quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef 'Gunner' het volgende:
I SPY JE BENT DE BESTE..DE ALLERBESTE.
BEN JE NU ECHT ZO GEWELDIG OF HOE ZIT DAT?
i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op jequote:
A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57uur schreef Gamedemon het volgende:
i-spy face it, niemand mag je op geen enkel subforum , zelfs bij het dvd topic kotsen de mensen op je
Edit je vergat je super irritante "kijk mij belangrijk zijn" * DING *
Ga voor de gein eens BF2 spelen op je vakantie adresquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
Ga eens voor de gein naar buiten toe...
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
A: Spreek voor jezelf en doe niet alsof je een of ander subgroepje vertegenwoordigd.![]()
B: Ik ken toch niemand irl dus boeit mij het nou.Ben netzo als tig duzend anonieme posters hier op
FOK met een eigen mening, eigen identiteit en een eigen manier van doen.
C: Feit dat jij zo zwaar eraan tilt is een goed teken. Weet ik tenminste dat jij je leven wel afhankelijk
laat zijn wat anderen van je vinden op een...forum...![]()
![]()
Ga eens voor de gein naar buiten toe...
*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar in
maar goed! nogmaals het was niet mn bedoeling om ispy te bashen!! enkel als reactie op zn posts!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
*ispymodeon* nou dan stap ik niet meer in bij MODO tours *ispymodeoff*
je kan ons enkelt splitsen als je C4 ertussen plaatst!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Steeven het volgende:
LoL heb ik wat gemist ofzo. Ben benieuwd hoe dit vergaat als de community wordt gesplitst door de expansie Special Forces
.
morgen ga je yetis melken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
'sickert' morgen benik er netzo als vandaag ook niet bij.
heb ik ook veel gehad, ik wacht tegenwoordig tot me auto helemaal stilstaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Sickert het volgende:
damn das baggerik heb vaak dat ik uit de auto spring en dan als die nog naar voren rijd dat ik er tegenaan loop dat ik dan dood ben?
dat betekent geen ruk!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:
Eindresultaat: 1 vote(s) for mutiny against <Razorback><NL>, 10 vote(s) needed, Commander <Razorback><NL> stays.
Dat betekent wel dat ik een goede commander ben
Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
vanavond trouwens weer een lompe fout ontdekt in bf2, zon teammaat van mij kwam aanscheuren, ik was aan het typen, hij springt op het laatste moment uit de jeep, de jeep raakt mij en ik ben dood, kreeg ik - punten voor het spel zag het als zelfmoord
zou ik maar niet doen als ik op de server zit en al helemaal niet als ik commander benquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zo probeer ik altijd een commander dood te krijgen als hij niks doet
Sarcastisch bedoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat betekent geen ruk!!!
ik was dik aan het ownen als commander en heb toen mn ranked record gehaald als commander (141(Sharqi peninshula))
unranked (168 (karkand)op de FOD servert)
en zelfs toen er nog maar 20 puntjes te verspelen waren werd er nog tegen me gevote.. 7 van de 10![]()
ik werd fucking eerste?!!
iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
Jouw heb ik ook niet zo lang gezien hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
idd, waar was alle fokkers?
http://ubar.bf2s.com/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
iig geen Zatar Wetlands, Gulf of Oman, Clean Sweep (Jah die ben ik deze week nog tegengekomen)
Weet iemand trouwens nog een site waar je kan zien wat je moet halen voor welke medaille, badge, ribbon.
Ik heb nog met je in een heli gezeten @ Mashtuur... dat je mij niet gezien hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Razorback het volgende:
Maar 1 nadeel...
Waar waren alle FOK!KERS
Kheb vandaag SickMyDuck gezien van FOK! en Postman en Ace van FOD.
Niet dat het niet gezellig met hun was hoor
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijkquote:In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents.
nee dank u.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
Battlefield 2: Special Forces expansion pack
http://www.gamespot.com/p(...)html?q=Battlefield+2
[..]
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijk
idd ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat ze deel 1 eerst maar es af moeten makenquote:
Dan speel ik wel counterstrike als ik dit zou willen....kracht van BF2 is dat er veel variėteit is en voor ieder wat wils. Juist die variėteit wordt nu ingeperkt... Ach eerst maar zien wat het wordt voor ik ga gissen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:14 schreef Molotov25 het volgende:
Battlefield 2: Special Forces expansion pack
http://www.gamespot.com/p(...)html?q=Battlefield+2
[..]
release 4de kwart van dit jaar waarschijnlijk![]()
Ja over een kwartiertje, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn in de BOF server dus ik zit waarschijnlijk ergens anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |