quote:
Doe het dan verdomme zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Alleen de tt moest eigenlijk zijn:
'Eix krijgt n cadeautje'.
Neh, luiheid is iets wat wij Limburgers als een geweldige luxe beschouwen en dus nemen we t er ook van.quote:
Wij bleven ook wachten totdat iemand het topic opendequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Neh, luiheid is iets wat wij Limburgers als een geweldige luxe beschouwen en dus nemen we t er ook van.![]()
Of in elk geval doet deze Limburger dat![]()
Heb je niks beters te doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijna al 500 post voor vandaag
Kan je dan niet beter gaan werken ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen nieuw bier gehaald.
Ik heb vrijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gaan werken ofzo![]()
Leuk om te horen en welkom terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY is weer terug in Nederland London was chill mên
Ach, ik verveelde me 1 minuutquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Neh, luiheid is iets wat wij Limburgers als een geweldige luxe beschouwen en dus nemen we t er ook van.![]()
Of in elk geval doet deze Limburger dat![]()
Ah barman?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vrij
Morgen , zaterdag en zondag moet ik weer werken
horeca snap je
`quote:
idd dan heb je echt niets te doen. heoveel reacties waren er serieus? 2 of drie?quote:
Bij 500 hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
ik ga maar
net geen 200 posts, maar ik heb last van laptop pijnheden![]()
ow sielepietje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
ik ga maar
net geen 200 posts, maar ik heb last van laptop pijnheden![]()
ik exact hetzelfe. waar jij?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ook en keuken
Alles doe ikal-rounder
![]()
Je kan hetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik begin ook koppijn te krijgen van al dat fokken.
Maar kom op TLK doorzetten tot 12 uur !
Tot 12 uur maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik begin ook koppijn te krijgen van al dat fokken.
Maar kom op TLK doorzetten tot 12 uur !
Laatste 2 dagen weinig geslapenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tot 12 uur maar.
En dat noem je vakantie vieren!
Ahhhquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatste 2 dagen weinig geslapen
morgen waarschijnlijk om 8 uur op bloed gaan prikken,
orgen hele drukke dag
Ben nu al te moe
Ik misschien danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhh.
Nou, ik blijf wel wat langer.
God wat spannendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijna al 500 post voor vandaag
Ik zit nu aan een boterham met cervelaatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, ik begin ook weer honger te krijgen.
Misschien straks maar even kijken of we nog iets hebben.
Buiten in de zon?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
valt best mee.
Ik had vandaag niks te doen
Leuke avatarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
Post binnenkort wel weer, ben bij famillie
Cya!
En dan ga je maar posten om het postenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
valt best mee.
Ik had vandaag niks te doen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan ga je maar posten om het posten![]()
Als hij er nou geld voor kreeg ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan ga je maar posten om het posten![]()
was ik rijk geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als hij er nou geld voor kreeg ofzo![]()
dat keek ik vanochtend nog op channel 4. toen zat ik nog in london. nu thuisquote:
Derde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef B_BOY het volgende:
is dit niet al het tweede naam-topic van eix?
zal ik morge ff alle topics die tijdens mijn vakantie vol zijn geraakt gaan lezen. dat zijn topic 101 102 103 104 105 en 106 en een stukje 100. dat is wel veel werk maarja miss ff naar de titels kijken of er nog wat boeiends tussen staat.ik ga nu echt slapen moet ff rusten.
Heb je 1600 berichten te lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef B_BOY het volgende:
is dit niet al het tweede naam-topic van eix?
zal ik morge ff alle topics die tijdens mijn vakantie vol zijn geraakt gaan lezen. dat zijn topic 101 102 103 104 105 en 106 en een stukje 100. dat is wel veel werk maarja miss ff naar de titels kijken of er nog wat boeiends tussen staat.ik ga nu echt slapen moet ff rusten.
das op zich vrij veel. nou zijn veel berichten ook wel flauwekul maarja om dat allemaal bij te lezen das wel erg veel werk. Ik denk dat ik nu toch maar ga slapen. er zijn bij de topics niet toevallig nog roddels over mij voorbij gekomen he?quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das op zich vrij veel. nou zijn veel berichten ook wel flauwekul maarja om dat allemaal bij te lezen das wel erg veel werk. Ik denk dat ik nu toch maar ga slapen. er zijn bij de topics niet toevallig nog roddels over mij voorbij gekomen he?
bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is 'gelukkig' toch afgelopen?
Ik ben bezig om hem nog irritanter te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat heb jij een conflictiaanse avatar
Groot daar héquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
ben trouwens in harrods geweest. was nu al fucking kerst-sfeer.
groot vind ik wel meevallen. ben in veel grotere winkel geweest. in U.S.A. en in Canada maar tis inderdaad vrij fors. het grappige is dat er zo veel flauwekul dingen zijn die veel te duur zijn. ofnouja dingen die gewoon te duur zijn voor zoiets. knuffelbeer van 1800 pond dus ongeveer een 2600 euro. wel leuk een vleugel van 47.000 pondquote:
dis wel oud opzich al tig keer geroepen in die tijd dat ik op fok! zit. des al niettemin wel leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef BObNL het volgende:
Hey jongens puber gaat ook meedoenDe Fok! Knok! Ploeg!
* BObNL doet al mee
kratje bier komt hard aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dis wel oud opzich al tig keer geroepen in die tijd dat ik op fok! zit. des al niettemin wel leuk.
* B_BOY is terug gekomen van vakantie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef Boeman het volgende:
nog spannende dingen gebeurd vanavond?
mog der vandaag weer 20 verslepen in de appyheijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet het heb er wel eens ooit één op me teen gehad![]()
zag je daar alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit allang bij de knokploeg
daar heben ze karretjes voor. als je die de volgende keer gebruikt. is makkelijker :pquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
mog der vandaag weer 20 verslepen in de appyheijn![]()
spannend!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY is terug gekomen van vakantie.
Ah, u reserveert tijd om met mij te webcammen?quote:
Ik ben er nog hoor.quote:
Als jij mijn kamer opruimt zodat ik het ding kan vinden, goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah, u reserveert tijd om met mij te webcammen?![]()
Whahahahaquote:
Niet in dit levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
Als jij mijn kamer opruimt zodat ik het ding kan vinden, goed?.
Je hebt de indruk dat ik ook echt ooit met haar zou willen webcammen? Die LOI mensenkennis cursus was achteraf toch geen succes imho.quote:
Je verdrietigheid druipt er van afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt de indruk dat ik ook echt ooit met haar zou willen webcammen? Die LOI mensenkennis cursus was achteraf toch geen succes imho.
Wat loop ik dan precies mis volgens jou?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat loop ik dan precies mis volgens jou?![]()
Wil je een politiek of een eerlijk antwoord?quote:
Geen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je een politiek of een eerlijk antwoord?![]()
Beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef -Mo- het volgende:
Geen.
Dat maak jij er helemaal van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef -Mo- het volgende:
Gatorate Cup klinkt trouwens al Gayparade cup
Ik wil Amstel terug
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En toch begin je, nadat je dit zei, een msngesprek met mij?
Nouja.quote:
Er was gisteravond weer vuurwerk te zien tussen tien en twaalf. En een rode laagstaande maanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:40 schreef Rabrynil het volgende:
Het is weer rustig...
Hoe kan je dat nu zeggen?! Je kan nooit genoeg naar het strandquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:02 schreef -Mo- het volgende:
Owjah, het is lekker weer enzo
Maar ik ben gister al naar het strand geweest, dus dat is wel weer genoeg voor de komende maanden 14.gif
Mijns inziens wélquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu zeggen?! Je kan nooit genoeg naar het strand
Ach, ik kom er best veel maar blijf het leuk vindenquote:
Hoezo? Nu al niet leuk meer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Arm schaap...je mag mijn strandvrienden wel hebben, ik hoef ze niet meer
Waar wij altijd heen gaan, moet ik 30 minuten voor fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik kom er best veel maar blijf het leuk vindenWoon dan ook 10 minuten fietsen van het strand af
Ach ja, zeker een of ander meertje ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waar wij altijd heen gaan, moet ik 30 minuten voor fietsen![]()
![]()
Er was zelfs een jaar, dat ik daar niet meer in durfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, zeker een of ander meertje ofzoMaar goed, ik moet van de zee zelf niks hebben: ga nooit zwemmen, mij te smerig die Noordzee..
Ik weet nooit hoelang ik hardloop ik loop buitenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:28 schreef B_BOY het volgende:
ik ga straks ook zwemmen maar dan binnen. beetje conditietraining
vannochtend ook al 6 km hardgelopen een record voor mijn doen. tenminste nu. ik moet echt weer gaan trainen.
In de Noordzee heb je dat vaak genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Er was zelfs een jaar, dat ik daar niet meer in durfde![]()
![]()
Omdat mijn moeder ooit een keer schreeuwde 'KWAL KWAL, ER ZIT EEN KWAL NAAST JE, REN'
Dit alles toen ik een klein en teder jongentje was![]()
Nog niet hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De scholen zijn vast weer begonnen
Totaal geen leven meer hier
In de vakantie hoor je nu pas op te staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
In de vakantie behoor je juist niet achter de computer te zitten.
En de meeste snappen dat. Daarom is het zo stil hier.
Ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Eix het volgende:
[..]
In de vakantie hoor je nu pas op te staan.
In de vakantie sta je inderdaad pas rond dit tijdstip opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
zit nu op 5.10 minuten per km dus reken maar uit. das echt veels te traag. ik moet echt weer op gaan bouwen. op mijn best deed ik 10 km in 45 minuten ongeveer. en nu doe ik 6 km in 31 minuten. ik loop ook buiten, maar ik weet wel hoever bepaalde afstanden zijn:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoelang ik hardloop ik loop buiten
Hoelang deed je erover?
okej maar vertel me eens wat moet je met dit weer dan doen.(ook al is het vakantie)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook!
Na 13:00 wordt het ook altijd wat drukker op fok!
Ik wed dat ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoi
Maar ik durf te wedden dat ik eerder dan jullie uit mn bed was
ik gvd al over 1 week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:41 schreef Chanandler het volgende:
Oke, maar toch heb je wel gelijk ijsmeisch. Het zonnetje schijnt eindelijk eens weer
gvd over 2 weken alweer naar school![]()
Nou ik duik er denk ik zo weer inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Dan doe je toch iets fout. Je woont zeker in het zuiden? of noorden?quote:
ik tot 1, maar werken is een groot woord, geen reet gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ik duik er denk ik zo weer inGewerkt vanochtend tussen 6 en 11
Nou, zwemmen, pretpark, dierentuin, op vakantie, de stad in, terrasje pikken, buiten liggen zonnen, fietsen, noem maar op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej maar vertel me eens wat moet je met dit weer dan doen.(ook al is het vakantie)
JIj misschien niet: ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik tot 1, maar werken is een groot woord, geen reet gedaan
ik moet a.s. dinsdag geloof ik weer eens ff langs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Je woont zeker in het zuiden? of noorden?
Als ik magnums wil pak ik ze uit de winkel, gratischquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
JIj misschien niet: ik welWe kregen wel gratis Magnums tijdens de pauze
Hij welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Als ik magnums wil pak ik ze uit de winkel, gratisch
Samurize.com - Newsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef -Trinity- het volgende:
En nou heb ik het helemaal gehad. Ik wil dat samurize.com weer werkt.
bloemen hebben we ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij welMaar op een bloemenveiling is dat wat lastiger lijkt me
Die Eix heeft z'n dagje wel vandaagquote:
Flora Holland in Rijnsburg: lekker dichtbij welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bloemen hebben we ook![]()
Welke veiling zit je?
Dag Eix zit elke dag op zichzelf te geilen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die Eix heeft z'n dagje wel vandaag
volgens mij is Imberr gewoon een kloon van Eix![]()
Welcome backquote:
Ehm...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dag Eix zit elke dag op zichzelf te geilen?
ik was op vakantie jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welcome back![]()
Leuke vakantie gehad?
Of was je niet op vakantie![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef freiss het volgende:
hallo iedereen!
Ja, Mo is duidelijk geen kloon van Gabry, zo is bijvoorbeeld gebleken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was op vakantie ja
t was echt super![]()
![]()
maar ik heb iedereen hier wel gemist![]()
![]()
ik vond drie dagen al erg:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef freiss het volgende:
Ik ben ook sinds gisteren terug van vakantie. Het was wel moelijk om een week zonder fok te zitten..
Hij is heel mooi hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft zichzelf een cadeau gegeven.
Nieuwe TV
ontwenningsverschijnselen enzo..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef freiss het volgende:
Ik ben ook sinds gisteren terug van vakantie. Het was wel moelijk om een week zonder fok te zitten..
Dat had ik na 4 dagen al, dan heb je al superveel gemist enzo.quote:
Hm. Toch maar Peer Guardian uit laten. Tijd voor scripten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Samurize.com - News
The homepage of the Serious Samurize project - a system monitoring tool for
Windows XP and 2000.
wat?![]()
Jammer dat het tegen de vlakte moetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
DIe kerel van de FP![]()
Wel mooi gebouwd
Inderdaad. Stelletje kut bureaucratenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jammer dat het tegen de vlakte moetZiet er inderdaad wel vet uit
Die afdaling ziet er zo wel een beetje gevaarlijk uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
DIe kerel van de FP![]()
Wel mooi gebouwd
Aangezien ik niet in die categorie val (quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:07 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inderdaad. Stelletje kut bureaucraten![]()
Achja, hij heeft iig wat nuttigs gedaan tijdens te vakantie, wat je niet kan zeggen over alle PUB SC fokkers![]()
Noem je dat een afdaling? Dit is pas een afdalingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Die afdaling ziet er zo wel een beetje gevaarlijk uit![]()
Bij die afdaling gaan de rails tenminste nog door, bij deze krijg je een freefallquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Noem je dat een afdaling? Dit is pas een afdaling![]()
[afbeelding]
Taaquote:
Ik vroeg het eigenlijk meer voor de vorm: maar ok, laat maar komen danquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk meer voor de vorm: maar ok, laat maar komen dan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij die afdaling gaan de rails tenminste nog door, bij deze krijg je een freefall
Na-aper: ik heb precies zo'n zelfdequote:
2 jaar garantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Na-aper: ik heb precies zo'n zelfdeHij doet het alleen niet echt geweldig meer (iets met snoer ofzo
)
![]()
Ja ok, maar dan moet ik ermee terug naar Rotterdam: zie ik niet zo zitten. Koop wel weer een nieuwe volgend jaar ofzoquote:
Buiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar maar
ik moet werken![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich weer... terug van vakantie
* feliciteert iedereen nog met de 1e 100 topics
Buiten werken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar maar
ik moet werken![]()
ik ga zo slapen.. dat moet genoeg zeggen denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben ook net terug
![]()
hoe was jouw vakantie??
Mondje dicht limtukkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef -Mo- het volgende:
Miss Bong is een halve indiaan!
niet echt.. 2 nachten tot 3 uur opgebleven maar dat was t..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga zo slapen.. dat moet genoeg zeggen denk ik![]()
en de jouwe, nog genachtbraakt?![]()
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
ik moet me boeken ook nog kaften![]()
wie helpt mij??
![]()
oef.. ik 2 nachten ook tot 3 uur.. de rest allemaal tot een uur of 4 of 5...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet echt.. 2 nachten tot 3 uur opgebleven maar dat was t..
mijn moeder wil ze niet meer kaften voor mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet ze nog laten kaften.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet ze nog laten kaften.
Ik zei toch al dat ík het zou doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn moeder wil ze niet meer kaften voor mede tr*t
![]()
![]()
Tja, je weet het maar nooit met jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
NeeBen alleen weg, en wil niet gestoord worden
![]()
when? where? enz..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kommen sie auch zum PUB meet ?
hij vind je gewoon leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:11 schreef Chanandler het volgende:
BTW mo, hou eens op met mn FotoBoek Spammen![]()
Ssst, niet zeggen dat ik het MSN adres van het kassameisje heb gehacktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij vind je gewoon leukdas toch duidelijk?
![]()
quote:
als dit gehannes zo doorgaat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zal een meet komen.
Maar er wordt nog gekeken naar alles
Kan over een maand zijn
Jij begintquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:11 schreef Chanandler het volgende:
BTW mo, hou eens op met mn FotoBoek Spammen![]()
Mhaw, ik heb het niet zo met mannen.... Dan ben jíj zelfs nog leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij vind je gewoon leukdas toch duidelijk?
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef the_legend_killer het volgende:
* star wars 3 op dvd heeft
* star wars 2 op videoband heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef the_legend_killer het volgende:
* star wars 3 op dvd heeft
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Imberr het volgende:
ik ben weer weg.. ff naar de biebmet een vriendin die ik de hele vakantie heb moeten missen
(maar die ook sinds vandaag terug is van vakantie
)
tot straks![]()
Deel 3 vind ik het beste deel eruitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
* star wars 2 op videoband heeft
Geef mij trouwens 4, 5 en 6 maar, en die heeft mijn broer op dvd![]()
Terwijl ik dit typ, bedenk ik opeens dat ik 3 ook op dvd heb
Maar niet legaalEn ik heb 'm ook nog niet gezien
![]()
Waar?quote:
-Mo-, topgozer, kudtspammertquote:
quote:
Net? Nu het geregend heeft? Mafkeesquote:
Ik ook. IK heb al die actiefiguurtjes enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben trouwens opgegroeid met SW 4, 5 en 6
Dictatoriale moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Net? Nu het geregend heeft? Mafkees![]()
IK heb alle plaatjes die in de Smith Lay's zatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik ook. IK heb al die actiefiguurtjes enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |