Bijvoorbeeld...quote:
Zal ik hem hier dan maar weer neerzettenquote:
quote:
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik hem hier dan maar weer neerzetten
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
Het lijkt wel of je me stalked...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je me stalked...![]()
graagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:12 schreef Steijn het volgende:
Imberr, babe van me. Biertje?
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.quote:
onz? je zit in pubquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Kakkersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Omg,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
onz? je zit in pub
of snap ik dat onz gedeelte nou verkeerd?
Een partij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben enigszins zat.
Ik heb een partij gehad.
Hier, in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:21 schreef whoops het volgende:
Een partij...
Tering, dan moet je wel heel lam zijn als je een een feestje een 'parrrrrtij' noemt...
Nope, ik wilde het leger inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij zat toch in het leger? Ik hou wel van den sterke arm.![]()
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hier in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.![]()
Niet bepaald een kidspartij. Diverse bieren en sterke dranken waren er, het was echt beesten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:23 schreef Imberr het volgende:
een partijtjea.k.a. kinderfeesie!
![]()
f*ck, nou ben ik melig
Het huis, waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:24 schreef whoops het volgende:
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?
Precies, dat soort gasten bedoel ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het huis waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |