Hup Brøndby
Ohne Ajax fahren wir zum CL
Ik vind je niet echt grappig hoorquote:
Pfaf waarom heb ik het idee dat jij deze gozer kent?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
En?
Hoe bevalt de grote-mensen-wereld buiten de beschermde PUB-muren?
Das binnen de minuut te bereiken hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, mijn Knoekie-avatar-limit is bereikt geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |