Ja maar daar liggen jullie al.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
in alle meren ende plassen..?
Bij mij in de badkuipquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:20 schreef RareBreed het volgende:
Maar goed... herformulering:
Waar valt er nog nachtelijk naakt te zwemmen?
Paling.. He Gadver!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:27 schreef Tropos het volgende:
in de Nederrijn zo tussen heteren en kesteren maar dan aan de overkant. in Wageningen![]()
, Ja daarzo en als je geluk hebt krijg je ook nog een palinkje te snacken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:00 schreef intoxicated het volgende:
Altijd leuk, mensen die 's nachts in het water springen en nèt dat ene paaltje niet zien. Gebeurt hier in de Reeuwijkse Plassen elk jaar wel een keer.
Hee das een goede... die zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef g1id het volgende:
Bij Waterzuiveringsinstallatie hebben ze ruige (kweek-)bakken om in te chillen in de nachtelijke uurtjes.....
Made me think of this:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:25 schreef ChrisJX het volgende:
Overal waar maar lichtgevende algen in het water zitten![]()
wtf is dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:40 schreef RareBreed het volgende:
[..]
Made me think of this:
[afbeelding]
volgens mij is dat drinwater?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef ook_gek het volgende:
in scheveningen heb je de duin waterleiding zitten. Die hebben speciale plassen liggen om regenwater op te vangen. Dat is super schoon en helder water midden in de duinen waar niemand je kan zien. Dat is zo lekker zwemmen. Het is niet al te groot dus het is niet ijs koud. En je kan daar ook lekker snorkelen. Genoeg leven in dat water. Alleen is het wel verboden
wou k ook al zeggequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef whoops het volgende:
Gewoon in je eigen zwembad in de achtertuin....
nee nog niet het zijn water plassen waar later drinkwater van gemaakt wordquote:
In Kreta kon het vorig jaar maar al te goed.. en dan wel naakt natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef RareBreed het volgende:
Ook zo dol op nachtelijke zwempartijtjes? Waar kan het in Nederland? Geef je favo lokatie door en je wint niets![]()
Mijn ideequote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nog niet het zijn water plassen waar later drinkwater van gemaakt word
zullen we er zaterdag gaan zwemmen in het maanlicht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en daar leg jij ff lekker in te poedelen?
* mother-mother denkt ff 3x na voordat ze weer water uit de kraan drinkt![]()
grapje he![]()
lijkt me niet goed voor de gezondheid van de haagse gemeenschapquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zullen we er zaterdag gaan zwemmen in het maanlicht?
word toch eerst nog 100000X gezuiverdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lijkt me niet goed voor de gezondheid van de haagse gemeenschap![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Zitten de Apeldoorners nou massaal bij die stranden met 't vraagteken?
Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk
En waar was Impulz nou? Ik dacht op 'ons' strand.. Maar ik was er zondag en er was niks van te zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |