abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28270258
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef xebrozius het volgende:

[..]

dat is wel zo'n kutargument, jij vond daarvoor meiden ook al leuk maar hebt er nooit een gescoord. maar om niet al te loserig over te komen gooi je het op je 'verfijnde smaak'. ik geloof niet dat je vanaf het moment dat je haar op je pik kreeg geen leuke meiden bent tegengekomen, tenzij je in friesland ergens op het platteland woont...
tuurlijk vond ik er wel wat leuk, maar niet de moeite waard om er wat mee te beginnen niet iedereen kijkt alleen of het een neukbaar object is
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 27 juni 2005 @ 13:13:52 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28270297
en dan nu maar weer on topic, heren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 juni 2005 @ 13:15:42 #103
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28270359
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:13 schreef copycat het volgende:
en dan nu maar weer on topic, heren .
sorry juf cc
maar leentje is zo grappig

ow, ik zou een meisje van 18 wel schattig vinden als ze nog nooit gezoend had.
dat soort meisjes kom ik echter nooit tegen, zullen zich wel in andere kringen bevinden..
  maandag 27 juni 2005 @ 13:16:08 #104
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_28270372
een visuele voorstelling van een meid.

"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_28270449
k denk niej dat t veel meide uitmaakt..k sou t bv wel interessant vinde..kan je em nog iets lere mja..k was zelf 11 toenk voor t eerst soende :$
pi_28270547
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:17 schreef imberr het volgende:
k denk niej dat t veel meide uitmaakt..k sou t bv wel interessant vinde..kan je em nog iets lere mja..k was zelf 11 toenk voor t eerst soende :$
nederlands is moeilijk hè? sorry, moest er even uit .
www.pvda.nl
Steun!
pi_28270554
ik vind het niet erg als een jongen van 18 nog niet gezoend heeft. iedereen begint er op een andere leeftijd mee en ook onervaren jongens kunnen erg leuk zijn en ik zou dus echt niet op iemand afknappen die nog nooit gezoend heeft

ik was zelf trouwens 12 toen ik voor het eerst zoende
  maandag 27 juni 2005 @ 13:32:47 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28271005
on topic dus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28271126
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:32 schreef copycat het volgende:
on topic dus!
waar slaat dit verdomme op? ik zeg alleen 'humor' om aan te geven dat hun reacties na het 'ontopic' van jou kut zijn en mijn reactie wordt verwijderd en dat van hen niet. terwijl ik hier al de hele tijd gebasht ben in dit topic maar dat blijft allemaal staan. waar slaat dit op?
  maandag 27 juni 2005 @ 13:36:31 #110
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28271182
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

waar slaat dit verdomme op? ik zeg alleen 'humor' om aan te geven dat hun reacties na het 'ontopic' van jou kut zijn en mijn reactie wordt verwijderd en dat van hen niet. terwijl ik hier al de hele tijd gebasht ben in dit topic maar dat blijft allemaal staan. waar slaat dit op?
komop zeg je hebt het allemaal zelf over je afgeroepen.

niet zo zeuren en on-topic aub.
pi_28271334
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef plae@ het volgende:
komop zeg je hebt het allemaal zelf over je afgeroepen.

niet zo zeuren en on-topic aub.
flauwekul ik roep het niet op me af, gaat nu al 3 dagen zo ondertussen en ik begin er wat zat van te worden. dat het jullie geen zak kan schelen allemaal wat hier gebeurd daar kan ik niks aan doen maar als ik dan wel mijn best ervoor doe dan moet dat toch kunnen zonder dat jullie de hele tijd erna stomme grappen blijven maken? dit is toch geen onzinforum hier of wel soms.
pi_28271509
@ #ANONIEM:
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:32 schreef copycat het volgende:
on topic dus!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 27 juni 2005 @ 13:48:14 #113
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28271665
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:40 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

flauwekul ik roep het niet op me af, gaat nu al 3 dagen zo ondertussen en ik begin er wat zat van te worden. dat het jullie geen zak kan schelen allemaal wat hier gebeurd daar kan ik niks aan doen maar als ik dan wel mijn best ervoor doe dan moet dat toch kunnen zonder dat jullie de hele tijd erna stomme grappen blijven maken? dit is toch geen onzinforum hier of wel soms.
je bent gewoon een lelijke kneus gezien je usericoon. en je bent ontzettend trots erop dat je toevallig een keer met een leljke snol hebt staan kussen. nu heb je voor iedereen een woordje klaar en ben je zogenaamd ervaren dat je bhfh hulp topics moet openen. maagd!

ps: je lijkt op die gast met dat ijzeren gebit van james bond. jaws? of hoe heet ie?
pi_28272180
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

nederlands is moeilijk hè? sorry, moest er even uit .
whaha
  maandag 27 juni 2005 @ 14:17:34 #115
76866 Mandos
Your Highness, Your Highness
pi_28272581
voor de ts: maak je geen zorgen joh. ik ben 24 en ik heb ook nog nooit gezoend ('standaard' redenen: verlegen, introvert, niet van uitgaan houden. ik lees liever een boek over de socio-economische oorzaken van de val van het romeinse rijk dan dat ik uitga , maar ja, ik ben dan ook een behoorlijke nerd (als mijn username duidelijk maakt voor de observerende lezer (die op zijn minst de silarillion gelezen moet hebben ). maar ach, wat niet is kan nog komen. ik zou me pas zorgen beginnen te maken als je op de dertigste nog steeds bij je ouders woont.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:20:29 #116
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28272654
quote:
op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef mandos het volgende:
ik lees liever een boek over de socio-economische oorzaken van de val van het romeinse rijk dan dat ik uitga
tja veel vrouwen houden van intelligente mannen. maar dit komt idd een klein beetje suf over. zoek een vrouw met dezelfde interesses, en een prettig en plezier leven zou ik zeggen. succes
  maandag 27 juni 2005 @ 14:22:38 #117
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28272717
ik zie het probleem niet echt. wtf is 19 nu helemaal. tenzij je het wel erg graag had willen doen, dan is het toch wat jammer natuurlijk.

snap ook niet zo wat bepaalde mensen zitten te zaniken over zoenen op een dansvloer oid met iemand die je eigenlijk niet helemaal perfect vond. wat boeit dat nou, zoenen is toch sowieso wel gewoon leuk (binnen bepaalde grenzen), maar misschien ligt dat aan mij.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28272830
quote:
op maandag 27 juni 2005 14:20 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

tja veel vrouwen houden van intelligente mannen. maar dit komt idd een klein beetje suf over. zoek een vrouw met dezelfde interesses, en een prettig en plezier leven zou ik zeggen. succes
ja je moet het natuurlijk wel over zinnige zaken met een vrouw kunnen hebben. zo komt een vrouw die niet met mij de finesses van het lindenbaum/cohen arrest kan bespreken mijn bed écht niet in hoor
pi_28272845
ceylon89 , ik kan dat stukje wel even vertalen voor je (a) en ik zal in het vervolg braaf normaal, fatsoenlijk nederlands typen
pi_28273068
quote:
op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef imberr het volgende:
ceylon89 , ik kan dat stukje wel even vertalen voor je (a) en ik zal in het vervolg braaf normaal, fatsoenlijk nederlands typen
okay dan!

@ mandos

www.pvda.nl
Steun!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:47:40 #121
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28273504
quote:
op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef posdnous het volgende:
zoenen is toch sowieso wel gewoon leuk
blijkbaar vinden sommige het niet leuk met wildvreemden dus.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:28:54 #122
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28274684
quote:
op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef mandos het volgende:
voor de ts: maak je geen zorgen joh. ik ben 24 en ik heb ook nog nooit gezoend ('standaard' redenen: verlegen, introvert, niet van uitgaan houden. ik lees liever een boek over de socio-economische oorzaken van de val van het romeinse rijk dan dat ik uitga , maar ja, ik ben dan ook een behoorlijke nerd (als mijn username duidelijk maakt voor de observerende lezer (die op zijn minst de silarillion gelezen moet hebben ). maar ach, wat niet is kan nog komen. ik zou me pas zorgen beginnen te maken als je op de dertigste nog steeds bij je ouders woont.
one day, we'll all dwell in your halls

mag ik nu ook een nerd zijn ook al heb ik wel gezoend?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28274895
quote:
op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef xebrozius het volgende:

[..]

dat is wel zo'n kutargument, jij vond daarvoor meiden ook al leuk maar hebt er nooit een gescoord. maar om niet al te loserig over te komen gooi je het op je 'verfijnde smaak'. ik geloof niet dat je vanaf het moment dat je haar op je pik kreeg geen leuke meiden bent tegengekomen, tenzij je in friesland ergens op het platteland woont...
wat is dit dan; ook een primitief non plausibel statement van onze stadjer, je valt in herhaling, met je subsidie randdebiel gedachten.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:00:45 #124
114120 gigant
pi_28275552
quote:
op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef onbrokenwings het volgende:

[..]

wat is dit dan; ook een primitief non plausibel statement van onze stadjer, je valt in herhaling, met je subsidie randdebiel gedachten.
keiharde waarheid.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:20:35 #125
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28276152
quote:
op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef onbrokenwings het volgende:

[..]

ten eerste ben ik een export tukker en ten tweede komt het zo vaak voor dat ik mensen moet wijzen op hun tekortkomingen qua visie en gedachten dat je kunt spreken van een continu deja vu. als je het maar lang genoeg herhaald heb je nog kans er eentje te indoctrineren en heeft mijn leven ook zin gehad .
pi_28277645
ik stem tegen.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:09:24 #127
26799 NoiZe
living the moment of THIS day
pi_28277704
quote:
het komt vanzelf... het komt vanzelf wel goed... het komt vanzelf wel... het komt wel.... het komt echt wel een keer... als het komt dan komt het... het komt allemaal wel best!

dit doet mij denken aan een aflevering van 'man bijt hond', waarin een boer van rond de 80/90 vertelde dat hij nog nooit had gezoend en nog nooit sex had gehad. en dat hem datzelfde altijd verteld was.. "het komt wel".

als je blijft leven zoals je altijd geleefd hebt, zul je krijgen wat je altijd gekregen hebt!

trek eropuit en wees een man!
A man's attitude... a man's attitude goes some ways toward how a man's life will be. Is that somethin' you agree with?
  maandag 27 juni 2005 @ 17:15:27 #128
95998 -DailaLama-
pi_28277859
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef noize het volgende:

[..]

[/b]
dit doet mij denken aan een aflevering van 'man bijt hond', waarin een boer van rond de 80/90 vertelde dat hij nog nooit had gezoend en nog nooit sex had gehad. en dat hem datzelfde altijd verteld was.. "het komt wel".

als je blijft leven zoals je altijd geleefd hebt, zul je krijgen wat je altijd gekregen hebt!

tja, je moet een soort slimme cocktailmix maken van dat "het wel goed komt" en dat je "er op uit moet". oftewel, om er een tegeltjeswijsheid bij te halen: heb de moed om dingen te veranderen die je kan veranderen, heb de kalmte om dingen te accepteren die je niet kan veranderen en heb de wijsheid om daar het verschil tussen te kunnen zien.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:16:30 #129
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28277890
waarom zijn toch altijd 99% van de keren jongens die met dit soort problemen zitten?
  maandag 27 juni 2005 @ 17:17:10 #130
95998 -DailaLama-
pi_28277907
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef halfgedraaide het volgende:
waarom zijn toch altijd 99% van de keren jongens die met dit soort problemen zitten?
99% is wel heel veel.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:18:09 #131
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28277944
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:17 schreef -dailalama- het volgende:

[..]

99% is wel heel veel.
je weet wat ik bedoel. de reden daarvoor is dat meisjes toch wel een gozer kunnen vinden die wil zoenen. jongens niet en daarom zeggen ze: ik ga me niet verlagen om met de eerste de beste te zoenen, ik wacht af mijn tijd komt wel etc etc.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:25:42 #132
95998 -DailaLama-
pi_28278176
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

je weet wat ik bedoel. de reden daarvoor is dat meisjes toch wel een gozer kunnen vinden die wil zoenen.
mja, of het alleen aan het zoenen ligt weet ik niet.

jongens moeten leuke grapjes kunnen maken, intelligent, stoer en verantwoordelijk doen, sociaal zijn, werk hebben, spontaan zijn etc. etc. en dat hun hele leven lang.

vrouwen hoeven over het algemeen gesproken alleen maar een beetje met hun tieten te schudden en een beetje hulpeloos kijken. vernederend voor sommigen, maar ach, als je je even op je tanden bijt, is het zo voorbij.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:32:31 #133
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28278405
het kan misschien ook helpen om leuke kleren te kopen met iemand die er verstand van heeft i.p.v computer spulletjes ofzo te kopen.

als je lekkere wijven wilt neuken moet je er wel wat voor doen he.

en als je nou denkt waarom zou ik moeten veranderen, nou omdat je terrecht nog nooit een meid heb aangeraakt dus zou misschien toch wel aan je instelling, uiterlijk etc kunnen liggen. dan heb ik het niet over zaken van knap of lelijk, maar leuke kleding vezorgd en leuke babbel doet al een heleboel. succes knapen!
pi_28278408
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef noize het volgende:

nu scheer je alles wel heel erg over één kam. in mijn geval is het zo dat ik, als het me alleen maar om zoenen zou gaan, daar allang kansen voor gehad heb. het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.
ik heb gewoon de pech dat de vrouwen die ik wél leuk vind er vaak wel leuk uit blijken te zien maar niet intelligent genoeg zijn, mij simpelweg niet leuk vinden of al een relatie hebben. maar ik maak me er ook helemaal niet druk (meer) om, ik ben er al zoveel tegen gekomen en kom er nog steeds zoveel tegen dat er heus wel een keertje een juiste tussen zit. dan wacht ik liever dan dat ik met tanja de labiele buurtsnol in boerendiscotheek de stampende heikneuter een paar minuutjes speeksel uitwissel, puur omdat ik daar in zin heb.
pi_28278445
al heb ik stiekem toch wel een beetje spijt van het feit dat ik díe kans heb laten schieten.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:40:11 #136
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28278671
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef croupouque het volgende:
het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.
sorry maar dit vind ik niet erg gezond klinken. je heb geen zin om met een knap meisje te zoenen als je weet dat ze dat zou willen? het lijkt je zelfs smerig? vooral gezien het feit dat jij de afgelopen 23 jaar nog nooit iemand heb aangeraakt? en dan doel ik niet op de snol van de buurt discotheek gaan scoren om maar te kunnen zoenen en dat weet jij ook dondersgoed. als jij zo'n beeld van vrouwen hebt dan komt het denk ik niet meer goed met je.

misschien ben je geboren om alleen te blijven heel je leven want ze te horen is het nooit goed. en wie denk jij wel niet dat je bent dat niemand goed genoeg is voor jou?

een eenzame kneus die nog nooit een meisje heeft gehad?

een gevoelige jongen die gewoon erg kieskeurig heeft en een beetje pech heeft?

of iemand die eigenlijk gay is?

je vult het zelf maar in, maar het ligt gewoon aan jou instelling.

maar knoop dit goed in je oren: als je een keer met een knap aardig meisje zoent betekend niet dat je meteen een relatie hiermee moet aanknopen. je leert pas daarna iemand heel goed kennen als je intiem met elkaar bent etc. misschien is iemand intelligenter dan je denkt en ben je om die reden al heel wat leuke lieve meisjes mis gelopen. sorry maar je klinkt echt heel wereldvreemd.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:41:24 #137
26799 NoiZe
living the moment of THIS day
pi_28278710
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef halfgedraaide het volgende:
omdat biologisch gezien mannen de actieve factor zijn op seksueel vlak.

als een man hier niet naar handelt moet hij een vrouw tegenkomen die dit voor hem doet,
om aan zijn trekken te kunnen komen.
dit zal, behalve als de man aantrekkelijk is, niet snel gebeuren.
A man's attitude... a man's attitude goes some ways toward how a man's life will be. Is that somethin' you agree with?
pi_28279037
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef halfgedraaide het volgende:
(knip)
nounou, wat een overdreven reactie. blijkbaar vind je het erger dan ik zelf.
ik adviseer je om eens rustig adem te halen, een slokje water te drinken, op een kalme manier mijn tekst nog een keer te lezen, te beseffen dat niet iedereen hetzelfde denkt en voelt als jij en vervolgens hoop ik dat je op zijn minst overweegt om die belachelijke op niets gebaseerde verwijten in je post te wijzigen. en als het even kan ook de spelfouten.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:52:36 #139
114120 gigant
pi_28279077
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef croupouque het volgende:

[..]

nu scheer je alles wel heel erg over één kam. in mijn geval is het zo dat ik, als het me alleen maar om zoenen zou gaan, daar allang kansen voor gehad heb. het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.
ik heb gewoon de pech dat de vrouwen die ik wél leuk vind er vaak wel leuk uit blijken te zien maar niet intelligent genoeg zijn, mij simpelweg niet leuk vinden of al een relatie hebben. maar ik maak me er ook helemaal niet druk (meer) om, ik ben er al zoveel tegen gekomen en kom er nog steeds zoveel tegen dat er heus wel een keertje een juiste tussen zit. dan wacht ik liever dan dat ik met tanja de labiele buurtsnol in boerendiscotheek de stampende heikneuter een paar minuutjes speeksel uitwissel, puur omdat ik daar in zin heb.
oefening baart kunst, zometeen ontmoet jij de vrouw van de dromen en presteer jij helemaal niks. het zoenen lijkt nergens op laat staat de omgang.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:56:45 #140
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_28279202
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef frezer het volgende:

[..]

en je hebt een gitaar? daar komen vrouwen over het algemeen op af als vriegen op stront!
ik heb er drie

en ik kan het van horen zeggen nog goed ook
pi_28279204
quote:
op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef xebrozius het volgende:

[..]

ten eerste ben ik een export tukker
dat verklaart een hoop.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28279230
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef gigant het volgende:

[..]

oefening baart kunst, zometeen ontmoet jij de vrouw van de dromen en presteer jij helemaal niks. het zoenen lijkt nergens op laat staat de omgang.
ik kan me niet voorstellen dat ik om wil gaan met iemand die zo oppervlakkig is dat zij me, wetende dat het mijn eerste keer is, afwijst omdat het zoenen niet je-van-het was. en in de omgang ben ik uiterst charmant, wie denk je soms dat ik ben? rain man?
  maandag 27 juni 2005 @ 17:58:46 #143
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28279264
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:51 schreef croupouque het volgende:

[..]

nounou, wat een overdreven reactie. blijkbaar vind je het erger dan ik zelf.
ik adviseer je om eens rustig adem te halen, een slokje water te drinken, op een kalme manier mijn tekst nog een keer te lezen, te beseffen dat niet iedereen hetzelfde denkt en voelt als jij en vervolgens hoop ik dat je op zijn minst overweegt om die belachelijke op niets gebaseerde verwijten in je post te wijzigen. en als het even kan ook de spelfouten.
het was niet mijn bedoeling om op je tenen te gaan staan. jij geeft een reactie in een forum en ik ook. het is naar mijn mening ontzettend raar dat zoenen met een volgens jouw aantrekkelijk meisje walgelijk noemt omdat je haar niet goed genoeg kent.

maar ja steek er wat van op zou ik zeggen. je klinkt als een bijzonder iemand.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:59:53 #144
95998 -DailaLama-
pi_28279297
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef croupouque het volgende:
al heb ik stiekem toch wel een beetje spijt van het feit dat ik díe kans heb laten schieten.
tanja de labiele buurtsnol is ook een mens.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:59:55 #145
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_28279300
quote:
op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

vrouwen letten echt wel op uiterlijk maar volgens mij is nog belangrijker het communicatie gedeelte. als dat gedeelte jou niet zo ligt heb je een probleempje. maar ach komt goed kerel!
daar heb ik volgens mij ook niet zoveel problemen mee. niet dat ik zo'n vlotte babbel heb, maar gewoon normaal zegmaar.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:00:18 #146
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28279309
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef croupouque het volgende:
wie denk je soms dat ik ben? rain man?
ik had eerlijk gezegd een beetje dat gevoel. je hebt helemaal gelijk. wij weten ook totaal niet wie jij bent. maar zo te lezen ben je een redelijk vreemde eend in de bijt die ook nog eens bijzonder kieskeurig is. of mag ik dat niet zo verwoorden van je?
pi_28279311
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef halfgedraaide het volgende:
sorry maar je klinkt echt heel wereldvreemd.
definieer wereld.

als je jouw kijk op de wereld wat betreft deze zaken bedoelt, ja, dan heb je zonder meer gelijk. en feit is dat het gros van de bevolking die kijk met je deelt.

maar er zijn ook nog altijd de mensen die zoenen niet zien als de beloning van het avondje stappen, als het bewijs dat het meisje in kwestie je de moeite waard vindt, etc. die zonder enige gevoelens van liefde eigenlijk weinig aanleiding zien tot zoenen, of er zelfs totaal geen zin in hebben in zo'n geval.

probeer daar toch ook begrip voor te tonen, want zo'n rare kijk op de wereld is dat toch niet?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:03:20 #148
114120 gigant
pi_28279394
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef croupouque het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat ik om wil gaan met iemand die zo oppervlakkig is dat zij me, wetende dat het mijn eerste keer is, afwijst omdat het zoenen niet je-van-het was. en in de omgang ben ik uiterst charmant, wie denk je soms dat ik ben? rain man?
nee, maar jij vertelde eerder je uiterst kieskeurig bent. vrouwen, van dit kaliber, zullen erg "verwend" zijn en hoge eisen stellen. een beetje ervaring opdoen is nooit mis, ik zeg niet dat je verlepte greppelsletten moet zoenen, maar misschien wel iets wat in de buurt komt waarvan jij denk, dit ziet er goed uit.
  maandag 27 juni 2005 @ 18:04:46 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28279432
ik kan me niet voorstellen dat als je zo communicatief, charmant bent etc dat je nooit een erg leuk meisje bent tegengekomen
  maandag 27 juni 2005 @ 18:04:46 #150
114120 gigant
pi_28279434
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef thaguitarmaistro het volgende:

[..]

daar heb ik volgens mij ook niet zoveel problemen mee. niet dat ik zo'n vlotte babbel heb, maar gewoon normaal zegmaar.
lichaamstaal, is nog veel belangrijker. let daar ook op ga er niet bij staan als een onzeker iemand, maar neem ruimte in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')