abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29822173

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam : Xfire naam

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    UnleashMitch   : Fjd
    NLboy          : Nlboy
    Sickert.nl     : Niveklaams
    Silver_Shark   : Foksilver
    Ash            : Leenart
    Jazza          : Rudycarell
    Escape_nl      : Escapenl
    Morpheus2002   : Morpheus211983
    BMH            : Bmh
    Kievit19       : Kievit1983
    Cyberrobin     : Cyberrobin
    Frenkyboy      : Sickmyduck76
    PirE           : Pejastojakovic
    Razorback      : Razorback5000
    Droopie        : Johan5324
    MarkXL         : Markvanholstein
    Fillipe        : FillipeNL
    Gunner         : nlgunner
    Molotov25      : molotov25
    domolanglekker : domo666
    jpjedi         : Jedi05071977
    N-E-R-D        : 3kmenace
    Lonewolf2003   : vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, fokjump, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die is er!!!! De server heeft volgend ip-adres: 84.244.130.114:16567
    Ofwel zoeken op de naam Band of Fok!kers

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22
    23 24
    25

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Razorback op 20-08-2005 21:22:55 ]
  • pi_29822241
    LOL verkeerde nummer maar okey

Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
    Zoals BMH
    pi_29822312
    Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc

Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      Lieve Belg zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:14:14 #4
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29822467
    nummer aangepast

Razorback: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt dat is een opgekuiste OP, met vermelding van de fok server
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29822571
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
    Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc

Bij mij loopt het spel al K***** met de normale drivers,
    Hele tijd schokkerig en die S*** zooi terwijl ik niks met de instellingen gedaan heb en eerst wel makkelijk aankon.

En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
      Lieve Belg zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:19:02 #6
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29822587
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Razorback het volgende:

[..]

En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
    Ja dat kan, en zou normaal al gebeurd zijn
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29822594
    Danke Jump

Edit:
    OP = Aangepast
    In het txt bestand van de OP moet de link nog wel veranderd worden

Van:

De openingspost:

Die kan je http://www.weescreatief.nl/OP.txt vinden

Naar:

De openingspost:

Die kan je http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt vinden

[ Bericht 85% gewijzigd door Razorback op 20-08-2005 21:26:32 ]
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:25:40 #8
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29822748
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:

yep, zelfde probleem, heb ik ook bij 5.7 dus ik draai nu nog 5.6 tot ik mijn almachtige 6800 gt binnenkrijg, die door die almachtige postbode gebracht zal worden, die vriendelijk ontvangen zal worden door mij met een knuffel, en dan moet die opkloten want dan moet ik de 6800 inbouwen en bf2 spelen
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29822906
    Ik heb het juist niet bij 5.7 maar wel bij 5.8
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:34:00 #10
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29822939
    ik ook bij 5.8
    Cause all I ever do
    pi_29822986
    * DING *

Zo, weer achter de rug en heb me weer uitsteked vermaakt vanavond.Sterker nog was lekker op dreef en had lol.
    De lol ging zelfs zover dat collega FOK!KER sickert elkaar gingen bestrijden met wie elkaar het meest kon killen danwel punten kon pakken
    Zelfde geintje met MisterFox die de bekende " ik pak jou met 2 vingers in m'n neus blabla " begon. Ja.tuurlijk pakte hij mij maar ik pakte hem daarna weer terug met "geen vingers "
    Nee, was echt ouderwets leuk van FOK!kers onder elkaar
    En zo hoort het ook. Spelenderwijs elkaar proberen de loef af te steken zonder haatgevoelens.
    pi_29823029
    <Probeert in de server te komen>

Tot Zo!
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:40:32 #13
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29823123
    wie spelen er trouwens allemasal de 4e???

ik ben iig beschikbaar tot nu toe
    Cause all I ever do
    pi_29823906
    ik ook
    Hell To The Liars
    pi_29824127
    iemand een idee van de clansite en dan bedoel ik de stats.
    Er zijn heel veel members op het moment en veel zwevende leden, leden die wel op de site staan maar zich nooit hier laten zien.
    De stats zijn rommelig op het moment en de tracker waarvan ze vandaan komen wordt niet geupdate.

Is er er trouwens behoefte dat de er uberhaupt stats zijn op de clansite?
    Graag hoor ik jullie suggesties of opmerkingen.
    pi_29824133
    Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers

@Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
    pi_29824392
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers

@Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
    ja oke, die ideeen heb ik ook,

Weet iemand of er een sript bestaan die automatisch elke keer de stas bijwerkt zoals veel tracker sites, weet niet of die scripts te vinden zijn.

@ Mitch, ik draai hier nog steeds op driver 5.1 en het draait als een zonnetje. Maar voor elke pc is dat weer anders.
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:29:25 #18
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29824545
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef Razorback het volgende:
    LOL verkeerde nummer maar okey

Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
    Zoals BMH
    Wablief. Zeker een foutje. Ik probeer het namelijk zoveel mogelijk te vermeiden, maar soms druk ik weleens page down inplaats van up.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29824689
    Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op De minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:38:54 #20
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29824779
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op De minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
    Team damage = -2 punten
    Teamkill =-4 punten
    Punish = -0 punten
    pi_29825197
    Was weer eens ouderwets goed vanavond ...
    Before all else, be armed.
    pi_29825300
    quote:
    Min punten krijg je altijd bij een teamkill...
    Als je voor de 1ste keergepunished word is er niks aan de hand behalve de min punten
    Als je voor de 2de keer gepunished word is er niks aan de hand behalve de min punten
    Als je voor de 3de keer gepunished word, word je gebanned (en als goed is) je punten kwijt die je op dat moment had.

En als het dan net is GOED gaat dan is dat erg vervelen
    pi_29825482
    We gaan nog wel een keer kijken naar het uitzetten van het punishen. Helaas worden die instellingen steeds gereset als de server wordt gerestart en gezien de hoeveelheid restarts die we op dit moment nodig hebben per dag......
    pi_29826412
    Even van de vorige thread:
    quote:
    'jpjedi' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:17 uur het volgende:
    I-spy... soms is het wel lachen met je en ik dacht altijd dat je de boel een beetje express aan het opnaaien bent.
    ik doe alleen maar, en het 'happen' van de rest blijf leuk.
    quote:

Maar je snapt echt niks van Battlefield he??
    Nee, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Ik weet niet eens wat een muis is.
    quote:
    Dit is het enige bericht dat ik erover tik.
    Nou..Hoera...
    quote:

-We vlogen om de beurt ..
    -Waren een squad
    -Hadden een door domo (leader) bedachte samenstelling qua kits
    -Iedereen had lol en vet veel punten,,

en het is geen modo tours maar DOMO tours.
    Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.
    Mij gaat het erom dat andermaal is bewezen dat men voor de meest gemakkelijkste weg kiest
    om maar zo snel mogelijk meer 'fruit' (ribbons etc..) te behalen en wapens te kunnen unlocken.
    Het spel is dacht vooral opgezet om natuurlijk e.e.a te behalen, maar ook om jezelf bij te schaven
    in taktiek en shooting kills.

En met een blackhawk(zo goed zeikert) meevliegen is wel het makkelijkste om dat allemaal te bereiken ipv als grondeenheid je een weg te banen naar je doel en dat met moeite uiteindelijk zien te veroveren.
    Wat is dan zo byzonder daaraan: Simpel domoor: Je vaardigheden worden beter ipv dat anderen voor jou
    elke keer de ijzers uit het vuur halen.
    Geweldig hoor, meevliegen (en dan de 2 boordschutters elke keer maar vuren met die zware guns)
    en elke keer als er een vlag veroverd wordt deel jij mee in de punten en dat terwijl geen ene geen flikker
    doet dan hooguit als mecanicien de boel repareert of als schutter mee schiet met je propper.
    Ja...zo kan elke droplul veel punten scoren en een hosana verhaal hier posten van " dat het allemaal zo geweeeeeeeeldig goed ging "
    quote:
    'PirE' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:35 uur het volgende:

Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlock . Het mes snijd aan 2 kanten.
    Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.
    En jij geeft precies aan waarom ik in bovenstaande post mijn reactie heb gegeven over dat meevliegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 00:20:36 ]
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:44:55 #25
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29826611
    Doet een tvp. Ging lekker vandaag. Op Sharqi zowaar de commando's van onze commander opgevolgd bij het verdedigen van de TV-tower.

En op Karkand lekker met een tank rondgecrossed. Had totaal 26 kills & 1 death door een teamkill. Sta je die tank te repareren komt er een gastje aanlopen die in de tank springt en zo weg rijd.... En dan later zeggen dat hij niks zag... Daar kan ik zo pissed over worden en terwijl ik hem verrot schold werd ik doodgereden door een busje van ons...
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29827141
    maar dat weet je toch dat als je "in the open" ff iets gaat repareren dat een of andere niet FOK!KER het zal stelen als hij kan.
      zondag 21 augustus 2005 @ 00:20:05 #27
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29827757
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef i-spy24 het volgende:
    maar dat weet je toch dat als je "in the open" ff iets gaat repareren dat een of andere niet FOK!KER het zal stelen als hij kan.
    Ik stond verdekt opgesteld tussen een aantal huizen en het was of te voet of die tank reparen. De enemy had wel alle spawnpunten met tanks op Karkand in bezit). En zolang ik die tank heb krijgen zij er ook maar 1 ipv 2. De keuze was dus logisch (repareren). Ik zag iemand lopen maar dat was geen enemy en hij zag mij ook. Ineens start die tank en rijdt hij weg. Ik schreeuwde nog OUT OUT.

Maar nee hoor, meneer de uebertankgod zou het wel even oplossen en besloot mij volkomen te negeren. En jawel 2 seconden nadat mijn teammates mij kapotreden was meneer ook met tank en al verdwenen naar de eeuwige jachtvelden. En toen durfde hij nog te beweren dat hij een tank zag staan met niemand erbij, terwijl hij mij duidelijk had gezien. Ik kon gelukkig nog door de enemy lines heencrossen en met behulp van ons squad wisten we het achterste punt weer veilig te stellen zodat we weer een tank hadden.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29827856
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef PirE het volgende:
    Sta je die tank te repareren komt er een gastje aanlopen die in de tank springt en zo weg rijd....
    Heb ik ook ervaring mee gehad.
    Goeie tip is om altijd de tank van voren te repareren, als er dan iemand in springt blijf jij gewoon voor zijn tank staan en vraag je hem vriendelijk om eruit te gaan anders maakt hij een teamkill en daarna kan je altijd nog een admin vragen om hem te bannen

Verder was het een prachtige BF2 dag en ik heb er lekker veel puntjes bij en natuurlijk een paar blingende medailles

Morgen hopelijk weer hetzelfde
    pi_29827913
    Hele nobele gedachte van je om toch het overwicht nog aan je kant proberen te krijgen(die tank repareren zodat niet alles verloren is)
    Mischien kun je meenemen om de volgende keer ff die Q knop in te drukken en ff om hulp te vragen zoals amo/reparatie. Ook handig om mischien de volgende keer eens te overwegen als anti-tank boy (mijn standaard outfit) te gaan rondlopen. Mischien niet zo een goeie propper maar je hebt wel zo een lekkere bazooka op je rug waarmee je aardig wat pijn kunt toebrengen aan de vijand.

En t.a.v. die dief: ff via teamspeak waarschuwen dat hij dat ff niet meer moet doen en anders ff die K knop intypen en ff dezelfde tekst intypen zodat meneer weet geen geintjes meer uit te halen. Doetie het wel: Simpel(dan maar een tijdelijke ban) neerknallen bij het volgende geintje van hem.
      zondag 21 augustus 2005 @ 00:34:58 #30
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29828210
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef i-spy24 het volgende:
    ...

En t.a.v. die dief: ff via teamspeak waarschuwen dat hij dat ff niet meer moet doen en anders ff die K knop intypen en ff dezelfde tekst intypen zodat meneer weet geen geintjes meer uit te halen. Doetie het wel: Simpel(dan maar een tijdelijke ban) neerknallen bij het volgende geintje van hem.
    Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.

De gast zat niet op TS, het was geen FOKKER. Deze zin lijkt me toch duidelijk:
    "YOU FUCKING CUNT, I WAS REPAIRING THAT TANK, GET OUT NOW!"
    sorry voor het taalgebruik
    pi_29828804
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:35 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Zo, weer achter de rug en heb me weer uitsteked vermaakt vanavond.Sterker nog was lekker op dreef en had lol.
    De lol ging zelfs zover dat collega FOK!KER sickert elkaar gingen bestrijden met wie elkaar het meest kon killen danwel punten kon pakken
    Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakken
    Narf!
    pi_29828931
    quote:
    . Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op
    als de tools het doen ...
    Narf!
    pi_29829016
    Hoe het spelletje van bevelhebber zijn werkt snap ik nu wel (hoop klikwerk ), maar wat ik me afvraag is WANNEER je nou precies die punten verdiend???

-Door eenheden op "vlaggen" te sturen en als ze die veroveren ?? Of krijg je sowieso punten als je team dat doet ook al heb JIJ ze er NIET op af gestuurd?
    -Door vijandelijke troepen te ontdekken en dan wanneer een van je eenheden ze neerschiet ??
    -Door zelf te moorden..

Dus wanneer precies? Soms ben ik net bevelhebber en heb ik al een punt terwijl ik nog niets heb gedaan dat vat ik niet..
    Verder lopen de medailles wel binnen, alleen wil ik wel eens weten hoe die puntentelling in elkaar zit.
    BF2: Diamond3d
    pi_29829066
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Sickert het volgende:
    als de tools het doen ...
    Als EA die kutpatch er doorheen ramt ow wacht dan vallen pinksteren en pasen zeker op dezelfde dag ?
    pi_29829093
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Hoe het spelletje van bevelhebber zijn werkt snap ik nu wel (hoop klikwerk ), maar wat ik me afvraag is WANNEER je nou precies die punten verdiend???

-Door eenheden op "vlaggen" te sturen en als ze die veroveren ?? Of krijg je sowieso punten als je team dat doet ook al heb JIJ ze er NIET op af gestuurd?
    -Door vijandelijke troepen te ontdekken en dan wanneer een van je eenheden ze neerschiet ??
    -Door zelf te moorden..

Dus wanneer precies? Soms ben ik net bevelhebber en heb ik al een punt terwijl ik nog niets heb gedaan dat vat ik niet..
    Verder lopen de medailles wel binnen, alleen wil ik wel eens weten hoe die puntentelling in elkaar zit.
    je krijgt 1 punt voor elke kill... ook krijg je punten als je een squad ergens heen stuurt (lees vlag) en ze die veroveren verder krijg je volgens mij ook punten al;s je heel veel mensen spot en als je supllies dropt en mensen er wat van pakken
    Narf!
    pi_29829144
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als EA die kutpatch er doorheen ramt ow wacht dan vallen pinksteren en pasen zeker op dezelfde dag ?
    als die er dan is zal die toch niet optimaal werken
    EA moet gewoon zelf zo'n proggie droppen... die pannelapen daar hebben dat in 1 dag gefixed...
    Narf!
    pi_29829218
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef 'Sickert' het volgende:

Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakken
    nou he...boef...met zijn 2 aanpakken zeker toen die MisterFox er nog bij kwam later met zijn
    heli? eke keer..(die ik later tot 2x toe omlaag haalde) en zijn " 2 vingers in de neus " kreet toen hij me pakte("take that!!! i-spy24 ")
    Maar je had me idd.mooi te pakken bij dat zwembad. Maar hoe vond je mij 'terugpak' keren?(jij zat toen in die APC en later in de tank)
    We hebben wel lol gehad
    pi_29829299
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

nou he...boef...met zijn 2 aanpakken zeker toen die MisterFox er nog bij kwam later met zijn
    heli? eke keer..(die ik later tot 2x toe omlaag haalde) en zijn " 2 vingers in de neus " kreet toen hij me pakte("take that!!! i-spy24 ")
    Maar je had me idd.mooi te pakken bij dat zwembad. Maar hoe vond je mij 'terugpak' keren?(jij zat toen in die APC en later in de tank)
    We hebben wel lol gehad
    Tank Noob

ghehe je kwam constant in een tank

wij zaten op teamspeak constant van daar heb je die tank noob weer
    Narf!
    pi_29829315
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.

ik scheld in het echt nooit mensen uit, maar bij BF2 scheld ik regelmatig mensen op bovenstaande wijze de huid vol wanneer er weer zo'n knul is die met mijn humvee wegrijdt terwijl ik in de schutterspositie sta om vijanden neer te knallen op een strategisch punt. De grap is dat die kneuzen ook nooit een plan hebben. Ze gaan er gewoon van uit dat ik het leuk vind om rondgereden te worden . Probleem daarmee is natuurlijk dat coordinatie tussen rijder en gunner waardeloos is en dat je al rijdend in een humvee bijna geen bal raakt. Het sterke punt van die hummer ligt daar helemaal niet. (en wel in het bewaken van strategische punten en de mogelijkheid hebben tot snelle verplaatsing)
    pi_29829366
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ze gaan er gewoon van uit dat ik het leuk vind om rondgereden te worden . Probleem daarmee is natuurlijk dat coordinatie tussen rijder en gunner waardeloos is en dat je al rijdend in een humvee bijna geen bal raakt. Het sterke punt van die hummer ligt daar helemaal niet. (en wel in het bewaken van strategische punten en de mogelijkheid hebben tot snelle verplaatsing)
    dat is inderdaad irritant... en daar weet johan alles van ik reed iets te hard een basis in en stond rechtop tegen een vlag waardoor hij niks kon zien en dus ook niemand kon doodknallen

Narf!
    pi_29829378
    Hoe stap je trouwens alleen achter de gun van een voertuig
    pi_29829394
    switchen tussen f1 en f2
    pi_29829405
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
    switchen tussen f1 en f2
    HA dat gaat heen en weer springen schelen ,kreeg het nooit voor mekaar
    pi_29829432
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:24 schreef SPK het volgende:

[..]

HA dat gaat heen en weer springen schelen ,kreeg het nooit voor mekaar
    ik moest het ook van Steeven horen. Kon het nergens in het boekje vinden.
    pi_29829459
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

ik moest het ook van Steeven horen. Kon het nergens in het boekje vinden.
    daar kwam ik ook na 3 weken pas achter zelfde als dat je met C je vieuw kan veranderen

inmiddels met het Zboard heb ik nergens meer last van
    Narf!
    pi_29829508
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:27 schreef Sickert het volgende:

[..]

daar kwam ik ook na 3 weken pas achter zelfde als dat je met C je vieuw kan veranderen

inmiddels met het Zboard heb ik nergens meer last van
    View veranderen van het manneke ?
    pi_29829520
    nee van het voertuig als je rijdt kun je ook je vieuw veranderen van boven af en front en film vieuw
    Narf!
    pi_29829534
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:30 schreef Sickert het volgende:
    nee van het voertuig als je rijd kun je ook je vieuw verander van boven af en front en film vieuw
    Damn wat weet ik veel niet
    pi_29829602
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:31 schreef SPK het volgende:

[..]

Damn wat weet ik veel niet
    ach.....
    Narf!
    pi_29829777
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 schreef 'Sickert' het volgende:

Tank Noob

ghehe je kwam constant in een tank

wij zaten op teamspeak constant van daar heb je die tank noob weer
    Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.
    Ik erger me ook aan de beperkte ruimte en zware wenbaarheid van het voertuig.Dan heb ik liever de APC.
    Op mijn oude account was ik tot treurenstoe vnl. heli-boy & medic en nu heb ik met deze nieuwe account gekozen voor alleen de bazooka-functie.
    Mijd ook bewust verder de rest van de andere wapens gewoon omdat ik er geen zin in heb en het wel best zo vind.
    pi_29829817
    Ja i-spy heb je ook urenlang met een tank gezien
    pi_29829821
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef i-spy24 het volgende:
    Even van de vorige thread:

Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.
    Mij gaat het erom dat andermaal is bewezen dat men voor de meest gemakkelijkste weg kiest
    om maar zo snel mogelijk meer 'fruit' (ribbons etc..) te behalen en wapens te kunnen unlocken.
    Het spel is dacht vooral opgezet om natuurlijk e.e.a te behalen, maar ook om jezelf bij te schaven
    in taktiek en shooting kills.

En met een blackhawk(zo goed zeikert) meevliegen is wel het makkelijkste om dat allemaal te bereiken ipv als grondeenheid je een weg te banen naar je doel en dat met moeite uiteindelijk zien te veroveren.
    Wat is dan zo byzonder daaraan: Simpel domoor: Je vaardigheden worden beter ipv dat anderen voor jou
    elke keer de ijzers uit het vuur halen.
    Geweldig hoor, meevliegen (en dan de 2 boordschutters elke keer maar vuren met die zware guns)
    en elke keer als er een vlag veroverd wordt deel jij mee in de punten en dat terwijl geen ene geen flikker
    doet dan hooguit als mecanicien de boel repareert of als schutter mee schiet met je propper.
    Ja...zo kan elke droplul veel punten scoren en een hosana verhaal hier posten van " dat het allemaal zo geweeeeeeeeldig goed ging "
    [..]

Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.
    En jij geeft precies aan waarom ik in bovenstaande post mijn reactie heb gegeven over dat meevliegen.
    Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekker .

Maar kortom wij hadden gewoon even ons pleziertje. En eindelijk hadden er een paar door hoe zo ons moesten neerhalen (wat trouwens vrij makkelijk is: Gewoon een paar auto's en dan schieten met mitrailleur .. dan schiet je iedereen eruit. ). En over t halen van ribbons.. volgens mij kreeg niemand in die ronde ergens een ribbon voor Maar goed die zijn ook maar per decoratie. Denk dat ik zelf me knife en pistol badge ook allleen maar haal als ik een rij klaarstaande fokkerst neersteek of schiet.

Maar om een verhaal kort te houden: ZEIK AUB NIET ZO. De mannen schaven zelf wel hun skills bij.. En trouwens als ze veel op punten willen meeliften kunnen ze zo een stukje meerijden in een APC als ik weer los ga
    pi_29829870
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:

[..]

ach daar hebben ze c4 voor uitgevonden
    pi_29830561
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekker .

Maar kortom wij hadden gewoon even ons pleziertje. En eindelijk hadden er een paar door hoe zo ons moesten neerhalen (wat trouwens vrij makkelijk is: Gewoon een paar auto's en dan schieten met mitrailleur .. dan schiet je iedereen eruit. ). En over t halen van ribbons.. volgens mij kreeg niemand in die ronde ergens een ribbon voor Maar goed die zijn ook maar per decoratie. Denk dat ik zelf me knife en pistol badge ook allleen maar haal als ik een rij klaarstaande fokkerst neersteek of schiet.

Maar om een verhaal kort te houden: ZEIK AUB NIET ZO. De mannen schaven zelf wel hun skills bij.. En trouwens als ze veel op punten willen meeliften kunnen ze zo een stukje meerijden in een APC als ik weer los ga
    Tnx Domo..

Probeerde het vol te houden maar krijg nu ook een gloeiende hekel aan die I-spy...
    pi_29830779
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:44 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.
    Ik erger me ook aan de beperkte ruimte en zware wenbaarheid van het voertuig.Dan heb ik liever de APC.
    Op mijn oude account was ik tot treurenstoe vnl. heli-boy & medic en nu heb ik met deze nieuwe account gekozen voor alleen de bazooka-functie.
    Mijd ook bewust verder de rest van de andere wapens gewoon omdat ik er geen zin in heb en het wel best zo vind.
    jaja

ik ben begonnen met anti-tank en daarna als medic.. nu probeer ik een beetje als special forces met c4tjes te kloten ik ga alle mennekes af en probeer van alles uit maar als ik echt wil ownen ga ik als medic want daar ben ik goed mee... maar soms merk ik dat er een ander soort mannetje nodig is en dan switch ik even

en nog ff over dat blackhawk gebeuren.... ik doe dat ook heel vaak met zo'n cobra hup naar een vlag even wachten en weer weg en dan naar de volgende... dan gaan je punten lekker snel...
    de ene keer speel ik voor punten en de andere keer voor het team met mn squad.... het is maar net waar ik zin in heb en dat de anderen dat niet leuk vinden ja jammer dan... dan stappen ze maar niet in! en als ik commander ben ga ik gewoon voor de winst en dat doe ik het liefst met een volle squad BOF!ers op Teamspeak
    Narf!
    pi_29830851
    Een goendenavond allen...
    pi_29831043
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef 'Sickert' het volgende:

[..]

jaja

ik ben begonnen met anti-tank en daarna als medic.. nu probeer ik een beetje als special forces met c4tjes te kloten ik ga alle mennekes af en probeer van alles uit maar als ik echt wil ownen ga ik als medic want daar ben ik goed mee... maar soms merk ik dat er een ander soort mannetje nodig is en dan switch ik even

en nog ff over dat blackhawk gebeuren.... ik doe dat ook heel vaak met zo'n cobra hup naar een vlag even wachten en weer weg en dan naar de volgende... dan gaan je punten lekker snel...
    de ene keer speel ik voor punten en de andere keer voor het team met mn squad.... het is maar net waar ik zin in heb en dat de anderen dat niet leuk vinden ja jammer dan... dan stappen ze maar niet in! en als ik commander ben ga ik gewoon voor de winst en dat doe ik het liefst met een volle squad BOF!ers op Teamspeak
    Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.
    Ik blijf datgeen doen wat ik wil en dat is vnl rondzeulen als bazooka boy en af en toe als het in het belang van het team is een tank/apc pakken en verder meedraaien.En nee, dus mij zie je nog zelden in een jet/helicopter zitten gewoon omdat ik er geen zin in heb( dus al staatie leeg naast me dan nog ga ik er niet mee aan de haal)Lullig he dat ik niet swirtch (tenzij we weer een clanwar hebben)
    pi_29831048
    een oproep aan alle admins

als je Remote Server Manager opstart... en dan meteen de enable TK punish uit te vinken
    en dit dan meteen te apply'en naar de server...

ik heb dit ook gesaved in het programma zelf zodat het bij opstarten automatisch zou gaan alleen blijkt dit niet altijd te werken en staan dus soms de setting weer aangevinkt

maar save de setting en apply.. en check dit dus elke keer als je het weer opstart

dan staat het iig altijd uit
    Narf!
    pi_29831099
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.
    Ik blijf datgeen doen wat ik wil en dat is vnl rondzeulen als bazooka boy en af en toe als het in het belang van het team is een tank/apc pakken en verder meedraaien.En nee, dus mij zie je nog zelden in een jet/helicopter zitten gewoon omdat ik er geen zin in heb( dus al staatie leeg naast me dan nog ga ik er niet mee aan de haal)Lullig he dat ik niet swirtch (tenzij we weer een clanwar hebben)
    vat het niet te erg op man! ik probeer jou (zoals jij ons) gewoon te laten happen
    jij gaat er ook elke keer op in... en ik zie nu dat je punten steeds hoger worden als eerst
    maar ik geloof je soms gewoon niet... dat neemt verder niet weg dat ik niet geniet
    van jouw aanwezigheid bij onze *ahum* clan vind het leuk om tegen je en met je te spelen
    alleen draaf je soms nog wel eens door en daarop geven ik en sommige anderen hun mening
    maar daar moet je niet te fel op reageren (wat ik in het begin ook deed) want het is maar een spelleke!

hopelijk ben je morgen ook weer van de partij met je proppenschieter
    kunnen we weer lachen op Teamspeak
    Narf!
    pi_29832587
    Het is weer een mooie dag voor BF2
    pi_29832660
    Lijkt me een goed plan maar eerst even wat eten. Straks ook nog Sparta - Feyenoord en de GP van Istanbul
    pi_29832749
    Nou ik speel vandaag ook nog wel even denk ik zo

Of wat langer dan `even`

Mitch, check mail..
    pi_29832983
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
    Lijkt me een goed plan maar eerst even wat eten. Straks ook nog Sparta - Feyenoord en de GP van Istanbul
    Het word voor mij ook pas ergens 's middags dat ik kan spelen maar daar kan ik ook niks aan doen
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:59:29 #64
    127561 ZXbRabo
    www.southwest-crew.cc
    pi_29833230

Goeiemorgen al te saam

nieuw BOF lid hier Ik zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren

Tot op het battlefield!

PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet
    pi_29833319
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:

Goeiemorgen al te saam

nieuw BOF lid hier Ik zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren

Tot op het battlefield!

PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet
    He mrWheels!

Welkom welkom hier bij dit gespuis!
      zondag 21 augustus 2005 @ 11:04:12 #66
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29833325
    quote:

Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..
    Alleen middels BF2RA en In-game kon ik niet kicken..
      zondag 21 augustus 2005 @ 11:06:51 #67
    127561 ZXbRabo
    www.southwest-crew.cc
    pi_29833379
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Mooi dat je het niet gedaan hebt dan
    pi_29833422
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:

[..]

'

he Ursel,...

Kom je ook naar die LAN party? 17 september.. Mitch is nu de mail aan het maken om iedereen over te halen om te komen. Zou leuk zijn als de admins komen...
      zondag 21 augustus 2005 @ 11:10:29 #69
    63192 ursel
    pi_29833460
    kzal even checken.. lees eerst de email wel..
    pi_29833489
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef ursel het volgende:
    kzal even checken.. lees eerst de email wel..
    Dat is het hem juist.. we willen refereren naar de admins in die mail..namelijk dat ze allemaal komen,,
    pi_29833495
    Als jullie met z'n allen willen gaan spelen, rond hoe laat wordt dat dan zodat ik daar rekening mee kan houden?? Hoe gek ben je wel niet om je schema aan BF2 te passen ...
    pi_29833563
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Als jullie met z'n allen willen gaan spelen, rond hoe laat wordt dat dan zodat ik daar rekening mee kan houden?? Hoe gek ben je wel niet om je schema aan BF2 te passen ...
    Heey Jafarx!

Morguh,,..

Nou ik denk vanmiddag rond 15.00.. en vanavond na 20.00

En vandaag ben ik weer op TS. Als je het gewend bent is het kloten zonder zeg. Maar ik zat naast mrWheels en die heeft een prachtige 5.1 set. Das wat lastig in combinatie met TS..
    pi_29833596
    quote:

Goeiemorgen al te saam

Tot op het battlefield!

Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!
    Zitten we gisteren 2 ronden lang met een AFK squadleader.
    Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
    Hell To The Liars
    pi_29833620
    tvp,

Vanavond moet ik invallen voor een clan dus dan komt mijn eerste BF2 war. Lijkt me wel leuk.
    pi_29833637
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef Droopie het volgende:

[..]

Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!
    Zitten we gisteren 2 ronden lang met een AFK squadleader.
    Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
    Morguh Johan..

Ja dat kan gebeuren he als nieuweling..We zullen hem wel eens aanpakken die wheels en een spoed opleiding BOF! geven..
    pi_29833811
    Arghhhh ging nu net zo goed met ons team, de vijand was nergens! Knalt de server eruit..
    Maargoed, het is wel erg rustig overal op de servers.
    Straks nog eens even kijken

[ Bericht 2% gewijzigd door diamondvoodoo op 21-08-2005 12:38:08 ]
    pi_29833884
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Heey Jafarx!

Morguh,,..

Nou ik denk vanmiddag rond 15.00.. en vanavond na 20.00

En vandaag ben ik weer op TS. Als je het gewend bent is het kloten zonder zeg. Maar ik zat naast mrWheels en die heeft een prachtige 5.1 set. Das wat lastig in combinatie met TS..
    Mogguh ... Dan ben ik pas vanavond aanwezig op de server. Wat is trouwens de Fok!-naam van Dicki? Met die gast was t ook lachen zeg. En gister Stoja lopen commanderen ...
    pi_29833990
    It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_29834009
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:33 schreef Suikermais het volgende:
    It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
    Echt logisch...
    pi_29834136
    Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
    kan ik weer opnieuw beginnen.

En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
    pi_29834234
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef Suikermais het volgende:
    Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
    kan ik weer opnieuw beginnen.

En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
    Hahaha...lachen toch??

Komt van mrwheels. Ik weet niet of hij de maker is maar ik heb hem van hem gekregen en ik schrok me ook de Tering!
    pi_29835005
    ff een deel van mijn computer kast vast lijmen en ik ben gereed om te knallen
    pi_29835547
    Iedereen heeft mail over de LAN Party

@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
    pi_29835934
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
    Iedereen heeft mail over de LAN Party

@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
    is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.

Ik hoor jullie al roepen:
    I need a medic overhere!

Maar denk niet dat ik meekan
    (hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS )
    pi_29836054
    * DING * Middag tuig

* FIGHT NIGHT in Rotterdam-Blaak *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: Zaterdagavond 17 september 2005.

tijdstip: vanaf 20:00 uur.

Aanvullende informatie over TGS t.a.v vervoer/route vindt je hier,
    de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt! is mij vertelt.
    pi_29836064
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
    is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.

I need a medic overhere!

Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken en proberen ze over te halen

De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houd je 1200m over ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door UnleashMitch op 21-08-2005 13:00:24 ]
    pi_29836315
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken

De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houdt je 1200m over ofzo.
    1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
    2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.

Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
    pi_29836436
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Razorback het volgende:
    1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
    2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.

Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
    Geloof me, zo zijn ze allemaal en het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
    pi_29836528
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Geloof me, zo zijn ze allemaal en het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
    Ik en mijn ouders begrijpen...

Nooit van mijn leven (hoop ik dan)
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:16:50 #90
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_29836614
    Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan) Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
    pi_29836627
    Je weet toch waarom ouders dit doen:

A: Je bent nog minderjarig
    B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
    C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.

Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.

@ 'NLBoy':

Neem je toch de trein naar R'dam in de middag struin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
    en meldt je je om 20:00 uur bij TGS. Er is genoeg te zien in Rotterdam hoor.
    En het je kunt tot 06:00 uur in het TGS verbijven en eer je dus op Rotterdam CS weer bent,is het
    al +/- 07:00 uur (flink eind lopen) en dan rijden de treinen weer en...ben je dus weer thuis.
    Anders loop je 100 meter het TGS uit en bent al bij station Blaak

@ 'UnleashMitch':

Eeeh,tja ik heb het ook maar van horen zeggen dus je kan gelijk hebben.
    Maar zoals ik zei: Ik wacht nog op de foto's van wat er allemaal in de buurt zit zodat er gelijk duidelijkheid is.

@'Droopie':

Als ik het over "in de buurt heb" dan bedoel ik niet 15 minuten ofzo lopen in de pikkedonker
    maar hooguit om de hoek ergens van +/- 200 meter hooguit.
    Van wat ik zelf weet zijn discotheek Hollywood e.d. helemaal aan de andere kant van het centrum en
    dat is minstens 20 minuten lopen.
    Maar zoals ik al zei: wacht maar tot de foto's komen.

[ Bericht 30% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 13:27:29 ]
    pi_29836640
    Nou ik weet niet wie jou dat vertelt heeft, maar een Ierse Pub is te vinden in een
    zijstraat van de Hoogstraat, 5 minuten lopen.

http://www.paddymurphys.nl/
    Welcome to Paddy Murphy's Irish Pub, Rotterdam's oldest Irish Pub where love stories begin!

LIVE MUSIC

7 NIGHTS PER WEEK !!!!!!!!!!!!!!

As Rotterdam takes centre stage on the world's clubbing scene, cutting edge venues are popping up on all corners of the city. However even in this hip climate it's many a Rotterdammer that would argue that the best night in town is still to be had in Paddy Murphy's!!

Right next door!!! All Major Sporting Events!

Paddy Murphy's is not your average pub, in fact there are those who would argue that it comes close to being an establishment! - It is what thousands of Irish pubs across the globe aspire to be and the secret according to owner, Clonakilty man Dan O'Donovan, is atmosphere, as he knowling says: - "people can buy beer anywhere, but they can't buy atmosphere".

He heeft die Johan weer gelijk. Ook off-corso, stadhuisplein, hollywood :s en vele andere
    gezellige gelegenheden zijn op loopafstand te vinden.
    Hell To The Liars
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:24:40 #93
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_29836814
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
    @ 'NLBoy':

Neem je toch de trein naar R'dam in de middag struin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
    en meldt je je om 20:00 uur bij TGS.
    Er naar toe gaan is geen punt alleen hoe kom ik dan weer thuis?
    Treinstation ligt hier niet in de buurt en je hebt een bus nodig, maar die rijd s' nachts niet.
    Helaas...
    pi_29836821
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:16 schreef nlboy het volgende:
    Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan) Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
    Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn

@I-spy, ik 'woon' op schouwburgplein Het centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
    pi_29836833
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
    Je weet toch waarom ouders dit doen:

A: Je bent nog minderjarig
    B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
    C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.

Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.
    A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
    B: Ik kan zwemmen
    C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.

Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
    Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.
    pi_29836834
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:13 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik en mijn ouders begrijpen...

Nooit van mijn leven (hoop ik dan)

maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
    heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.

razorback and foxxie, de volgende meeting zouden we bv. een keer kunnen gaan paintballen.
    informeer alvast een beetje wat de mogelijkheden zijn in omg. utrecht zodat ook de
    BoF! kinderclub een dagje meekan. Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol
    niet de hersens in slaan.
    Hell To The Liars
    pi_29836941
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Droopie het volgende:
    maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
    heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.
    *herkent maar goed als je jong en naief bent dan denk je dat het bij jou anders zal verlopen
    quote:
    Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol niet de hersens in slaan.
    en daar gaat weer een AMD 64 systeem door de ruit.
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:29:47 #98
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_29836942
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn

@I-spy, ik 'woon' op schouwburgplein Het centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
    Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.
    pi_29836978
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef nlboy het volgende:
    Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.
    Je kan ook halverwege de nacht maar goed dan ga je via Den Haag en zit je 1:50 in de trein. Wel handig om even te ontnuchteren
    pi_29836983
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef 'UnleashMitch' het volgende:

Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
    Mischien wat om daar vooraf te verzamelen en ons vol te stoppen?
    pi_29837006
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
    Sounds like a plan
    pi_29837021
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Razorback het volgende:

[..]

A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
    B: Ik kan zwemmen
    C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.

Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
    Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.

Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
    In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
    opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
    voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.

Maar dit geldt ook voor andere grote steden als je in je uppie bent. Toch???
    Had ik maar zo'n supportfire in real life.
    Hell To The Liars
    pi_29837062
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
    Commander, I need artillery right now !
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:38:58 #104
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_29837156
    Hehe...
    pi_29837171
    Hallo hebben jullie geld teveel ofzo.
    Sushi eten, spelen, zuipen. Nu hou ik persoonlijk
    niet van rauwe vis, maar om nu gelijk uit eten te gaan en dergelijk.

Ik persoonlijk kom wel om 20.00 uur en eet lekker thuis.
    Ik neem waarschijnlijk een maatje mee, dat is neem ik aan geen probleem.
    Ze werden jaloers op mijn nieuwe vrienden.

Maar mijn avond zal wel rond 03.15 eindigen, ik kan helaas niet tot
    08.00 tot mijn eerste bus een keer gaat rijden en dan ben ik pas om 0900 thuis.
    Een houseparty trek ik wel, maar heel de avond computeren, drinken aan een bar
    dan ben ik snel straalbezopen. Komt ook dat ik geen bier lust, dus daarom aan de Baco
    zit.
    Hell To The Liars
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:39:34 #106
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29837173
    Ik ga zo even een potje spelen. Iemand anders zin?
    pi_29837183
    quote:

[..]

Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
    In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
    opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
    voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.

Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)

En als het wel zo vroeg afgelopen is kan ik altijd nog in het huis van mijn overleden Oma overnachten (de grond zal vast heerlijk slapen ).
    pi_29837207
    * DING * Middag tuig

* FIGHT NIGHT & ONBEPERKT JAPANS ETEN in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

de te spelen games op de Ahtlon AMD 64 PC's & 4 PS2 consoles vindt je hier,en het cybercafe itself vindt je hier en hier.

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt!

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
    Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi tot soepen, gamba's etc etc.

© SUMO

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 13:51:59 ]
    pi_29837281
    Gamba's gadver, dalijk ga je nog zeggen dat je tigershrimps gaat zitten vreten.
    Ik vind die dingen zo vunzig, ook hoe ze eruit zien. Heb namelijk bij vrieshuis/koelhuis gewerkt
    en daar hadden ze echt grote garnalen.
    Hell To The Liars
    pi_29837348
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Razorback het volgende:
    Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)
    Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in

Moet ook nog even kijken voor de Japanner hoor, lijkt me wel een leuk plan maar als t maar tot 17:00 is en de Fightnight begint om 20:00 dan ga ik toch wel ernstig twijfelen maar goed, dat kunnen we altijd een week van tevoren nog even bekijken.
    pi_29837395
    quote:

[..]

Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Sounds like a plan
    Yeah grandioos idee!!
    pi_29837445
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in
    Flauw
    pi_29837556
    Elo allemaal.

Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
    Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
    Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^

Groeten Pleemat

ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
    pi_29837664
    * DING * Middag tuig

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Foto's over de buurtmogelijkheden en het Games-cafe volgen later zodat je een complete indruk hebt want er is geen Irish Pub in de buurt!

Verder:

Wie gaat ermee onbeperkt koud/warm Japans eten vanaf 16:00 uur a ¤ 16,00 per persoon (EXCLUSIEF DRANK) bij restaurant SUMO(vlak naast de Pizza Hut op het Schouwburgplein) te Rotterdam?
    Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi tot soepen, gamba's etc etc.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.

NOTE:

@ 'Droopie': Zeg mij dat wat je op die foto ziet er slecht uitziet.
    Je kan het hooguit niet lekker vinden maar dat is wat anders dan dat het niet te vreten is.
    Daarnaast als je niet van garnalen houdt dan stop jij je toch vol met 4 schalen alleen maar vlees of
    desnoods kipfilet of sate ..of noem nog maar wat.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 14:11:30 ]
      zondag 21 augustus 2005 @ 14:12:25 #115
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29838089
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
    Elo allemaal.

Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
    Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.

Groeten Pleemat

ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
    Dat kan wel in een aantal mods:

London Underground
    Israel vs Palestine

Maar die zijn nog in ontwikkeling
    pi_29838290
    geen mail gehad van Rotterdam, maar goed tot straks aan het front.

Vanmorgen tot 5 uur gespeeld waarvan een hele tijd met domo lang lekker, ging best wel goed
      zondag 21 augustus 2005 @ 14:43:25 #117
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29839012
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:

[..]

I need a medic overhere!

running dry NEED BEER!!!

ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
    Cause all I ever do
    pi_29840867
    Ik hoop dat we veel aanmeldingen binnenkrijgen. We stomen af op 20 man is zo mijn indruk maar we zullen zien..De sluitingsdatum staat in de mail..

@Mitch

Een aantal mensen hebben nog geen mail gehad ....... commercieel geintje van Gmail ten aanzien van hotmail?

Vanmiddag wordt moeilijk dus ben er na 18.00 bij vanavond.
    pi_29840884
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 14:43 schreef kievit19 het volgende:

[..]

running dry NEED BEER!!!

ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
    Gewoon komen!
    pi_29841402
    Over die mail, ik kijk het nog even 2 dagen aan. Anders stuur ik iedereen met hotmail nog wel een keertje via m'n Tiscali account.

Uiteraard kan iedereen hier het verhaal ook lezen
    pi_29842291
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef Droopie het volgende:

, hollywood
    in die kinderdisco?
    daar komt maar 1 iemand in en die gaat niet mee misterfox
    Narf!
    pi_29842489
    quote:

[..]

vlakbij de V&D zit dim daily ook heerlijk
    Narf!
    pi_29842538
    quote:

[..]

dat is inderdaad zo!
    je bent het veiligst met een groepje...
    de kruiskade is niet perse onveilig maar zelfs overdag zie je die figuren kijken maar dat zal wel komen omdat ik daar liep met mn vriendin die donker is en ik licht
    Narf!
    pi_29844664
    Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.

1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo ).
    2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut .
    3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
    iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.

Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
    Bijvoorbeeld:
    ---
    Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
    Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
    Niet baserapen (alleen FOK!KERS mogen dat)!
    Als je je er niet aan kan houden wordt je gekickt!
    ---
    Al gebeurt het niet mensen kijken toch wel uit als het er staat
    pi_29844859
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
    Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.

1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo ).
    2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut .
    3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
    iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.

Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
    Bijvoorbeeld:
    ---
    ---
    mjah dat laatste is wel een goed id...

maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...

en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
    volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
    ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
    en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken
    Narf!
    pi_29844993
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:09 schreef Sickert het volgende:

[..]

mjah dat laatste is wel een goed id...

maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...

en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
    volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
    ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
    en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken
    Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..

Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??
    pi_29845066
    @ Jedi 94639296

net effe zitten kijken naar 't tijdschema van de rally..Ga er maar vanuit dat ik wel naar Rotjeknor kom.
    pi_29845099
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..

Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??
    dat denk ik dus ook..

potje knallen? nee helaas vanavond niet vriendin heeft ook aandacht nodig...

maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
    Narf!
    pi_29845263
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
    Elo allemaal.

Groeten Pleemat

ehm nee dat kan helaas niet.. je kunt t wel gewoon op iemand leggen als ie ligt te snipen ofzo en daarna een sniper lancering meemaken maar t is eigenlijk gewoon zonden van je c4 .
      zondag 21 augustus 2005 @ 18:23:55 #130
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29845315
    quote:
    Bijvoorbeeld:
    ---
    ---
    Het is maar goed dat je erbij hebt gezet dat het een voorbeeld is, aangezien het erg kromme regels zijn, behalve dan natuurlijk het jatten van een voertuig.
    Het baserapen is inderdaad ook niet netjes en mag alleen als de enemy nog maar 1 vlag heeft welke niet is in te nemen.
    Het niet mogen punishen slaat helemaal nergens op. Je kunt een aantal zaken regelen.
    In of uitschakelen van het punish systeem
    Het aantal punishes voordat je gekickt word kun je aanpassen.

Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.

Soms kun je er helemaal niks aan doen, zoals het voertuig waar je in rijdt staat op ontploffen en jij stapt snel uit. Vervolgens loopt een teamgenoot erlangs, het voertuig ontploft en jij hebt een teamkill erbij.

Blijft een moeilijk onderwerp het punishen, ben benieuwd wat EA/Dice hebben bedacht met patch 1.03
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29845324
    quote:

---
    Hmm moet wel zeggen dat een goed voorbeeld doet volgen.. een slecht voorbeeld meestal ook.
    pi_29845666
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook..

potje knallen? nee helaas vanavond niet vriendin heeft ook aandacht nodig...

maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!

Mooi man!

stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
    pi_29845738
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!

Mooi man!

stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
    al lang gedaan man

sjonge! ik vind jou iets man
    Narf!
    pi_29845803
    FF nog wat jongens... ik heb vanacht de server gereset
    (weet niet of iemand het vanmorgen nog gedaan heeft)
    maar de tools werken al de gehele dag!!!!!!!!!!!!!!!

1 hoera voor de tools!!!
    Narf!
    pi_29846020
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.
    Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
    Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij

Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)

En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.

En met baserapen bedoel ik:
    Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
    pi_29846111
    * DING * DING *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Omgeving:

Voor treinreizigers is dit de boog van Blaak-centraal waar 100 meter vandaan
    het Cybercafe TGS is gevestigd.

Direct Station Blaak uitlopend is aan de overkant het studenten-cafe Cambrinus
    gevestigd met tig honderd soorten bier en ...De bekende Oude Haven met al zijn cafe's en terrasjes.

Dit is de directe omgeving waar het cybercafe is gevestigd.
    Je ziet heel groot voor je de bibliotheek & een hele groot leeg plein
    dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter
    die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

Zo zie je van dichtbij hoe het Cybercafe eruit ziet en waar het ligt.
    (check voor de lastige eikeltjes het Politie-bureau ernaast )

Het Cybercafe als je gelijk de trap afdaalt.

De chill-hoek van het Cybercafe en de grote ruiten waarop je van buiten
    naar binnen kunt kijken mocht je telaat komen en dus kunt gaan bonken.;)

De Bar van het Cybercafe met fris,chips,snoep,bier,sportsdrinks etc..

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens& hoge stoelen
    van de andere kant bezien met op de achtergrond voor de die-hards
    een groot scherm van de beamer waar je lekker groot kunt spelen.

De AMD Ahtlon PC's met 17 inch Samsung screens en de beamer
    voor de diehards en op de achtergrond de breedbeeld tv's waarop de
    PS2 consoles op zijn aangesloten.

Verder:

Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi,sate's tot soepen, gamba's etc etc.

Omgeving:

Het Schouwburgplein waar naast Pathe ook het restaurant SUMO is gevestigd.

Het restaurant van de buitenkant gezien onder de boogjes.

De SUMO aanbieding, 7 dagen per week, 350 dagen per jaar(voorlopig)

De SUMO Bar met zitplaatsen.

Het restaurant met zijn zitplaatsen.

Een kleine selectie van hun menukaart.

© SUMO

En al houdt je je er niet van: Als je naar de mac gaat (Donalds) dan betaal je ook +/- ¤ 13,00 voor een paar burgers en friet maar heb 3 uur later weer trek.Zelfde als je een pizza gaat eten.Betaal je ook ¤ 15,00 met drank en heb je 2 uur later weer trek en ga je weer wat ergens bestellen en ben je dus weer geld kwijt. Kortom op langer termijn tellen al die kleine beetjes toch op en ben je dus aan het einde van de rit duurder uit dan wanneer je naar de Jap gaat,hooguit +/- ¤ 20 kwijt bent met je 2 biertjes en verder een lekkere volle maag hebt voor de rest van de avond en dus goedkoper uitbent geweest.
    pi_29846236
    wtf! die ispy maakt er wel werk van !!!
    (alleen deze post hoeft niet op elke pagina)

mooi gedaan I-spy24!!!

(nu ga ik weg toedie!)

ben straks weer online om evt mensen te kicken
    nu neemt fjd het geloof ik over *peace out*
    Narf!
      zondag 21 augustus 2005 @ 18:59:04 #138
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29846299
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
    Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij

Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)

En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.

En met baserapen bedoel ik:
    Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
    Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk
    Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.

Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done

Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.

Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
    I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck
    2de in de Tour de BoF!
      zondag 21 augustus 2005 @ 19:04:01 #139
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29846413
    Elke keer als ik die posts van Ispy zie krijg ik enorme zin in sushi
    Trouwens die beamer is heel handig.
    De commander kan daar namelijk het beste gebruik van maken. Niet alleen hij ziet het dan, maar iedereen kan dan de scans zien. Super handig.

Beamer is ook leuk om gebruik van te maken met vliegen, ziet er wel gaaf uit.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29846485
    ik ben er elke nacht tot aan de morgen online, niet elke keer op onze server maar het wel de software daarvoor aanstaan.
    Heb ook al veel verzoekjes gehad om mensen te kicken en toe te laten.
    Dus er is altijd wel een admin online.
    pi_29846679
    Thnx voor de tip Ispy, dacht dat ie ergens anders zou zitten. Ik kan bijna letterlijk van de trap van m'n 'huis' de Sumo inrollen

Vanavond is trouwens escape_nl de admin voor al je kickverzoekjes e.d. Beetje nutteloos om vier admins aan het werk te hebben. Thnx Escape Ga je trouwens ook mee naar TGS ?
    pi_29847007
    * Update :

Aangezien geen van de Admin's er tijd voor heeft gehad heb ik inmiddels de info m.b.t de LAN party in Rotterdam,zoals hij ook op FOK staat, ook hier geplaatst zodat ook de BF2 Clan website is voorzien van alle benodigde informatie.
      zondag 21 augustus 2005 @ 19:53:06 #143
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29848138
    weet er iemand trouwens wat het allemaal in totaal gaat kosten????
    vind ik ook wel fijn om te weten , ik bedoel incl. die frightnight enzo, want zo gruwelijk veel geld heb ik niet over, heb ook een eigen appartement, en vriendin en 5 (VIJF!!!!) katten die moeten eten /drinken enz. , dus veel geld heb ik niet zoveel over enzo, dus, wat kost het allemaal tezamen? (en voor mij is het treinkaartje denk ik ook wat duurder als voor de rest aangezien ik bij eindhoven vandaan moet komen en geen zin heb om dat hele stuk te rijden )

en wat zijn de kosten voor drinken enzo daar? er vanuit gaande dat ik zelf geen kisten bier mee mag nemen
    Cause all I ever do
    pi_29848187
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef 'JMPoSTMaN' het volgende:

Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
    Mits..mits...mits...er niet tussen 0 en 30 tellen een excuus komt via de Q knop!
    quote:

Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done
    Mee eens maar als het 2 keer achter elkaar gebeurt zonder dat er een excuus komt dan riskeer ik liever een kick en ban dan dat ik hem laat lopen.Tenzij! de admin het zelf even "oplost"
    quote:

Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
    Mee eens en dat geldt dus ook voor als het een FOK!Ker is *(want ik heb er de afgelopen weken wat op betrapt)
    quote:

Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
    idd. en als je commandant bent dan moet je helemaal uitkijken voor mij want lekker maffen achter een schuurtje... afijn....het is bekend hoe ik erover denk.

@kievit19:

Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen verder 75 euro meenemen!
    Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-) Of anders af en toe even naar het naast gelegen Cambrinus lopen--naar buiten dus en gelijk ff de poten strekken- en je daar
    nog goedkoper ff volgieten met bier

[ Bericht 6% gewijzigd door i-spy24 op 21-08-2005 20:02:28 ]
      zondag 21 augustus 2005 @ 20:01:19 #145
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29848421
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef i-spy24 het volgende:

@kievit19:

Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen, 75 euro meenemen!
    Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-)
    hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel , dan ben ik de hele lan aan het schijten

en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
    dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )

ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
    brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
    maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken (vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT )
    Cause all I ever do
    pi_29848683
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat veranderd de zaak natuurlijk
    Maar het terugpakken gebeurt ook niet bij iedereen die mij punished of die mijn zomaar tked.
    1) Alle FOK!KERS en BOF!FERS zijn uitegsloten op mijn wraak actie's.
    2) Je moet me wel heel lomp tken zodat ik een wraak actie ga ondernemen (zoals gister gebeurde dat ik in een vliegtuig stapte en dat iemand voor mij stond dus ik wacht rustig en later gaat die persoon aan de kant en plakt gauw c4'tjes op mijn vliegtuig, dus ik denk zal wel goed zijn en vlieg weg en mijn vliegtuig ontploft.)
    Daarna ben ik gewoon nog 2 keer voor het vliegtuig gestaan en klaar want er was verder ook geen admin online)
    3) Je moet me door een hele lompe reden punishen door dat ik bijvoorbeeld je aanrijd of dat die persoon in mijn artillery loopt en als ik er wat van zeg dat ik een grote bek terug krijg.

Dat zijn de 2 grootste redenen waarvoor ik iemand zal terugpakken of ik roep een admin zodat die ze kan terug pakken als ze er tenminste mee akkoord gaan anders doe ik het dus zelf als de ronde toch al slecht gaat
    pi_29850381
    ga wel lekker snel met die topics van bf2 maar ik sta nog steeds niet in de foknaam/xfirenaam lijst. sta er wel onder met xfire naam

(zeg et perongelijk met men broer zen profiel tis namelijk van dekkered bedoelt)

[ Bericht 25% gewijzigd door trance_fan op 21-08-2005 20:50:17 (verkeerd profiel) ]
    X-box GT: Nalyu
    PSN tag: nalyu
    pi_29850886
    * net van het front *

Nou wat een draak van een game net. Werd tot 2x toe gepunished door iemand alleen maar omdat die nono in mijn vuurlinie liep terwijl er een godvergete een tank op onze basis stond te knallen en iedereen bijna afmaakte. Gaat die mongool precies op het moment dat ik 10 meter van de tank sta (zijn achterkant dus ideaal om te knallen) naar die tank lopen met zijn propper van niks.

Nou...lekker hoor met die FOK!KERS die niet aan teamkillen doen en dat terwijl ik ook snel "sorry*indrukte. Mongool!

PS:
    Oh ja net ff die MODO tours ten einde gebracht daar in de lucht

"Allaaah akbarrrrrr "
    pi_29852277
    Was wel even een leuk avondje Sommige momenten ging het best lekker, andere moment wat minder. Nog 1x I-spy in z'n rug geknald toen hij een tank van ons aan het aanvallen was met een APC

Domo Tours brengt u naar een prachtige appartementen complex met twee zwembaden en een tank.
    pi_29852841
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef kievit19 het volgende:

[..]

hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel , dan ben ik de hele lan aan het schijten

en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
    dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )

ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
    brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
    maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken (vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT )
    Waar in Brabnt woon je?
    Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
    pi_29852936
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Elke keer als ik die posts van Ispy zie krijg ik enorme zin in sushi
    Trouwens die beamer is heel handig.
    De commander kan daar namelijk het beste gebruik van maken. Niet alleen hij ziet het dan, maar iedereen kan dan de scans zien. Super handig.

Beamer is ook leuk om gebruik van te maken met vliegen, ziet er wel gaaf uit.
    Meld je aan dan!!
    pi_29853075
    admin tools weer down server word denkik rond 0:00 gereset als ik er erg in heb dus let even op als je dan speelt of wil gaan spelen ik post eerst een berichtje hier en dan reset ik m pas....

en anders moet iemand anders m vanacht ff reseten zodat morgen de tools het weer doen
    Narf!
    pi_29853101
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waar in Brabnt woon je?
    Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
    Komen nog 5 brabanders...Breda - Wat dachten jullie van een Brabo squad??

Of we gaan rijden of treinen weet ik nog niet want mijn auto wegzetten in Rotterdam doe ik liever niet hoe vredig het daar ook is..

Trouwens wat een bierprijzen I-spy!! Hier kost en een euro minder...
    pi_29853593
    Hebben we een Brabo squad en een Rdam/Ddrecht squad

Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
    pi_29854574
    Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
    Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
    Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
    Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
    Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.

God wat heb ik me geėrgert aan die mensen en het werden er steeds meer
    pi_29854729
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
    Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
    Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
    Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
    Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.

het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf op
    Narf!
    pi_29854833
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:

Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
    rotterdrecht skwat

daarom wil ik ook met de auto gaan en evt de andere mensen op de route wel meenemen... ik betaal dan de benzine en de andere 2 het parkeergeld ofzo.. naja ik zoek dan tegen die tijd wel uit waar ik ga parkeren en wat het gaat kosten.. mocht de trein dan cheaper zijn dan gaan we met de tjoekert... de trein is vanaf dordrecht iets van 6,30,- retour... dus als we met een volle auto zouden zitten dan is het pas rendabel en aangezien alleen jafarx mee gaat... en morpheus geloof ik niet is het niet haalbaar
    wel wil ik ff bij deze aan jafar vragen of die me ff wil toevoegen aan msn (kefchen@hotm)
    zodat we evt samen met de trein zouden kunnen gaan
    Narf!
    pi_29854881
    Ik vind het persoonlijk wel een erg makkelijke manier om aan punten & kills te komen en vind het zelf dan ook geen leuke actie. Toch heb ik die T20's er alleen de eerste keer op kunnen betrappen. Daarna werden we gewoon uit de lucht geschoten en vloog de schutter vrolijk door, het zou dus net zo goed kunnen dat de schutter de 1e keer de macht over z'n vliegtuig verloor en toen zelf crashte.
    pi_29854915
    Vanuit Dordrecht is trein wellicht goedkoper, parkeren in Rdam is echt niet te betalen en daarnaast kan je niets drinken maar goed de vraag is dan of je s nachts nog thuis komt ?
    pi_29854995
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:

Ik ruik gezonde rivaliteit

Misschien ook nog squad met `reservedeutschers`? (lees: Dickie, BMH etc... )
    pi_29855063
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef UnleashMitch het volgende:
    Vanuit Dordrecht is trein wellicht goedkoper, parkeren in Rdam is echt niet te betalen en daarnaast kan je niets drinken maar goed de vraag is dan of je s nachts nog thuis komt ?
    inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezet
    maar dan moeten er wel minimaal 2 man mee kunnen rijden.. dat ik nuchter moet blijven is niet erg
    Narf!
    pi_29855118
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef jpjedi het volgende:
    Ik ruik gezonde rivaliteit
    Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelen
    pi_29855228
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:19 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelen
    inderdaad en dan kan commander sickert jullie er lekker van langs geven
    Narf!
    pi_29855270
    Was leuk spelen bij jullie vanavond, en nu speelde ik eindelijk een keer niet als een drol
    2x3de en 2x4de
    Want de eerste keer dat ik eens kwam meespelen was ik echt zwaar kansloos bezig

Kan je eigenlijk ook BoF!-lid worden zonder te betalen, dan natuurlijk zonder de privileges
    Want op zich vind ik het wel melig om mee te doen, maar ik kan BF2 alleen op de PC van mijn broertje kan doen aangezien die van mij te slecht is
    Nu is hij toevallig een week op vakantie dus kan ik het wat vaker spelen.
    Maar normaal speel ik het spel niet echt vaak, omdat hij er zelf vaak achterzit. Dus daarom vind ik het niet echt de moeite waard om te betalen.

Trouwens, die Domo-tour van jullie was zwaar irritant, ik kreeg jullie maar niet uit de lucht geschoten met mijn bazooka
    pi_29855276
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik vind het persoonlijk wel een erg makkelijke manier om aan punten & kills te komen en vind het zelf dan ook geen leuke actie. Toch heb ik die T20's er alleen de eerste keer op kunnen betrappen. Daarna werden we gewoon uit de lucht geschoten en vloog de schutter vrolijk door, het zou dus net zo goed kunnen dat de schutter de 1e keer de macht over z'n vliegtuig verloor en toen zelf crashte.
    Ik weet zeker dat ze het vaker hebben gedaan en nog steeds vindt ik het gewoon beetje simpel puntjes krijgen
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:03 schreef Sickert het volgende:

[..]

het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf op
    Maar wat is makkelijker om te raken:
    Een vliegtuig die zich in een helicopter boort die geen kant op kan of,
    Een auto vol met c4 die op een groep mensen afrijd (moet je wel hopen dat er mensen zijn) en dan uitstapt en zo snel mogelijk de c4 opblaast en dan moet je ook nog hopen dat je wat raakt.

Ik geef toe ik maak ook wel is sucide maar dat is gewoon als ik op een tank afloop om leuk met c4'tjes te gaan plakken en die tank beweegt ineens dan klik ik ook snel om de c4'tjes op te blazen

Verder over dat meerdere admins:
    Dat is inderdaad misschien niet al te handig ben ik later achter gekomen maar er moeten wel een aantal duidelijke regels van wat wel en niet kan zodat de admins weten wat ze te doen staat bij een geval en dat er ook een aantal duidelijke regels bij de server informatie komt.
    pi_29855521
    BOF! lan party update na enkele uren, van deze mensen zijn de mails binnen:

Jafarx
    Sickert
    Timminater
    Mrwheels
    Jedi
    Drbravo
    Martijn_bravo
    I-spy
    Mitch

Check hier verdere info: http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?8.141
    pi_29856092
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:35 schreef jpjedi het volgende:
    BOF! lan party update na enkele uren, van deze mensen zijn de mails binnen:

Jafarx
    Sickert
    Timminater
    Mrwheels
    Jedi
    Drbravo
    Martijn_bravo
    I-spy
    Mitch

Check hier verdere info: http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?8.141
    Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
    kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....

trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
    Narf!
      zondag 21 augustus 2005 @ 23:59:13 #168
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29856135
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:

[..]

inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezet
    maar dan moeten er wel minimaal 2 man mee kunnen rijden.. dat ik nuchter moet blijven is niet erg
    Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...
    pi_29856258
    vanavond nog een reset? kan niet in rcon?
    pi_29856268
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:

[..]

kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....

trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
    Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik wat meer weet!
    pi_29856276
    quote:

[..]

Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.

BTW: DOMO tours rulezzzzzzzzzzzzz
    pi_29856312
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...
    naja aangezien er niemand in mn car mag rijden behalve ik en afentoe mn vriendin onder toezicht wou ik dat niet doen (of jij moet ook een auto hebben) ik wil best bobben aangezien ik niet echt naar drank verlang
    Narf!
    pi_29856756
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 00:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

BTW: DOMO tours rulezzzzzzzzzzzzz
    ouwe dubbel poster!! je moet niet zo ongeduldig doen

maar! dat is goed en horen we nogwel dan...
    ik hoor morgen of er nog een supportje meegaat van mijn kant
    die is niet zo vlot enzo (surinaams bloed)
    Narf!
    pi_29858161
    * DING * Goeiemorgen Lui

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Omgeving:

het Cbercafe TGS is gevestigd.

gevestigd met tig honderd soorten bier en ...De bekende Oude Haven met al zijn cafe's en terrasjes.

dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

De chill-hoek van het Cybercafe.

Verder:

Leuk simpel en trendy Japans eetcafe waar je je inderdaad tussen 12:00 uur en 17:00 uur voor maar ¤ 16,00 onbeperkt kunt volstoppen met alles wat op de kaart staat.Van vlees tot zalm tot sushi,sate's tot soepen, gamba's etc etc.

Omgeving:

© SUMO

pi_29858252
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 23:24 uur schreef '1-1-1-1-1' het volgende:

Trouwens, die Domo-tour van jullie was zwaar irritant, ik kreeg jullie maar niet uit de lucht geschoten met mijn bazooka
    Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Tours (niet voor niets merkte ik dat die blackhawk op een bepaalt moment elke keer maar mij eerst ging opzoeken nadat ze keer op keer die irriante *ploink*ploin* BOEM kregen.})
    Gewoon met een APC op die blackhawk schieten d.w.z.hij met de mitrailleur en jij met je bazooka maar dan wel op de staart richten en de grote propeller omdat dat de zwakste punten zijn.
    Een sniper wil ook weleens helpen om de mechanicien uit te schakelen die constant de reparatie uitvoert.
    pi_29858844
    quote:

[..]

hmm de domo tours van vandaag miste wat.. met een echt volle blackhawk gaat t ietswat beter maar de domo safari rijdt ook geregeld (met zijn allen in tanks en apc's als engineers).
    pi_29858845
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Tours (niet voor niets merkte ik dat die blackhawk op een bepaalt moment elke keer maar mij eerst ging opzoeken nadat ze keer op keer die irriante *ploink*ploin* BOEM kregen.})
    Gewoon met een APC op die blackhawk schieten d.w.z.hij met de mitrailleur en jij met je bazooka maar dan wel op de staart richten en de grote propeller omdat dat de zwakste punten zijn.
    Een sniper wil ook weleens helpen om de mechanicien uit te schakelen die constant de reparatie uitvoert.
    we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat (links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
      maandag 22 augustus 2005 @ 06:43:07 #178
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29859491
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Waar in Brabnt woon je?
    someren een stukkie van ehv af
    Cause all I ever do
    pi_29860158
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 06:43 schreef kievit19 het volgende:

[..]

someren een stukkie van ehv af
    Jullie komen toch langs Breda...Stop dan even dan rijden we met 2 auto`s naar R`dam.

Ik kan een oude auto regelen om daarheen te rijden..
    pi_29860167
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat (links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
    Ik ben erbij Domo.

Zou je touristische tripjes niet willen missen!
    pi_29860730
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

We moeten ook een keer "Domo over het water Tour" doen.
    En met de Safari tour ben ik er ook bij

Ook die reactie van i-spy toen die ons uit de lucht schoot
    En weg is domo tours!

I-Spy moet trouwens ook is op teamspeak komen
    pi_29860858
    Gister ergens in de 70 punten gemaakt door commander te zijn blijkt dat ik die punten er gewoon niet bij heb gekregen
      maandag 22 augustus 2005 @ 10:54:25 #183
    63192 ursel
    pi_29861664
    Wat betreft die lan-party,

Wat zijn de kosten?
    Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
    pi_29861716
    @ 'razorback':

De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
    Neem DEZE.

en idd. toen ik voor de zoveelste keer die DomoTour ten einde bracht
    Gewoon ff de boel weer opnaaien en lol hebben.
    Moest ook wel want ik speelde verder ook als een droppie(zat ook lekker aan de Warsteiner)

@ 'Ursul':

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Omgeving:

dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter die groene telefoonpaal iets blauw-achtig. Dat is het cybercafe.

Houdt er rekening mee dat je +/- ¤ 25,-(zekerheid volgt nog) kwijt bent aan de Fight Night
    naast wat je gaat drinken. En bedenk zo:
    De drankjes daar zijn tussen de ¤ 2,- en ¤ 3,-(redbull,biertje,fris etc)

goedkoper is ff naar buiten te lopen,over te steken en naar Cambrinus te gaan
    waar een biertje ¤ 1,50 kost .

Verder:

Omgeving:

© SUMO

[ Bericht 40% gewijzigd door i-spy24 op 22-08-2005 11:14:24 ]
      maandag 22 augustus 2005 @ 11:01:04 #185
    106996 hg
    hadiegee
    pi_29861779
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:

Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.

Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
    Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.

en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.

Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10

Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
    Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
      maandag 22 augustus 2005 @ 11:05:51 #186
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29861871
    Ik zal binnenkort ook weer eens met jullie mee toeren. Altijd leuk zo'n tour.
    Trouwens weet bijna iedereen die met de DoMo Tour mee is geweest wel hoe je het beste een Black Hawk Down kunt krijgen.
    Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening. Als je raket daar ontploft is iedereen in de BH dood (de piloot wil het nog wel eens overleven)
    Het is altijd verstandig om te richten in de opening, daar zitten namelijk de mannetjes en hoe minder mannetjes hoe langer de BH moet blijven hangen en hoe meer tijd er is om hem neer te schieten.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29862096
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:

[..]

Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.

Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
    Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.

en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.

Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10

Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
    Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.

Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.

Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...

Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
    pi_29862245
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef ursel het volgende:
    Wat betreft die lan-party,

Wat zijn de kosten?
    Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
    FF clicken en je weet alles...... (@ I-spy, bedankt voor de zeer complete info post! enneh ga eens op TS )

we rekenen op 20 euro en men spreekt over sluiting tegen 06.00 aangezien het besloten is...

Ik post concrete info vanmiddag als ik ze per telefoon te pakken krijg.
      maandag 22 augustus 2005 @ 11:41:14 #189
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29862423
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.

Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
    Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
    Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
    De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29862556
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
    Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
    De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
    ik weet wat hij bedoeld maar ik kan me ook vinden in jouw punt...als het makkelijker is op deze manier dan lijkt me dat beter idd. (als dat allemaal in game kan natuurlijk en zonder te resetten)
      maandag 22 augustus 2005 @ 11:50:39 #191
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29862576
    quote:
    Eens, al zou ik het jammer vinden als het straks niet meer kan. Ik vind het leuk om met de BH te vliegen, maar ik vind het net zo leuk om er op te jagen.
    quote:
    Baserapen/spawnrapen is als je een basis en iedereen die daar spawned onder vuur neemt zonder de intentie deze in te nemen, oftewel alleen maar voor de kills. Als je daadwerkelijk wacht op versterking dan is het niet zo erg. Dit is overigens bij alle shooters not done.
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 22 augustus 2005 @ 12:02:14 #192
    106996 hg
    hadiegee
    pi_29862759
    quote:

[..]

Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
    Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.

IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.

Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
    pi_29862782
    quote:
    Hier moet ik je toch even corrigeren JP Ik mag dan wel de grote smurf zijn (whatever that may be ) maar dat geeft me niet meer rechten dan andere betalende leden. Ik heb zelf wel eens te maken gehad met zo'n admin die vond dat de regels door iedereen opgevolgd moesten worden behalve door de admins, zo werkt het gewoon niet en dat is ook zeker niet mijn bedoeling.
    quote:
    Ik leg het nog 1x uit, daarna ga ik lekker op vakantie
    1. De server zit van s ochtends 07:00 tot s avonds 00:00 tot de nok toe vol.
    2. Ik speelde s avonds om 21:00 met 4 andere BoF!ers in een squad
    3. Ik werd plots overgegooid naar het andere team

Dan kan ik dus wel gezellig door gaan spelen maar ik vond het juist zo leuk omdat ik met 4 bekende samenspeelde. Volgens jou redenering had ik dus zeker tot 00:00 kunnen wachten om te gaan switchen. Nou daar bedank ik voor

Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.

Goed laten we nu maar weer gezellig allemaal gaan spelen Damn zeg, zal nog eens keer eerlijk zijn. Of zoals Brainpower zong/rapte: "Eerlijkheid duurt het langst maar duurt die langer dan een uur istie al vet irritant'
    pi_29862892
    @ ' hg ':

Waar maak je je druk om. Er zijn zoveel ranked en unranked servers waar je terecht kunt en op kunt spelen.
    Onze server is juist opgestart omdat we met elkaar wilde spelen en onstond in een spontane
    actie van 1 persoon die de moeite wilde doen het op te gaan zetten.
    Wij zorgden snel voor de financien en zie daar: FOK! server voor BF2.
    Verder hebben we vooraf gezamelijk afgesproken wat we wel en niet wilden.
    Gewoon,zoals elke basisgroep die iets opzet. (zie het een beetje als de game-raad van FOK BF2)
    Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maanden dan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
    zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fonds dan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
    diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
    Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
    In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
    06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Dus.... wordt je snel lid?

[ Bericht 30% gewijzigd door i-spy24 op 22-08-2005 12:32:39 ]
      maandag 22 augustus 2005 @ 12:24:41 #195
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29863154
    Veel van de problemen komen ook door de slechte admintools die op dit moment beschikbaar zijn en door een domme fout in de BF2 code die mensen uit een squad ineens overzet. Voor teambalance moet je gewoon een lone wolf overzetten maar niet iemand die wil samenwerken in een squad.

En wat betreft kicks, als je gaat spelen op een server die gehuurd wordt door anderen dan zul je je moeten aanpassen aan hun regels, ben je het niet eens met die regels dan zou ik een andere server opzoeken. Dat doe ik ook als ik niet op de BoF!-server speel.
    pi_29863330
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef hg het volgende:

[..]

Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.

IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.

Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
    Heb het heel goed gelezen en begrepen.. mijn antwooord was wellicht minder duidelijk maar denk dat Mitch voldoende heeft gezegd hierover.

Case closed wat mij betreft...
    pi_29863376
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 10:57 schreef i-spy24 het volgende:
    @ 'razorback':

De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
    Neem DEZE.
    Bedankt voor de sites maar het licht zoals gewoonlijk bij EA Games,
    Zat namelijk net met Misterfox op de FOK! server en toen cleansweap begon ben ik gestopt en in die tijd had ik wel 2 gouden medailles erbij gewonnen en toen ik tussen mijn Awards ging kijken en score was alles er netjes bij opgeteld.

En I-Spy kom echt een keer op TeamSpeak
    quote:
    Als de tegenstander nog maar 1 vlag heeft die wel veroverbaar is en jij gaat daar met een tank in de buurt staan en iedereen die respawmt neerknallen zonder ook maar iets te proberen om die vlag over te nemen dan noem ik dat baserapen.
    En als er nog maar 1 vlag over is die wel veroverbaar is, geloof me dan ben je echt niet de enigste die gaat proberen om die vlag over te nemen want dan komt iedereen natuurlijk want als hun laatste vlag neer is hebben ze verloren.
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening.
    Juist, met een beetje geweld is de BH zo neer, gewoon rustig wachten totdat hij stil hangt en dan zo vaak mogelijk erop knallen met een tank of apc. (tank werkt het best die kan sneller achter elkaar knallen).
    Zelf heb ik ook al zovaak een volgeladen BH neer gehaald met een tank.
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
    Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.
    Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
    Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
    pi_29863575
    BH @ mastuur city : plak wat c4 aan een vlag ( springt en plak ) ga naar veilig plekje waar je wel de vlag kan zien. bh komt jij drukt op knopje BOEM. 6x2 + 6 voor defend flag

zo doe ik het altijd zo heb ik ook me explosief medal gekregen :p
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29863619
    @mitch net de server gereset voor rcon, maar hij doet het nog steeds niet (rcon dan he..)
      maandag 22 augustus 2005 @ 13:01:00 #200
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29863727
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 12:38 schreef Razorback het volgende:
    Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
    Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
    Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.

Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29863810
    @Jazza, mik de server even voor wat langere tijd uit (minuutje of 15) dat wil wel eens helpen
    pi_29863829
    Dubbel

Wat is het forum trouwens weer enorm traag
      maandag 22 augustus 2005 @ 13:14:00 #203
    106996 hg
    hadiegee
    pi_29863918
    quote:
    Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maanden dan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
    zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fonds dan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
    diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
    Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
    In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
    06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.

Dus.... wordt je snel lid?
    Hehe da's niet goedkoop I-spy, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Nee ben bezig met een eigen clan/band intussen, maar tegen de tijd dat dat wat voeten aan de grond krijgt(als het voeten aan de grond krijgt) geef ik jullie zeker een seintje.

Ik wil nog wel ff zeggen: respect voor jullie clan. Leuk opgezet en populair inderdaad. Probeer er gewoon geen band of kickers van de maken. Daar zijn jullie te goed voor en het spel te leuk. Des te meer plezier om gewoon beter te spelen dan je tegenstanders en ze op die manier te frustreren, dan blijven de noobs en de teamkillers heus wel weg en blijven de goeden over.
    pi_29864102
    staat nu uit
      maandag 22 augustus 2005 @ 13:32:44 #205
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29864194
    Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
    -- ViPeRII --
    pi_29864210
    Maandagmiddag update (ik word net I-spy hehe )

BOF! lan party update na 1 dag, van deze mensen zijn de mails binnen:

Jafarx
    Sickert
    Timminater
    Mrwheels
    Jedi
    Drbravo
    Martijn_bravo
    I-spy
    Mitch
    Escape_nl

Let op!: Je komt pas op de lijst als je een mailtje hebt gestuurd naar: bandoffok@gmail.com

pi_29864296
    en weer gestart
      maandag 22 augustus 2005 @ 14:27:38 #208
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_29865032
    Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097

aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
    pi_29866420
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.

Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel
    Dan dacht ik verkeerd
    Danke voor correctie
    pi_29866464
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef ViPeRII het volgende:
    Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
    Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
    pi_29866474
    Nou het langverwachte nieuws omtrent de fightnight in Rotterdam bij het gamesyndicate. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad en ben het volgende wijzer geworden:

Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.

Oftwel het geheel valt 10 euro duurder uit maar hierdoor ben je wel lid voor een jaar en als we in het voorjaar nog eens een avond organiseren dan zijn deze kosten weer vlak gestreken. Mochten er mensen zijn die zich reeds hebben opgegeven maar toch bezwaar maken tegen deze prijsstelling dan gelieve eventjes contact op te nemen via: bandoffok@gmail.com.

We moeten wel op tijd reageren dus wil verzoeken om toch je reservering zo snel mogelijk te mailen.

Jur van Gamesyndicate biedt wel aan een aparte avond voor ons te organiseren in zijn gamecentre dus laten we hier zeker eens gebruik van maken!! Hij zegde toe dit topic te zullen volgen dus hij leest mee als het goed is.

Barst maar los mensen!
    pi_29866612
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef Frenkyboy het volgende:
    Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097

Mine Entire Areas! - As an engineer, it's your primary job to make sure every human being on the planet steps on your land mines. The best and easiest way to accomplish this is by placing them all over every entrance and exit surrounding your flag.

Heb ik ook is gehad op Dailan Plant in een hangar of hoe zo ding mag heten.
    Ik sta daar in met een tank de vlag te veroveren met nog een paar mannekes, vlag verovert dus dan ga je eruit maar blijkt dus dat de uitgang gewoon geblokkeerd is door mijnen. Dan kan ik wachten totdat de mijnen opgeruimd worden of gewoon probereren erlangs te rijden.
    Noujah ik kies dan voor de 2de maar ik had het niet gered (ik vergeef de teamkill dan wel) maar dan vindt die gast die de teamkill krijgt het nog raar ook dat ik door zijn mijnen rij en natuurlijk nog even n00b erachteraan zeggen
    pi_29866898
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef jpjedi het volgende:
    Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.
    Normaal gesproken zijn de kosten 2,75 per uur op de duurdere PC's. Dat betekent dat we na 11 uur gamen eindelijk het geheel eruit hebben. Aangezien ik verwacht na een uurtje of 4 wel ergens een biertje te willen gaan drinken kom je uit op een euro of 8 per uur.

Dan vraag ik me af wat voor extra's TGS biedt met die Fightnight ?
    pi_29866935
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
    wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
    pi_29867234
    ooh dat lidmaatschap heb je er in dezelfde avond er al uit
    Narf!
    pi_29867290
    * DING *

Zo net klaar met ff spelen.
    Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!
    Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.
    Heb me dood verveelt daar. Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
    die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.

All gekheid op een stokje:
    Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
    Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
    FOK!KERS zo bij elkaar.
    pi_29867702
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Zo net klaar met ff spelen.
    Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!
    Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.
    Heb me dood verveelt daar. Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
    die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.

All gekheid op een stokje:
    Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
    Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
    FOK!KERS zo bij elkaar.
    Jah dat was zeker leuk in die heli
    Ben ook geen enkele keer uit de lucht geschoten omdat ik ook optijd weg ging omdat ik andere mensen niet gun dat ze een volle helicopter neerhalen

Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39

Alleen ik had geen screenie gemaakt want op de een of andere manier staat het beeld een tijdje stil en dat is niet de bedoeling. Ik weet ook niet allemaal wat er aan de hand is met mijn pc dat hij zo traag is. Kheb ook die nieuwe ATI drivers gedownload en merk verder ook geen verschil.

Vanavond ben ik ook weer van de partij zoals altijd
    pi_29867734
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
    Hoebedoel je met goed bent ingelogd
    Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
    pi_29867887
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 17:38 schreef Razorback het volgende:

[..]

Hoebedoel je met goed bent ingelogd
    Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
    jah zoiets ja.. :| soms heb je dan ook je unlocks niet tot je beschikking
    pi_29868036
    Als iedereen nu een of twee vrienden meeneemt kunnen we een avond zelf die tent vol krijgen.
    Vanaf hoeveel mensen zouden we de tent kunnen huren. Mensen uit Rotterdam kunnen makkelijker mensen meekrijgen of hebben de FoD'ers niets te doen of de Tweakers.

Maar laten we snel beslissen wat we doen, voor 30 eurie meedoen en lid worden of een andere datum prikken. Ik kan me voorstellen dat voor mensen buiten de randstad
    geen nut heeft om lid te worden voor 20 euro, is een beetje geld over de balk.
    Maar als er nu 6 man lid worden, kunnen we dan niet een uitzondering maken.

Of een grote aanmeld groepskorting, maak ons gelijk wat positiever voor november.

Nu maar hopen dat die fightnights niet lopen, kunnen we er beiden beter van worden.
    Hell To The Liars
    pi_29868155
    Wat zijn eigenlijk de openingstijden v die gasten? We kunnen ook gewoon aan t begin vd middag afspreken en dan tot sluitingstijd gewoon spelen ipv zo'n heel ding af te huren. En dan daarna ergens wat eten of drinken eventueel. Kijk maar mannen ...
    pi_29868176
    uhmmm......................... doet msn het bij jullie?
    pi_29868195
    Ja hij werkt
    Hell To The Liars
    pi_29868201
    Mijn voorkeur gaat toch uit naar een normale datum, ik vind 30,- voor een paar uur gamen wel erg veel als dat normaal gesproken een euro of 15 kost. Aangezien ik nog geen echt voordelen heb gezien van zo'n fightnight twijfel ik eraan.

Maar goed nu even de belangrijke mededelingen.
    Ten eerste heb ik zojuist m'n nieuwe onderdelen besteld. Vanaf volgende week een AMD 64 3500+ op een Asus plankje met 1gb HyperX

Dan de nog belangrijkere mededeling:
    Morgenochtend zit ik in het vliegtuig naar warmere oorden, ik ga voor anderhalve week naar Italie. Dus ik ben niet aanwezig. Ik neem aan dat de andere admins het vlekkeloos van me over kunnen en gaan nemen. Misschien kom ik nog wel een keertje BF2 spelen met een ping van 5 maar goed reken er maar niet op
    pi_29868324
    veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.

Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
    Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
    pi_29868341
    Razorback is volgeladen met ranizg voedsel en kan weer de hele avond door met gamen!

@domolanglekker: Ik zal er is op letten want vindt wel zonde van die 70 punten en het is zeker niet de eerste keer dat het gebeurde
    pi_29868434
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef escape_nl het volgende:
    veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.

Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
    Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
    Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
    pi_29868455
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
    De vrijdag ervoor ?

Ik ben iig voor, zoals ik al zei is t te veel geld voor te weinig waar. Tenzij we gratis bier krijgen
      maandag 22 augustus 2005 @ 18:31:36 #229
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29868564
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 17:35 schreef Razorback het volgende:
    Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39
    Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.

[ Bericht 6% gewijzigd door JMPoSTMaN op 22-08-2005 23:18:22 ]
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 22 augustus 2005 @ 18:33:54 #230
    117875 H-blast
    Niet de echte.
    pi_29868597
    he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
    pi_29869186
    Nou ik heb ook mijn bedenkingen moet ik toegeven...

Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.

Dan komen de kosten op minsens de helft te liggen.

Mensen wat doen we ermee?? omgooien naar 16 september (moeten we ook nog kijken of dit kan natuurlijk) en proberen 40 man mee te krijgen? (moet lukken via nieuwe Thread op fok).

Verder denk ik inderdaad toch aan het benaderen van FoD en wellicht GoT.
    pi_29869221
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 18:33 schreef H-blast het volgende:
    he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
    ja lol
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_29869438
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
    Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.
    Mijn idee:
    Probeer 32 man mee te krijgen om die avond met z'n allen op onze server te spelen. Als we 32 man dat TGS in krijgen dan wil die gozer achter de balie vast wel even het admintooltje er op gooien zodat dat kan. Kijk even wat de kosten zijn voor 32 man en het zou dan idd een leuk idee zijn om FoD en GoT er bij betrekken.

De hele toko dichtgooien, tja dan zou je 50 man moeten hebben wat onze server weer niet aan kan zodat je dus bij I3D aan moet kloppen of ze een BF2 Night sponsored by I3D willen doen en dus eenmalig een 50slots server open kunnen gooien

Maar goed, nu ga ik echt weg

Jedi is op dit moment eindverantwoordelijk voor de Fightnight of wat daar ook uit komt, verzin maar wat creatiefs Onderhandel even met TGS wat ze kunnen doen als we (delen van) drie clans daarheen proberen te trekken.
      maandag 22 augustus 2005 @ 20:08:30 #234
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29870021
    K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_29871253
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.
    http://jm-postma.speedlin(...)5%20Score%20List.jpg
    Wooo
    Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.

Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
      maandag 22 augustus 2005 @ 23:21:02 #236
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29871365
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Razorback het volgende:

[..]

Wooo
    Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.

Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
    Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29871572
    Met mijn computer gaat het echt niet goed meer

Kheb de settings op LOW nu en resolutie op 1024 x 768 en het spel loopt nog steeds verrot.

Ik zou verder niet weten waar het aanlicht want als ik BF2 doe heb ik alleen maar TS en Xfire aan.
    Kheb wel NAV 2004 maar die staat disabbeld omdat ik die niet kan uitschakelen.
    Of het moet het gevolg zijn geweest van toen de waterkoeling is gaan lekken op mijn VGA.

Want dit speelt echt niet normaal meer
    pi_29871656
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
    Vanaf nu is ook Razor-Tours open
    Maarjah ik ga het gewoon nog vaker proberen
    pi_29871704
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Gunner het volgende:
    K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
    wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16 waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...

ik vraag gewoon aan speler die er inzitten ofze willen zeggen als de map is afgelopen (als ik er niet bij ben) dan reset ik de map en doende tools het weer

nu is het nog behelpen hopelijk na de patch is het over

aan sickert ligt het iig niet! ik doe mn best om jullie van dienst te zijn
    enkel kan ik niet een map gaan reseten die in volle gang is... dus soms moet je ff wachten

Narf!
    pi_29872856
    * DING *

Heee 'boppersss'

Wat smaakt vele liters bier onderwijl gamend toch goed alhoewel je niet echt meespeelt
    en regelmatig stilstaat in het spel zodat je een sitting duck bent voor de vijand.
    Speelde met de "Allaah akbarrr" compagnie tegen de ModoTours,Razorback,Sickert etc...
    en gaf ze alle gelegenheid om zich uit te leven op mij als stilstaande duck.
    Ik ging op een bepaalt moment zover dat ik in alle lolligheid in elke gereedstaande helicopter stapte,
    rondkeek of niemand instapte en ff een Japanse kamikaze piloot ging na doen al luid de kreet slakend: "Banzaiiii "

Hoe je het wendt of keert: Ik heb vanavond weer lol gehad!

PS:

TGS is open van 11:00 uur tot 00:00 uur door de weeks
    TGS is open van 11:00 uur tot 01:00 uur op vrijdag&zaterdag.

[ Bericht 7% gewijzigd door i-spy24 op 23-08-2005 00:08:58 ]
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:06:59 #241
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29873371
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
    wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16 waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29873669

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Omgeving:

Houdt er rekening mee dat je +/- ¤ 25,-(zekerheid volgt nog) kwijt bent aan de Fight Night naast wat je gaat drinken. En bedenk zo:
    [s]
    waar een biertje ¤ 1,50 kost .[/b]

Verder:

Omgeving:

© SUMO

pi_29874044
    wel godver...

I-spy zie HIER: I-spy24's eigen *post maar raak topic*
    Narf!
    pi_29874728
    toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
    pi_29874990
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef domolanglekker het volgende:
    toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
    das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?

sta ik meteen op 1 ofzo

Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!
    Narf!
    pi_29875281
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Sickert het volgende:

[..]

das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?

sta ik meteen op 1 ofzo

Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!
    zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:23:57 #247
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29875527
    Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
    pi_29875628
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef PirE het volgende:
    Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
    pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemen
    pi_29877657
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
    ik bedoel je totale aantal punten

maarja jij zultwel vakantie hebben
    Narf!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:02:05 #250
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29877888
    kan niet echt anders heej....
    Ik: Enlisted 12 Jun 11:31 Last Battle 22 Aug 20:47 Time Played 5d 4h 06m 48s
    Domo: Enlisted 24 Jun 12:11 Last Battle 22 Aug 22:18 Time Played 13d 16h 14m 21s

Dat betekend dat Domo 328 uur al heeft gespeeld
    Nah moet nog kunnen.. misschien de eerste 2 weken was je nog vrij? ;-)

Hoe heb je in godesnaam die C4 badge gehaald... krijg het maar niet voor elkaar... terwijl ik er toch ook niet slecht bij sta: http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=ViPeRII
    -- ViPeRII --
    pi_29878018
    Johan gaat vrijdag naar de TGS om spijkers met koppen te slaan.

We hebben twee voorstellen:
    -Vrijdag16 september vullen met 40 man (alles en iedereen die mee wil maar voorkeur gaat uit naar BOF! en FoD
    -Toch aan de fightnight meedoen de 17e september als ze dat abbonement verlagen naar minstens de helft (half jaar abbo of zo)

We houden jullie op de hoogte!

pi_29879706
    * DING *

Moggu,pleuris regenweer hier(met bakken uit de hemel)

Over dat TGS denk ik dat je je eerste optie moet aanhouden want van wat ik hoorde zijn ze nogal
    geld geil(logisch) dus optie 2 kun je denk ik 'shaken'.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:34:51 #253
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29880041
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemen
    Pistol is goed te doen, ik heb die gecombineerd met mijn sniper badge. Ik ben niet zo'n sniper, dus dacht als ik gewoon ga rond rennen met mijn pistol, dan komt het wel goed.
    Ik gebruik mijn pistol toch al geregeld.

Ik bedenk me net dat ik mijn pistol nog steeds niet onder mijn derde muis heb gezet. Dit had ik bij BFV wel en daar pakte ik altijd veel kills mee, zodra je in een 1-on-1 door je kogels bent 3de muisknop en je hebt nog een toegift voor je tegenstander.

Vanavond eens kijken of ik die knife kills kan halen, heb het nog niet geprobeerd.
    2de in de Tour de BoF!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:28:10 #254
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29881457
    IS een lastige kan ik je vertellen!
    -- ViPeRII --
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:56:08 #255
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29882293
    Zijn er nog knife/pistol only servers?
    pi_29882550
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 08:02 schreef ViPeRII het volgende:
    kan niet echt anders heej....
    Ik: Enlisted 12 Jun 11:31 Last Battle 22 Aug 20:47 Time Played 5d 4h 06m 48s
    Domo: Enlisted 24 Jun 12:11 Last Battle 22 Aug 22:18 Time Played 13d 16h 14m 21s

Dat betekend dat Domo 328 uur al heeft gespeeld
    Nah moet nog kunnen.. misschien de eerste 2 weken was je nog vrij? ;-)

Hoe heb je in godesnaam die C4 badge gehaald... krijg het maar niet voor elkaar... terwijl ik er toch ook niet slecht bij sta: http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=ViPeRII
    voor de c4 badge moet je heel wat c4 kills hebben.. gewoon wachten tot er iemand langs komt rijden in een tank of volle auto.. c4 erop .. allah akhbar roepen en boem. Vlaggen c4-en die vaak gecaptured worden door de vijand helpt ook of je moet veel claymores als sniper gebruiken
    pi_29882726
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
    vast wel.. alleen zijn ze niet ranked denk k.. maar op zon knife only server kom je volgens mij veel van die knife wannabe ninjas die allerlei mooie trucjes uithalen.. kwam er laatst eentje tegen op de BOF server die springend en vliegend iedereen afmaakte met zijn mes. Nog een mooie 1 on 1 gehad met m.. hij was sniper en ik was spec ops.. we kwamen elkaar tegen trokken ons mes en hebben 5 minuten om elkaar heen staan steken/springen/duiken. Helaas kwam er een einde aan omdat ik werd neergeschoten door een van zijn teamgenoten
    pi_29882875
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 07:07 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik bedoel je totale aantal punten

maarja jij zultwel vakantie hebben
    mja heb nog vakantie ja Als school weer begint zal t snel afnemen.. Maarja heb ook wel redelijk veel vrije tijd met school
    pi_29882952
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
    Pistol en/ of knife server: 85.236.100.15:30919

weet niet of deze nog draait en of hij ranked is...

Kan hem pingen met 20ms
    pi_29883184
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Moggu,pleuris regenweer hier(met bakken uit de hemel)

Over dat TGS denk ik dat je je eerste optie moet aanhouden want van wat ik hoorde zijn ze nogal
    geld geil(logisch) dus optie 2 kun je denk ik 'shaken'.
    Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..

@ Johan, Ik hoop dat je resultaat kan boeken. Ik kan anders ook wel even heen en weer rjiden zodat we samen ff gaan praten en misschien ff testen..

Waar zit je btw?? kaapverdiė ??
    pi_29884036
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..

@ Johan, Ik hoop dat je resultaat kan boeken. Ik kan anders ook wel even heen en weer rjiden zodat we samen ff gaan praten en misschien ff testen..

Waar zit je btw?? kaapverdiė ??
    ik weet niet waar je woont, maar als je er met zijn tweeen wilt gaan, effe testen.
    Moet je maar laten weten, dan laat ik mijn telefoon nummer wel achter. En kan je bellen als je in de buurt bent. Moet je effe laten weten, ik ben altijd beschikbaar, ik ga alleen niet om 18.00 in de file staan in het centrum, dat doe ik op de A15 al. Dus vanaf 19.00 ben ik iedere avond beschikbaar.
    Hell To The Liars
    pi_29884054
    Ik neem al 4 mensen mee, dus die zaal komt wel vol.
    Hell To The Liars
    pi_29884607
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Droopie het volgende:
    Ik neem al 4 mensen mee, dus die zaal komt wel vol.
    Denk dat we gaan voor de volle tent op 16 september.

Ik zit ook op 5 supporters...Sickert neemt ook iemand mee.. dus dat tikt aan.

Wel vrijdag pik ik je op rond een uurtje of 19.00. spreken we nog af...
    pi_29884723
    oke dan! op vrijdag zorg ik wel dat ik om 19.00 uur in de stad bent.
    17.30 klaar met werken. ga ik wel alvast. waar kom jij vandaan??
    Hell To The Liars
    pi_29884921
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef Droopie het volgende:
    oke dan! op vrijdag zorg ik wel dat ik om 19.00 uur in de stad bent.
    17.30 klaar met werken. ga ik wel alvast. waar kom jij vandaan??
    Prinsenbeek - bij Breda. Is een half uurtje rijden voor mij.

Misschien dat ik nog wel iemand mee neem. Stuur ff je gsm nummer per mail dan kunnen we contact leggen vrijdagavond.
    pi_29884976
    Prinsenbeek? Daar kom ik elke week bij vrienden van me die daar wonen. Leuk dorpje, mooie huizen ...
    pi_29885144
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Prinsenbeek? Daar kom ik elke week bij vrienden van me die daar wonen. Leuk dorpje, mooie huizen ...
    Echt waar???

haha lachen.. wie dan als ik vragen mag? Het is een ons kent ons dorp....

Er is echter ook een gedeelte import van boven de rivieren dan ken ik ze dus niet,,,
    pi_29885643
    Vertel ik je wel via msn; ik was zo vrij om je toe te voegen .....
    pi_29885720
    ^Ding^

Ik zit hier in holland, tis zwaar bewolkt en het is heerlijk weer om in bad te gaan.
    straks even in mijn airco loze kamer maar weer gaan gamen.

is er al wat meer bekend of de patch?
    Want als je me niet covert dan ben ik een sitting duck
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_29885902
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
    ^Ding^

Ik zit hier in holland, tis zwaar bewolkt en het is heerlijk weer om in bad te gaan.
    straks even in mijn airco loze kamer maar weer gaan gamen.

is er al wat meer bekend of de patch?
    Want als je me niet covert dan ben ik een sitting duck
    He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!
    pi_29885928
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Vertel ik je wel via msn; ik was zo vrij om je toe te voegen .....
    oke

praten zo wel verder als je online bent..
    pi_29886156
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!
    ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werd
    hij is nummer 1 van de wereld ofzo
    pi_29886446
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werd
    hij is nummer 1 van de wereld ofzo
    Cheater lijkt me sterk...Hij is erg fanatiek en gewoon goed is mijn indruk. Hij is zelf heel fel op cheaters en rapporteert ze direkt naar EA...Zoals ook met sickmind dite 144 biljoen punten had door de serverreset van BMH..
    interview met elektric:
    http://www.battlefield2.nl/index.php?p=interviewdutch
    pi_29886621
    hij heeft iig geen smaak :
    quote:
    Battlefield2.nl: Wat is je favoriete TV show/serie en film?
    eXp|ElekTriC: Favo serie is friends altijd leuk
    eXp|ElekTriC: Film tot nu toe is war of the worlds
    maargoed kheb niet gemerkt dat ie super goed was ofzo, er zaten wel andere gasten die frags aan et shieten waren met hun geweer al bunny hoppend, die waren wel erg irritant
    pi_29886781
    * DING * Middag tuig

* OPROEP voor HERNIEUWDE LAN Party in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: ....................

Tijdstip: ..............

Aanmelden: bandoffok@gmail.com.

Details over meerrijden/kosten etc: ..................

Omgeving:

Houdt er rekening mee dat je +/- ¤ 25,-(zekerheid volgt nog) kwijt bent aan de Fight Night naast wat je gaat drinken. En bedenk zo:
    [s]
    waar een biertje ¤ 1,50 kost .[/b]

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 23-08-2005 17:13:59 ]
    pi_29887222
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef i-spy24 het volgende:
    [
    hohohoho

vrijdag is nog niet zeker....moet nog bevestigd worden..
    Aanmelden kan alleen via gmail en niet hier op het topic.. voor de statistieken..
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:23:20 #277
    13036 Frenkyboy
    pi_29887243
    I-spy tilt dit topique in z'n eentje naar deeltje 100 als dit zo doorgaat...
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:33:21 #278
    13036 Frenkyboy
    pi_29887577
    Hee wat ik zat te denken: is het niet een keer leuk om ingame een screenshot te maken van een hele groep Boffers (boffers, hehe, he...he.. ) bij elkaar. In een coole pose en met nametags erboven enzo . En die dan te gebruiken als server banner? Lijkt me echt cool...
    pi_29887850
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:33 schreef Frenkyboy het volgende:
    Hee wat ik zat te denken: is het niet een keer leuk om ingame een screenshot te maken van een hele groep Boffers (boffers, hehe, he...he.. ) bij elkaar. In een coole pose en met nametags erboven enzo . En die dan te gebruiken als server banner? Lijkt me echt cool...
    is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!
    pi_29887877
    ik vind het zwaar irri die post van i-spy steeds.... gewoon om de half uur ofzo we weten het nu toch al
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    pi_29887892
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!
    zo'n teamfoto als bij het voetballen
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:47:43 #282
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29888011
    Allemaal netjes op een rij. Paar man gehurkt ervoor. En dan wat C4 neerpleuren voor na de screendump
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:49:35 #283
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29888058
    Ik wil jullie wel een keer helpen met die screendump. Ik heb nog wel een server waar jullie ongestoord op kunnen

Ik kan dan ook de screendump maken en vervolgens de c4 detoneren
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29888061
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef PirE het volgende:
    Allemaal netjes op een rij. Paar man gehurkt ervoor. En dan wat C4 neerpleuren voor na de screendump
    en misschien nog 2 of 3 zo liggend :p
    pi_29888319
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

en misschien nog 2 of 3 zo liggend :p
    grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....

Trouwens nog even enkele hilarische TS momenten:

Sickert reset de server en gedurende 5 minuten klonken er alleen maar dierengeluiden op de TS!!

-Johan zegt: zeg misterfox wanneer begint je school weer
    -mrfox: over een paar weken
    -Johan:welke school ga je eigenlijk
    -mrfox: Ik zou het niet weten

pi_29888968
    het was inderdaad grappig
    pi_29892459
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....

Trouwens nog even enkele hilarische TS momenten:

Sickert reset de server en gedurende 5 minuten klonken er alleen maar dierengeluiden op de TS!!

-Johan zegt: zeg misterfox wanneer begint je school weer
    -mrfox: over een paar weken
    -Johan:welke school ga je eigenlijk
    -mrfox: Ik zou het niet weten

of ... ik ga de server zo resetten jongens ok is goed.... ivm met de tools
    Misterfox na een tijdje HEY waarom is de server gereset?!
    Narf!
    pi_29892642
    * DING * Middag tuig

* OPROEP voor HERNIEUWDE LAN Party in Rotterdam *

FOK!KERS

vs

FOK!KERS

Datum: ....................

Tijdstip: ..............

Aanmelden: bandoffok@gmail.com.

Details over meerrijden/kosten etc: ..................

Omgeving:

dat dinsdag en zaterdag als Markt dienst doet en net achter die groene telefoonpaal iets blauw-achtig.
    Dat is het cybercafe.

En bedenk dat: De drankjes daar tussen de ¤ 1,75 en ¤ 3,-(redbull,biertje,fris etc) kosten.
    Goedkoper is ff naar buiten te lopen,over te steken, en naar Cambrinus te gaan waar een biertje ¤ 1,50 kost .

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 23-08-2005 17:21:46 ]
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:19:24 #289
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29892799
    please i-spy., wil je daar mee kappen?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:23:09 #290
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29892924
    Binnen 3 uur en 5 minuten 2x dezelfde post. Als je nu iets nieuws te melden hebt, dan ding je maar een eind weg, maar ze zijn gewoon hetzelfde

Als ik vanavond weer op jullie server kom schieten zijn er dan nog een paar BoF-ers die ik kan raken/helpen
    2de in de Tour de BoF!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:35:16 #291
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29893247
    Als de server het doet
    pi_29894032
    Wat wil misterfox later worden??
    » automonteur
    » piloot
    » schrijver
    » kok
    » computernerd
    » professioneel gamer

maak je eigen FOK! poll zelf!

Ik heb gehoord welke opleiding hij gaat doen...wat denken jullie dat hij wil worden later??
    pi_29894135
    Godskolere man 2x op 1 pagina... djees

volgens mij doet ie het expres.....
    Narf!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:09:51 #294
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29894138
    ik heb computernerd gestemd, maar dat zal een makkie voor hem worden aangezien hij het al is...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29894139
    potverdikkeme..I-Spy....begin 't nu zo langzamerhand echt zat te worden met die post van jou !!!
    Is er iemand van BoF! op Msn met de naam richardkalshoven154@hotmail.com ?
    Die figuur heeft mij toegevoegd,maar hij kent mij nergens van !!
    pi_29894217
    I-spy vanaf nu heb je een eigen topic... I-spy24's eigen *post maar raak topic*

en als je die vol hebt krijg je bij deel 2 een mooie openingspost van mij kado!
    Narf!
    pi_29894281
    Ja I-Spy kap daar eens mee. Weet je hoeveel kinderen kunnnen vreten voor dat overmatige
    data verkeer wat jij verbruikt. Reken maar eens op hoeveel mensen jou niet nuttige (de eerste twee weggelaten) post downloaden en niet lezen/ negeren/ irriteren.

Verder, Jedi u heeft mail.
    Hell To The Liars
    pi_29894288
    ik wil jingelo later worden!!! dat staat er niet bij
    pi_29894317
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Binnen 3 uur en 5 minuten 2x dezelfde post. Als je nu iets nieuws te melden hebt, dan ding je maar een eind weg, maar ze zijn gewoon hetzelfde

Als ik vanavond weer op jullie server kom schieten zijn er dan nog een paar BoF-ers die ik kan raken/helpen
    Als de server het doet wil ik voor jouw het levende doelwit zijn tenzij we in dezelfde team komen.

Maar waarom zijn er altijd een aantal fokkers die niet gezellig bij de overige fokkers komen
    We moeten gewoon 1 team vol met fokkers hebben (16 mensen dus, en dat kunnen we makkelijk halen zonder mensen uit te sluiten)
    Dat lijkt me leuker dan dat de fokkers verdeeld zijn over de teams.

En dan kunnen we ook Domo tour doen met een helicopter vol fokkers
    En misschien zelfs 2
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:16:08 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29894331
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik wil jingelo later worden!!! dat staat er niet bij
    Jinglebell jinglebell.... no wait.. WHAT!.. Een hoer?

Je weet dat mannelijke hoeren allen bezoek krijgen van andere mannen?
    pi_29894334
    @Jedi: je verveelde je en ging maar history van users lezen he.

P.S. Kok
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')