tuurlijk vond ik er wel wat leuk, maar niet de moeite waard om er wat mee te beginnenquote:op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef xebrozius het volgende:
[..]
dat is wel zo'n kutargument, jij vond daarvoor meiden ook al leuk maar hebt er nooit een gescoord. maar om niet al te loserig over te komen gooi je het op je 'verfijnde smaak'. ik geloof niet dat je vanaf het moment dat je haar op je pik kreeg geen leuke meiden bent tegengekomen, tenzij je in friesland ergens op het platteland woont...
sorry juf ccquote:
nederlands is moeilijk hè?quote:op maandag 27 juni 2005 13:17 schreef imberr het volgende:
k denk niej dat t veel meide uitmaakt..k sou t bv wel interessant vinde..kan je em nog iets leremja..k was zelf 11 toenk voor t eerst soende :$
waar slaat dit verdomme op? ik zeg alleen 'humor' om aan te geven dat hun reacties na het 'ontopic' van jou kut zijn en mijn reactie wordt verwijderd en dat van hen niet. terwijl ik hier al de hele tijd gebasht ben in dit topic maar dat blijft allemaal staan. waar slaat dit op?quote:op maandag 27 juni 2005 13:32 schreef copycat het volgende:
on topic dus!
komop zeg je hebt het allemaal zelf over je afgeroepen.quote:op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waar slaat dit verdomme op? ik zeg alleen 'humor' om aan te geven dat hun reacties na het 'ontopic' van jou kut zijn en mijn reactie wordt verwijderd en dat van hen niet. terwijl ik hier al de hele tijd gebasht ben in dit topic maar dat blijft allemaal staan. waar slaat dit op?
flauwekul ik roep het niet op me af, gaat nu al 3 dagen zo ondertussen en ik begin er wat zat van te worden. dat het jullie geen zak kan schelen allemaal wat hier gebeurd daar kan ik niks aan doen maar als ik dan wel mijn best ervoor doe dan moet dat toch kunnen zonder dat jullie de hele tijd erna stomme grappen blijven maken? dit is toch geen onzinforum hier of wel soms.quote:op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef plae@ het volgende:
komop zeg je hebt het allemaal zelf over je afgeroepen.
niet zo zeuren en on-topic aub.
quote:op maandag 27 juni 2005 13:32 schreef copycat het volgende:
on topic dus!
je bent gewoon een lelijke kneus gezien je usericoon. en je bent ontzettend trots erop dat je toevallig een keer met een leljke snol hebt staan kussen. nu heb je voor iedereen een woordje klaar en ben je zogenaamd ervaren dat je bhfh hulp topics moet openen. maagd!quote:op maandag 27 juni 2005 13:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
flauwekul ik roep het niet op me af, gaat nu al 3 dagen zo ondertussen en ik begin er wat zat van te worden. dat het jullie geen zak kan schelen allemaal wat hier gebeurd daar kan ik niks aan doen maar als ik dan wel mijn best ervoor doe dan moet dat toch kunnen zonder dat jullie de hele tijd erna stomme grappen blijven maken? dit is toch geen onzinforum hier of wel soms.
whahaquote:op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef ceylon89 het volgende:
[..]
nederlands is moeilijk hè?![]()
sorry, moest er even uit
.
quote:op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef mandos het volgende:
ik lees liever een boek over de socio-economische oorzaken van de val van het romeinse rijk dan dat ik uitga
ja je moet het natuurlijk wel over zinnige zaken met een vrouw kunnen hebben. zo komt een vrouw die niet met mij de finesses van het lindenbaum/cohen arrest kan bespreken mijn bed écht niet in hoorquote:op maandag 27 juni 2005 14:20 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
tja veel vrouwen houden van intelligente mannen. maar dit komt idd een klein beetje suf over. zoek een vrouw met dezelfde interesses, en een prettig en plezier leven zou ik zeggen. succes
![]()
quote:op maandag 27 juni 2005 14:26 schreef imberr het volgende:
ceylon89 , ik kan dat stukje wel even vertalen voor je(a) en ik zal in het vervolg braaf normaal, fatsoenlijk nederlands typen
blijkbaar vinden sommige het niet leuk met wildvreemden dus.quote:op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef posdnous het volgende:
zoenen is toch sowieso wel gewoon leuk
one day, we'll all dwell in your hallsquote:op maandag 27 juni 2005 14:17 schreef mandos het volgende:
voor de ts: maak je geen zorgen joh. ik ben 24 en ik heb ook nog nooit gezoend ('standaard' redenen: verlegen, introvert, niet van uitgaan houden. ik lees liever een boek over de socio-economische oorzaken van de val van het romeinse rijk dan dat ik uitga, maar ja, ik ben dan ook een behoorlijke nerd (als mijn username duidelijk maakt voor de observerende lezer (die op zijn minst de silarillion gelezen moet hebben
). maar ach, wat niet is kan nog komen. ik zou me pas zorgen beginnen te maken als je op de dertigste nog steeds bij je ouders woont.
![]()
wat is dit dan; ook een primitief non plausibel statement van onze stadjer, je valt in herhaling, met je subsidie randdebiel gedachten.quote:op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef xebrozius het volgende:
[..]
dat is wel zo'n kutargument, jij vond daarvoor meiden ook al leuk maar hebt er nooit een gescoord. maar om niet al te loserig over te komen gooi je het op je 'verfijnde smaak'. ik geloof niet dat je vanaf het moment dat je haar op je pik kreeg geen leuke meiden bent tegengekomen, tenzij je in friesland ergens op het platteland woont...
keiharde waarheid.quote:op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
wat is dit dan; ook een primitief non plausibel statement van onze stadjer, je valt in herhaling, met je subsidie randdebiel gedachten.
ten eerste ben ik een export tukkerquote:op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
wat is dit dan; ook een primitief non plausibel statement van onze stadjer, je valt in herhaling, met je subsidie randdebiel gedachten.
quote:het komt vanzelf... het komt vanzelf wel goed... het komt vanzelf wel... het komt wel.... het komt echt wel een keer... als het komt dan komt het... het komt allemaal wel best!
tja, je moet een soort slimme cocktailmix maken van dat "het wel goed komt" en dat je "er op uit moet". oftewel, om er een tegeltjeswijsheid bij te halen: heb de moed om dingen te veranderen die je kan veranderen, heb de kalmte om dingen te accepteren die je niet kan veranderen en heb de wijsheid om daar het verschil tussen te kunnen zien.quote:op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef noize het volgende:
[..]
[/b]
dit doet mij denken aan een aflevering van 'man bijt hond', waarin een boer van rond de 80/90 vertelde dat hij nog nooit had gezoend en nog nooit sex had gehad. en dat hem datzelfde altijd verteld was.. "het komt wel".
als je blijft leven zoals je altijd geleefd hebt, zul je krijgen wat je altijd gekregen hebt!
trek eropuit en wees een man!
99% is wel heel veel.quote:op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef halfgedraaide het volgende:
waarom zijn toch altijd 99% van de keren jongens die met dit soort problemen zitten?![]()
je weet wat ik bedoel. de reden daarvoor is dat meisjes toch wel een gozer kunnen vinden die wil zoenen. jongens niet en daarom zeggen ze: ik ga me niet verlagen om met de eerste de beste te zoenen, ik wacht af mijn tijd komt wel etc etc.quote:
mja, of het alleen aan het zoenen ligt weet ik niet.quote:op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel. de reden daarvoor is dat meisjes toch wel een gozer kunnen vinden die wil zoenen.
nu scheer je alles wel heel erg over één kam. in mijn geval is het zo dat ik, als het me alleen maar om zoenen zou gaan, daar allang kansen voor gehad heb. het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.quote:op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef noize het volgende:
als je blijft leven zoals je altijd geleefd hebt, zul je krijgen wat je altijd gekregen hebt!
trek eropuit en wees een man!
sorry maar dit vind ik niet erg gezond klinken. je heb geen zin om met een knap meisje te zoenen als je weet dat ze dat zou willen? het lijkt je zelfs smerig?quote:op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef croupouque het volgende:
het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.
omdat biologisch gezien mannen de actieve factor zijn op seksueel vlak.quote:op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef halfgedraaide het volgende:
waarom zijn toch altijd 99% van de keren jongens die met dit soort problemen zitten?![]()
nounou, wat een overdreven reactie. blijkbaar vind je het erger dan ik zelf.quote:op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef halfgedraaide het volgende:
(knip)
oefening baart kunst, zometeen ontmoet jij de vrouw van de dromen en presteer jij helemaal niks. het zoenen lijkt nergens op laat staat de omgang.quote:op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef croupouque het volgende:
[..]
nu scheer je alles wel heel erg over één kam. in mijn geval is het zo dat ik, als het me alleen maar om zoenen zou gaan, daar allang kansen voor gehad heb. het punt is alleen dat ik geen zin heb om te zoenen met iemand waar ik niks voor voel, of met iemand die ik enkel leuk vind om te zien. dat hele idee lijkt me zelfs een beetje smerig.
ik heb gewoon de pech dat de vrouwen die ik wél leuk vind er vaak wel leuk uit blijken te zien maar niet intelligent genoeg zijn, mij simpelweg niet leuk vinden of al een relatie hebben. maar ik maak me er ook helemaal niet druk (meer) om, ik ben er al zoveel tegen gekomen en kom er nog steeds zoveel tegen dat er heus wel een keertje een juiste tussen zit. dan wacht ik liever dan dat ik met tanja de labiele buurtsnol in boerendiscotheek de stampende heikneuter een paar minuutjes speeksel uitwissel, puur omdat ik daar in zin heb.
ik heb er driequote:op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef frezer het volgende:
[..]en je hebt een gitaar? daar komen vrouwen over het algemeen op af als vriegen op stront!
dat verklaart een hoop.quote:op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef xebrozius het volgende:
[..]
ten eerste ben ik een export tukker![]()
ik kan me niet voorstellen dat ik om wil gaan met iemand die zo oppervlakkig is dat zij me, wetende dat het mijn eerste keer is, afwijst omdat het zoenen niet je-van-het was. en in de omgang ben ik uiterst charmant, wie denk je soms dat ik ben? rain man?quote:op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef gigant het volgende:
[..]
oefening baart kunst, zometeen ontmoet jij de vrouw van de dromen en presteer jij helemaal niks. het zoenen lijkt nergens op laat staat de omgang.
quote:op maandag 27 juni 2005 17:51 schreef croupouque het volgende:
[..]
nounou, wat een overdreven reactie. blijkbaar vind je het erger dan ik zelf.
ik adviseer je om eens rustig adem te halen, een slokje water te drinken, op een kalme manier mijn tekst nog een keer te lezen, te beseffen dat niet iedereen hetzelfde denkt en voelt als jij en vervolgens hoop ik dat je op zijn minst overweegt om die belachelijke op niets gebaseerde verwijten in je post te wijzigen. en als het even kan ook de spelfouten.
tanja de labiele buurtsnol is ook een mens.quote:op maandag 27 juni 2005 17:33 schreef croupouque het volgende:
al heb ik stiekem toch wel een beetje spijt van het feit dat ik díe kans heb laten schieten.
daar heb ik volgens mij ook niet zoveel problemen mee. niet dat ik zo'n vlotte babbel heb, maar gewoon normaal zegmaar.quote:op zondag 26 juni 2005 23:01 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
vrouwen letten echt wel op uiterlijk maar volgens mij is nog belangrijker het communicatie gedeelte. als dat gedeelte jou niet zo ligt heb je een probleempje. maar ach komt goed kerel!![]()
ik had eerlijk gezegd een beetje dat gevoel. je hebt helemaal gelijk. wij weten ook totaal niet wie jij bent. maar zo te lezen ben je een redelijk vreemde eend in de bijt die ook nog eens bijzonder kieskeurig is. of mag ik dat niet zo verwoorden van je?quote:op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef croupouque het volgende:
wie denk je soms dat ik ben? rain man?
definieer wereld.quote:op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef halfgedraaide het volgende:
sorry maar je klinkt echt heel wereldvreemd.![]()
nee, maar jij vertelde eerder je uiterst kieskeurig bent. vrouwen, van dit kaliber, zullen erg "verwend" zijn en hoge eisen stellen. een beetje ervaring opdoen is nooit mis, ik zeg niet dat je verlepte greppelsletten moet zoenen, maar misschien wel iets wat in de buurt komt waarvan jij denk, dit ziet er goed uit.quote:op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef croupouque het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik om wil gaan met iemand die zo oppervlakkig is dat zij me, wetende dat het mijn eerste keer is, afwijst omdat het zoenen niet je-van-het was. en in de omgang ben ik uiterst charmant, wie denk je soms dat ik ben? rain man?
lichaamstaal, is nog veel belangrijker. let daar ook opquote:op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef thaguitarmaistro het volgende:
[..]
daar heb ik volgens mij ook niet zoveel problemen mee. niet dat ik zo'n vlotte babbel heb, maar gewoon normaal zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |