quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
hehehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn eerste na wat jaren samenzijn eruit gezet omdat we toch uit elkaar groeiden helaas..
Maar ik ben wel trouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:33 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangen![]()
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel trouw.. Totdat ik er genoeg van heb.
.
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:40 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes he![]()
![]()
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begripquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?.
Het overkomt me..
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:45 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begrip![]()
![]()
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.Maar mannen reageren wel sneller.
.
er moet toch ergens een verschil zitten om 't aantrekkelijk te maken
Ik ben lui en open haast nooit een topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:57 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......![]()
Wahahahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben lui en open haast nooit een topic..
Die 1e keer blijft toch altijd speciaal..
en als zij het nou eens voorschieten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef BeaverFever het volgende:
Ik ben 16 en ik mag niet eens een vriendin van me ouders
Er is dus wel een grensquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ik was er zo vroeg bij dat ik als ik vele reacties hier moet geloven ik nu toch wel emotioneel beschadigd moet zijn, laat staan het meisje waarmee ik voor het eerst sex had.
Toch ben ik prima terecht gekomen en zij ook (spreek haar af en toe nog wel eens).
Er is gewoon geen leeftijdsgrens. Ja, wettelijk. Maar verder zijn kinderen, ook ver beneden hun 12e sexueel. Ondanks het sociale taboe dat erop rust.
Puur formeel:quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Er zijn inderdaad meerdere grenzen, zie titel XIV Wetboek van Strafrecht. Twee achtjarigen kunnen overigens gerust experimenteren, zij zijn toch niet vervolgbaar (of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn, maar dit is wel bijzonder vergezocht).quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Persoonlijk zou ik zeggen dat er wel grenzen zijn, maar die zijn met name gericht op bescherming van de jeugdige; het is niet zo dat je vervolgd zal worden als je je zeg op je 14e seksueel gaat ontplooien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef erodome het volgende:
Dus is er eigenlijk geen grens, alleen wat richtlijnen om schade zoveel mogelijk te verkomen.
Wat is de schade?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |