eerste keer , en dan mag ie al gangbangenquote:
De eerste keer moet uit liefde zijn... Nu ben ik het met je eens, maar er zijn (helaas?) een heleboel volwassen mensen die nog steeds gewoon neuken alleen omdat seks lekker is, en dat is nou eenmaal zo. En nu kan je dat zien als minderwaardig, het zal ook vast minder fijn zijn... Maar wie ben jij om te zeggen dat die vorm van seks niet goed is?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef innovative het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, dat je nog gewoon te kort op de wereld loopt om daadwerkelijk zulke keuzes te maken... Met een jaar of 12 bén je gewoon nog niet volwassen, kun je vaak consequenties en gevolgen nog niet overzien, en, net als jij, vind ik dat je eerste keer uit liefde moet zijn. Nu kun je best verliefd zijn op je 12e, maar echt serieus, neuh, dat nog niet (ook al denk je zelf van wel, natuurlijk)
't Is alleen wel lastig om geduld op te brengen als zowel je lichaam als de samenleving andere signalen geven... En vooral dat laatste vind ik écht een probleem, te veel kids die iets doen omdat ze het op tv zien, of omdat vriendjes het ook doen.
Sure. 't Is toch een gozer of niet danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef coz het volgende:
[..]
eerste keer , en dan mag ie al gangbangen![]()
Krijg je dan zo weinig complimentjes dat je ze inlijst?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Nickie het volgende:
maakt niet uit sarcastisch of niet deze lijst ik in
Brengt een paar problemen met zich mee. Het is waarschijnlijk dat iemand die op haar 12e seks heeft hier later spijt van krijgt als haar houding ten opzichte van seks verandert, eerder dan volwassenen in ieder geval. En het andere probleem dat je krijgt is dat kinderen aan seks gaan beginnen enkel omdat het "cool" is, of omdat "hun vriendjes het doen". En dan krijg je dus in weze meisjes die tegen hun zin aan seks doen, wat natuurlijk niet goed is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?
En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)
is dat jouw versie van "wachten op de ware"?quote:dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
Dat niet, maar je eerste verliefdheid zet een stap voor de rest van je "verliefdheden".quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?
Ik zeg niet wachten op de ware. Maar wel echt naar jezelf en je lichaam luisteren of je het daadwerkelijk wil en of degene die je voor je hebt ook wel degene is met wie je je eerste keer wilt beleven. Sommige meisjes van 12 doen zich al heel volwassen voor, maar het zijn nog kinderen. Kijk alleen al naar hun lichaam, terwijl een lichaam zich, volgens mij, sneller ontwikkeld dan de geest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)
Wat een onzin dat "wachten op de ware". Als je lichaam zegt dat het tijd wordt en je hebt zelf de behoefte wat te proberen (en de gelegenheid) waarom zou dat dan niet kunnen. Ik zou persoonlijk liever zien dat mijn dochter van 12 het thuis op haar veilige kamertje deed met iemand van 14 dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Wat nou die horen dat en dat te doen, dat beslist iemand nogsteeds lekker zelf.
Ik was 12, supernieuwschierig, niets een over mijn oren verliefd en heb er echt geen spijt van gehad, had ik moeten wachten, welnee, had ik kunnen wachten, absoluut, was ik al volwassen HELL NO!!1, maar heb ik er schade van opgelopen, nope ook niet...
Ik wilde het gewoon perse, het zou en moest gebeuren en toen ik op vakantie was heb ik het dan ook gedaan, niet om stoer te zijn, niet om erbij te horen, gewoon omdat ik dat wilde op dat moment.
Maar dat staat op zich los van de discussie van hoe oud je moet zijn voor de eerste keer... Dat is meer een discussie over dat de nadruk in deze maatschappij teveel ligt op de handeling seks, en niet op de gevoelens. Want dát is hier verkeerd aan, niet de leeftijd (kennelijk, ik zie net als jij niets ergs in erodome's eerste seksuele ervaring).quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.
Goed zo en ik was nog wel wat ouder..................was er niet eerder aan toe maar dat betekend wel dat ik nu wel 3 dubbel en dwars er van geniet. Heb zelfs het idee dat ik naar meer dan normaal behoeftig ga neigenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:27 schreef ma_jojo het volgende:
Vind het echt grote bullshit wat er vaak wordt gezegd van "Op je 16e moet het er wel 'ns van komen..." etc. Iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten. Ben 17 en nog maagd, en dat blijf ik tot ik een echt leuke jongen tegenkom
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
hehehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn eerste na wat jaren samenzijn eruit gezet omdat we toch uit elkaar groeiden helaas..
Maar ik ben wel trouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:33 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangen![]()
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel trouw.. Totdat ik er genoeg van heb.
.
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:40 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes he![]()
![]()
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begripquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?.
Het overkomt me..
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:45 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begrip![]()
![]()
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.Maar mannen reageren wel sneller.
.
er moet toch ergens een verschil zitten om 't aantrekkelijk te maken
Ik ben lui en open haast nooit een topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:57 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......![]()
Wahahahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben lui en open haast nooit een topic..
Die 1e keer blijft toch altijd speciaal..
en als zij het nou eens voorschieten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef BeaverFever het volgende:
Ik ben 16 en ik mag niet eens een vriendin van me ouders
Er is dus wel een grensquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ik was er zo vroeg bij dat ik als ik vele reacties hier moet geloven ik nu toch wel emotioneel beschadigd moet zijn, laat staan het meisje waarmee ik voor het eerst sex had.
Toch ben ik prima terecht gekomen en zij ook (spreek haar af en toe nog wel eens).
Er is gewoon geen leeftijdsgrens. Ja, wettelijk. Maar verder zijn kinderen, ook ver beneden hun 12e sexueel. Ondanks het sociale taboe dat erop rust.
Puur formeel:quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Er zijn inderdaad meerdere grenzen, zie titel XIV Wetboek van Strafrecht. Twee achtjarigen kunnen overigens gerust experimenteren, zij zijn toch niet vervolgbaar (of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn, maar dit is wel bijzonder vergezocht).quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Persoonlijk zou ik zeggen dat er wel grenzen zijn, maar die zijn met name gericht op bescherming van de jeugdige; het is niet zo dat je vervolgd zal worden als je je zeg op je 14e seksueel gaat ontplooien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef erodome het volgende:
Dus is er eigenlijk geen grens, alleen wat richtlijnen om schade zoveel mogelijk te verkomen.
Wat is de schade?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |