Helaas wel, als ik over 4 jaar miljonair ben, koop ik me helemaal suf in de cd's, ik moet nog even geduld hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent nog een arme student.
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
haha. Smoesjes. Vorige keer was het ook 4de tegen het 3de toen wonnen jullie ook gemakkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.
Ik werd al ongerust.
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef pfaf het volgende:
Ik hoorde net wel hoe het zat, bijna de helft van het 3e ontbrak gisterenavond.
Ik werd al ongerust.
oow wat wil iedereen toch met pfaf op de msnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?
Geen smoesjes. Bij ons 3e ontbraken de 4 spelers die 2 jaar terug nog in het 1e spelen, waarvan 1 zelfs nog steeds de beste speler van de vereniging is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha. Smoesjes. Vorige keer was het ook 4de tegen het 3de toen wonnen jullie ook gemakkelijk.
Ik had Schmoopy al gemailed. Maar ik zal ff komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfaf, zet even je msn aan, wil je?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:29 schreef VoreG het volgende:
Pfaf wordt mod ole ole *o*
Dat is inderdaad een oudje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
ik kon hem niet laten liggen in Hengelo voor 10 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oudje.
Heb 'm tot m'n grote spijt ook nog nooit gezien, ondanks de legendarische status.
die geweldige indies versie zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Heb vandaag trouwens geheel tegen mijn gewoonte in een DVD gehaald van een film van voor de jaren 60.
Citizen kane
Doe je goed!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo de presentatie is klaar!! alle document die ik nodig zou hebben.. heb ik nog een keer uitgeprint.. voor de zekerheid.. goed voorbereid.
alles uitgetypt wat ik wil zeggen...
hopla we gaan ervoor...!!
Nee dat doe ik nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe je goed!
Maar niet oplezen tijdens je presentatie he!
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Nog 50 min. en 8 uur en dan vakantie![]()
Sien het gaat lukken, ik ga duimen
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:18 schreef Bjoro het volgende:
Gaan Golfer en Bluezz morgen nog naar "de Dijk" in caprera ?
* Bjoro is er morgen ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en we hebben nog steeds 1 kaart over.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is er morgen ook, zal ik kijken of ik iemand weet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |