quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
heeft iemand ng een tetsenbrd met een werkende letter die naast de i en p zit...
Mischien kun je de 0 gebruiken als alternatief voor de o begrijpen we teminste beter wat je wil zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef VoreG het volgende:
Fijn
Ik ga de kapper maar eens bellen vr een afspraak, met maar weer eens gebeuren
Dan v0el ik me net z0'n breezersletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mischien kun je de 0 gebruiken als alternatief voor de o begrijpen we teminste beter wat je wil zeggen.
dat ben je 00kquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan v0el ik me net z0'n breezerslet
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan v0el ik me net z0'n breezerslet
HBC (zaterdag 4e klasse) - Hoofddorp (zondag 1e klasse)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeeeeeeft ziiiiin in vanavond
Je zou eens op de markt moeten kijken, daar hebben ze meestal wel van dat soort dingen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
V00r het kamp van de rechtenfaculteit is de dressc0de Mafia, ik m0et alleen n0g z0'n bril hebben. Iemand ideeen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
V00r het kamp van de rechtenfaculteit is de dressc0de Mafia, ik m0et alleen n0g z0'n bril hebben. Iemand ideeen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HBC (zaterdag 4e klasse) - Hoofddorp (zondag 1e klasse)
nou ik niet zo...lang leve de Gatorade Cup![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
In de krant staat dat de gr00t0uders van Isra nu zelf naar Libië gaan, gr00t land 0m iemand te vinden....
Dat gaat veels te langzaamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kopieer gewoon een o en doe gewoon elke keer ctrl v
Ja klopt VoreG, maar ze gaan niet zomaar heen zonder dat ze iets weten hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
In de krant staat dat de gr00t0uders van Isra nu zelf naar Libië gaan, gr00t land 0m iemand te vinden....
Telegraafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef clauwheee het volgende:
Jup VoreG, eind september gaan ze. In welke krant staat het eigenlijk?
Ja ik las het daar ook in..quote:
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isquote:
Ja we vinden het ook erg spannend...en ook best wel eng.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het daar ook in..
wel spannend dat ze gaan..
eeuh ff denken uit mijn hoofd pagina 5quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isAl kan ik het stuk niet vinden, online, dus ik weet niet wat er allemaal nog meer bij staat
Precies...je was zeker 1 van de laatste die nog een kaartje heeft weten te bemachtigen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet voor niets zaterdag kaartjes voor gehaald. Vak 408, dat is toch bij de cornervlag bij het reclamebord van Super de Boer?
http://telegraaf-i.telegr(...)0050824_5/pagina.phpquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, schrijven ze ook eens iets wat wél waar isAl kan ik het stuk niet vinden, online, dus ik weet niet wat er allemaal nog meer bij staat
quote:Ik ben een meisje van 9 jaar
Ik draag altijd 2 staarten in mijn haar
Ik ben een heel erg vrolijk kind
Ik lach al om een goede wind
Valt mijn zusje zich soms een breuk
Lig ik onmiddelijk in een deuk
Helaas heb ik een groot gebrek
Dat is dat ik nogal eens lek
Ze noemen me
refrain:
Annelies van de pies
Ik moet al piesen als ik nies
Vertel me nooit een goeie grap
Want mijn sluitspier is te slap
Ook zijn we laatst een keer uit eten gegaan
Lakschoentjes en een nieuwe jurk had ik aan
De ober komt met jus en spruit.... jes
Vlak voor ons gaat hij onderuit... dus
Wij zaten allen onder de appelmoes
De karbonades zaten in mijn moeders blouse
En bovendien door mijn gebrek
Zat in mijn jurkje nog een vlek
Ze noemen me
refrain
Ook zijn we laatst een keer op schoolreisje geweest
Dat was natuurlijk een enorm feest
De speeltuin Kindervreugd zat vol
Er was een wip en schommel
Elly bleef haken op de glijbaan aan een schroef
Peter kwam onder zo'n paardenhoef
Jan sloeg Erik een groot blauw oog
Mijn broekje bleef dus niet lang droog
refrain
Een van de laatste kaarten ja. Maar alles over voor die prachtige wedstrijd. Het is toch bekervoetbal he. En die naam alleen al, Gatorade Cupquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Precies...je was zeker 1 van de laatste die nog een kaartje heeft weten te bemachtigen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |