abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29903609
een beetje triest ja, 1 keer is leuk 2 keer kan maar zoveel keer is echt irritant
pi_29903699
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29903886
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef 'Gunner' het volgende:
I SPY JE BENT DE BESTE..DE ALLERBESTE.
BEN JE NU ECHT ZO GEWELDIG OF HOE ZIT DAT?

'gunner'
pi_29904083
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:53 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

'gunner' [afbeelding]
i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op je
Edit je vergat je super irritante "kijk mij belangrijk zijn" * DING *
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29904229
Post van i-spy24 verwijderd, wekt toch alleen maar irritaties op
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29904431
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57uur schreef Gamedemon het volgende:

i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op je
Edit je vergat je super irritante "kijk mij belangrijk zijn" * DING *
A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.
B: Ik ken toch niemand irl dus boeit mij het nou.Ben netzo als tig duzend anonieme posters hier op
FOK met een eigen mening, eigen identiteit en een eigen manier van doen.
C: Feit dat jij zo zwaar eraan tilt is een goed teken. Weet ik tenminste dat jij je leven wel afhankelijk
laat zijn wat anderen van je vinden op een...forum...

Ga eens naar buiten toe of anders je huiswerk maken..

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 23-08-2005 23:51:07 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:08:59 #57
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29904541
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Ga eens voor de gein naar buiten toe...
Ga voor de gein eens BF2 spelen op je vakantie adres
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29904590
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.
B: Ik ken toch niemand irl dus boeit mij het nou.Ben netzo als tig duzend anonieme posters hier op
FOK met een eigen mening, eigen identiteit en een eigen manier van doen.
C: Feit dat jij zo zwaar eraan tilt is een goed teken. Weet ik tenminste dat jij je leven wel afhankelijk
laat zijn wat anderen van je vinden op een...forum...

Ga eens voor de gein naar buiten toe...
* DING *
Ik zit hier op de noordpool met een lekker koud biertje.
ik kom net van buiten waar er een heerlijke warme ijsbeer rondliep.
het is ideaal weer om die ijsbeer te neuken dus dat ga ik nu doen

ik denk dat ik straks weer online met met een ping van 24 aangedreven door doodgeknuppelde zeehondjes.
Maar julllie moeten wel alles voor me doen, schieten kan ik niet, de score die ik behaal krijg ik door het zitten in een jeep terwijl iemand anders killed.
Want ja waar ik ook sta, het is altijd iemand anders zjin schuld en ik ben dan altijd de sitting duck
pi_29904627
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*
Narf!
pi_29904758
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:

[..]

*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*
maar goed! nogmaals het was niet mn bedoeling om ispy te bashen!! enkel als reactie op zn posts!!
magoed morgen speel ik ook niet (Ajax - Brondby) AJAAX en donderdag ben ik dus weer van de partij hopelijk ispy ook zodat we elkaar weer lekker kunnen lokken net als in de vorige

Sickert vs Ispy in tank

en ga vooral door met je nuttige al dan niet welkome info ik waardeer iig de moeite ookal is het soms totaal niet boeiend alleen niet teveel van hetzelfde

voor derest vind ik het echt top

[ Bericht 15% gewijzigd door Sickert op 23-08-2005 23:20:56 ]
Narf!
pi_29904792
LoL heb ik wat gemist ofzo . Ben benieuwd hoe dit vergaat als de community wordt gesplitst door de expansie Special Forces .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29905262
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Steeven het volgende:
LoL heb ik wat gemist ofzo . Ben benieuwd hoe dit vergaat als de community wordt gesplitst door de expansie Special Forces .
je kan ons enkelt splitsen als je C4 ertussen plaatst!!!
Narf!
pi_29905427
vanavond trouwens weer een lompe fout ontdekt in bf2, zon teammaat van mij kwam aanscheuren, ik was aan het typen, hij springt op het laatste moment uit de jeep, de jeep raakt mij en ik ben dood, kreeg ik - punten voor het spel zag het als zelfmoord
pi_29905454
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
'sickert' morgen benik er netzo als vandaag ook niet bij.
morgen ga je yetis melken?
pi_29905480
damn das bagger ik heb vaak dat ik uit de auto spring en dan als die nog naar voren rijd dat ik er tegenaan loop dat ik dan dood ben?
Narf!
pi_29905482
Vandaag was het echt een prachtige dag op de FOK! Server

1) Heerlijk veel punten gehad
2) Geen vervelende mensen die in je artillery lopen
3) Geen basecamper

Strike At Karkand was ik in de tank schoot alles verrot dat een rode naam had eindresultaat ergens in de 125 punten.
Wel 2 teamkills omdat ik een tegen stander neer wou schieten met tank en dan komt er net een auto langs met 2 mensen erin die ik dan net raak.

Daarna Mashtuur City,
Kheb een helicopter en na een paar keer wat mensen op gepikt te hebben begin ik rond te vliegen.
De punten vlogen letterlijk om mijn oren en had een totaal van ergens in de 60 punten.

Ik was natuurlijk ook is commander krijg ik een mutiny tegen mij,
Eindresultaat: 1 vote(s) for mutiny against <Razorback><NL>, 10 vote(s) needed, Commander <Razorback><NL> stays.
Dat betekent wel dat ik een goede commander ben

Maar 1 nadeel...
Waar waren alle FOK!KERS
Kheb vandaag SickMyDuck gezien van FOK! en Postman en Ace van FOD.
Niet dat het niet gezellig met hun was hoor
pi_29905552
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Sickert het volgende:
damn das bagger ik heb vaak dat ik uit de auto spring en dan als die nog naar voren rijd dat ik er tegenaan loop dat ik dan dood ben?
heb ik ook veel gehad, ik wacht tegenwoordig tot me auto helemaal stilstaat
pi_29905672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:

Eindresultaat: 1 vote(s) for mutiny against <Razorback><NL>, 10 vote(s) needed, Commander <Razorback><NL> stays.
Dat betekent wel dat ik een goede commander ben
dat betekent geen ruk!!!

ik was dik aan het ownen als commander en heb toen mn ranked record gehaald als commander (141(Sharqi peninshula))
unranked (168 (karkand)op de FOD servert)

en zelfs toen er nog maar 20 puntjes te verspelen waren werd er nog tegen me gevote.. 7 van de 10

ik werd fucking eerste?!!
Narf!
pi_29905673
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
vanavond trouwens weer een lompe fout ontdekt in bf2, zon teammaat van mij kwam aanscheuren, ik was aan het typen, hij springt op het laatste moment uit de jeep, de jeep raakt mij en ik ben dood, kreeg ik - punten voor het spel zag het als zelfmoord
Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doet
pi_29905753
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Razorback het volgende:

[..]

Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doet
zou ik maar niet doen als ik op de server zit en al helemaal niet als ik commander ben

of bedoel je met niks de commander taken?
Narf!
pi_29905791
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat betekent geen ruk!!!

ik was dik aan het ownen als commander en heb toen mn ranked record gehaald als commander (141(Sharqi peninshula))
unranked (168 (karkand)op de FOD servert)

en zelfs toen er nog maar 20 puntjes te verspelen waren werd er nog tegen me gevote.. 7 van de 10

ik werd fucking eerste?!!
Sarcastisch bedoeld natuurlijk
pi_29906490
idd, waar was alle fokkers?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_29906524
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
pi_29906820
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomen )

Weet iemand trouwens nog een site waar je kan zien wat je moet halen voor welke medaille, badge, ribbon.
pi_29906848
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
idd, waar was alle fokkers?
Jouw heb ik ook niet zo lang gezien hoor
pi_29908219
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef Razorback het volgende:

[..]

iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomen )

Weet iemand trouwens nog een site waar je kan zien wat je moet halen voor welke medaille, badge, ribbon.
http://ubar.bf2s.com/
Voila... en op de fok! clansite ook dacht ik.

Verder heb je weleens van die dagen dat je veel punten haalt, maar helaas ook van die dagen dat werkelijk alles tegen zit
Dat maar 1 iemand gestemd had zegt trouwens niets, sommige willen zelf bevelhebber worden en gaan je daarom vaak wegstemmen.

-Vanavond heb ik trouwens niet gespeeld helaas, me zus kwam van huwelijksreis (malediven ) dus we hebben even de video's bekeken. Morgen zal ik er wel zijn, zodra AJAX afgelopen is.
Wat is het trouwens irritant als je je bevelhebber 100x om iets vraagt en hij reageert er niet op
Of andersom dat je squad-teams niet doen wat jij als bevelhebber zegt
BF2: Diamond3d
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:27:22 #77
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29908855
Mjah was weer lache. Laatste was Oman, nog een grote achterstond goedgemaakt en met 2-0 gewonnen. Verder een beetje rondgeragd met de (cannon-)Fodders...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:38:54 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29909049
Wat is die shotgun toch lekker . Ik heb op Fushe nog even DM gespeeld in de US-base, stuk of 10 kills achter elkaar met shotgun (FPS-style, BF2 + CS bunnyhopping) daarna een tank gepakt en de base-exits even beveiligd. Ik moest even wat frustratie kwijt. Op Oman ging ik soms wel 5x keer achter elkaar dood binnen 2 seconden na een spawn door zo'n kutbommenwerper waarbij je dood gaat van een bom die aan de andere kant van de muur neervalt.

Wat doen die kutmuren daar dan als je er gewoon doorheen kan schieten met elke proppenschieter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:51:18 #79
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29909260
Heerlijk gespeeld weer.
Het is me niet gelukt om mijn knife badge te halen, ik kwan tot 5, maar het bleek dat ik 2x een teamgenoot had gepakt, die door die tag-bug rood was. Ik eindigde als laatste met min punten
Dat heb ik nog nooit gehad en al helemaal niet op karkand.
Daarna even orde op zaken gesteld en in Mashuur city goud gehaald
De rest van de avond heb ik een beetje met de attack heli gevlogen en als gunner mee gevlogen. Heel wat kills gemaakt met de TV-guided missile. Jammergenoeg kennen niet alle spelers dat wapen
Zelfs een aantal cobra's uit de lucht geschoten met de tv guided missile. En nog over een redelijke afstand
Ik moet wel zeggen dat ik het krachtsverschil tussen de US en de MEC/China vanavond wel erg groot vond. Ik heb volgens mij geen potje verloren zeker niet op het einde.
Zo'n groot verschil gedurende de hele avond zie je niet veel. Ik geloof ook dat elk potje de FoD squad de beste squad was Met hulp van de BoF-ers natuurlijk
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29910439
trouwens kan iemand de 16 player operation clean sweep eruit halen? die staat in de map rotatie
pi_29910518
Heb er net naar gekeken maar de rcon tools werken weer eens niet, zodra het werkt voer ik de verandering door
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:42:52 #82
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29911323
Me is overigens niet van de party op de lan-party in R'dam... Heb helaas teveel zaken lopen rond die periode..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:52:14 #83
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29911400
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:
Maar 1 nadeel...
Waar waren alle FOK!KERS
Kheb vandaag SickMyDuck gezien van FOK! en Postman en Ace van FOD.
Niet dat het niet gezellig met hun was hoor
Ik heb nog met je in een heli gezeten @ Mashtuur... dat je mij niet gezien hebt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29912600
Battlefield 2: Special Forces expansion pack
http://www.gamespot.com/p(...)html?q=Battlefield+2
quote:
In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents.
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijk

[ Bericht 7% gewijzigd door Molotov25 op 24-08-2005 11:18:41 ]
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:16:34 #85
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29912647
Hallo

Uw lieve Admin is weer terug

Ik moest ff bijslapen na 4 dagen Lowlands en veel bier
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:23:30 #86
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29912813
Over de verschillende maps op de Server...als Patch 1.3 er is kan ik dit makkelijk verder met een remote tooltje....nu ligt dat ff wat moeilijker
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:26:40 #87
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29912878
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
[..]

nee dank u.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29914188
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:26 schreef BMH het volgende:

[..]

nee dank u.
idd ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat ze deel 1 eerst maar es af moeten maken
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_29914428
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
[..]

Dan speel ik wel counterstrike als ik dit zou willen....kracht van BF2 is dat er veel variėteit is en voor ieder wat wils. Juist die variėteit wordt nu ingeperkt... Ach eerst maar zien wat het wordt voor ik ga gissen...

Ik zou graag wat andere veldjes zien en wat meer vaartuigen. Ik heb al wel screenshots gezien van een hoovercraft waar je twee apc`s of tanks op kwijt kan en afweergeschut hebt...zulke dingen lijken me gaaf!

Een S-F mod interesseert me al zeker helemaal niet! die zal ik zeker nooit spelen als die ooit komt...
pi_29914483
ik ga die special forces pas kopen als ze dit 95% ofzo bug vrij hebben gemaakt ofzo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:48:01 #91
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29915107
BF2 95% bug vrij == Utopie
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29915304
wie is er op de server aan et knallen
Every war is different, every war is the same.
pi_29915443
ik,
niet.
pi_29915486
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:57 schreef Silver_Shark het volgende:
ik,
niet.
jij bent geen utopie??
pi_29915990
http://dc.totalbf2.com/

das de vetste mod denk ik!...zal nog wel ff duren tot hij af is maar ja...

Die apocalypse vind ik nep met cirkelzagen enzo..fanta
pi_29916027
die is toch niet van ea en dice?
pi_29916087
neej
pi_29916138
iemand bf2 spelen???
pi_29916370
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen???
Ja over een kwartiertje, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn in de BOF server dus ik zit waarschijnlijk ergens anders.
BF2: Diamond3d
pi_29916461
wat is je xfire?

de mijne is kogelvoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')