Je hebt de indruk dat ik ook echt ooit met haar zou willen webcammen? Die LOI mensenkennis cursus was achteraf toch geen succes imho.quote:
Je verdrietigheid druipt er van afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt de indruk dat ik ook echt ooit met haar zou willen webcammen? Die LOI mensenkennis cursus was achteraf toch geen succes imho.
Wat loop ik dan precies mis volgens jou?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat loop ik dan precies mis volgens jou?![]()
Wil je een politiek of een eerlijk antwoord?quote:
Geen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je een politiek of een eerlijk antwoord?![]()
Beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef -Mo- het volgende:
Geen.
Dat maak jij er helemaal van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef -Mo- het volgende:
Gatorate Cup klinkt trouwens al Gayparade cup
Ik wil Amstel terug
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En toch begin je, nadat je dit zei, een msngesprek met mij?
Nouja.quote:
Er was gisteravond weer vuurwerk te zien tussen tien en twaalf. En een rode laagstaande maanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:40 schreef Rabrynil het volgende:
Het is weer rustig...
Hoe kan je dat nu zeggen?! Je kan nooit genoeg naar het strandquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:02 schreef -Mo- het volgende:
Owjah, het is lekker weer enzo
Maar ik ben gister al naar het strand geweest, dus dat is wel weer genoeg voor de komende maanden 14.gif
Mijns inziens wélquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu zeggen?! Je kan nooit genoeg naar het strand
Ach, ik kom er best veel maar blijf het leuk vindenquote:
Hoezo? Nu al niet leuk meer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Arm schaap...je mag mijn strandvrienden wel hebben, ik hoef ze niet meer
Waar wij altijd heen gaan, moet ik 30 minuten voor fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik kom er best veel maar blijf het leuk vindenWoon dan ook 10 minuten fietsen van het strand af
Ach ja, zeker een of ander meertje ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waar wij altijd heen gaan, moet ik 30 minuten voor fietsen![]()
![]()
Er was zelfs een jaar, dat ik daar niet meer in durfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, zeker een of ander meertje ofzoMaar goed, ik moet van de zee zelf niks hebben: ga nooit zwemmen, mij te smerig die Noordzee..
Ik weet nooit hoelang ik hardloop ik loop buitenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:28 schreef B_BOY het volgende:
ik ga straks ook zwemmen maar dan binnen. beetje conditietraining
vannochtend ook al 6 km hardgelopen een record voor mijn doen. tenminste nu. ik moet echt weer gaan trainen.
In de Noordzee heb je dat vaak genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Er was zelfs een jaar, dat ik daar niet meer in durfde![]()
![]()
Omdat mijn moeder ooit een keer schreeuwde 'KWAL KWAL, ER ZIT EEN KWAL NAAST JE, REN'
Dit alles toen ik een klein en teder jongentje was![]()
Nog niet hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De scholen zijn vast weer begonnen
Totaal geen leven meer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |