1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Bij mij loopt het spel al K***** met de normale drivers,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc
Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
Ja dat kan, en zou normaal al gebeurd zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
yep, zelfde probleem, heb ik ook bij 5.7 dus ik draai nu nog 5.6 tot ik mijn almachtige 6800 gt binnenkrijg, die door die almachtige postbode gebracht zal worden, die vriendelijk ontvangen zal worden door mij met een knuffel, en dan moet die opkloten want dan moet ik de 6800 inbouwen en bf2 spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc
Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
ja oke, die ideeen heb ik ook,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers
@Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
Wablief. Zeker een foutje. Ik probeer het namelijk zoveel mogelijk te vermeiden, maar soms druk ik weleens page down inplaats van up.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef Razorback het volgende:
LOL verkeerde nummer maar okey![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
Zoals BMH
Team damage = -2 puntenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er opDe minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
Min punten krijg je altijd bij een teamkill...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er opDe minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
quote:'jpjedi' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:17 uur het volgende:
I-spy... soms is het wel lachen met je en ik dacht altijd dat je de boel een beetje express aan het opnaaien bent.
Nee, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Ik weet niet eens wat een muis is.quote:
Maar je snapt echt niks van Battlefield he??
Nou..Hoera...quote:Dit is het enige bericht dat ik erover tik.
Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.quote:
-We vlogen om de beurt ..
-Waren een squad
-Hadden een door domo (leader) bedachte samenstelling qua kits
-Iedereen had lol en vet veel punten,,
en het is geen modo tours maar DOMO tours.![]()
Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.quote:'PirE' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:35 uur het volgende:
Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlock . Het mes snijd aan 2 kanten.
Ik stond verdekt opgesteld tussen een aantal huizen en het was of te voet of die tank reparen. De enemy had wel alle spawnpunten met tanks op Karkand in bezit). En zolang ik die tank heb krijgen zij er ook maar 1 ipv 2. De keuze was dus logisch (repareren). Ik zag iemand lopen maar dat was geen enemy en hij zag mij ook. Ineens start die tank en rijdt hij weg. Ik schreeuwde nog OUT OUT.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
maar dat weet je toch dat als je "in the open" ff iets gaat repareren dat een of andere niet FOK!KER het zal stelen als hij kan.
![]()
Heb ik ook ervaring mee gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef PirE het volgende:
Sta je die tank te repareren komt er een gastje aanlopen die in de tank springt en zo weg rijd....
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef i-spy24 het volgende:
...
En t.a.v. die dief: ff via teamspeak waarschuwen dat hij dat ff niet meer moet doen en anders ff die K knop intypen en ff dezelfde tekst intypen zodat meneer weet geen geintjes meer uit te halen. Doetie het wel: Simpel(dan maar een tijdelijke ban) neerknallen bij het volgende geintje van hem.![]()
Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Zo, weer achter de rug en heb me weer uitsteked vermaakt vanavond.Sterker nog was lekker op dreef en had lol.
De lol ging zelfs zover dat collega FOK!KER sickert elkaar gingen bestrijden met wie elkaar het meest kon killen danwel punten kon pakken
als de tools het doen ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op![]()
Als EA die kutpatch er doorheen ramtquote:
je krijgt 1 punt voor elke kill... ook krijg je punten als je een squad ergens heen stuurt (lees vlag) en ze die veroveren verder krijg je volgens mij ook punten al;s je heel veel mensen spot en als je supllies dropt en mensen er wat van pakkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe het spelletje van bevelhebber zijn werkt snap ik nu wel (hoop klikwerk), maar wat ik me afvraag is WANNEER je nou precies die punten verdiend???
-Door eenheden op "vlaggen" te sturen en als ze die veroveren ?? Of krijg je sowieso punten als je team dat doet ook al heb JIJ ze er NIET op af gestuurd?
-Door vijandelijke troepen te ontdekken en dan wanneer een van je eenheden ze neerschiet ??
-Door zelf te moorden..
Dus wanneer precies? Soms ben ik net bevelhebber en heb ik al een punt terwijl ik nog niets heb gedaan dat vat ik niet..
Verder lopen de medailles wel binnen, alleen wil ik wel eens weten hoe die puntentelling in elkaar zit.![]()
als die er dan is zal die toch niet optimaal werkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als EA die kutpatch er doorheen ramtow wacht dan vallen pinksteren en pasen zeker op dezelfde dag ?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef 'Sickert' het volgende:
Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
nou he...boef...met zijn 2 aanpakken zeker toen die MisterFox er nog bij kwam later met zijn
heli? eke keer..(die ik later tot 2x toe omlaag haalde) en zijn " 2 vingers in de neus " kreet toen hij me pakte("take that!!! i-spy24")
Maar je had me idd.mooi te pakken bij dat zwembad. Maar hoe vond je mij 'terugpak' keren?(jij zat toen in die APC en later in de tank)![]()
We hebben wel lol gehad![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.
De gast zat niet op TS, het was geen FOKKER. Deze zin lijkt me toch duidelijk:
"YOU FUCKING CUNT, I WAS REPAIRING THAT TANK, GET OUT NOW!"![]()
sorry voor het taalgebruik![]()
dat is inderdaad irritant... en daar weet johan alles vanquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon van uit dat ik het leuk vind om rondgereden te worden . Probleem daarmee is natuurlijk dat coordinatie tussen rijder en gunner waardeloos is en dat je al rijdend in een humvee bijna geen bal raakt. Het sterke punt van die hummer ligt daar helemaal niet. (en wel in het bewaken van strategische punten en de mogelijkheid hebben tot snelle verplaatsing)
ik moest het ook van Steeven horen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:24 schreef SPK het volgende:
[..]
HA dat gaat heen en weer springen schelen,kreeg het nooit voor mekaar
daar kwam ik ook na 3 weken pas achterquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
ik moest het ook van Steeven horen.Kon het nergens in het boekje vinden.
View veranderen van het manneke ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar kwam ik ook na 3 weken pas achterzelfde als dat je met C je vieuw kan veranderen
inmiddels met hetZboard
heb ik nergens meer last van
![]()
Damn wat weet ik veel nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:30 schreef Sickert het volgende:
nee van het voertuig als je rijd kun je ook je vieuw verander van boven af en front en film vieuw
Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.quote:Op zondag 21 augustus 2005 schreef 'Sickert' het volgende:
Tank Noob
![]()
gheheje kwam constant in een tank
![]()
wij zaten op teamspeak constant van daar heb je die tank noob weer![]()
Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef i-spy24 het volgende:
Even van de vorige thread:
Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.
Mij gaat het erom dat andermaal is bewezen dat men voor de meest gemakkelijkste weg kiest
om maar zo snel mogelijk meer 'fruit' (ribbons etc..) te behalen en wapens te kunnen unlocken.
Het spel is dacht vooral opgezet om natuurlijk e.e.a te behalen, maar ook om jezelf bij te schaven
in taktiek en shooting kills.
En met een blackhawk(zo goed zeikert) meevliegen is wel het makkelijkste om dat allemaal te bereiken ipv als grondeenheid je een weg te banen naar je doel en dat met moeite uiteindelijk zien te veroveren.
Wat is dan zo byzonder daaraan: Simpel domoor: Je vaardigheden worden beter ipv dat anderen voor jou
elke keer de ijzers uit het vuur halen.
Geweldig hoor, meevliegen (en dan de 2 boordschutters elke keer maar vuren met die zware guns)
en elke keer als er een vlag veroverd wordt deel jij mee in de punten en dat terwijl geen ene geen flikker
doet dan hooguit als mecanicien de boel repareert of als schutter mee schiet met je propper.
Ja...zo kan elke droplul veel punten scoren en een hosana verhaal hier posten van " dat het allemaal zo geweeeeeeeeldig goed ging "![]()
[..]
Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.
En jij geeft precies aan waarom ik in bovenstaande post mijn reactie heb gegeven over dat meevliegen.![]()
ach daar hebben ze c4 voor uitgevondenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.
De gast zat niet op TS, het was geen FOKKER. Deze zin lijkt me toch duidelijk:
"YOU FUCKING CUNT, I WAS REPAIRING THAT TANK, GET OUT NOW!"![]()
sorry voor het taalgebruik![]()
Tnx Domo..quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekker.
Maar kortom wij hadden gewoon even ons pleziertje. En eindelijk hadden er een paar door hoe zo ons moesten neerhalen (wat trouwens vrij makkelijk is: Gewoon een paar auto's en dan schieten met mitrailleur .. dan schiet je iedereen eruit. ). En over t halen van ribbons.. volgens mij kreeg niemand in die ronde ergens een ribbon voorMaar goed die zijn ook maar per decoratie. Denk dat ik zelf me knife en pistol badge ook allleen maar haal als ik een rij klaarstaande fokkerst neersteek of schiet.
Maar om een verhaal kort te houden: ZEIK AUB NIET ZO. De mannen schaven zelf wel hun skills bij.. En trouwens als ze veel op punten willen meeliften kunnen ze zo een stukje meerijden in een APC als ik weer los ga![]()
jajaquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:44 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.
Ik erger me ook aan de beperkte ruimte en zware wenbaarheid van het voertuig.Dan heb ik liever de APC.
Op mijn oude account was ik tot treurenstoe vnl. heli-boy & medic en nu heb ik met deze nieuwe account gekozen voor alleen de bazooka-functie.
Mijd ook bewust verder de rest van de andere wapens gewoon omdat ik er geen zin in heb en het wel best zo vind.
Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef 'Sickert' het volgende:
[..]
jaja![]()
ik ben begonnen met anti-tank en daarna als medic.. nu probeer ik een beetje als special forces met c4tjes te kloten ik ga alle mennekes af en probeer van alles uit maar als ik echt wil ownen ga ik als medic want daar ben ik goed mee... maar soms merk ik dat er een ander soort mannetje nodig is en dan switch ik even
en nog ff over dat blackhawk gebeuren.... ik doe dat ook heel vaak met zo'n cobra hup naar een vlag even wachten en weer weg en dan naar de volgende... dan gaan je punten lekker snel...
de ene keer speel ik voor punten en de andere keer voor het team met mn squad.... het is maar net waar ik zin in heb en dat de anderen dat niet leuk vinden ja jammer dan... dan stappen ze maar niet in! en als ik commander ben ga ik gewoon voor de winst en dat doe ik het liefst met een volle squad BOF!ers op Teamspeak
vat het niet te erg op man! ik probeer jou (zoals jij ons) gewoon te laten happenquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.
Ik blijf datgeen doen wat ik wil en dat is vnl rondzeulen als bazooka boy en af en toe als het in het belang van het team is een tank/apc pakken en verder meedraaien.En nee, dus mij zie je nog zelden in een jet/helicopter zitten gewoon omdat ik er geen zin in heb( dus al staatie leeg naast me dan nog ga ik er niet mee aan de haal)Lullig he dat ik niet swirtch (tenzij we weer een clanwar hebben)
Het word voor mij ook pas ergens 's middags dat ik kan spelen maar daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Lijkt me een goed planmaar eerst even wat eten. Straks ook nog Sparta - Feyenoord en de GP van Istanbul
He mrWheels!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
Goeiemorgen al te saam![]()
nieuw BOF lid hierIk zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren
![]()
Tot op het battlefield!![]()
PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet![]()
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet![]()
Mooi dat je het niet gedaan hebt danquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..![]()
Alleen middels BF2RA en In-game kon ik niet kicken..![]()
'quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..![]()
Alleen middels BF2RA en In-game kon ik niet kicken..![]()
Dat is het hem juist.. we willen refereren naar de admins in die mail..namelijk dat ze allemaal komen,,quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef ursel het volgende:
kzal even checken.. lees eerst de email wel..
Heey Jafarx!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als jullie met z'n allen willen gaan spelen, rond hoe laat wordt dat dan zodat ik daar rekening mee kan houden?? Hoe gek ben je wel niet om je schema aan BF2 te passen ...![]()
![]()
![]()
Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
Goeiemorgen al te saam![]()
nieuw BOF lid hierIk zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren
![]()
Tot op het battlefield!![]()
Morguh Johan..quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!
Zitten we gisteren 2 ronden lang met een AFK squadleader.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Mogguh ... Dan ben ik pas vanavond aanwezig op de server. Wat is trouwens de Fok!-naam van Dicki? Met die gast was t ook lachen zeg. En gister Stoja lopen commanderen ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey Jafarx!
Morguh,,..
Nou ik denk vanmiddag rond 15.00.. en vanavond na 20.00
En vandaag ben ik weer op TS. Als je het gewend bent is het kloten zonder zeg. Maar ik zat naast mrWheels en die heeft een prachtige 5.1 set. Das wat lastig in combinatie met TS..![]()
Echt logisch...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:33 schreef Suikermais het volgende:
It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
Hahaha...lachen toch??quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef Suikermais het volgende:
Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
kan ik weer opnieuw beginnen.
En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Iedereen heeft mail over de LAN Party![]()
@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken en proberen ze over te halenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.
Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!![]()
Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS)
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken
De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houdt je 1200m over ofzo.
Geloof me, zo zijn ze allemaalquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Razorback het volgende:
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.
Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
Ik en mijn ouders begrijpen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geloof me, zo zijn ze allemaalen het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
Er naar toe gaan is geen punt alleen hoe kom ik dan weer thuis?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'NLBoy':
Neem je toch de trein naar R'dam in de middagstruin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
en meldt je je om 20:00 uur bij TGS.
Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:16 schreef nlboy het volgende:
Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan)Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
Je weet toch waarom ouders dit doen:
A: Je bent nog minderjarig
B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.
Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders begrijpen...
Nooit van mijn leven(hoop ik dan)
*herkent maar goed als je jong en naief bent dan denk je dat het bij jou anders zal verlopenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Droopie het volgende:
maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.
quote:Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol niet de hersens in slaan.
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn
@I-spy, ik 'woon' op schouwburgpleinHet centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
Je kan ook halverwege de nacht maar goed dan ga je via Den Haag en zit je 1:50 in de trein. Wel handig om even te ontnuchterenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef nlboy het volgende:
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.![]()
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
@I-spy, ik 'woon' op schouwburgpleinHet centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
Sounds like a planquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
Mischien wat om daar vooraf te verzamelen en ons vol te stoppen?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Razorback het volgende:
[..]
A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meer
B: Ik kan zwemmen
C: Ze zijn dan wel verantwoordlijk voor mij maar ik moet toch kunnen genieten van mij leven dat als ik ergens heen wil er heen mag en niet dat ik moet wachten totdat ik eigen huis heb en niet meer minderjarig ben.
Mijn ouders weten dat ik niet zuip (alchol en die rotzooi) en dat ik dat ook echt niet hoef dus waar maken mijn ouders zich druk om.
Computeren doe ik bijna toch al de hele dag als ik daar de mogelijkheid voor krijg dus dat kan het niet zijn.
Commander, I need artillery right now !quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
Maar dit geldt ook voor andere grote steden als je in je uppie bent. Toch???
Had ik maar zo'n supportfire in real life.
Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.![]()
Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet inquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Razorback het volgende:
Een gamenight duurt toch niet tot een uur of 24:00 (Nachtgamen, dus terwijl het nacht is gamen)
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
Yeah grandioos idee!!quote:
Flauwquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor ons niet maar goed jij mag de Irish pub niet in![]()
Dat kan wel in een aantal mods:quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.
Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^
Groeten Pleemat
ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
running dry NEED BEER!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
[..]
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.
Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!![]()
Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS)
Gewoon komen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:43 schreef kievit19 het volgende:
[..]
running dry NEED BEER!!!![]()
![]()
ik weet nog niet of ik kan komen btw,ik moet nog kijken
vlakbij de V&D zit dim daily ook heerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)
dat is inderdaad zo!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Al ben je twintig, je kan beter s'nachts niet alleen vanaf Rotterdam CS naar Utrecht CS reizen.
In de grote stad kan je beter als je er niet bekent in groepjes lopen. Is toch lullig als Razorback
opeens de Kruiskade inloopt om 00.00 uur in zijn uppie. Niet dat het zo onveilig is, maar
voorkomen is beter dan genezen. Ik zat pas geleden om 03.30 bij bushalte kruiskade op de bus te wachten. Dan zie je het tuig alweer loeren. Alleen was ik wel zo slim om aan te komen terwijl alle bussen aankwamen.![]()
mjah dat laatste is wel een goed id...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
Kunnen we misschien niet de members die je regelmatig op het FOK! forum ziet verder ook met regelmaat TeamSpeak gebruikt en ook regelmatig op de BoF! server ziet ook gewoon admin rechten geven.
1) Is makkelijker om erin te komen (niet dat het nu moeilijk gaat ofzo).
2) Er is regelmatig geen admin aanwezig als het nodig is zoals gisternacht ergens: Ik en Domo waren nog online en toen was er een verrotte Basecamper en als 1 basecamper over de wal is volgen er meer want later waren er ongeveer 3. En dan kan je wel zeggen dat ze moeten stoppen anders worden ze gebanned maar als er geen admin is heeft het geen nut.
3) Als iemand zo vervelend is om een tank te jatten zeg je dat hij daarvoor gekicked word en dan heb je je tank nog terug ook
iig als het zover komt zullen er wel duidelijke regels moeten komen.
Verder zou je ook nog is wat regels moeten plaatsen bij Server Info.
Bijvoorbeeld:
---
Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
Niet baserapen (alleen FOK!KERS mogen dat)!
Als je je er niet aan kan houden wordt je gekickt!
---
Al gebeurt het niet mensen kijken toch wel uit als het er staat
Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
mjah dat laatste is wel een goed id...
maar sinds dit weekend zijn er geloof ik weer 2 admins bij waaronder ik zelf...
en ja als jullie om 4 uur 's nachts willen spelen zullen er geen amdins zijn ik iig niet...
volgens die beredenering kunnen we iedereen wel admin maken...
ik ben zowat elke dag online en zeker tussen 17:00 en 0:00
en als je aan mij vraagt of je er bij kan of iemand is iets stouts aan het doen dan zal ik meteen kicken![]()
dat denk ik dus ook..quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk ook dat alles uit de hand loopt en iig oncontroleerbaar wordt wanneer iedereen admin zal zijn..
Maar uhh.. POTJE KNALLEN vanavond??![]()
ehm nee dat kan helaas niet.. je kunt t wel gewoon op iemand leggen als ie ligt te snipen ofzo en daarna een sniper lancering meemakenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef Pleemat het volgende:
Elo allemaal.
Ik was op zoek naar een gezellig battlefield topic met leuke mensen, en dat heb ik gevonden
Mijn BF2 is besteldt ( heb tot nu toe alleen op de demo geteerd). Ik vindt het subliem.
Ik hoop dat ik snel met of tegen jullie kan spelen ^^
Groeten Pleemat
ps: een vraagje over die c4's, kun je die ook op organisch materiaal plakken? bijvoorbeeld op iemand zijn rug?
Het is maar goed dat je erbij hebt gezet dat het een voorbeeld is, aangezien het erg kromme regels zijn, behalve dan natuurlijk het jatten van een voertuig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
Bijvoorbeeld:
---
Niet iemand punishen bij een teamkill d.m.v. Artillery, Grenade, Auto enz.!
Geen voertuigen jatten als iemand ze aan het repareren is!
---
Hmm moet wel zeggen dat een goed voorbeeld doet volgen.. een slecht voorbeeld meestal ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef Razorback het volgende:
---
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook..
potje knallen? nee helaas vanavond nietvriendin heeft ook aandacht nodig...
maandag woensdag en vrijdag avond en zondag middag zijn in principe mijn vaste battlefield avonden verders ben ik mischien wel online en speel ik soms een potje
al lang gedaan manquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie!
Mooi man!![]()
stuur wel ff een mail naar dat gmailadres ivm met centraal houden van de inschrijving!
Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maaktquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je gepunished wordt dan kan dat zuur zijn als het je derde keer is. (standaard aantal) Maar ik punish bewust, aangezien de ander dan hopelijk nadenkt over zijn actie.
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jij punisched gewoon iedereen die een teamkill maakt
Ik gooi bijvoorbeeld een artillery op een plek waar veel tegenstanders zijn en ook een aantal medespelers. Ik zelf en er zullen wel meer mensen zijn die dan gewoon naar achter lopen maar als ik jouw dan per ongeluk raak punisch jij mij
Dan ga ik mijn beroep uitoefen waar ik laatste tijd steeds beter in word en dat is gewoon die gast 3 keer even hard terug pakken en 3 keer punischen want ik heb een bloedhekel aan die gasten (als ik dan nog niet zelf gekicked ben)
En het punisch systeem kan uit jah maar bij elke server reset staan de instellingen weer normaal.
En met baserapen bedoel ik:
Het staan bij de vijandelijke basis zonder het proberen van de vlag over te nemen maar wel iedereen dood knallen die respawmt
Mits..mits...mits...er niet tussen 0 en 30 tellen een excuus komt via de Q knop!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef 'JMPoSTMaN' het volgende:
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk![]()
Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
Mee eens maar als het 2 keer achter elkaar gebeurt zonder dat er een excuus komt dan riskeer ik liever een kick en ban dan dat ik hem laat lopen.Tenzij! de admin het zelf even "oplost"quote:
Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done
Mee eens en dat geldt dus ook voor als het een FOK!Ker is *(want ik heb er de afgelopen weken wat op betrapt)quote:
Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
idd. en als je commandant bentquote:
Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck![]()
hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedselquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef i-spy24 het volgende:
@kievit19:
Los van je treinreis zou ik om heel ruim en veilig te spelen, 75 euro meenemen!
Meer dan zat! Als je je nou vol stopt bij de Jap hoef je alleen maar nog 20 euro apart te houden voor je fightnight en wat je drinkt verder.( Redbull 3 euro en fris/bier 2,75 euro +/-)
Dat veranderd de zaak natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik was gewoon onduidelijk![]()
Ik bedoel met bewust dat ik de situatie bekijk. Als ik met mijn domme harses in een arty loop dan is het natuurlijk forgive. Als een squad member me per ongeluk killed is het ook forgive enz. Echter wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig zijn bom op een enemy vlag dropped om zo zoveel mogelijk kills te maken dan en ik sta daar in mijn eentje die vlag te cappen dan is het zonder blikken of blozen punish. Hij kan zien op de minimap dat ik daar sta.
Ik begrijp de frustraties, maar het terugpakken van iemand door je te laten tk vind ik not done![]()
Het baserapen is maar in 1 situatie te rechtvaardigen en dat is als de laatste vlag en niet te pakken vlag is. Alle overige vlaggen ben ik het met je eens dat je daar niet op een afstandje mag staan baserapen.
Nogmaals ik punish niet zomaar je moet wel een stomme actie hebben gedaan wil ik je punishen. Een speler die ik ken zal er ook eerder vanaf komen met een forgive.
I'm a forgive kind of guy, but don't push your luck![]()
Waar in Brabnt woon je?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hmmmzz.... die jap weet ik sowieso of ik dat doe, ben niet echt van jappenvoedsel, dan ben ik de hele lan aan het schijten
en ik heb even gekeken de treinrijs is 30 euro
dus ik moet er toch nog even over nadenken (en ik ben best goed in het nuttigen van bier )
ik heb het er nu even over met mijn meissie, maar de kans zit er wel in dat ik langskom,
brabant zal toch ook vertegenwoordigd moeten worden
maar ik zal sowieso eerst even naar de financien moeten kijken(vooral na mijn oh zo geweldige uber machtige 6800 GT
)
Meld je aan dan!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Elke keer als ik die posts van Ispy zie krijg ik enorme zin in sushi![]()
Trouwens die beamer is heel handig.
De commander kan daar namelijk het beste gebruik van maken. Niet alleen hij ziet het dan, maar iedereen kan dan de scans zien. Super handig.
Beamer is ook leuk om gebruik van te maken met vliegen, ziet er wel gaaf uit.
Komen nog 5 brabanders...Breda - Wat dachten jullie van een Brabo squad??quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf opquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.
God wat heb ik me geėrgert aan die mensen en het werden er steeds meer
rotterdrecht skwatquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Hebben we een Brabo squad en een Rdam/Ddrecht squad
Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
Ik ruik gezonde rivaliteitquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Hebben we een Brabo squad en een Rdam/Ddrecht squad
Overigens is een treinreis heel vaak duurder dan een auto als je met meer man gaat.
inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezetquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanuit Dordrecht is trein wellicht goedkoper, parkeren in Rdam is echt niet te betalen en daarnaast kan je niets drinkenmaar goed de vraag is dan of je s nachts nog thuis komt ?
Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelenquote:
inderdaad en dan kan commander sickert jullie er lekker van langs gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Naja wel cool als we zo drie squads kunnen vormen om in ons team te spelen
Ik weet zeker dat ze het vaker hebben gedaan en nog steeds vindt ik het gewoon beetje simpel puntjes krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel een erg makkelijke manier om aan punten & kills te komen en vind het zelf dan ook geen leuke actie. Toch heb ik die T20's er alleen de eerste keer op kunnen betrappen. Daarna werden we gewoon uit de lucht geschoten en vloog de schutter vrolijk door, het zou dus net zo goed kunnen dat de schutter de 1e keer de macht over z'n vliegtuig verloor en toen zelf crashte.
Maar wat is makkelijker om te raken:quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
het is in mijn ogen niet erg om suicide te plegen.... ik ga ook zo vaak met een hummer ergens naar toe vol met c4 en als ik eenmaal ben waar ik wil zijn (zijn dan veel vijanden) blaas ik mezelf op![]()
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:35 schreef jpjedi het volgende:
BOF! lan party update na enkele uren, van deze mensen zijn de mails binnen:
Jafarx
Sickert
Timminater
Mrwheels
Jedi
Drbravo
Martijn_bravo
I-spy
Mitch
Check hier verdere info: http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?8.141
Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad... naja parkeren valt opzich wel mee.. als we de hele nacht zouden parkeren en de auto is vol.. en je staat op schouwburgplein.. ben je zo rond de 15 euri kwijt... met 2 man isdat 7,50... maar dan zit je wel veilig bij mij in de auto en word je bij jezelf voor de deur opgehaald en afgezet
maar dan moeten er wel minimaal 2 man mee kunnen rijden.. dat ik nuchter moet blijven is niet erg![]()
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja leuk! maar wat zijn eigenlijk de kosten van de fightnight?
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....
trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan iemand daar ff naar informeren? geld heb ik wel maar voor sommige is het wel handig om dat vooraf te weten....
trouwens domo kom ook eens online als ik game.. ik wil ook wel eens mee met domo tours
naja aangezien er niemand in mn car mag rijden behalve ik en afentoe mn vriendin onder toezicht wou ik dat niet doen (of jij moet ook een auto hebben)quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je kunt ook een beetje in de buurt van Blaak parkeren. Als je die lange weg helemaal afloopt richting Oostplein, kun je daar gratis parkeren. En ik al kan ook altijd voor BOB spelen sinds ik niet drink. En ik voeg je zo wel ff bij mijn msn ...![]()
ouwe dubbel poster!! je moet niet zo ongeduldig doenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit is idd een hekel punt dat op korte termijn opgeklaard moet worden. Ik ga morgen bellen jongens. Johan heeft een mailtje gestuurd maar voor zover ik weet hebben we hierop nog geen antwoord ontvangen. Als ik I-spy mag geloven moeten we rekenen op 20 euro voor de fightnight maar dit is nog onbevestigd.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik wat meer weet!
BTW: DOMO tours rulezzzzzzzzzzzzz![]()
Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Toursquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:24 uur schreef '1-1-1-1-1' het volgende:
Trouwens, die Domo-tour van jullie was zwaar irritant, ik kreeg jullie maar niet uit de lucht geschoten met mijn bazooka![]()
hmm de domo tours van vandaag miste wat.. met een echt volle blackhawk gaat t ietswat beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaatquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou...ik kan je daar wel aan helpen hoor als belager van de "Domo/Modo' Tours![]()
(niet voor niets merkte ik dat die blackhawk op een bepaalt moment elke keer maar mij eerst ging opzoeken nadat ze keer op keer die irriante *ploink*ploin* BOEM kregen.})
Gewoon met een APC op die blackhawk schieten d.w.z.hij met de mitrailleur en jij met je bazooka maar dan wel op de staart richten en de grote propeller omdat dat de zwakste punten zijn.
Een sniper wil ook weleens helpen om de mechanicien uit te schakelen die constant de reparatie uitvoert.![]()
someren een stukkie van ehv afquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waar in Brabnt woon je?
Ik ga Boekel vertegenwoordigen aan het front, misschien kunnen we de kosten delen door met mij mee te rijden
Jullie komen toch langs Breda...Stop dan even dan rijden we met 2 auto`s naar R`dam.quote:
Ik ben erbij Domo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat(links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
We moeten ook een keer "Domo over het water Tour" doen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
we hadden gewoon te weinig mensen :| Maar volgende keer ben je de bezienswaardigheid als de domo safari weer eens van start gaat(links ziet u mooie moerassen en recht ziet u i-spy die u vol lood mag pompen!)
Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Was wel weer gezellig vandaag (ga zo nog even verder)
Maar wat doen sommige admins MOEILIJK OVER HET KICKEN VAN EEN SUCIDE SLET (dieT20 sletjes jah)
Elke keer weer stappen we in de Domo Tour helicopter komt er een sucide slet aan en die maakt ons allemaal weer dood en dat ongeveer 3 keer achter elkaar.
Alle Domo Tour mensen hoor je zeggen dat het vervelend is maar als het op kicken/bannen komt, ho maar
Die T20 sletjes kregen wel elke keer rond de 5x2 punten (5 kills, per kill 2 punten) en zelf gingen ze maar 1 keer dood.
God wat heb ik me geėrgert aan die mensen en het werden er steeds meer
Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
[..]
Niet dat ik nog op jullie server meespeel maar ik moet wel erg lache om die discussies hier.
Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.![]()
en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10
Kom op mensen die zich ECHT lame gedragen moet je kicken en lame zijn ze niet perse als ze dingen doen die jou en je 5 Euri per maand niet uitkomen. Er zijn dan wel een hoop mensen die niet betalen voor de server, maar die hoef je toch niet zo respectloos te behandelen. Dat zijn toch potentiele strijdmakkers of tegenspelers voor de toekomst.
FF clicken en je weet alles......quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef ursel het volgende:
Wat betreft die lan-party,
Wat zijn de kosten?
Tot hoe laat gaat dit door (Wanneer sluit de toko)?
Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nogmaals. Degene die dat deed is de oprichter en grote smurf van de gang hier.
Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.
Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
ik weet wat hij bedoeld maar ik kan me ook vinden in jouw punt...als het makkelijker is op deze manier dan lijkt me dat beter idd. (als dat allemaal in game kan natuurlijk en zonder te resetten)quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij doelde niet op het kicken van personen om ruimte te maken, maar op het feit dat er 10 mensen werden gekickt om te kunnen switchen van team.
Ik ben het wel eens met hem eens dat dat eigenlijk niet kan. Maar ja nog niet iedereen is volledig op de hoogte van alle mogelijkheden van de server.
De volgende keer hoop ik dat de teambalance gewoon even wordt uitgezet. Je switched en je zet de teambalance weer aan. Niemand gekickt en toch geswitched.
Eens, al zou ik het jammer vinden als het straks niet meer kan. Ik vind het leuk om met de BH te vliegen, maar ik vind het net zo leuk om er op te jagen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
Ik ben niet van de suicide acties. Dat schiet niet op. Ik ga liever niet dood maar...
Is het niet VOLKOMEN LEGITIEM om een helicopter met 5 man die eigenlijk alleen maar constant van het ene naar het andere vlaggetje vliegen en zo eigenlijk een soort van aan het punten farmen zijn op iedere mogelijke manier tegen te houden.![]()
Baserapen/spawnrapen is als je een basis en iedereen die daar spawned onder vuur neemt zonder de intentie deze in te nemen, oftewel alleen maar voor de kills. Als je daadwerkelijk wacht op versterking dan is het niet zo erg. Dit is overigens bij alle shooters not done.quote:en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als hij op zijn eigen server wil spelen waar hij alle moeite en investeringen voor doet dan mag hij doen wat hij wil. Er wordt tijd en geld in gestoeken en dit zijn juist voorbeelden waarom men het een eigen server wil.
Je gaat toch niet wachten tot je in je eigen server mag? Er zijn nu eenmaal iets van 20 betalende mensen en als die erin willen dan gebeurd dat ten koste van bezoekers...
Niet mee eens?? voor jou 1000 anderen want onze server zit 14 van de 24 uur vol!
Hier moet ik je toch even corrigeren JPquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:19 schreef jpjedi het volgende:
Ik leg het nog 1x uit, daarna ga ik lekker op vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
Echt suf vond ik trouwens een eerder stukje van iemand die wel admin was (ik denk niet dat jij er echt klaar voor bent) over 10 mensen kicken zodat je naar de andere kant kan switchen. Wacht dan gewoon ff ach ach ach. Hoe zou je jezelf voelen en dan * 10
Heb het heel goed gelezen en begrepen.. mijn antwooord was wellicht minder duidelijk maar denk dat Mitch voldoende heeft gezegd hierover.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:02 schreef hg het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk Maandag en voor sommige mensen nog best wel vroeg, maar volgens mij heb je mijn stukje niet zo goed gelezen, te oordelen naar je commentaar.
IK HEB HET NAMELIJK NIET OVER MENSEN DIE GEKICKT WORDEN OM BETALENDE LEDEN VOORRANG TE GEVEN. Het is jullie server en daar betaal je voor. Dat lijkt me dus niet meer dan logisch.
Al wil de hele community op jullie server (in het land der blinden en lage pings is 1oog ofwel de band of kickersserver koning) mij zal je er niet meer zien.
Bedankt voor de sites maar het licht zoals gewoonlijk bij EA Games,quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:57 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'razorback':
De stats van BF2s, Planet Battlefield en zelfs Got3N werken allemaal niet goed of lopen achter.
Neem DEZE.![]()
Als de tegenstander nog maar 1 vlag heeft die wel veroverbaar is en jij gaat daar met een tank in de buurt staan en iedereen die respawmt neerknallen zonder ook maar iets te proberen om die vlag over te nemen dan noem ik dat baserapen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:01 schreef hg het volgende:
en over dat ZOGENAAMDE baserapen. Wanneer ben je dan aan het baserapen? Als je met een tank bij een vlag iedere keer de mensen wegschiet. Wachtend op versterkingen tot je hem kan veroveren.![]()
Juist, met een beetje geweld is de BH zo neer, gewoon rustig wachten totdat hij stil hangt en dan zo vaak mogelijk erop knallen met een tank of apc. (tank werkt het best die kan sneller achter elkaar knallen).quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wanneer je een black hawk wacht tot hij zijn daling inzet om boven de vlag de gaan hangen. Hij zal nu gas terug hebben genomen en is dus minder snel weer weg en makkelijker te raken. Schiet met alles wat je kunt vinden. Het liefst met de big guns, maar alle beetjes helpen. Ben je een Anti-tank, schiet dan in de opening.
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Autobalance is idd een optie maar volgens mij kan je toch maar max 16 vs 16 spelen ? of doet ie t ook met 17 vs 15 ? Dacht nml dat 16 het maximale aantal was. Het schuiven met spelers is iig niet mogelijk aangezien m'n tooltje toen begon te zeuren over Modmanager.
Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:38 schreef Razorback het volgende:
Als Auto Balance uitstaat kan je bij een 32 spelers map (onze server bijvoorbeeld) niet meer als 16 spelers in 1 team.
Dus dan kan je Auto Balance wel uitzetten maar dat heeft nog geen nut als de server toch volzit.
Hehe da's niet goedkoop I-spy, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Nee ben bezig met een eigen clan/band intussen, maar tegen de tijd dat dat wat voeten aan de grond krijgt(als het voeten aan de grond krijgt) geef ik jullie zeker een seintje.quote:Stel dat jij meebetaalt (¤ 150,- per 3 maandendan dat is inclusief je ontgroeningsbijdrage voor het
zogenaamde FOK!BF2 calamiteiten-fondsdan nog moet je minstens 3 maanden wachten totdat je
diezelfde privileges hebt als het basis-team van FOK wat inhoudt:
Altijd toegang tot de server en een vaste plaats voor je als je erin wilt (en dus een kick voor een non-member.)
In die 3 maanden waarvoor je betaalt hebt heb je wel doordeweeks een vrije toegang tot de server van
06:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 15:00 uur.![]()
![]()
Dus.... wordt je snel lid?![]()
Dan dacht ik verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Auto balance zorgt er juist voor dat de teams gelijk zijn. Als je die uitzet kun je gewoon 10 tegen 22 spelen. Enige nadeel is dat zodra je team balance weer aanzet er weer 6 mensen geswitched zullen worden en dat gaat via het principe wie het eerst dood is wordt als eerste geswitched.
Heb wel eens gespeeld op van die ranked servers zonder team balance. We speelde toen echt met 10 tegen 22. Uiteraard wilde iedereen bij de US en waren wij zwaar in de minderheid, uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet eens zo veel![]()
Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef ViPeRII het volgende:
Iemand er ook last van, dat zijn medals niet bijgewerkt worden? Ik weet zeker dat ik gisteren een stuk of 5 medals heb gehaadl, maar staan er nog niet bij bij mijn stats... iemand anders hier ook last van?
Mine Entire Areas! - As an engineer, it's your primary job to make sure every human being on the planet steps on your land mines. The best and easiest way to accomplish this is by placing them all over every entrance and exit surrounding your flag.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:27 schreef Frenkyboy het volgende:
Nog ff een tactics guide voor de geintereseerden. http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097
![]()
Normaal gesproken zijn de kosten 2,75 per uur op de duurdere PC's. Dat betekent dat we na 11 uur gamen eindelijk het geheel eruit hebben. Aangezien ik verwacht na een uurtje of 4 wel ergens een biertje te willen gaan drinken kom je uit op een euro of 8 per uur.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:08 schreef jpjedi het volgende:
Het is iets anders dan I-spy reeds geschat heeft qua kosten. Iedereen moet namelijk lid worden om aan de fightnight te kunnen deelnemen. (dit is helaas niet op de site vermeld) Dit lidmaatschap voor een jaar kost 20 euro en iedereen dient op de fightnight de papieren in te vullen aan de balie. De kosten voor de avond zijn 10 euro op zich.
wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregenquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal niet erbij heb gekregen maar waar ik wel zeker van ben was ene gouden medaille toen ik commander was en dus ook rond de 72 punten waar ik hard voor gewerkt heb (dit haal ik bijna nooit als commander)
Jah dat was zeker leuk in die heliquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Zo net klaar met ff spelen.![]()
Nou...uniek moment kun je wel zeggen lui. MOI zat in de blackhawk met MisterFox,RazorbackNL etc en was zelf of all units een engineer!![]()
![]()
![]()
Iets wat ik nooooooit ben en nu wel.![]()
Heb me dood verveelt daar.Ben van ellende maar met boobytraps gaan gooien en af en toe
die engelse sleutel een paar keer laten rollen in mijn hand van verveling.![]()
All gekheid op een stokje:
Het is wel ff wennen als grond-infanterist/APC rijder om dat zo hoog te zitten en mee te freewheelen.
Hopelijk heeft 'razorback' zoals gevraagd een screencap gemaakt van dit unieke moment van
FOK!KERS zo bij elkaar.![]()
Hoebedoel je met goed bent ingelogdquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:44 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
wel effe tussendoor checken of je goed bent ingelogd.. vrees dat ik mijn 140 commander punten er iook niet bij heb gekregen
jah zoiets ja.. :| soms heb je dan ook je unlocks niet tot je beschikkingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:38 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoebedoel je met goed bent ingelogd
Dat als je soms inlogd en bij je stats kijkt dat er allemaal rare getallen staan (iig niet de getallen die er horen te staan).
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:16 schreef escape_nl het volgende:
veel plezier in Italie en wij houden wel een oogje in het zeil.
Maar over de gamenight, ik ga dan niet mee.
Het kost me vanuit brabant veel bezine heen en terug, plus 30 kosten en dan nog drinken en evt eten.
De vrijdag ervoor ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat ik net ook al zei, we moeten die openingstijden v die gastn weten en dan gaan we eventueel gamen zonder dat gedoe van fightnight; gewoon de hele middag en avond tot sluitingstijd is voldoende lijkt me ...
Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:35 schreef Razorback het volgende:
Alleen krijg je als bestuurder super weinig punten, Ik had er maar 29 en I-Spy die had er iets van 39
ja lolquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:33 schreef H-blast het volgende:
he nou kon ik 1000 punten een wapen unlocken. Wanneer kan dat weer? bij 10,500?
Mijn idee:quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:12 schreef jpjedi het volgende:
Aparte fightight organiseren? Jur van TGS gaf al aan dat hiervoor mogelijkheden zijn. Echter willen we exclusiviteit met de daaraan gekoppelde sluitingstijd van 06:00 (omdat ze dan de deuren kunnen sluiten) Dan moet de tent nagenoeg vol zitten.
Woooquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als bestuurder krijg je anders best veel punten. Hier de uitslag van de DoMo Tour van paar dagen terug.
http://jm-postma.speedlin(...)5%20Score%20List.jpg
Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wooo
Maar I-Spy had ook een tijdje over de grond gelopen maar dacht niet zo super lang misschien dat dat het is.
Want ik krijg wel elke keer van die driver kill gedoe.
Vanaf nu is ook Razor-Tours openquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, als piloot/bestuurder krijg je punten voor alles wat er gebeurd. Voor elke kill, repair, resupplu en heal krijg je als bestuurder ook punten, dus als iedereen lekker bezig is kun je makkelijk de eerste plaats pakken.
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Gunner het volgende:
K baal er een beetje van dat ik niet kan joinen omdat die tools KLOTE zijn !!!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
wie niet.... ik probeer de server nu elke keer in de gaten te houden en te reseten als een map is afgelopen vandaag ook gedaan en op een klein foutje na ging dit prima (wilde ook de map list veranderen en zette perongeluk alles op 16waardoor het iets langer duurde verders ging het goed...
![]()
![]()
das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef domolanglekker het volgende:
toch weer een productief avondje geweest.. pistol badge en knife / veteran knife badges gehaald
zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
das mooi! kun je niet ff 2 dagen onder mijn acount spelen?
sta ik meteen op 1 ofzo
Sick moth..... damn DOMO wat ben JIJ ZIEK bezig!!!![]()
pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef PirE het volgende:
Ik moet nog een paar knife kills voor veteran. Had die 7 in een ronde al vrij vroeg gehaald op Karkand. pistol vind ik lastiger, maar ik ga er binnenkort een keer voor.
ik bedoel je totale aantal puntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zo ziek is t niet.. had na 2 maanden al meer dan 50 knife kills.. moest er alleen 7 in 1 ronde halen. En dat betekende dus knife badge (7 kills) & veteran knife badge (meer dan 50 knife kills totaal). Pistool was een eitje als je alleen maar met dat ding rondrent (ook 7 kills in 1 ronde).
Pistol is goed te doen, ik heb die gecombineerd met mijn sniper badge. Ik ben niet zo'n sniper, dus dacht als ik gewoon ga rond rennen met mijn pistol, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
pistool is redelijk te doen.. wel eentje met silencer nemen
voor de c4 badge moet je heel wat c4 kills hebben.. gewoon wachten tot er iemand langs komt rijden in een tank of volle auto.. c4 erop .. allah akhbar roepen en boem. Vlaggen c4-en die vaak gecaptured worden door de vijand helpt ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:02 schreef ViPeRII het volgende:kan niet echt anders heej....
Ik: Enlisted 12 Jun 11:31 Last Battle 22 Aug 20:47 Time Played 5d 4h 06m 48s
Domo: Enlisted 24 Jun 12:11 Last Battle 22 Aug 22:18 Time Played 13d 16h 14m 21s
Dat betekend dat Domo 328 uur al heeft gespeeld
Nah moet nog kunnen.. misschien de eerste 2 weken was je nog vrij? ;-)
Hoe heb je in godesnaam die C4 badge gehaald... krijg het maar niet voor elkaar... terwijl ik er toch ook niet slecht bij sta: http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=ViPeRII
vast wel.. alleen zijn ze niet ranked denk k.. maar op zon knife only server kom je volgens mij veel van die knife wannabe ninjas die allerlei mooie trucjes uithalen.. kwam er laatst eentje tegen op de BOF server die springend en vliegend iedereen afmaakte met zijn mes. Nog een mooie 1 on 1 gehad met m.. hij was sniper en ik was spec ops.. we kwamen elkaar tegen trokken ons mes en hebben 5 minuten om elkaar heen staan steken/springen/duiken. Helaas kwam er een einde aan omdat ik werd neergeschoten door een van zijn teamgenotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog knife/pistol only servers?
mja heb nog vakantie jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik bedoel je totale aantal punten![]()
maarja jij zultwel vakantie hebben
Pistol en/ of knife server: 85.236.100.15:30919quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog knife/pistol only servers?
Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Moggu,pleuris regenweer hier(met bakken uit de hemel)
Over dat TGS denk ik dat je je eerste optie moet aanhouden want van wat ik hoorde zijn ze nogal
geld geil(logisch) dus optie 2 kun je denk ik 'shaken'.![]()
ik weet niet waar je woont, maar als je er met zijn tweeen wilt gaan, effe testen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vermoeden heb ik ook al ja...of het draait gewoon goed daar of ze zijn niet zo commercieel vaardig. Als je toch een groot aantal fanatieke gamers kan binnenhalen van twee toonaangevende forums (of fora?) in NL, verenigd in drie clans, dan kun je toch een goede slag slaan die een brug zou kunnen slaan naar een bron van gamers zonder op de forums te spammen..
@ Johan, Ik hoop dat je resultaat kan boeken. Ik kan anders ook wel even heen en weer rjiden zodat we samen ff gaan praten en misschien ff testen..![]()
Waar zit je btw?? kaapverdiė ??![]()
Denk dat we gaan voor de volle tent op 16 september.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Droopie het volgende:
Ik neem al 4 mensen mee, dus die zaal komt wel vol.
Prinsenbeek - bij Breda. Is een half uurtje rijden voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:09 schreef Droopie het volgende:
oke dan! op vrijdag zorg ik wel dat ik om 19.00 uur in de stad bent.
17.30 klaar met werken. ga ik wel alvast. waar kom jij vandaan??
Echt waar???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
Prinsenbeek? Daar kom ik elke week bij vrienden van me die daar wonen. Leuk dorpje, mooie huizen ...![]()
He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
^Ding^
Ik zit hier in holland, tis zwaar bewolkt en het is heerlijk weer om in bad te gaan.
straks even in mijn airco loze kamer maar weer gaan gamen.
is er al wat meer bekend of de patch?
Want als je me niet covert dan ben ik een sitting duck
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vertel ik je wel via msn; ik was zo vrij om je toe te voegen .....![]()
ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He heb je gisteren met exp.elektric gespeeld op de server? kunnen winnen? Ik volg hem een beetje en hij zit altijd op het dubbele van nr 2 en boven de 150....Tering he wat is dat ventje goed!
Cheater lijkt me sterk...Hij is erg fanatiek en gewoon goed is mijn indruk. Hij is zelf heel fel op cheaters en rapporteert ze direkt naar EA...Zoals ook met sickmind dite 144 biljoen punten had door de serverreset van BMH..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja klopt , maar hij schijnt een cheater ofzo te zijn, niet helemaal gevolgt wat er allemaal gezegd werd
hij is nummer 1 van de wereld ofzo
maargoed kheb niet gemerkt dat ie super goed was ofzo, er zaten wel andere gasten die frags aan et shieten waren met hun geweer al bunny hoppend, die waren wel erg irritantquote:Battlefield2.nl: Wat is je favoriete TV show/serie en film?
eXp|ElekTriC: Favo serie is friends altijd leuk
eXp|ElekTriC: Film tot nu toe is war of the worlds
hohohohoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef i-spy24 het volgende:
[
is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:33 schreef Frenkyboy het volgende:
Hee wat ik zat te denken: is het niet een keer leuk om ingame een screenshot te maken van een hele groep Boffers (boffers, hehe, he...he..) bij elkaar. In een coole pose en met nametags erboven enzo
. En die dan te gebruiken als server banner? Lijkt me echt cool...
zo'n teamfoto als bij het voetballenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
is al eens geopperd idd... lijkt me lachen. wachtwoord op de server en autobalance uit dan kunnen we mooi allemaal in het blauw op de foto bij elkaar staan. hahaha lachen man!
en misschien nog 2 of 3 zo liggend :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:47 schreef PirE het volgende:
Allemaal netjes op een rij. Paar man gehurkt ervoor. En dan wat C4 neerpleuren voor na de screendump
grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
en misschien nog 2 of 3 zo liggend :p
of ... ik ga de server zo resetten jongens ok is goed.... ivm met de toolsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
grandioos idee..als postman ook mooi dat screenshot kan maken....![]()
Trouwens nog even enkele hilarische TS momenten:
Sickert reset de server en gedurende 5 minuten klonken er alleen maar dierengeluiden op de TS!!
-Johan zegt: zeg misterfox wanneer begint je school weer
-mrfox: over een paar weken
-Johan:welke school ga je eigenlijk
-mrfox: Ik zou het niet weten
![]()
![]()
Als de server het doet wil ik voor jouw het levende doelwit zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Binnen 3 uur en 5 minuten 2x dezelfde post. Als je nu iets nieuws te melden hebt, dan ding je maar een eind weg, maar ze zijn gewoon hetzelfde![]()
Als ik vanavond weer op jullie server kom schieten zijn er dan nog een paar BoF-ers die ik kan raken/helpen
Jinglebell jinglebell.... no wait.. WHAT!.. Een hoer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil jingelo later worden!!! dat staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |