CS is gewoon rondrennen en knallen, BF heeft volgens mij wel meer taktiek in zich. Ik ben nog verre van een dikke pro, ben gewoon amateur, maar snap nu al wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wordt ook ranzig van de mensen die het spelen alsof et kiddy-fucking-CS is...
Die screen is van een aantal ronde's laterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx!!
[[url=http://img169.imageshack.us/img169/6217/screen0003vx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb dus redelijk wat warervaring, de commander kan het best spec. ops of engineer en dan een base defenden. Aangezien hij zich zo min mogelijk met combat actie moet bezig houden. C4 de ruimte rondom een vlag verstop je ergens waar ze je niet met arti kunnen raken maar je waar je wel overzicht hebt over je hele base. Dan kun je zodra je ziet dat er mensen aankomen ze in de gaten houden. Zijn ze de vlag aan het capturen dan blaas ze je op. Lopen ze rond dan schiet je met single shot ze zo neerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)
2 medics...
1 asault
2 anti tank
1 engineer
en 1 iemand die wisselt indien nodig?....
en allemaal op teamspeak!!
ik scan gewoon en geef dan opdracht om dingen aan te vallen en waarschuw als ik iets zie en jullie kunnen er om vragen...
ik denk wel dat we het op moeten splitsen in 2 squads die samen werken![]()
naja iedereen ff ideen droppen!
Idd,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, waar heb je leren vliegen??? Word toch piloot joh dan kan je al dat leerwerk vergeten![]()
![]()
Je vliegt erg rustig dat is wel fijn met mikken!![]()
Ripway Web Hostingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier word niet gescheld met kkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik moet in de op mijn nick is MMaRsu
trouwens ik krijg alleen kutservers man allemaal vol of een kk ping!!! Ey wat moet ik doen ik wil tegen jullie spelen
Ja waarom denk je dat ik van positie verwisselde in de chopper bij Dragon Valleyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:30 schreef Razorback het volgende:
[..]
Idd,
Het is gewoon rustig naar de spawm punt toe gaan en als er teveel mensen zijn maak je een paar keer een rondje er omheen en als bijna iedereen weg is ga je boven de vlag hangen. Ook als ik een mannetje op een rustig plekje zie dan draai ik de heli zodat de mensen achter de guns hem af kunnen maken en als het te lang duurt vertrek ik weer.
En als de heli word beschoten dan geef ik de mensen in de heli de kans om die persoon neer te halen maar als de heli teveel schade krijgt vlieg ik zo snel mogelijk naar een rustig plekje om te repareren en dan kom ik later wel weer terug.
Maar ik heb ook wel is gehad dat ik bij iemand in de heli zat (geen FOK!KER die de heli bestuurd) en dat die persoon nog geneens boven het spawm point kon stil hangen. Dan snap ik echt niet waarom je de heli pakt als er mensen zijn die het wel kunnen
Wegduiken is 1, maar ik moet de eerste urban oorlog nog meemaken waarin bunnyhoppen de tactiek wordt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
CS is gewoon rondrennen en knallen, BF heeft volgens mij wel meer taktiek in zich. Ik ben nog verre van een dikke pro, ben gewoon amateur, maar snap nu al wat je bedoelt
Waarom zou je in godsnaam wegduiken als je beschoten wordt ?
whehehehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wegduiken is 1, maar ik moet de eerste urban oorlog nog meemaken waarin bunnyhoppen de tactiek wordt...
Dat is inderdaad een hele goeie. Die gebruiken wij ook heel vaak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef JopJuh het volgende:
Owjah 2, je kunt heel simpel van squadleader wisselen. Dat is namelijk zeer handig als de squadleader dood is maar zijn member nog de base aan het capturen is. Dan stapt ie ff uit het squad en dan er weer in. Dan kan hij zo bij hem spawnen.
hehehe das wel onze clan mascotte ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie net dat ik eindelijk een nieuwe top victim heb!
En het is niemand minder dan Misterfox![]()
heb ik wel voor jou overquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie net dat ik eindelijk een nieuwe top victim heb!
En het is niemand minder dan Misterfox![]()
Gewoon 100 bij ping invullen krijg je alleen servers met ping onder 100..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik moet in de op mijn nick is MMaRsu
trouwens ik krijg alleen kutservers man allemaal vol of een kk ping!!! Ey wat moet ik doen ik wil tegen jullie spelen
en er `MOET` helemaal niks maar hij zou kunnen vragen: Ik zou graag toegevoegd worden in de OP...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Gewoon 100 bij ping invullen krijg je alleen servers met ping onder 100..
schei eens uit Spammer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Silver_Shark het volgende:
wat ben ik een spammer zo maar niemand post he dus ik lijk een spammer he
zie je het wel dat ik het kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
schei eens uit Spammer!
![]()
je mail is binnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |