Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef i-spy24 het volgende:
Even van de vorige thread:
Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.
Mij gaat het erom dat andermaal is bewezen dat men voor de meest gemakkelijkste weg kiest
om maar zo snel mogelijk meer 'fruit' (ribbons etc..) te behalen en wapens te kunnen unlocken.
Het spel is dacht vooral opgezet om natuurlijk e.e.a te behalen, maar ook om jezelf bij te schaven
in taktiek en shooting kills.
En met een blackhawk(zo goed zeikert) meevliegen is wel het makkelijkste om dat allemaal te bereiken ipv als grondeenheid je een weg te banen naar je doel en dat met moeite uiteindelijk zien te veroveren.
Wat is dan zo byzonder daaraan: Simpel domoor: Je vaardigheden worden beter ipv dat anderen voor jou
elke keer de ijzers uit het vuur halen.
Geweldig hoor, meevliegen (en dan de 2 boordschutters elke keer maar vuren met die zware guns)
en elke keer als er een vlag veroverd wordt deel jij mee in de punten en dat terwijl geen ene geen flikker
doet dan hooguit als mecanicien de boel repareert of als schutter mee schiet met je propper.
Ja...zo kan elke droplul veel punten scoren en een hosana verhaal hier posten van " dat het allemaal zo geweeeeeeeeldig goed ging "![]()
[..]
Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.
En jij geeft precies aan waarom ik in bovenstaande post mijn reactie heb gegeven over dat meevliegen.![]()
ach daar hebben ze c4 voor uitgevondenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.
De gast zat niet op TS, het was geen FOKKER. Deze zin lijkt me toch duidelijk:
"YOU FUCKING CUNT, I WAS REPAIRING THAT TANK, GET OUT NOW!"![]()
sorry voor het taalgebruik![]()
Tnx Domo..quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Lol als we dat nou constant deden had je misschien een punt. Maar dacht laten we eens voor patch 1.03 ook eens gaan blackhawk vliegen (in de patch is dit verholpen waarschijnlijk). Was gewoon een hoop lol en de punten zijn ook wel lekker.
Maar kortom wij hadden gewoon even ons pleziertje. En eindelijk hadden er een paar door hoe zo ons moesten neerhalen (wat trouwens vrij makkelijk is: Gewoon een paar auto's en dan schieten met mitrailleur .. dan schiet je iedereen eruit. ). En over t halen van ribbons.. volgens mij kreeg niemand in die ronde ergens een ribbon voorMaar goed die zijn ook maar per decoratie. Denk dat ik zelf me knife en pistol badge ook allleen maar haal als ik een rij klaarstaande fokkerst neersteek of schiet.
Maar om een verhaal kort te houden: ZEIK AUB NIET ZO. De mannen schaven zelf wel hun skills bij.. En trouwens als ze veel op punten willen meeliften kunnen ze zo een stukje meerijden in een APC als ik weer los ga![]()
jajaquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:44 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.
Ik erger me ook aan de beperkte ruimte en zware wenbaarheid van het voertuig.Dan heb ik liever de APC.
Op mijn oude account was ik tot treurenstoe vnl. heli-boy & medic en nu heb ik met deze nieuwe account gekozen voor alleen de bazooka-functie.
Mijd ook bewust verder de rest van de andere wapens gewoon omdat ik er geen zin in heb en het wel best zo vind.
Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef 'Sickert' het volgende:
[..]
jaja![]()
ik ben begonnen met anti-tank en daarna als medic.. nu probeer ik een beetje als special forces met c4tjes te kloten ik ga alle mennekes af en probeer van alles uit maar als ik echt wil ownen ga ik als medic want daar ben ik goed mee... maar soms merk ik dat er een ander soort mannetje nodig is en dan switch ik even
en nog ff over dat blackhawk gebeuren.... ik doe dat ook heel vaak met zo'n cobra hup naar een vlag even wachten en weer weg en dan naar de volgende... dan gaan je punten lekker snel...
de ene keer speel ik voor punten en de andere keer voor het team met mn squad.... het is maar net waar ik zin in heb en dat de anderen dat niet leuk vinden ja jammer dan... dan stappen ze maar niet in! en als ik commander ben ga ik gewoon voor de winst en dat doe ik het liefst met een volle squad BOF!ers op Teamspeak
vat het niet te erg op man! ik probeer jou (zoals jij ons) gewoon te laten happenquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou, dan niet als je het niet geloofd.Boeit me verder ook niet.
Ik blijf datgeen doen wat ik wil en dat is vnl rondzeulen als bazooka boy en af en toe als het in het belang van het team is een tank/apc pakken en verder meedraaien.En nee, dus mij zie je nog zelden in een jet/helicopter zitten gewoon omdat ik er geen zin in heb( dus al staatie leeg naast me dan nog ga ik er niet mee aan de haal)Lullig he dat ik niet swirtch (tenzij we weer een clanwar hebben)
Het word voor mij ook pas ergens 's middags dat ik kan spelen maar daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Lijkt me een goed planmaar eerst even wat eten. Straks ook nog Sparta - Feyenoord en de GP van Istanbul
He mrWheels!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
Goeiemorgen al te saam![]()
nieuw BOF lid hierIk zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren
![]()
Tot op het battlefield!![]()
PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet![]()
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
PS: om het makkelijk te maken... m'n BF2 naam is MrWheels.... die was hier jammergenoeg al bezet![]()
Mooi dat je het niet gedaan hebt danquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..![]()
Alleen middels BF2RA en In-game kon ik niet kicken..![]()
'quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die stond ik op het punt te kicken om plaats te maken gisteren..![]()
Alleen middels BF2RA en In-game kon ik niet kicken..![]()
Dat is het hem juist.. we willen refereren naar de admins in die mail..namelijk dat ze allemaal komen,,quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef ursel het volgende:
kzal even checken.. lees eerst de email wel..
Heey Jafarx!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als jullie met z'n allen willen gaan spelen, rond hoe laat wordt dat dan zodat ik daar rekening mee kan houden?? Hoe gek ben je wel niet om je schema aan BF2 te passen ...![]()
![]()
![]()
Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef ZXbRabo het volgende:
Goeiemorgen al te saam![]()
nieuw BOF lid hierIk zal vandaag TeamSpeak ff installeren kan ik ook meedoen met het slap ouwehoeren
![]()
Tot op het battlefield!![]()
Morguh Johan..quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welkom, alleen volgende keer disconnecten als je niet meer speelt he!
Zitten we gisteren 2 ronden lang met een AFK squadleader.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Mogguh ... Dan ben ik pas vanavond aanwezig op de server. Wat is trouwens de Fok!-naam van Dicki? Met die gast was t ook lachen zeg. En gister Stoja lopen commanderen ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey Jafarx!
Morguh,,..
Nou ik denk vanmiddag rond 15.00.. en vanavond na 20.00
En vandaag ben ik weer op TS. Als je het gewend bent is het kloten zonder zeg. Maar ik zat naast mrWheels en die heeft een prachtige 5.1 set. Das wat lastig in combinatie met TS..![]()
Echt logisch...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:33 schreef Suikermais het volgende:
It is me...Suikermais a.k.a Di3ki3
Hahaha...lachen toch??quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef Suikermais het volgende:
Ja..hallo..ga nu niet nog weer een BF2-account aanmaken onder mij Fok!-naam...
kan ik weer opnieuw beginnen.
En trouwens..Meneer Jedi. Wilt U mij niet weer zo'n virusgeval sturen via msn !! ik schrok me helemaal de tering ..
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Iedereen heeft mail over de LAN Party![]()
@JPJedi, ik heb de mail bijna compleet herschreven, sorry daarvoor was na een tijd zo op dreef
Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken en proberen ze over te halenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Razorback het volgende:
is de kans groot dat we aan het begin van de nacht het Rotterdamse nachtleven in duiken. Dan kunnen we zien wie het eerste om een medic roept.
Ik hoor jullie al roepen:
I need a medic overhere!![]()
Maar denk niet dat ik meekan
(hetzelfde probleem als bij Misterfox: OUDERS)
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan moet je die mail even creatief knippen en plakken
De irish pub is volgens routenet 2.2km weg maar goed dat is met de auto. Lopend kan je overal tussendoor en houdt je 1200m over ofzo.
Geloof me, zo zijn ze allemaalquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Razorback het volgende:
1: Ver weg (alles zelf betalen en weinig geld op dit moment en zal ook wel een tijdje zo blijven).
2: Het zijn voor mij allemaal onbekende en ouder en dat zullen mijn ouders ook weer niet al te blij mee zijn als ik daarmee een nacht weg ben.
Jah het leven met bezorgde ouders is geen pretje
Ik en mijn ouders begrijpen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geloof me, zo zijn ze allemaalen het erge is, zodra je ouder wordt ga je het nog een beetje begrijpen ook.
Er naar toe gaan is geen punt alleen hoe kom ik dan weer thuis?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'NLBoy':
Neem je toch de trein naar R'dam in de middagstruin je wat rond(drink je ergens wat ofzo)
en meldt je je om 20:00 uur bij TGS.
Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:16 schreef nlboy het volgende:
Ik wil ook heeel graag er naar de meeting van BoF gaan, maar alleen rijden die treinen op Zondag heel erg kut. (helaas, want ik kon helaas daardoor niet naar de 'Launchparty' van Far Cry gaan)Dus als er eentje bijvoorbeeld in Utrecht is ofzo, dan kom ik zeker.
A: Jammer genoeg al vindt ik 16 niet minderjarig meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef i-spy24 het volgende:
Je weet toch waarom ouders dit doen:
A: Je bent nog minderjarig
B: Voor je de zee in wilt moet je wel eerst leren zwemmen
C: Zij betalen nog altijd je kost in inwoning en blijven verantwoordelijk voor jou.
Totdan is het helaas schikken en nog eens schikken.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders begrijpen...
Nooit van mijn leven(hoop ik dan)
*herkent maar goed als je jong en naief bent dan denk je dat het bij jou anders zal verlopenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Droopie het volgende:
maak er maar geen weddenschappen over, want tot nu toe
heb ik mijn vader overal gelijk in moeten geven. Niet verteld natuurlijk, maar hij had het wel.
quote:Eerst kijken of we elkaar na wat glazen alcohol niet de hersens in slaan.
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Om 00:07 vanaf Rdam CS gaat een trein naar Utrecht. s Nachts ook nog wel maar die gaan via Den Haag en daarna kan je s ochtends om 08:13 weer in Utrecht zijn
@I-spy, ik 'woon' op schouwburgpleinHet centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
Je kan ook halverwege de nacht maar goed dan ga je via Den Haag en zit je 1:50 in de trein. Wel handig om even te ontnuchterenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef nlboy het volgende:
Pas op Zondag om 7:30 rijd de trein weer, maar zo laat wil ik niet opblijven.![]()
Ow...ik weet dat daar bij jou zo een Japanner zit,SUMO, waar ik een paar keer heerlijk heb gegeten en die heeft van die waanzinnige aanbiedingen als voor ¤ 16,- (exclusief drank) je heerlijk onbeperkt vol schransen met koud/warm Japans eten.(tussen 12:00 uur en 17:00 uur)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef 'UnleashMitch' het volgende:
@I-spy, ik 'woon' op schouwburgpleinHet centrum van Rdam is best aan te lopen, tis een klein stukkie maar ach die 10 minuten lopen ga je ook niet dood van, je zou evt ook 1 halte met de metro kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |