Ja diequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die geweldige indies versie zeker
als het niet lukt morgenochtend ff hier posten, kijk ik wel wat ik kan doen !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig.
Bluezz gaat vanavond nog proberen een kenniSCH uit Utrecht te polsen voor dat ene kaartje wat we over hebben.
mini meets zijn tof !quote:
is met net wat te verquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mini meets zijn tof !
Geen Hoolsje die ff naar Bloemendaal komt voor een openluchtconcert van Huub vd Lubbe en Friends ?
Ja hey!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef golfer het volgende:
Pfaf, nog 1 keer even nu!
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef popolon het volgende:
Voor -een bepaald forum- zeker pfaf?
oops
Dacht 't niet.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze willen een speciale mod op de slowchat reeks zetten, die schijnt compleet te ontsporen.
Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
-Nu klopt mijn quasi-grappige antwoord ook niet meer.-
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo straks naar Ajax
* MrDoegewoon durft geen plaatjes meer te posten
Moet je de vorige hools even terug lezenquote:
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.quote:
Klinkt even spannend...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
Woei!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteravond postte hij een via Google gevonden onschuldig plaatje, van een spin.
Maar de eigenaar van dat plaatje heeft er een beveiliging opgezet, die ipv van het bewuste plaatje een policy overschrijdende afbeelding laat zien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de vorige hools even terug lezen
Ook bang voor spinnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Maakt me geen kont uit wie 't is.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef popolon het volgende:
Wie dat plaatje alsnog post scheld ik net zo hard uit als ik deed bij DoeGewoon.
Maakt me geen kont uit wie 't is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |