quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al jaren, als je dan gepakt wordt met veelste hard rijden/alcohol/ernstig ongeval/n nog wat dingen moet je een punt inleveren en na 3 punten mag je hem inleveren.
geef maar wat aan mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
Frietjesen frikadellen en een kroket
En het is weer veelste veel
Hongerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
Kom maar halenquote:
Ja, dat kan ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Blokker, ¤3,95!
Maar kan je geen tosties bakken?
Ook jij mag langskomenquote:
Adres?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom maar halenHeb ik meteen wat gezelschap
Ik kan het ook niet, server yadda yadda!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:45 schreef BObNL het volgende:
Op aanpassen wil nogsteeds nietmaar wiki is geupdate
Bingo!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik.
Goed idee voor morgenmiddag!
Ja als niemand het doet, komt er nooit wat vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, server yadda yadda!
Misschien toch maar eens als bug melden!
Donequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja als niemand het doet, komt er nooit wat van
Bij dat hotel van die foto een tijd terugquote:
oh daar jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij dat hotel van die foto een tijd terug
my god je hebt een naam topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:49 schreef Knoekie het volgende:
hoi michiel
Wel opschieten anders zijn ze koudquote:
Wat had je te bikken mook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel opschieten anders zijn ze koudOf liggen ze al in de vuilnisbak
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
my god je hebt een naam topic![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hodverredomme!
Dat is tamelijk appetijtelijk!
Ja wat doe jij eigenlijk zo laat online?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
heb btw net wat in je fotoboek gezet
Ja, ik ga ook zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:55 schreef ijsmeis het volgende:
Sjee, het is alweer bijna 3 uur !
Tijd voor mijn nachtrust!
Slaap zacht, droom fijn alvast![]()
!
Spelbreekster.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:55 schreef ijsmeis het volgende:
Sjee, het is alweer bijna 3 uur !
Tijd voor mijn nachtrust!
Slaap zacht, droom fijn alvast![]()
!
ik ben altijd zo laat onlinequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:55 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja wat doe jij eigenlijk zo laat online?
Ben je al af aan het bouwen, of begin je daar 1 dag voor de school weer begint pas meequote:
zoals je zietquote:
uuh.. ik denk morgen ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben je al af aan het bouwen, of begin je daar 1 dag voor de school weer begint pas mee
Ja vastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
zoals je ziet![]()
[..]
uuh.. ik denk morgen ofzo...![]()
![]()
Dus jij hebt een neuckarrangement met -MO-?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
zoals je ziet![]()
[..]
uuh.. ik denk morgen ofzo...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:01 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dus jij hebt een neuckarrangement met -MO-?
volgens mij heb ik net gereageerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
heb btw net wat in je fotoboek gezet
Raad maar... tip: 39 kilo.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
volgens mij heb ik net gereageerd![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Raad maar... tip: 39 kilo.
Maar ehm. jullie 2 hebben toch wat samen?
Ik wil gewoon weten wanneer ik boe's lijstje moet updaten.
krijg tieten kloonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg schaamhaar!
Schrijf een brief naar de break-out.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg schaamhaar!
Argh.quote:
ja wat een zelf verheerlijking hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
deis dus vanwege:
soms ben ik wel ok
als ik slaap![]()
aahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Argh.
Ik ben dus cerror......
Maar jullie neuken dus niet.... mmm ... dan moet ik even mijn post voor boe's lijstje editen voor morgen.
nogal jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja wat een zelf verheerlijking he![]()
aankomende post voor boe's neuklijstje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
aahdacht al zoiets ja
welke post?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
iek is 22 en mn andere kloon is 16 en mn andere kloon is 80![]()
aahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
aankomende post voor boe's neuklijstje.
ik probeer me in te levenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:14 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wij zijn leeftijdsgenoten.
Dat is wel tof toch? mits jij 22 bent.
Ik ben ook 22quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:14 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wij zijn leeftijdsgenoten.
Dat is wel tof toch? mits jij 22 bent.
Ik had ook cerror-music.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:15 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook een kloonDaMook1
![]()
Toen kon ik niet inloggen en toen moest ik het van Dagonet met een kloon proberen, maar die werkte ook niet
.
Nu heb ik een nutteloze kloon en ik wilde nooit klonen.
Maar jij hebt ze dan nog weleens nodig tijdens een ban, ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik had ook cerror-music.
Nu heb ik: kapitein_schaaldier, Teringjakkie, Boer.maat en deze.
Wil prima.
De laatste tijd krijg ik niet eens een ban meer!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij hebt ze dan nog weleens nodig tijdens een ban, ik niet
Hoezo opeens ? Ik draai al sinds het begin meequote:
Tsja je zult wel in de smaak vallen bij yvonnequote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
De laatste tijd krijg ik niet eens een ban meer!
Ik maak 30 doodsverwensingen per dag maar ik krijg geen enkele ban...
Nogal frappant vind ik.
veel oudjes danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo opeens ? Ik draai al sinds het begin mee
En 22 is alleen op papier he
Mookinga?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja je zult wel in de smaak vallen bij yvonne.
Maar ipv DaMook1 had ik een leukere naam moeten nemen, dan had ik die ook af en toe bij gelegenheden kunnen gebruiken
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]ik ben niet oud.
Ik heb geen grijs haar en ik neuk als een wild konijn.
Maar niet te oudquote:
dacht ik al jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent nog te newbie om een kloon aan te maken!
Dat inga staat me tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mookinga?
Of iets andersch oudsch?
van wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:25 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jij bent toch al een kloon ?![]()
Spermarinier!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat inga staat me tegen
Nee gewoon iets totaal anders dat je niet ziet dat ik het ben
In een museum zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
en ze zijn nog leuk om naar te kijken ook![]()
![]()
Oeh jij valt op ouderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
en ze zijn nog leuk om naar te kijken ook![]()
![]()
Ik heb sorry om te zeggen al 3 15 jarigen zitten zoenen zonder dat ik wist dat ze zo oud waren omdat ze gewoon op ouder vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh jij valt op ouder
Deden sommige 15 jarige die ik ken dat maar![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb sorry om te zeggen al 3 15 jarigen zitten zoenen zonder dat ik wist dat ze zo oud waren omdat ze gewoon op ouder vallen.
ik val niet zozeer op ouder, maar als ze er nou eenmaal leuk uitzien..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh jij valt op ouder
Deden sommige 15 jarige die ik ken dat maar![]()
Ik 1 14jarige en 1 15 jarigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb sorry om te zeggen al 3 15 jarigen zitten zoenen zonder dat ik wist dat ze zo oud waren omdat ze gewoon op ouder vallen.
vertel mij watquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:31 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat drank allemaal met mensen doet.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik val niet zozeer op ouder, maar als ze er nou eenmaal leuk uitzien..
je wilt niet weten wat ik nu denkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 1 14jarige en 1 15 jarigeen dan vast nog wel een paar waarvan ik de leeftijd niet weet
(en mischien ook nog wel een paar iets meer
![]()
)
Jawelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik nu denk![]()
Is zij ook op fok?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:33 schreef Duncan-Death het volgende:
Mijn zusje is 15..... dus ik krijg altijd zo'n nachtmerrie.
Ik sjans nu met een 18 jarige (nienke)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
Maar mensen wees niet bangIk ben maar met vlagen pedo
Nu zit ik achter een aantal 20 jarige aan
![]()
oh gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:33 schreef DaMook het volgende:
Maar mensen wees niet bangIk ben maar met vlagen pedo
Nu zit ik achter een aantal 20 jarige aan
![]()
Nah en?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:36 schreef Knoekie het volgende:
ik ga nu echt doei
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
laat maarje hebt t zelf al gezegd
![]()
![]()
Daagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:36 schreef Knoekie het volgende:
ik ga nu echt doei
Als ze geen abortus wil zal ik dat ook doen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:42 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Moet je doen als je vriendin zwanger is.
Met spikes!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze geen abortus wil zal ik dat ook doen ja
Ga je slapen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Trusten trouwens.
Heb ik ook al ooit gedaanquote:
en 4quote:
PrintScreenquote:
Ik had even een collega aan de telefoonquote:
Die is al weg...quote:
Ah dan ga ik er niet kijkenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:06 schreef whoops het volgende:
Oeh, ik heb in PUB-SC gepost... Of had ik dat al eens gedaan?
Had je al eens gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:06 schreef whoops het volgende:
Oeh, ik heb in PUB-SC gepost... Of had ik dat al eens gedaan?
Dan heb ik dat verdrongen... Maar goed dat de search niet werkt...quote:
Zoiets moois als je eerste post in de pub-sc verdring je nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verdrongen... Maar goed dat de search niet werkt...
PUB Slowchat # 34 en weer verderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verdrongen... Maar goed dat de search niet werkt...
Whehe je hebt iets gevonden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
PUB Slowchat # 34 en weer verder
hier ergens ofzo?![]()
quote:
wat is Postgeschiedenis toch een geweldig ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehe je hebt iets gevonden...![]()
[..]
Je hebt/had wel gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehe je hebt iets gevonden...![]()
[..]
"Everything you post can and will be used against you..."quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat is Postgeschiedenis toch een geweldig ietsvind je niet?
![]()
Duidelijk, 17 is eigenlijk al een jaar te oud...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Duidelijk, 17 is eigenlijk al een jaar te oud...![]()
Maar je geeft wel toe dat het gewoon zo is?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen en zeg ik ook niet
ik weet er alles vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:38 schreef whoops het volgende:
[..]
"Everything you post can and will be used against you..."
Heb jij in je prille FOK!verleden al zoveel raars gezegd dan?quote:
alleen men eerste paar postsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Heb jij in je prille FOK!verleden al zoveel raars gezegd dan?
Somsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar je geeft wel toe dat het gewoon zo is?
* DaMook gaat gravenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen men eerste paar posts![]()
schaam me nog steeds kapot daarvoor![]()
Whehe... Oke, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen men eerste paar posts![]()
schaam me nog steeds kapot daarvoor![]()
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:48 schreef Imberr het volgende:
de oude pub-sc's zijn ook leuk om te lezen trouwens!
PUB Slowchat #49: Imberr en Bob uit elkaar?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:50 schreef DaMook het volgende:
Nog nooit gezoend 18 (jongen), wat vinden de meiden ervan?
En weer die msn smiley
Juh, zag ik ook al...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:47 schreef DaMook het volgende:
whoops
ze quote jou
Waar valt er nog nachtelijk te zwemmen?
Die zin was heel erg verschrikkelijk...quote:
ik durf em niet eens meer te lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Die zin was heel erg verschrikkelijk...![]()
![]()
Zal ik eens laten zien dat ik kan quoten uit gesloten topics?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik durf em niet eens meer te lezen![]()
quote:Weg op verzoek...![]()
doe em weg! doe em weg!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:57 schreef whoops het volgende:
[..]
Zal ik eens laten zien dat ik kan quoten uit gesloten topics?
[..]
Sorry...
Ach dat konden ze toch alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:58 schreef Imberr het volgende:
sh*t btwnou kan iedereen die debiele reacties makkelijk vinden
![]()
Whehequote:
ja oke.. maar nou gaan ze ook echt kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dat konden ze toch alanders konden wij het ook niet
quote:
en 5quote:
Ik kan nog wel een paar linkjes postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja oke.. maar nou gaan ze ook echt kijken
Da's gelukkig voor mensen die hier al langer zitten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:58 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat je niet verder terug kunt dan dit jaar
Voor mij dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's gelukkig voor mensen die hier al langer zitten...
das ook weer waar jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:01 schreef DaMook het volgende:
Trouwens niemand leest terug in een sc dus niemand ziet ze
Hij is weg...quote:
Bijvoorbeeld...quote:
Zal ik hem hier dan maar weer neerzettenquote:
quote:
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik hem hier dan maar weer neerzetten
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
Het lijkt wel of je me stalked...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je me stalked...![]()
graagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:12 schreef Steijn het volgende:
Imberr, babe van me. Biertje?
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.quote:
onz? je zit in pubquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Kakkersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Omg,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
onz? je zit in pub
of snap ik dat onz gedeelte nou verkeerd?
Een partij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben enigszins zat.
Ik heb een partij gehad.
Hier, in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:21 schreef whoops het volgende:
Een partij...
Tering, dan moet je wel heel lam zijn als je een een feestje een 'parrrrrtij' noemt...
Nope, ik wilde het leger inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij zat toch in het leger? Ik hou wel van den sterke arm.![]()
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hier in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.![]()
Niet bepaald een kidspartij. Diverse bieren en sterke dranken waren er, het was echt beesten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:23 schreef Imberr het volgende:
een partijtjea.k.a. kinderfeesie!
![]()
f*ck, nou ben ik melig
Het huis, waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:24 schreef whoops het volgende:
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?
Precies, dat soort gasten bedoel ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het huis waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.
Ik heb geprofileerd man, een netwerk opbouwen voor mijn onderneming.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:27 schreef whoops het volgende:
Precies, dat soort gasten bedoel ik...
Ik hoop dat je aan een prettige partij hebt geparticipeerd vanavond mijn vrind...
De aandelen doe ik morgen wel, mijn portefeuille staat er dermate puikend voor dat het geen dagelijkse aandacht verdiend. Aandelen zijn gewoon een hobby, het echte geld verdien ik puur met hard werken in de vakantie (fulltime bij een bevriende apotheker) en mijn eigen ondernemingen.quote:Zeg, hoe staan de aandelen er voor? Heb je daar al naar gekeken met je lamma harses?![]()
Gezellig hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:36 schreef DaMook het volgende:
Gezellig he
Nou weet ik weer waarom ik kakkers haat
Inhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.
ben je rijk ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.
Hij denkt van welquote:
Hij heeft het graag over 'zijn geld'... Het zal wel meevallen dus...quote:
goed om te wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij heeft het graag over 'zijn geld'... Het zal wel meevallen dus...
Ik denk dat Steijn en familie eerder tot de nouveau riche hoort... Het is dus gewoon een parvenu...
Inderdaad... Pas op voor zulks...quote:
Mijn fipo op pagina 6quote:
Je had er in BeF ook weer eentje, b.t.w....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn fipo op pagina 6wat doe je me aan
Daar lijkt hij idd wel opquote:
Ik ben goed in 1e posts op nieuwe pagina'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Je had er in BeF ook weer eentje, b.t.w....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn fipo op pagina 6wat doe je me aan
Gelukkig heb jij hem en niet die steijnquote:
Ow en er niet mee pronken is ook goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar lijkt hij idd wel op![]()
oud geld is beter
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en er niet mee pronken is ook goed
Nu nog een vriendin vinden die lief, leuk en rijk is en er niet mee pronktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en er niet mee pronken is ook goed
En gewillig... Vooral gewillig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu nog een vriendin vinden die lief, leuk en rijk is en er niet mee pronkt
Nou moet je niet overdrijven hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef whoops het volgende:
Evenals zelf voor je geld werken... Dat is pas prettig...
Ook datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef whoops het volgende:
[..]
En gewillig... Vooral gewillig...
Bij mij ook niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:59 schreef DaMook het volgende:
Owjah een leuke auto (range rover) en een leuk huisje vallen bij mij niet onder pronken
Mwah ik wil gerust een kind als ik toch het geld heb om hem/haar te onderhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij mij ook niet...
En kind daarentegen wel weer, op een of andere vage manier...
Bij wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik wil gerust een kind als ik toch het geld heb om hem/haar te onderhouden, maar die wordt iig heeeeeeeeel anders opgevoed als dat ze bij steijn hebben gedaan
Ik heb er genoeg op het oogquote:
ik ben van plan (redelijk) veel te verdienen laterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg op het oogWeet alleen nog niet of ze ook veel geld hebben
, maar met wat minder ben ik bij hun ook wel tevreden
En je drinkt bier. Je bent de ideale vrouw. Met stip...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben van plan (redelijk) veel te verdienen later![]()
Verkapte kies mij postquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben van plan (redelijk) veel te verdienen later![]()
Drinkt bier is natuurlijk mooi, maar haalt ze het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:10 schreef whoops het volgende:
[..]
En je drinkt bier. Je bent de ideale vrouw. Met stip...![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:10 schreef whoops het volgende:
[..]
En je drinkt bier. Je bent de ideale vrouw. Met stip...![]()
![]()
neh.. ik ga voorlopig voor moquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Verkapte kies mij post
Toch maar een keer meeten dan
als je liev voor me bent wil ik t wel af en toe halenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Drinkt bier is natuurlijk mooi, maar haalt ze het ook
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
neh.. ik ga voorlopig voor mo![]()
Ah dat is al goed genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je liev voor me bent wil ik t wel af en toe halen![]()
ben geen slaafje![]()
Zwolle is niet zo'n probleem, kut dat het geen gewillig jong mokkel is...quote:
Ik woon dichterbij EN heb een auto (nou ja die van mijn pa of ma iigquote:
waar heb jij t nou weer overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Zwolle is niet zo'n probleem, kut dat het geen gewillig jong mokkel is...![]()
Over dat ik het jammer vind dat 'mo' geen vrouw is (daar ga ik althans vanuit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar heb jij t nou weer over![]()
ben traag van begrip nu.. 6 uur geweest enzo
hij heeft iig wel een zus van 21 of 22.. alleen geen idee of die lekker isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Over dat ik het jammer vind dat 'mo' geen vrouw is (daar ga ik althans vanuit...)
Maargoed, wie weet heeft 'ie een lekkere zus...
Let niet teveel op mij, 't is voor mij ook 6 uur geweest hoor...
Dan moeten we daar eens foto's van vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij heeft iig wel een zus van 21 of 22.. alleen geen idee of die lekker is
Het is alsof je gedachtes kan lezen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens foto's van vragen
ze was vandaag bij mo en zun moeder thuis, en toen had ze mo zun mob. gejat en mijn smsjes gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens foto's van vragen
Whehe... Waren ze geil?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze was vandaag bij mo en zun moeder thuis, en toen had ze mo zun mob. gejat en mijn smsjes gelezen![]()
![]()
idd.. als ze lekker is doe ik gezellig mee metquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is alsof je gedachtes kan lezen...![]()
Wat staat er allemaal in dan ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze was vandaag bij mo en zun moeder thuis, en toen had ze mo zun mob. gejat en mijn smsjes gelezen![]()
![]()
whehe en weer denken we hetzelfdequote:
Lief dan?quote:
t gebruikelijke wat ik ook op msn tegen em zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal in dan ?
En trouwens, smsjes moet je meteen deleten als je niet wilt dat andere ze lezen
Idd, dan kunnen andere ze ook lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
t gebruikelijke wat ik ook op msn tegen em zeg![]()
en leuke smsjes moet je zolang mogelijk bewaren![]()
Hmmm... Beetje bi is niet bah...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
idd.. als ze lekker is doe ik gezellig mee met![]()
![]()
Wanneer krijg ik een lief smsje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |