abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:02:50 #101
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_28203084
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:14 schreef Serinde het volgende:

[..]

Een zoon? Die gaat z'n gang maar
eerste keer , en dan mag ie al gangbangen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:37:49 #102
123622 necare
100% Redundant
pi_28204163
ik ben 14 en nog maagd

ik wacht er ook nog wel ff mee
-= Beter geleefd en Bedorven, dan Niet geleefd en tóch Gestorven =-
  zaterdag 25 juni 2005 @ 02:07:07 #103
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_28212928
ik ben 17 en maagd.. :s ik wacht er ook mee
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 02:13:11 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28213038
ik ben 16 en maagd (dat klinkt meer als een spreekgroep hiernu )
en ik zie het wel..
  zaterdag 25 juni 2005 @ 02:14:28 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28213067
24.
For great justice!
pi_28244960
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef innovative het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor, dat je nog gewoon te kort op de wereld loopt om daadwerkelijk zulke keuzes te maken... Met een jaar of 12 bén je gewoon nog niet volwassen, kun je vaak consequenties en gevolgen nog niet overzien, en, net als jij, vind ik dat je eerste keer uit liefde moet zijn. Nu kun je best verliefd zijn op je 12e, maar echt serieus, neuh, dat nog niet (ook al denk je zelf van wel, natuurlijk )

't Is alleen wel lastig om geduld op te brengen als zowel je lichaam als de samenleving andere signalen geven... En vooral dat laatste vind ik écht een probleem, te veel kids die iets doen omdat ze het op tv zien, of omdat vriendjes het ook doen.
De eerste keer moet uit liefde zijn... Nu ben ik het met je eens, maar er zijn (helaas?) een heleboel volwassen mensen die nog steeds gewoon neuken alleen omdat seks lekker is, en dat is nou eenmaal zo. En nu kan je dat zien als minderwaardig, het zal ook vast minder fijn zijn... Maar wie ben jij om te zeggen dat die vorm van seks niet goed is?
You're living in a fantasy... world...
pi_28246388
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef coz het volgende:

[..]

eerste keer , en dan mag ie al gangbangen
Sure. 't Is toch een gozer of niet dan
pi_28246634
Ik was 17
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_28246779
Ik vind 17 een mooie leeftijd

Nog een jaartje wachten
pi_28267741
Ikzelf was 20. ik vind het zelf een mooie leeftijd en ben ook blij dat ik tot die leeftijd 'gewacht' heb. Ik was er voorheen nog niet aan toe. Leeftijd doet er op zich niet toe, zolang je er zelf maar aan toe bent. Als dit is als je 17 bent, is dat goed, als dat pas is als je 30 bent, ook geen probleem.

Maar die leeftijden waarop kinderen, want dat zijn het nog, nu ontmaagd worden, vind ik belachelijk. Als je 15 bent moet je nog zoveel ontdekken... ook over je eigen lichaam. Ga eerst zelf op onderzoek uit....
pi_28282366
k ben 15 en wil eigenlijk nog tot mijn 16e maagd blijven maar als ik nu iemand tegenkom die k echt geweldig vind..tja..
en k ken een meisje van pas 14 en die is zwanger :S kijk, dat is dan wel weer uuh...erg :S
pi_28285593
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Nickie het volgende:
maakt niet uit sarcastisch of niet deze lijst ik in
Krijg je dan zo weinig complimentjes dat je ze inlijst?
pi_28310962
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?

En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)

Wat een onzin dat "wachten op de ware". Als je lichaam zegt dat het tijd wordt en je hebt zelf de behoefte wat te proberen (en de gelegenheid) waarom zou dat dan niet kunnen. Ik zou persoonlijk liever zien dat mijn dochter van 12 het thuis op haar veilige kamertje deed met iemand van 14 dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_28311233
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?

En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)
Brengt een paar problemen met zich mee. Het is waarschijnlijk dat iemand die op haar 12e seks heeft hier later spijt van krijgt als haar houding ten opzichte van seks verandert, eerder dan volwassenen in ieder geval. En het andere probleem dat je krijgt is dat kinderen aan seks gaan beginnen enkel omdat het "cool" is, of omdat "hun vriendjes het doen". En dan krijg je dus in weze meisjes die tegen hun zin aan seks doen, wat natuurlijk niet goed is.

Maar inderdaad. Als iemand er op zijn/haar 12e of 13e klaar voor is (en dat hangt heel erg van de persoon af), waarom dan ook niet...
quote:
dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
is dat jouw versie van "wachten op de ware"?
schattig
=)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 18:59:47 #115
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28311505
quote:
Dat niet, maar je eerste verliefdheid zet een stap voor de rest van je "verliefdheden".
Als je dat la letterlijk en figuurlijk verneukt, dan heb je dat "speciale gevoel" toch nooit gehad?
Zoiets zou je toch niet willen voor je kinderen, indien je die hebt gehad?

Later kan ze/hij nog vaak sex hebben, maar je eerste keer vergeet je gewoon nooit meer.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28353231
25
pi_28356689
quote:

Wat een onzin dat "wachten op de ware". Als je lichaam zegt dat het tijd wordt en je hebt zelf de behoefte wat te proberen (en de gelegenheid) waarom zou dat dan niet kunnen. Ik zou persoonlijk liever zien dat mijn dochter van 12 het thuis op haar veilige kamertje deed met iemand van 14 dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
Ik zeg niet wachten op de ware. Maar wel echt naar jezelf en je lichaam luisteren of je het daadwerkelijk wil en of degene die je voor je hebt ook wel degene is met wie je je eerste keer wilt beleven. Sommige meisjes van 12 doen zich al heel volwassen voor, maar het zijn nog kinderen. Kijk alleen al naar hun lichaam, terwijl een lichaam zich, volgens mij, sneller ontwikkeld dan de geest.

Als ik meisjes van 14/15 hoor praten over seks heb ik wel een beetje medelijden. Hoe komen zij aan het beeld dat seks stoer is, dat dat al hoort op die leeftijd? Die meisjes horen met jongens te zoenen en dan thuis gewoon met hun vriendinnetjes te spelen, in plaats van denken aan uitgaan en seks....

en wat je over mij zegt, dat 20 oud is en het lijkt op dat ik niemand kon krijgen (maar daar vel je geen oordeel over, sure) Ik heb me lang niet geïnteresseerd in jongens. Ik was 17 toen ik mijn eerste kus kreeg. Vanaf die tijd begon ik een beetje interesse in ze te krijgen, heb dan ook genoeg jongens gezoend, samen met beetje voelen enzo. Maar seks is (vind ik) zoveel persoonlijker en intiemer dan zoenen en een beetje voelen. De impact is groter....
pi_28357014
Wat nou die horen dat en dat te doen, dat beslist iemand nogsteeds lekker zelf.

Ik was 12, supernieuwschierig, niets een over mijn oren verliefd en heb er echt geen spijt van gehad, had ik moeten wachten, welnee, had ik kunnen wachten, absoluut, was ik al volwassen HELL NO!!1, maar heb ik er schade van opgelopen, nope ook niet...

Ik wilde het gewoon perse, het zou en moest gebeuren en toen ik op vakantie was heb ik het dan ook gedaan, niet om stoer te zijn, niet om erbij te horen, gewoon omdat ik dat wilde op dat moment.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28357332
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Wat nou die horen dat en dat te doen, dat beslist iemand nogsteeds lekker zelf.

Ik was 12, supernieuwschierig, niets een over mijn oren verliefd en heb er echt geen spijt van gehad, had ik moeten wachten, welnee, had ik kunnen wachten, absoluut, was ik al volwassen HELL NO!!1, maar heb ik er schade van opgelopen, nope ook niet...

Ik wilde het gewoon perse, het zou en moest gebeuren en toen ik op vakantie was heb ik het dan ook gedaan, niet om stoer te zijn, niet om erbij te horen, gewoon omdat ik dat wilde op dat moment.
oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.
pi_28357490
Dat seks iets is dat moet vind ik rnduit afschuwelijk, ik ben zeer voor sexuele vrijheid, maar dat moet ook betekenen dat je nee kan zeggen zonder raar aangekeken te worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28357617
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.
Maar dat staat op zich los van de discussie van hoe oud je moet zijn voor de eerste keer... Dat is meer een discussie over dat de nadruk in deze maatschappij teveel ligt op de handeling seks, en niet op de gevoelens. Want dát is hier verkeerd aan, niet de leeftijd (kennelijk, ik zie net als jij niets ergs in erodome's eerste seksuele ervaring).
=)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 05:24:07 #122
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28501620
Er is geen minimumleeftijd, als je er aan toe bent, dan begin je, vrij simpel.
Asjemenou
pi_28501628
Vind het echt grote bullshit wat er vaak wordt gezegd van "Op je 16e moet het er wel 'ns van komen..." etc. Iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten. Ben 17 en nog maagd, en dat blijf ik tot ik een echt leuke jongen tegenkom
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501630
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:27 schreef ma_jojo het volgende:
Vind het echt grote bullshit wat er vaak wordt gezegd van "Op je 16e moet het er wel 'ns van komen..." etc. Iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten. Ben 17 en nog maagd, en dat blijf ik tot ik een echt leuke jongen tegenkom
Goed zo en ik was nog wel wat ouder..................was er niet eerder aan toe maar dat betekend wel dat ik nu wel 3 dubbel en dwars er van geniet. Heb zelfs het idee dat ik naar meer dan normaal behoeftig ga neigen
pi_28501631
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28501634
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:

En eerste zwangerschap+abortus, jaartje of 14?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501639
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
hehehehehe
pi_28501640
Ik heb mijn eerste na wat jaren samenzijn eruit gezet omdat we toch uit elkaar groeiden helaas. .
pi_28501642
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:32 schreef sig000 het volgende:

Ik heb mijn eerste na wat jaren samenzijn eruit gezet omdat we toch uit elkaar groeiden helaas. .
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangen
pi_28501645
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:33 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangen
Maar ik ben wel trouw. . Totdat ik er genoeg van heb. .
pi_28501649
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Maar ik ben wel trouw. . Totdat ik er genoeg van heb. .
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes he
pi_28501656
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:40 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes he
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan? .

Het overkomt me. .
pi_28501657
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Raar ik denk daar nooit al ervoor aan? .

Het overkomt me. .
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begrip
pi_28501668
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:45 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begrip
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar mannen reageren wel sneller. .

er moet toch ergens een verschil zitten om 't aantrekkelijk te maken
pi_28501673
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:53 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. Maar mannen reageren wel sneller. .

er moet toch ergens een verschil zitten om 't aantrekkelijk te maken
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......
pi_28501679
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 05:57 schreef meissie24 het volgende:

[..]

Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......
Ik ben lui en open haast nooit een topic. .

Die 1e keer blijft toch altijd speciaal. .
pi_28501684
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 06:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ben lui en open haast nooit een topic. .

Die 1e keer blijft toch altijd speciaal. .
Wahahahahaha

Je hoeft alleen maar te reageren niet een topic te openen
pi_28577673
Om SouthPark maar eens te quoten:
"17"
"You mean 17 when they are in-love and have a steady relationship"
"No just 17"

Alles jonger dan 17 vind ik te jong eigenlijk.
pi_28579843
laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door BeaverFever op 07-07-2005 16:00:57 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:46:02 #140
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28587550
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef BeaverFever het volgende:
Ik ben 16 en ik mag niet eens een vriendin van me ouders
en als zij het nou eens voorschieten? !

(jaja beetje erg flauw ja..)

pi_28587900
Ik was er zo vroeg bij dat ik als ik vele reacties hier moet geloven ik nu toch wel emotioneel beschadigd moet zijn, laat staan het meisje waarmee ik voor het eerst sex had.

Toch ben ik prima terecht gekomen en zij ook (spreek haar af en toe nog wel eens).

Er is gewoon geen leeftijdsgrens. Ja, wettelijk. Maar verder zijn kinderen, ook ver beneden hun 12e sexueel. Ondanks het sociale taboe dat erop rust.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_28588094
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ik was er zo vroeg bij dat ik als ik vele reacties hier moet geloven ik nu toch wel emotioneel beschadigd moet zijn, laat staan het meisje waarmee ik voor het eerst sex had.

Toch ben ik prima terecht gekomen en zij ook (spreek haar af en toe nog wel eens).

Er is gewoon geen leeftijdsgrens. Ja, wettelijk. Maar verder zijn kinderen, ook ver beneden hun 12e sexueel. Ondanks het sociale taboe dat erop rust.
Er is dus wel een grens
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:13:23 #143
37769 erodome
Zweefteef
pi_28588195
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
pi_28588544
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Puur formeel:

twee 8-jarigen die neuken zijn beide niet strafbaar. (want onder de 12 jaar kun je niet worden vervolgd)

twee 15 jarigen die neuken zijn beide strafbaar. (want beiden hebben gemeenschap met iemand tussen de 12 en 16 jaar)

De praktijk is minder formeel. Geen rechter zal het in zijn hoofd halen om de twee vijftien jarigen te veroordelen indien duidelijk is dat beiden met het volle verstand hiervoor kozen.

Ook is een sexueel getint spelletje niet voldoende. Het moet gaan om sexueel binnendringen van het lichaam.
pi_28588598
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Er zijn inderdaad meerdere grenzen, zie titel XIV Wetboek van Strafrecht. Twee achtjarigen kunnen overigens gerust experimenteren, zij zijn toch niet vervolgbaar (of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn, maar dit is wel bijzonder vergezocht).
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:30:05 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_28588624
Dus is er eigenlijk geen grens, alleen wat richtlijnen om schade zoveel mogelijk te verkomen.
pi_28588785
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef erodome het volgende:
Dus is er eigenlijk geen grens, alleen wat richtlijnen om schade zoveel mogelijk te verkomen.
Persoonlijk zou ik zeggen dat er wel grenzen zijn, maar die zijn met name gericht op bescherming van de jeugdige; het is niet zo dat je vervolgd zal worden als je je zeg op je 14e seksueel gaat ontplooien.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:41:24 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_28588931
Gelukkig niet zeg, anders had ik een probleem gehad toen

De grens zit hem in leeftijds/machtsverschil, nergens anders in.
pi_28589262
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn
Wat is de schade?

Hoezo onrechtmatig?

Eigen schuld?

Ouders werkelijk aansprakelijk?

Odz: niet alleen vergezocht, maar gewoon ook volslagen onhaalbaar. Ik zie de rechter al van zijn stoel vallen van het lachen indien de ouders van 8 jarige 1 de ouders van 8 jarige 2 dagvaarden omdat hun kids "doktertje spelen".
pi_28589598
Ben 18 en nog maagd... Bijna 19, ben ik in principe klaarvoor, maar ik overhaast lekker niks... Komt het: ik hou niks tegen... Wacht het nog een jaar (ofzo) ook prima... Bovendien niks tegen iemands wil indoen..
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')