Whehequote:
ja oke.. maar nou gaan ze ook echt kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dat konden ze toch alanders konden wij het ook niet
quote:
en 5quote:
Ik kan nog wel een paar linkjes postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja oke.. maar nou gaan ze ook echt kijken
Da's gelukkig voor mensen die hier al langer zitten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:58 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat je niet verder terug kunt dan dit jaar
Voor mij dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's gelukkig voor mensen die hier al langer zitten...
das ook weer waar jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:01 schreef DaMook het volgende:
Trouwens niemand leest terug in een sc dus niemand ziet ze
Hij is weg...quote:
Bijvoorbeeld...quote:
Zal ik hem hier dan maar weer neerzettenquote:
quote:
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik hem hier dan maar weer neerzetten
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Stiekem staat 'ie er nog wel, alleen een beetje verdekt opgesteld...
Het lijkt wel of je me stalked...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je me stalked...![]()
graagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:12 schreef Steijn het volgende:
Imberr, babe van me. Biertje?
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.quote:
onz? je zit in pubquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Kakkersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij mij is het simpel. Ik ben Steijn.Maar troost je, ik kom zelden in ONZ. Dus waarschijnlijk kom je me niet bekend voor. Hou je van kakkers?
Omg,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
onz? je zit in pub
of snap ik dat onz gedeelte nou verkeerd?
Een partij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben enigszins zat.
Ik heb een partij gehad.
Hier, in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:21 schreef whoops het volgende:
Een partij...
Tering, dan moet je wel heel lam zijn als je een een feestje een 'parrrrrtij' noemt...
Nope, ik wilde het leger inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij zat toch in het leger? Ik hou wel van den sterke arm.![]()
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hier in de omgeving van Zeist, heet een beestachtig feest, een partij.![]()
Niet bepaald een kidspartij. Diverse bieren en sterke dranken waren er, het was echt beesten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:23 schreef Imberr het volgende:
een partijtjea.k.a. kinderfeesie!
![]()
f*ck, nou ben ik melig
Het huis, waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:24 schreef whoops het volgende:
Zijn het daar allemaal van die over-het-paard-getilde wannabee-miljonairskindjes dan?
Precies, dat soort gasten bedoel ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het huis waar ik gesubsidieerd door mijn ouders woon, doet al 1,2 miljoen. En wij wonen nog krap vergeleken met mijn mede-JOVD-clubleden.
Ik heb geprofileerd man, een netwerk opbouwen voor mijn onderneming.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:27 schreef whoops het volgende:
Precies, dat soort gasten bedoel ik...
Ik hoop dat je aan een prettige partij hebt geparticipeerd vanavond mijn vrind...
De aandelen doe ik morgen wel, mijn portefeuille staat er dermate puikend voor dat het geen dagelijkse aandacht verdiend. Aandelen zijn gewoon een hobby, het echte geld verdien ik puur met hard werken in de vakantie (fulltime bij een bevriende apotheker) en mijn eigen ondernemingen.quote:Zeg, hoe staan de aandelen er voor? Heb je daar al naar gekeken met je lamma harses?![]()
Gezellig hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:33 schreef Imberr het volgende:
gaan ze t in pub over aandelen hebben![]()
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:36 schreef DaMook het volgende:
Gezellig he
Nou weet ik weer waarom ik kakkers haat
Inhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mokieboy, ik zou me maar even inhouden. Je bent onder andere van mij afhankelijk voor je toekomstige job. Ik heb connecties in het leger, een vriend van mijn is officier bij de Marine.
ben je rijk ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Imberr, je moet wat voor een man met geld over hebben. Ik heb mijn vader, uiteraard via de nodige commissie, enige aandelen aanbevolen. Door mijn beleggersinstinct hebben ik mijn vaders vakantiehuis in St. Tropez eindelijk af kunnen lossen.
Hij denkt van welquote:
Hij heeft het graag over 'zijn geld'... Het zal wel meevallen dus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |