En zodra je die ervaring hebt gehad, leer je dat seks zonder emoties en om de seks ook juist erg lekker isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je weet dat het bijt sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ik ben nu 15quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef Nickie het volgende:
maar als je 14 bent weet je toch helemaal niet wat je met sex moet??? volgens mij krijg je dan een beetje een verkeerd beeld van sex alsof het eigenlijk niks voorstelt en je het maar met iedereen moet doen
JE PIK IS HEILIG NIET IEDEREEN MAG UM LENEN!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En zodra je die ervaring hebt gehad, leer je dat seks zonder emoties en om de seks ook juist erg lekker is.
de gemiddelde leeftijd ligt daar nog steeds (bijna?) een jaar boven...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef KarmaniaK het volgende:
Wanneer je er zelf aan toe bent. Wettelijk gezien 16, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar een jaar onder.
Het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef Nickie het volgende:
nouuuwwwww sex zonder emoties is denk ik stukken slechter als sex met emoties.
Sex met iemand die je kent is ook zeker stukken beter dan een one-night-stand
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ze lopen in Groningen wel erg achter op de normale beschaafde wereld hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Nickie het volgende:
ik weet niet volgens mij ben over het algemeen rond je 20ste pas echt er aantoe
Neuh, Rotjeknor is een fijne plekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze lopen in Groningen wel erg achter op de normale beschaafde wereld hè?
Ik was twaalf en deed het om het neuken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je 13 bent moet je nog niet aan sex doen. Daar moet je mee wachten tot je ouder bent en weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Nickie het volgende:
ik weet niet volgens mij ben over het algemeen rond je 20ste pas echt er aantoe
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:25 schreef Nickie het volgende:
hahaha nee ik ben de enige denk ik. Ligt niet aan Groningen ik ben gewoon een aparte op dit gebied
Inderdaad. Een gezonde man neukt alles wat los en vast zit.quote:Geslacht: Man
Leg mij eens uit wat ik nog moet snappen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
Ik heb een bepaald pricipe op dat gebied ik duik niet eerder met iemand in bed als ik er een goed gevoel bij heb en die persoon een beetje ken. En ik vindt dat als je 15 bent eigenlijk nog niet toe bent aan sex daar moet je mee wachten todat je alles een beetje snapt.
Wat is er zo moeilijk aan seks dan dat een 15-jarige dat niet kan snappen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
Ik heb een bepaald pricipe op dat gebied ik duik niet eerder met iemand in bed als ik er een goed gevoel bij heb en die persoon een beetje ken. En ik vindt dat als je 15 bent eigenlijk nog niet toe bent aan sex daar moet je mee wachten todat je alles een beetje snapt.
klopt wel denk ik laag opgeleide jongeren doen het denk ik eerder.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef Spuit het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat de leeftijd waarop we voor het eerst sex hebben sterk samenhangt met het opleidingsniveau dat we genieten (=de groep waar we mee omgaan). Klopt dat?
Als je 15 bent en dan tot deze conclusie kunt komen ben je ook oud genoeg om te gaan neucken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
ja dat zou wel eens kunnen maar als je 13 bent denk je daar toch niet over na dan gieren de hormonen alleen maar door je lichaam dan is het enige waar je aan denkt neuken neuken neuken maar eigenlijk moet je je dan inhouden tot je je beseft wat het eigenlijk is
Lekker toch manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
ja dat zou wel eens kunnen maar als je 13 bent denk je daar toch niet over na dan gieren de hormonen alleen maar door je lichaam dan is het enige waar je aan denkt neuken neuken neuken maar eigenlijk moet je je dan inhouden tot je je beseft wat het eigenlijk is
Goeie stelling.... prikkelend.... uitdagend.... uiterst vernieuwend ook.... duidelijk te zien dat je HBO Communicatie doet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je 13 bent moet je nog niet aan sex doen. Daar moet je mee wachten tot je ouder bent en weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ik krijg het gevoel, dat sungaMsunitraMs reply een beetje sarcastisch bedoeld was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef Nickie het volgende:
hahahaaha ik krijg compimentjes!!! das raar komt niet vaak voor
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Nickie het volgende:
maakt niet uit sarcastisch of niet deze lijst ik in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |