Pistol is goed te doen, ik heb die gecombineerd met mijn sniper badge. Ik ben niet zo'n sniper, dus dacht als ik gewoon ga rond rennen met mijn pistol, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemen
voor de c4 badge moet je heel wat c4 kills hebben.. gewoon wachten tot er iemand langs komt rijden in een tank of volle auto.. c4 erop .. allah akhbar roepen en boem. Vlaggen c4-en die vaak gecaptured worden door de vijand helpt ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:02 schreef ViPeRII het volgende:kan niet echt anders heej....
Ik: Enlisted 12 Jun 11:31 Last Battle 22 Aug 20:47 Time Played 5d 4h 06m 48s
Domo: Enlisted 24 Jun 12:11 Last Battle 22 Aug 22:18 Time Played 13d 16h 14m 21s
Dat betekend dat Domo 328 uur al heeft gespeeld
Nah moet nog kunnen.. misschien de eerste 2 weken was je nog vrij? ;-)
Hoe heb je in godesnaam die C4 badge gehaald... krijg het maar niet voor elkaar... terwijl ik er toch ook niet slecht bij sta: http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=ViPeRII
vast wel.. alleen zijn ze niet ranked denk k.. maar op zon knife only server kom je volgens mij veel van die knife wannabe ninjas die allerlei mooie trucjes uithalen.. kwam er laatst eentje tegen op de BOF server die springend en vliegend iedereen afmaakte met zijn mes. Nog een mooie 1 on 1 gehad met m.. hij was sniper en ik was spec ops.. we kwamen elkaar tegen trokken ons mes en hebben 5 minuten om elkaar heen staan steken/springen/duiken. Helaas kwam er een einde aan omdat ik werd neergeschoten door een van zijn teamgenotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog knife/pistol only servers?
mja heb nog vakantie jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik bedoel je totale aantal punten![]()
maarja jij zultwel vakantie hebben
Pistol en/ of knife server: 85.236.100.15:30919quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog knife/pistol only servers?
Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Moggu,pleuris regenweer hier(met bakken uit de hemel)
Over dat TGS denk ik dat je je eerste optie moet aanhouden want van wat ik hoorde zijn ze nogal
geld geil(logisch) dus optie 2 kun je denk ik 'shaken'.![]()
ik weet niet waar je woont, maar als je er met zijn tweeen wilt gaan, effe testen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..
@ Johan, Ik hoop dat je resultaat kan boeken. Ik kan anders ook wel even heen en weer rjiden zodat we samen ff gaan praten en misschien ff testen..![]()
Waar zit je btw?? kaapverdiė ??![]()
Denk dat we gaan voor de volle tent op 16 september.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Droopie het volgende:
Ik neem al 4 mensen mee, dus die zaal komt wel vol.
Prinsenbeek - bij Breda. Is een half uurtje rijden voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef Droopie het volgende:
oke dan! op vrijdag zorg ik wel dat ik om 19.00 uur in de stad bent.
17.30 klaar met werken. ga ik wel alvast. waar kom jij vandaan??
Echt waar???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
Prinsenbeek? Daar kom ik elke week bij vrienden van me die daar wonen. Leuk dorpje, mooie huizen ...![]()
He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
^Ding^
Ik zit hier in holland, tis zwaar bewolkt en het is heerlijk weer om in bad te gaan.
straks even in mijn airco loze kamer maar weer gaan gamen.
is er al wat meer bekend of de patch?
Want als je me niet covert dan ben ik een sitting duck
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vertel ik je wel via msn; ik was zo vrij om je toe te voegen .....![]()
ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!
Cheater lijkt me sterk...Hij is erg fanatiek en gewoon goed is mijn indruk. Hij is zelf heel fel op cheaters en rapporteert ze direkt naar EA...Zoals ook met sickmind dite 144 biljoen punten had door de serverreset van BMH..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werd
hij is nummer 1 van de wereld ofzo
maargoed kheb niet gemerkt dat ie super goed was ofzo, er zaten wel andere gasten die frags aan et shieten waren met hun geweer al bunny hoppend, die waren wel erg irritantquote:Battlefield2.nl: Wat is je favoriete TV show/serie en film?
eXp|ElekTriC: Favo serie is friends altijd leuk
eXp|ElekTriC: Film tot nu toe is war of the worlds
hohohohoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef i-spy24 het volgende:
[
is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:33 schreef Frenkyboy het volgende:
Hee wat ik zat te denken: is het niet een keer leuk om ingame een screenshot te maken van een hele groep Boffers (boffers, hehe, he...he..) bij elkaar. In een coole pose en met nametags erboven enzo
. En die dan te gebruiken als server banner? Lijkt me echt cool...
zo'n teamfoto als bij het voetballenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!
en misschien nog 2 of 3 zo liggend :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef PirE het volgende:
Allemaal netjes op een rij. Paar man gehurkt ervoor. En dan wat C4 neerpleuren voor na de screendump
grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
en misschien nog 2 of 3 zo liggend :p
of ... ik ga de server zo resetten jongens ok is goed.... ivm met de toolsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....![]()
Trouwens nog even enkele hilarische TS momenten:
Sickert reset de server en gedurende 5 minuten klonken er alleen maar dierengeluiden op de TS!!
-Johan zegt: zeg misterfox wanneer begint je school weer
-mrfox: over een paar weken
-Johan:welke school ga je eigenlijk
-mrfox: Ik zou het niet weten
![]()
![]()
Als de server het doet wil ik voor jouw het levende doelwit zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Binnen 3 uur en 5 minuten 2x dezelfde post. Als je nu iets nieuws te melden hebt, dan ding je maar een eind weg, maar ze zijn gewoon hetzelfde![]()
Als ik vanavond weer op jullie server kom schieten zijn er dan nog een paar BoF-ers die ik kan raken/helpen
Jinglebell jinglebell.... no wait.. WHAT!.. Een hoer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil jingelo later worden!!! dat staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |