Ik heb geprofileerd man, een netwerk opbouwen voor mijn onderneming.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:27 schreef whoops het volgende:
Precies, dat soort gasten bedoel ik...
Ik hoop dat je aan een prettige partij hebt geparticipeerd vanavond mijn vrind...
De aandelen doe ik morgen wel, mijn portefeuille staat er dermate puikend voor dat het geen dagelijkse aandacht verdiend. Aandelen zijn gewoon een hobby, het echte geld verdien ik puur met hard werken in de vakantie (fulltime bij een bevriende apotheker) en mijn eigen ondernemingen.quote:Zeg, hoe staan de aandelen er voor? Heb je daar al naar gekeken met je lamma harses?![]()
Gezellig hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:36 schreef DaMook het volgende:
Gezellig he
Nou weet ik weer waarom ik kakkers haat
Inhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.
ben je rijk ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.
Hij denkt van welquote:
Hij heeft het graag over 'zijn geld'... Het zal wel meevallen dus...quote:
goed om te wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij heeft het graag over 'zijn geld'... Het zal wel meevallen dus...
Ik denk dat Steijn en familie eerder tot de nouveau riche hoort... Het is dus gewoon een parvenu...
Inderdaad... Pas op voor zulks...quote:
Mijn fipo op pagina 6quote:
Je had er in BeF ook weer eentje, b.t.w....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn fipo op pagina 6wat doe je me aan
Daar lijkt hij idd wel opquote:
Ik ben goed in 1e posts op nieuwe pagina'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Je had er in BeF ook weer eentje, b.t.w....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn fipo op pagina 6wat doe je me aan
Gelukkig heb jij hem en niet die steijnquote:
Ow en er niet mee pronken is ook goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar lijkt hij idd wel op![]()
oud geld is beter
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en er niet mee pronken is ook goed
Nu nog een vriendin vinden die lief, leuk en rijk is en er niet mee pronktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en er niet mee pronken is ook goed
En gewillig... Vooral gewillig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu nog een vriendin vinden die lief, leuk en rijk is en er niet mee pronkt
Nou moet je niet overdrijven hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef whoops het volgende:
Evenals zelf voor je geld werken... Dat is pas prettig...
Ook datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef whoops het volgende:
[..]
En gewillig... Vooral gewillig...
Bij mij ook niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:59 schreef DaMook het volgende:
Owjah een leuke auto (range rover) en een leuk huisje vallen bij mij niet onder pronken
Mwah ik wil gerust een kind als ik toch het geld heb om hem/haar te onderhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij mij ook niet...
En kind daarentegen wel weer, op een of andere vage manier...
Bij wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik wil gerust een kind als ik toch het geld heb om hem/haar te onderhouden, maar die wordt iig heeeeeeeeel anders opgevoed als dat ze bij steijn hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |