PRUTER!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Silver_Shark het volgende:
het moet 27 zijn...
Middeleeuwse videokaart?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:43 schreef the_jasper het volgende:
mmh ik boycot de serie vanaf nu (in de winkel iig)
geen ondersteuning van mijn hardware
ja dat wil ik zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:18 schreef Sickert het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil jingelo later worden!!! dat staat er niet bij
[/quot
jingelo... cool!! isdat in zown roodpak inclusief baard?
nee maar je kan best een ongevleugeld elfje inclusief rode muts krijgen krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja dat wil ik zijn
wil jij me elfje dan zijn
wattanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar je kan best een ongevleugeld elfje inclusief rode muts krijgen krijgen![]()
ow.... kut nu snap ik het vandaar dat je niet mee mag van je ouders![]()
quote:
zeg of anders... krijg je billenkoek!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja nee leet maar... lees het over een paar jaar maar eens terug!!
en niet aan je ouders laten lezen anders kom je helemaal nooit meer achter de pc![]()
stond er al eerder bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef jpjedi het volgende:
jingle bells jingle bells.... ons nieuwe clan lied??![]()
Heb je nu je opleiding snel bij je profiel gezet?? knuppel..![]()
![]()
Het is dus
[u]
KOK[/u]
Wat ben jij snel zeg....quote:
het is cock met c-o-c-kquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Het is dus
KOK
Kok fox (of cock fox??)![]()
battlefieldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben jij snel zeg....
Nou gisteren wist hij niet wat hij ging doen hij twijfelde tussen horeca of techniek.
Waar kun je het over hebben in een bf2 topic![]()
kok was me 1st keus dus had dat er neer gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben jij snel zeg....
Nou gisteren wist hij niet wat hij ging doen hij twijfelde tussen horeca of techniek.
Waar kun je het over hebben in een bf2 topic![]()
niet Cook?quote:
jij snapt hem niet...quote:
dan kun je niet die gast in rode pak zijn he! dan moet je met kerst werken enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kok was me 1st keus dus had dat er neer gezet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:36 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij snapt hem niet...![]()
nooit baantjer gezien ??
Is dit een uitdaging richting i-spy, zodat hij weer met zijn BF2 tips aankomt zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog goede gameplay tips!!
ja c4 opde vlaggemastquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog goede gameplay tips!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging richting i-spy, zodat hij weer met zijn BF2 tips aankomt zetten![]()
Niet COCquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Het is dus
KOK
Kok fox (of cock fox??)![]()
Voor like 2 cent kan je een lokale pauper huren die alles voor je draagt. Je moet er wel 2 huren voor de datatransfer :p (1 voor upload, 1 voor download).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
THE MAIN EVENT: mijn tvp !!
UPDATE!
[afbeelding]
Op deze foto draag ik al mijn materiaal dat ik nodig heb om BF2 te spelen vanaf de Himalaya!
![]()
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
THE MAIN EVENT: mijn tvp !!
UPDATE!
[afbeelding]
Op deze foto draag ik al mijn materiaal dat ik nodig heb om BF2 te spelen vanaf de Himalaya!
![]()
* UPDATE *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
* DING *
Tsja ik had toen niemand die mij coverde, van teamplay was er geen sprake, ik was gewoon een Sitting duck
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar inquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Gunner het volgende:
I SPY JE BENT EEN ZIELIGE KLEUTER
BEN JE NU ECHT ZO TRIEST OF DOE JE HET OM ZOVEEL MOGELIJK MENSEN TE IRRITEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef 'Gunner' het volgende:
I SPY JE BENT DE BESTE..DE ALLERBESTE.
BEN JE NU ECHT ZO GEWELDIG OF HOE ZIT DAT?
i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op jequote:
A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57uur schreef Gamedemon het volgende:
i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op je
Edit je vergat je super irritante "kijk mij belangrijk zijn" * DING *
Ga voor de gein eens BF2 spelen op je vakantie adresquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Ga eens voor de gein naar buiten toe...
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.![]()
B: Ik ken toch niemand irl dus boeit mij het nou.Ben netzo als tig duzend anonieme posters hier op
FOK met een eigen mening, eigen identiteit en een eigen manier van doen.
C: Feit dat jij zo zwaar eraan tilt is een goed teken. Weet ik tenminste dat jij je leven wel afhankelijk
laat zijn wat anderen van je vinden op een...forum...![]()
![]()
Ga eens voor de gein naar buiten toe...
*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
maar goed! nogmaals het was niet mn bedoeling om ispy te bashen!! enkel als reactie op zn posts!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*
je kan ons enkelt splitsen als je C4 ertussen plaatst!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Steeven het volgende:
LoL heb ik wat gemist ofzo. Ben benieuwd hoe dit vergaat als de community wordt gesplitst door de expansie Special Forces
.
morgen ga je yetis melken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
'sickert' morgen benik er netzo als vandaag ook niet bij.
heb ik ook veel gehad, ik wacht tegenwoordig tot me auto helemaal stilstaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Sickert het volgende:
damn das baggerik heb vaak dat ik uit de auto spring en dan als die nog naar voren rijd dat ik er tegenaan loop dat ik dan dood ben?
dat betekent geen ruk!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:
Eindresultaat: 1 vote(s) for mutiny against <Razorback><NL>, 10 vote(s) needed, Commander <Razorback><NL> stays.
Dat betekent wel dat ik een goede commander ben
Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
vanavond trouwens weer een lompe fout ontdekt in bf2, zon teammaat van mij kwam aanscheuren, ik was aan het typen, hij springt op het laatste moment uit de jeep, de jeep raakt mij en ik ben dood, kreeg ik - punten voor het spel zag het als zelfmoord
zou ik maar niet doen als ik op de server zit en al helemaal niet als ik commander benquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doet
Sarcastisch bedoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat betekent geen ruk!!!
ik was dik aan het ownen als commander en heb toen mn ranked record gehaald als commander (141(Sharqi peninshula))
unranked (168 (karkand)op de FOD servert)
en zelfs toen er nog maar 20 puntjes te verspelen waren werd er nog tegen me gevote.. 7 van de 10![]()
ik werd fucking eerste?!!
iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
Jouw heb ik ook niet zo lang gezien hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
idd, waar was alle fokkers?
http://ubar.bf2s.com/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomen)
Weet iemand trouwens nog een site waar je kan zien wat je moet halen voor welke medaille, badge, ribbon.
Ik heb nog met je in een heli gezeten @ Mashtuur... dat je mij niet gezien hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:
Maar 1 nadeel...
Waar waren alle FOK!KERS
Kheb vandaag SickMyDuck gezien van FOK! en Postman en Ace van FOD.
Niet dat het niet gezellig met hun was hoor
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijkquote:In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents.
nee dank u.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
Battlefield 2: Special Forces expansion pack
http://www.gamespot.com/p(...)html?q=Battlefield+2
[..]
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijk
idd ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat ze deel 1 eerst maar es af moeten makenquote:
Dan speel ik wel counterstrike als ik dit zou willen....kracht van BF2 is dat er veel variëteit is en voor ieder wat wils. Juist die variëteit wordt nu ingeperkt... Ach eerst maar zien wat het wordt voor ik ga gissen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
Battlefield 2: Special Forces expansion pack
http://www.gamespot.com/p(...)html?q=Battlefield+2
[..]
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijk![]()
Ja over een kwartiertje, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn in de BOF server dus ik zit waarschijnlijk ergens anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen???
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja over een kwartiertje, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn in de BOF server dus ik zit waarschijnlijk ergens anders.
soort van desert combat .. (oude mod voor bf1942.. ontwerpers van die mod hebben meegewerkt aan bf2).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef jpjedi het volgende:
http://dc.totalbf2.com/
das de vetste mod denk ik!...zal nog wel ff duren tot hij af is maar ja...
Die apocalypse vind ik nep met cirkelzagen enzo..fanta
Geloof dat deze mod populairder was dan het origineel van bf1942? Ik heb bijna niet anders gespeeld moet ik zeggen. Hoop wel dat we straks mod en gewoon door elkaar kunnen blijven spelen en door elkaar kunnen gooien in de maplist op de server..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
soort van desert combat .. (oude mod voor bf1942.. ontwerpers van die mod hebben meegewerkt aan bf2).
Heb jij DC nooit gespeeld ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit een mod gespeeld. Ik vermaak me altijd prima met het origineel. Een beetje wat de boer niet kent dat speelt ie niet...
Nope. Ik speelde in die tijd eigenlijk alleen maar single player games en ben toen een beetje UT gaan spelen online en toen naar een Lan party geweest waar ik SoF en BF1942 heb gespeeld en sinds dien speel ik bijna alleen nog maar multi player en alleen maar de originele uitvoeringen van Battlefield + Addons. Heb heel veel Vietnam gespeeld (van begin tot einde) en niet slecht ook heb 1 maand vrij hoog gestaan op zo'n ranking site.quote:
Ik heb eigenlijk BFV nooit gespeeld..is dat echt gaaf?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope. Ik speelde in die tijd eigenlijk alleen maar single player games en ben toen een beetje UT gaan spelen online en toen naar een Lan party geweest waar ik SoF en BF1942 heb gespeeld en sinds dien speel ik bijna alleen nog maar multi player en alleen maar de originele uitvoeringen van Battlefield + Addons. Heb heel veel Vietnam gespeeld (van begin tot einde) en niet slecht ook heb 1 maand vrij hoog gestaan op zo'n ranking site.
Ik mis de sfeer van Vietnam wel een beetjeMisschien binnenkort BFV nog eens opstarten.
PS. Ik denk niet dat DC meer is gespeeld dan het origineel, maar goed dat is wat ik denk![]()
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk BFV nooit gespeeld..is dat echt gaaf?
klinkt best gaaf...zou het eens moeten proberen toch. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Ik heb nog ergens een `backup` liggen denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.
Het probleem van de meeste tegenstanders van BVF, was wel dat er heel veel "heli-hoeren" waren. Sommige konden echt super goed met die dingen vliegen en schoten alles aan gort.
De gehele top van het spel speelde dan ook voornamelijk heli's op een paar na waaronder ik
Degene die heel veel bovenaan stond was BushViper en als je die opzoekt dan zie je hem ook terug in de top van BF2. Sterker nog ik denk dat hij nog een klap beter is dan Exp.Elektric.
Grootste nadeel van de BF2 Ranking is dat je alleen maar punten kunt winnen en niet verliezen. En dus hoe meer je speelt hoe meer punten je haalt.
nope,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef dekkered het volgende:
licht de server van bof der weer uit
ach ik heb nu 3 avonden met die electric gespeelt maar zo goed issie niet hoor, hij was steeds nipt nummer 1, dus 53 en de volgende 51 enzo, aleen die gozert is 12 uur per dag online ofzo,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.
Het probleem van de meeste tegenstanders van BVF, was wel dat er heel veel "heli-hoeren" waren. Sommige konden echt super goed met die dingen vliegen en schoten alles aan gort.
De gehele top van het spel speelde dan ook voornamelijk heli's op een paar na waaronder ik
Degene die heel veel bovenaan stond was BushViper en als je die opzoekt dan zie je hem ook terug in de top van BF2. Sterker nog ik denk dat hij nog een klap beter is dan Exp.Elektric.
Grootste nadeel van de BF2 Ranking is dat je alleen maar punten kunt winnen en niet verliezen. En dus hoe meer je speelt hoe meer punten je haalt.
Hoe weet je zo zeker dat het 1 kogel was. Het kunnen er ook 2 of 3 zijn. En als iemand je in je hoofd schiet ga je wel ook vrij snel dood 1 kogel kan dan genoeg zijn. Of een G3 die is weer sterker. Of de shotgun, daarvan is 1 kogel van een beetje dichtbij ook erg dodelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Af en toe schieten mensen me neer met een kogel (geen sniper) ik snap dat niet hoor, ik moet soms een hele rits door iemand heen knallen!![]()
Precies!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik heb nu 3 avonden met die electric gespeelt maar zo goed issie niet hoor, hij was steeds nipt nummer 1, dus 53 en de volgende 51 enzo, aleen die gozert is 12 uur per dag online ofzo,
en ik vind em super arrogant, die gast vind zichzelf te goed terwijl er veel mensen beter dan em zijn maar gewoon afentoe een potje spelen en dus niet nr 1 staan omdat ze naast hun pc nog werk of school hebben
In jou geval zou ik voor de assault unlock (G3) gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef dekkered het volgende:
effe vraagje kon net een wapen kiezen heb ik nog niet gedaan maar welke kan ik het best kiezen volgens jullie
Naar die site was ik al een tijdje naar opzoekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
http://ubar.bf2s.com/
Voila... en op de fok! clansite ook dacht ik.
Natuurlijk heb ik jouw wel gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog met je in een heli gezeten @ Mashtuur... dat je mij niet gezien hebt![]()
Dat was idd aan je punten te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk gespeeld weer.
Het is me niet gelukt om mijn knife badge te halen, ik kwan tot 5, maar het bleek dat ik 2x een teamgenoot had gepakt, die door die tag-bug rood was.
Ik had dan misschien een slecht potje, die gast die rood was terwijl hij bij ons team hoorde moet echt een klote potje hebben gehad. Op een gegeven moment had ik het door en toen zag ik ook dat hij echt heel vaak geTKed werd.quote:
Hahaha dat zal sneu zijn voor hemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had dan misschien een slecht potje, die gast die rood was terwijl hij bij ons team hoorde moet echt een klote potje hebben gehad. Op een gegeven moment had ik het door en toen zag ik ook dat hij echt heel vaak geTKed werd.![]()
En hij kon gelukkig niet punishen![]()
ik vind die medic gun ook waardeloos, ik gebruik aleen maar standaard kit, jammer dat het nog 3 jaar duurt voor ik de volgende gun kan unlockenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In jou geval zou ik voor de assault unlock (G3) gaan.
G3 heb je geen grenadelauncher meer onder je gun, maar je krijgt er 1 van de krachtigste en nauwkeurigste wapens voor terug. Nadeel is ook dat je minder kogels hebt, maar als je veel dood gaat is dat geen probleem![]()
Ik heb zelf een beetje spijt dat ik de medic unlock heb genomen. Ook al is dat wapen beter dan het standaard US medic wapen, ik vind hem niet veel prettiger dan het standaard MEC of China medic wapen.
Je moet in ieder geval niet te veel verwachten van de unlocks. Ik speelde in het begin heel veel medic dus ik gebruikte mijn unlock veel, maar nu gebruik ik hem nog maar zelden.
tis de server ze waren er aan bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Battlefield pleurde spontaan uit![]()
Of lag het aan de BOF server....................
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
Ja fox.... wat heb ik je nou gezegd??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....
en I-spy...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:
nee tis een server met leuke FOK! mensen
Ik ben sinds vandaag maar Fokker, dus weet nix van het verhaal van I-spyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en I-spy...
Je vergeet hem bijna te noemen![]()
Meestal gaat het om niks. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag maar Fokker, dus weet nix van het verhaal van I-spy![]()
Ga eens snel naar VBL toe.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef Sickert het volgende:
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....
|*DING*|quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Sickert het volgende:
je kan merken dat de vakantie bijna over is het begint hier rustiger te worden...
uit: Maandsalaris van 2500 euro: niet veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
¤ 2500 is een hoop geld en de meesten hebben dat gewoon niet.
Zelfs beginnende juristen of andere academici als ze ergens stage gaan lopen of hun eerste baan krijgen.
Ik verdien trouwens zonder te overdrijven...redelijk en zit boven het eerder genoemde bedrag voor hetgeen ik moet doen.
Je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Sickert het volgende:
ho ho das t enigste goede aan die jongen
Zolang Ajax maar doorgaat.... dit is een belangrijke wedstrijd (sportief als financieel)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig zijn er meer mensen die Johan heten en Feyenoord een warm hart toedragen.
Nieuw??? Was je BF2 naam?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Net ff op de fok! server gespeeld.Meteen ook een zilvere medaille binnengehaald
![]()
wow 2 keer gequote door de grote man onder onsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
[..]
|*DING*|
Ja daar ben ik dan weer vanuit het zonnige Italie. Vriendin ligt even lekker te slapen en ik ben even achter de PC gekropen om te kijken hoe het zou gaan met mn PC bestelling en wat andere lopende zaken.
@Kievit, balen van die kaart zegDie wilde ik eigenlijk ook gaan halen als ik geld over zou houden. Ach, geld overhouden in Rome is eigenlijk ook een echte Utopie.
Heb iig weer dubbel gelegen om de afgelopen paginasBen benieuwd hoe het met TGS afloopt, wil wel graag vrijdag lekker afhuren, lijkt me cool en anders gaan we gewoon proppenschieten op t plein ervoor ofzo
![]()
Naja goed, veel plezier nog allemaalen Ispy Ajax supporter
Ach ja dat hoort er ook bij he
![]()
eh wah!!! kom maar, kom maar, kom maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut Ajax
Zondag gaan jullie eraan!
gelukkig heb je tijdens voetbal niks aan warme harten van suporters... anders zou het een smerige bende zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig zijn er meer mensen die Johan heten en Feyenoord een warm hart toedragen.
kutventje! beetje in je vakantie battlefieldenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Razorback het volgende:
Vandaag beetje met knife gespeeld in een of andere gare map en elke keer kwamen mensen langs terwijl ik ergens achter paar bomen lag en als ik ze langs zag komen achter ze aan ging en kniven
Alleen niet genoeg knive kills gemaakt
Maar morgen weer een nieuwe dag op de FOK! server en morgen zal het me ook zeker lukken
meld je dan eens heel gauw aan beefcake!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ik doe mee
liever een neus dan een kakkerlakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:49 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij staan de neuzen (of is het neusen, foxxie vraag dat eens aan je meester) niet allemaal dezelfde kant op.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
Available: Sickert.nl, BMH, system1983 (but rather not), JEDI
kijk dat is een soldaat! (wel een brabander) maar hij meld zich wel ff aan !![]()
hmm mja.. heb de sensitivity gewoon nog op standaard staan.. misschien heb je daar teveel aan veranderd? de blackhawk vliegt namelijk vrij smooth tenzij je m hard kantelt. Kantelen moet je met mate doen en bochten maken doe je meer met de staartrotor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Pleemat het volgende:
Vandaag mijn eerste echte avond op de BoF Server. Beviel me prima. Het teamwork is vooral in avond stukken beter. We hadden soms wel wat pech dat we met een volle chopper (6 man) werden neergehaald en dan kreeg degene van de tegenpartij superveel punten erbij.
Ik vond het al met al zeer geslaagd
moet alleen nog wat oefenen met die choppers.. ze willen te gauw te ver en dan raak ik in paniek en dan stort ik neer.. iemand hier nog tips voor? misschien Domo? je chopperskills zagen er goed uit
Onder voorbehoudt meld ik me eigen even aan..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
sorry maar... moeten we soms met 3 man tegen die belgen gaan spelen?..![]()
Match: Justify Belgium versus Band of Fok!kers Netherlands
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Monday 29 August 21:00 (21:00 Belgium, 21:00 Netherlands)
Levels: Sharqi Peninsula - 16/Sharqi Peninsula - 16
Server: 85.236.101.39:17367
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16 Europe (Friendly)
# Rules: Commander mode?: Allowed
# Global weapon unlocks?: Not allowed
Notes: for any questions. Contact me on po4nuke@justify.nu
Available: Sickert.nl, BMH, system1983
Not: Ash
Opponent: [JtF]mLKZr.be, [JtF]Ronin, [JtF]PO4nuke, [JtF]iBuZze, Ionimus, [JtF]flows2000, Telekoe.be
aanmelden mannen NU!!!!![]()
(anders ga ik het op elke pagina posten met plaatjes!)
Jah, dat heb ik een maand geleden al gedaan maar meneer BMH heeft mijn CB id nog niet overgenomen. ID staat in het topic op de clansite... Ik kan overigens maandag wel volgens mij.quote:
Probeer ook niet altijd volgas te vliegen. Doseren is een heel belanrijk woord binnen Battlefield. Je moet geen wilde bewegingen maken, anders stort je neer of iedereen springt in paniek de heli uit. Overkomt mij soms nog wel eens als ik een attack heli te snel af wil zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Pleemat het volgende:
Vandaag mijn eerste echte avond op de BoF Server. Beviel me prima. Het teamwork is vooral in avond stukken beter. We hadden soms wel wat pech dat we met een volle chopper (6 man) werden neergehaald en dan kreeg degene van de tegenpartij superveel punten erbij.
Ik vond het al met al zeer geslaagd
moet alleen nog wat oefenen met die choppers.. ze willen te gauw te ver en dan raak ik in paniek en dan stort ik neer.. iemand hier nog tips voor? misschien Domo? je chopperskills zagen er goed uit
BMH~!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:53 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Jah, dat heb ik een maand geleden al gedaan maar meneer BMH heeft mijn CB id nog niet overgenomen. ID staat in het topic op de clansite... Ik kan overigens maandag wel volgens mij.
Ik vlieg ook met een joystick met 3 assen, dat vliegt het makkelijkste, vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik vlieg alles met de joystick. Ik weet dat de heli`s ook goed te vliegen zijn met de muis en het toetsen bord maar ik heb dit nu goed onder de knie. Voor de jets is een joystick wel een voordeel denk ik al heb ik weinig vlieguren in de jets. Ik zit te klooien met de instellingen. Rudder op de twist van de handle geeft rare effecten soms. Ik denk dat ik eens ga proberen om rudder en throttle op `WASD` te zetten..
Domo jij vliegt toch jets met de muis en joystick? Is dat dan niet continue met die muis schuiven? Ik weet dat johan alleen met het toetsenbord vliegt.
exact the same here,,, moet nog veel oefenen en die derde as geeft niet het gewenste effect.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vlieg ook met een joystick met 3 assen, dat vliegt het makkelijkste, vind ik.
In vliegtuigen vliegen dat moet ik nog flink oefen. Ik kan prima in de lucht blijven, maar ik kan geen bombingruns doen laat staan een dogfight. Als ik aan vlieg dan "wiebel" ik de lucht door. Ik moet nog een keer mijn 3de as goed afstellen zodat die stabieler is, nu "wiebel" ik alle kanten op.
ik vlieg met toetsenbord en muis. en t is continue met muis schuiven jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik vlieg alles met de joystick. Ik weet dat de heli`s ook goed te vliegen zijn met de muis en het toetsen bord maar ik heb dit nu goed onder de knie. Voor de jets is een joystick wel een voordeel denk ik al heb ik weinig vlieguren in de jets. Ik zit te klooien met de instellingen. Rudder op de twist van de handle geeft rare effecten soms. Ik denk dat ik eens ga proberen om rudder en throttle op `WASD` te zetten..
Domo jij vliegt toch jets met de muis en joystick? Is dat dan niet continue met die muis schuiven? Ik weet dat johan alleen met het toetsenbord vliegt.
ja dan gaat alles vliegen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Ik had een Connection-problem en ik zie in de verte tussen de bomen een tank airborn gaan.![]()
Wie zegt dat ik vakantie hebquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
kutventje! beetje in je vakantie battlefielden![]()
ik wil ook vakantie!!![]()
SickMyDuck heeft CBid 4453213. Doe ik het hier nog wel eens... Zucht, bureaucratie...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:24 schreef jpjedi het volgende:
en Frenkyboy?
zou zich aangemeld hebben op het forum
Als je even uitlegt hoe dat Clanbase werkt doe ik meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
sorry maar... moeten we soms met 3 man tegen die belgen gaan spelen?..![]()
Match: Justify Belgium versus Band of Fok!kers Netherlands
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Monday 29 August 21:00 (21:00 Belgium, 21:00 Netherlands)
Levels: Sharqi Peninsula - 16/Sharqi Peninsula - 16
Server: 85.236.101.39:17367
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16 Europe (Friendly)
# Rules: Commander mode?: Allowed
# Global weapon unlocks?: Not allowed
Notes: for any questions. Contact me on po4nuke@justify.nu
Available: Sickert.nl, BMH, system1983
Not: Ash
Opponent: [JtF]mLKZr.be, [JtF]Ronin, [JtF]PO4nuke, [JtF]iBuZze, Ionimus, [JtF]flows2000, Telekoe.be
aanmelden mannen NU!!!!![]()
(anders ga ik het op elke pagina posten met plaatjes!)
Roep BMH maar weer even erbij.... wel hard roepen,,,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als je even uitlegt hoe dat Clanbase werkt doe ik mee![]()
*ROEPT HARD*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Roep BMH maar weer even erbij.... wel hard roepen,,,![]()
De directe link is niet bloederig maar zijn van een sniper die foto`s heeft genomen door zijn vizier gericht op gebouwen en mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om niet meer op dat soort links te klikken...
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
*ROEPT HARD*
BMH leg is even uit hoe clanbase werkt
Snap van beide dingen helemaal niks, iig ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.
sharqi is die met dat tv station met de cobra eropquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Snap van beide dingen helemaal niks, iig ik kan het niet vinden
Ingelogd en dan staat er aan de andere kant van mijn naam allemaal opties.
Pending lukt dan nog wel maar joinen van de war lukt me niet.
En het kiezen van mijn kit lukt verder ook niet.
En welke map is Sharqi Peninsula. (screenie ofzo want in sommige maps kan ik niks)
Anders krijg je dat je 7 sraws nodig hebt om een apc uit te schakelen met 4 engineers erinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Frenkyboy het volgende:
Nee dan moet je uitstappen (bij voorkeur op een rustig plekje).
Je repareerd automatisch alle voertuigen die in de buurt staan maar om je eigen te repairen zul je echt moeten uitstappen en je moersleutel te voorschijn halen en beginnen met repairen. Is natuurlijk ook wel logisch anders zou je wel heel sterk worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Gunner het volgende:
wat anders; als ik in een APC zit als Engineer, dan wordt mijn APC niet autmatisch gerepareerd, of gaat dat niet automatisch?
waar staat die eigen settings en die pending?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.
Deinstalleren die tools. Alcohol, cdrwin enz.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem gekocht.
Nu heb ik hem geinstalled maar hij lult over emulatiesoftware bij het opstarten, terwijl ik deamon tools al heb uitgeschakeld enz..wtf?
Als je nu een keer de invitation accept (bij Admin) dan lukt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar staat die eigen settings en die pending?
Ik heb nu geregeld. Die I-spy had jou namelijk een invite gestuurd (de drol). Binnenkort kun je bij pending de dingetjes doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
doe die link weg ze kunnen op me account
duurt ff. morgen is alles goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan me nog steeds niet aanmelden
ik zou die link maar weg halen kan zo op je accountquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox heeft bij de verkeerd aangemeldt en nu kan hij niet nog een keer aanmelden zonder de admin te berichten
I-spy was zo leuk om nog eens een bof aan te melden op clanbase....
url weg ivm risico van accountmisbruik (link naar clanbase) (moet je de link ook niet kwooten)
pino
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zou die link maar weg halen kan zo op je account
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef domolanglekker het volgende:
maar eh voor die aankomende war? iemand al een goede taktiek klaar? Squad samenstellingen? nood scenario's ?
En dan het liefst een squad linksom en de andere rechtsom vlaggen veroveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef BMH het volgende:
Idd 2 squads en probeer 2 vlaggen simultaan aan te vallen. Dat werkt altijd enorm desoriënterend voor de tegenpartij.
Ja en niet altijd de dichtsbijzijnde vlaggen proberen te veroveren. Net als bij Dalian Plant als alle vlaggen in bezit zijn van China gaan er heel veel van de USMC (althans dat idee heb ik) vanaf de boot naar de dichtstbijzijnde vlaggen. Dat heeft toch weinig nut gezien China met man en macht die 2 vlaggen zullen verdedigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan het liefst een squad linksom en de andere rechtsom vlaggen veroveren.
Heb nog steeds interesse om mee te gaan! ben benieuwd naar het rapport ! en over het hoe en wat!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef jpjedi het volgende:ING*
TGS nieuwsflash
Net nog eens gebeld en nu blijkt dat ze nog geen tijd hebben gehad om deze week de mails te lezen...Dan denk ik wat voor tijd leven we. maar goed
Die Jur daar is wel een aardige vent en we mochten mogenavond langskomen om het een en ander te bespreken en vast te leggen. We gaan er voor om 16 september als avond te boeken en dan is het aan ons allen om 42 man bij elkaar te krijgen!![]()
Morgen gaan Johan+maat, Mr Wheels en Jedi de boel inspecteren en wat testenEn als er meer mensen willen proefdraaien dan zijn jullie van harte welkom want er was plek genoeg. Wij zullen dan rapport uitbrengen aan grote smurf (lees: Mitch) en de rest hier en dan kunnen we gaan boeken.
Ik beken dat het allemaal wat rommelig is gelopen vanwege dat we om financiele redenen de boel wat moeten omgooien, maar het komt helemaal goed.
Zet in je agenda:
BOF! lan party op 16 september!! in the gamesyndicate te Rotterdam.
@I-spy: GOOI DIE POST ER MAAR IN![]()
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als het goed is ben ik al lang aangemeld bij clanbase en heb ik een poos geleden een mailtje gehad dat ik lid ben van de FOk-clan oid.
Zal dalijk misschien nog even kijken, als er man ontbreken dan doe ik zeker mee. Persoonlijk ben ik beter als bevelhebber dan bijv te grond (en al helemaal niet te lucht, vlieg niet zoveel...)
Maar sickert wil dat ook worden, dus hoor het wel! Zolang FOK maar wint
Kloten sorry!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
doe die link weg ze kunnen op me account
Ik ben er vanavond weer eens bij tot zo laat mogelijk. Heb al een week niet gespeeld ofzo ... begint al aardig te jeuken ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef Droopie het volgende:
Zo, volgens mij zijn er vanavond 2 squads
eenmaal de Kameraden
eenmaal de Jgodenzonen
over een week zet ie et weer neerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef jpjedi het volgende:ING*
TGS nieuwsflash
Net nog eens gebeld en nu blijkt dat ze nog geen tijd hebben gehad om deze week de mails te lezen...Dan denk ik wat voor tijd leven we. maar goed
Die Jur daar is wel een aardige vent en we mochten mogenavond langskomen om het een en ander te bespreken en vast te leggen. We gaan er voor om 16 september als avond te boeken en dan is het aan ons allen om 42 man bij elkaar te krijgen!![]()
Morgen gaan Johan+maat, Mr Wheels en Jedi de boel inspecteren en wat testenEn als er meer mensen willen proefdraaien dan zijn jullie van harte welkom want er was plek genoeg. Wij zullen dan rapport uitbrengen aan grote smurf (lees: Mitch) en de rest hier en dan kunnen we gaan boeken.
Ik beken dat het allemaal wat rommelig is gelopen vanwege dat we om financiele redenen de boel wat moeten omgooien, maar het komt helemaal goed.
Zet in je agenda:
BOF! lan party op 16 september!! in the gamesyndicate te Rotterdam.
@I-spy: GOOI DIE POST ER MAAR IN![]()
Ik heb Alcohol, Deamon er gewoon opstaan zonder problemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deinstalleren die tools. Alcohol, cdrwin enz.
ja tuurlijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef dekkered het volgende:
Ik heb hele slechte dingen te zeggen over onze enige echte DOMO.
ej domo als je de volgende keer een aterlirie afschiet let dan wel op of er nog mensen van je eigen groep lopen!!!
inderdaad... zelfde als waar ik eerst woorden om had met gamedemon, gewoon opletten dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ja tuurlijk..ik gooi meestal nooit op eigen mensen tenzij ze in hun eentje tegenover 10 man staan wat ze tog nooit redden.. als ik dan wacht raak ik helemaal niks meer. En als je de arty sign ziet op je minimap heb je nog tijd zat om weg te komen.
bij mij lag het anders, het was spawn, 2 seconde later sloeg die artil in, en dat 2 of 3 keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad... zelfde als waar ik eerst woorden om had met gamedemon, gewoon opletten dus![]()
@ jedi
mocht ik morgen mee willen hoelaat ben jij ongv id buurt? ik wil zelf ook wel gaan maar meerijden is beterdan ga ik wel op een makkelijke plek staan
![]()
ja hij is up and running. het probleem wat we nu hebben is dat het beheerprogramma van de server nog niet helemaal lekker werkt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef speknek het volgende:
Ik ga het na lange tijd ook maar weer eens doen. Heb het even gemist, is die fokclan server nou al goed up?
Volgens mij was het vandaag een copy van DOMO Tours namelijk Razorback Toursquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was net heel gaaf op de server. Alleen jammer van die cheaters. Maar tenminste voor de eerste keer aan de DOMO Tours meegedaan ...Ik ben wellicht ook ff in R'dam morgen rond de tijd dat jullie gaan. Dan zie ik jullie misschien dan daar rond 19:30. Ik zie t wel ...
http://www.imageshack.us kan je foto's uploaden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef jpjedi het volgende:
GVDGVDGVDGVD![]()
![]()
![]()
Zaten pointfarmers op de server.... Misterfox heeft een screenshot en we gaan het doorsturen naar EA. Stel honden.
En wat denk je? Ja hoor weer Amerikanen..nog wel van een clan
Ik heb een screenshot van die 286 squadpuntenMaar hoe ik dat nou hier in een post moet krijgen?? ik zou het niet weten..
![]()
Heerlijk gespeeld gasten!
Kan je het hier ook ff zetten/uploaden? --->quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Silver_Shark het volgende:
wat is de mail van EA?????????????
screens worden geupload
Tnx!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
http://www.imageshack.us kan je foto's uploaden.
Maar ik ga ook slapen voordat mijn ouders naar boven komen denderen om te kijken of ik wel slaap![]()
Dat is een mooi plaatjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx!!
[[url=http://img169.imageshack.us/img169/6217/screen0003vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
CS is gewoon rondrennen en knallen, BF heeft volgens mij wel meer taktiek in zich. Ik ben nog verre van een dikke pro, ben gewoon amateur, maar snap nu al wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt ook ranzig van de mensen die het spelen alsof et kiddy-fucking-CS is...
Die screen is van een aantal ronde's laterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx!!
[[url=http://img169.imageshack.us/img169/6217/screen0003vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb dus redelijk wat warervaring, de commander kan het best spec. ops of engineer en dan een base defenden. Aangezien hij zich zo min mogelijk met combat actie moet bezig houden. C4 de ruimte rondom een vlag verstop je ergens waar ze je niet met arti kunnen raken maar je waar je wel overzicht hebt over je hele base. Dan kun je zodra je ziet dat er mensen aankomen ze in de gaten houden. Zijn ze de vlag aan het capturen dan blaas ze je op. Lopen ze rond dan schiet je met single shot ze zo neerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)
2 medics...
1 asault
2 anti tank
1 engineer
en 1 iemand die wisselt indien nodig?....
en allemaal op teamspeak!!
ik scan gewoon en geef dan opdracht om dingen aan te vallen en waarschuw als ik iets zie en jullie kunnen er om vragen...
ik denk wel dat we het op moeten splitsen in 2 squads die samen werken![]()
naja iedereen ff ideen droppen!
Idd,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, waar heb je leren vliegen??? Word toch piloot joh dan kan je al dat leerwerk vergeten![]()
![]()
Je vliegt erg rustig dat is wel fijn met mikken!![]()
Ripway Web Hostingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier word niet gescheld met kkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik moet in de op mijn nick is MMaRsu
trouwens ik krijg alleen kutservers man allemaal vol of een kk ping!!! Ey wat moet ik doen ik wil tegen jullie spelen
Ja waarom denk je dat ik van positie verwisselde in de chopper bij Dragon Valleyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef Razorback het volgende:
[..]
Idd,
Het is gewoon rustig naar de spawm punt toe gaan en als er teveel mensen zijn maak je een paar keer een rondje er omheen en als bijna iedereen weg is ga je boven de vlag hangen. Ook als ik een mannetje op een rustig plekje zie dan draai ik de heli zodat de mensen achter de guns hem af kunnen maken en als het te lang duurt vertrek ik weer.
En als de heli word beschoten dan geef ik de mensen in de heli de kans om die persoon neer te halen maar als de heli teveel schade krijgt vlieg ik zo snel mogelijk naar een rustig plekje om te repareren en dan kom ik later wel weer terug.
Maar ik heb ook wel is gehad dat ik bij iemand in de heli zat (geen FOK!KER die de heli bestuurd) en dat die persoon nog geneens boven het spawm point kon stil hangen. Dan snap ik echt niet waarom je de heli pakt als er mensen zijn die het wel kunnen
Wegduiken is 1, maar ik moet de eerste urban oorlog nog meemaken waarin bunnyhoppen de tactiek wordt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
CS is gewoon rondrennen en knallen, BF heeft volgens mij wel meer taktiek in zich. Ik ben nog verre van een dikke pro, ben gewoon amateur, maar snap nu al wat je bedoelt
Waarom zou je in godsnaam wegduiken als je beschoten wordt ?
whehehehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wegduiken is 1, maar ik moet de eerste urban oorlog nog meemaken waarin bunnyhoppen de tactiek wordt...
Dat is inderdaad een hele goeie. Die gebruiken wij ook heel vaak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef JopJuh het volgende:
Owjah 2, je kunt heel simpel van squadleader wisselen. Dat is namelijk zeer handig als de squadleader dood is maar zijn member nog de base aan het capturen is. Dan stapt ie ff uit het squad en dan er weer in. Dan kan hij zo bij hem spawnen.
hehehe das wel onze clan mascotte ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie net dat ik eindelijk een nieuwe top victim heb!
En het is niemand minder dan Misterfox![]()
heb ik wel voor jou overquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie net dat ik eindelijk een nieuwe top victim heb!
En het is niemand minder dan Misterfox![]()
Gewoon 100 bij ping invullen krijg je alleen servers met ping onder 100..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik moet in de op mijn nick is MMaRsu
trouwens ik krijg alleen kutservers man allemaal vol of een kk ping!!! Ey wat moet ik doen ik wil tegen jullie spelen
en er `MOET` helemaal niks maar hij zou kunnen vragen: Ik zou graag toegevoegd worden in de OP...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Gewoon 100 bij ping invullen krijg je alleen servers met ping onder 100..
schei eens uit Spammer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Silver_Shark het volgende:
wat ben ik een spammer zo maar niemand post he dus ik lijk een spammer he
zie je het wel dat ik het kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
schei eens uit Spammer!
![]()
je mail is binnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |