ik heb toch niet over dozen? ik heb het gewoon over meisjes die ik toen leuk vond/verliefd op was etc. was niks spannenders dan kijken of dat meisje er ook weer was en dan uit eindelijk na wachten en lullen erachter komen dat ze jou ook leuk vind en als beloning en troffee heerlijk zoenen!!quote:op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef lintuxcx het volgende:
[..]
ik zal wel weer ouderwets zijn als ik zeg dat ik juist verdomde blij ben dat ik niet uit wanhoop voor de eerste beste doos ben gevallen tussen mijn veertiende en achttiende? zo veel vielen er voor mij ook niet, dat is ook zeker deel van de oorzaak, maar ikzelf ben er alleen maar blij mee dat ik op mijn twintigste voor het eerst gezoend heb met een meisje dat het ook nog niet eerder gedaan had... en nu, bijna een jaar later, kunnen we het een stuk beter...![]()
[edit] wtf bosbeetle, jij was toch uit dat maagdentopic?
neh, destijds baalde ik er af en toe wel van, maar 't heeft me gelukkig nooit zo ver tot wanhoop gedreven, om me inderdaad dan ook maar op de eerste beste te storten. mijn tijd zou wel komen, die is nu gekomen, en voor mij was het op zich het wachten ook wel waard.quote:op maandag 27 juni 2005 01:49 schreef halfgedraaide het volgende:
ik heb het gewoon over meisjes die ik toen leuk vond/verliefd op was etc. was niks spannenders dan kijken of dat meisje er ook weer was en dan uit eindelijk na wachten en lullen erachter komen dat ze jou ook leuk vind en als beloning en troffee heerlijk zoenen!!
ik bedoel jij gaat me nie vertellen dat jij het allemaal relaxed vond om je pubertijd helemaal door te komen zonder 1 meisje dan maar ook aangeraakt te hebben?![]()
quote:op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend,
het meisje die écht van mij houdt, doofusquote:op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef martinirosso het volgende:
[..]
welk meisje houdt er nou van gestuntel tijdens het zoenen?
ja hier herken ik me ook wel in.quote:op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef croupouque het volgende:
[..]
het is een combinatie van een hekel hebben aan uitgaansgelegenheden, versierpogingen, erg kieskeurig zijn, niet goed zijn in het praten over koetjes en kalfjes en een veel te afwachtende houding hebben. maar ik maak me er echt niet druk over, het komt echt wel een keer. die laatste zin klinkt trouwens erg ironisch als je het net over je te afwachtende houding hebt gehad.
nerd.quote:op maandag 27 juni 2005 11:53 schreef -dailalama- het volgende:
[..]
ja hier herken ik me ook wel in.
ben bijna 21.
als ik trouwens af ga op jouw humor en creativiteit hier op fok denk ik dat een toekomstige vriendin zich echt gelukkig mag prijzen met jou.![]()
dit is toch geen serieuse vraag he martijnquote:op zondag 26 juni 2005 20:51 schreef martydekale het volgende:
wat vinden meiden/vrouwen van een jongen van 18 (bijna 19) die nog nooit heeft gezoend. afknapper of juist interessant?
bij voorbaat graag geen stomme opmerkingen.
daar is ie goed mee bezig, om die niet op te volgenquote:op maandag 27 juni 2005 11:57 schreef unclefunk het volgende:
boeien. tijd genoeg nog om te zoenen. houd je gewoon niet aan die maatschappelijk opgelegde gemiddelden!
laten we maar bij het begin beginnen.quote:op maandag 27 juni 2005 12:05 schreef xebrozius het volgende:
zoenen wordt overgewaardeerd, neuken is meer aan te raden.
waarom niet in één keer het hele pakket. gewoon een meid scoren die je kunt zoenen terwijl je d'r beestachtig neemt?quote:op maandag 27 juni 2005 12:10 schreef martydekale het volgende:
[..]
laten we maar bij het begin beginnen.![]()
precies, waarom dat niet marty?quote:op maandag 27 juni 2005 12:11 schreef xebrozius het volgende:
waarom niet in één keer het hele pakket. gewoon een meid scoren die je kunt zoenen terwijl je d'r beestachtig neemt?
jij bent toch nog maagd?quote:
quote:
probeer je nou van onderwerp te veranderen??quote:op maandag 27 juni 2005 12:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jij met je 14 jarige trutje van skiles![]()
offtopicquote:op maandag 27 juni 2005 12:52 schreef frenkie het volgende:
probeer je nou van onderwerp te veranderen??
ik heb vernomen in de wandelgangen dat hij neukt met dat verlepte wijf biancacaviaquote:
op een krakkemikkege, afgeragde bakfiets moet je het leren.quote:op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef gigant het volgende:
[..]
ik heb vernomen in de wandelgangen dat hij neukt met dat verlepte wijf biancacavia![]()
dat is wel zo'n kutargument, jij vond daarvoor meiden ook al leuk maar hebt er nooit een gescoord. maar om niet al te loserig over te komen gooi je het op je 'verfijnde smaak'. ik geloof niet dat je vanaf het moment dat je haar op je pik kreeg geen leuke meiden bent tegengekomen, tenzij je in friesland ergens op het platteland woont...quote:op maandag 27 juni 2005 13:01 schreef addie84 het volgende:
ik was 19 toen ik voor het eerst zoende.. overigens met mijn huidige vriendin
had voor die tijd geen leuke meisjes ontmoet![]()
dude, doe normaal.quote:op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef gigant het volgende:
weet je wat ik vermoed, dat leenbakkema de zoon is van bhfh. bhfh is dan ook nog maagd, maar heeft zijn zaad afgestaan bij de grootste spermabank van nederland, die overigens net gesloten is.
sinds jij je onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt met je bhfh topic misschien?quote:op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom zitten de mensen mij de laatste paar dagen zo erg te bashen?![]()
ik vond het goedpraten van het desbetreffende topic nog veel vermakelijkerquote:op maandag 27 juni 2005 13:08 schreef xebrozius het volgende:
[..]
sinds jij je onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt met je bhfh topic misschien?![]()
ik wist niet dat ik met je aan het buitenspelen wasquote:op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef #ANONIEM het volgende:
frenkie ik verklaar jou de oorlog hierbij trouwens.
jullie zijn echt te erg voor woorden.quote:op maandag 27 juni 2005 13:08 schreef xebrozius het volgende:
sinds jij je onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt met je bhfh topic misschien?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |