was ik rijk geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als hij er nou geld voor kreeg ofzo![]()
dat keek ik vanochtend nog op channel 4. toen zat ik nog in london. nu thuisquote:
Derde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef B_BOY het volgende:
is dit niet al het tweede naam-topic van eix?
zal ik morge ff alle topics die tijdens mijn vakantie vol zijn geraakt gaan lezen. dat zijn topic 101 102 103 104 105 en 106 en een stukje 100. dat is wel veel werk maarja miss ff naar de titels kijken of er nog wat boeiends tussen staat.ik ga nu echt slapen moet ff rusten.
Heb je 1600 berichten te lezenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef B_BOY het volgende:
is dit niet al het tweede naam-topic van eix?
zal ik morge ff alle topics die tijdens mijn vakantie vol zijn geraakt gaan lezen. dat zijn topic 101 102 103 104 105 en 106 en een stukje 100. dat is wel veel werk maarja miss ff naar de titels kijken of er nog wat boeiends tussen staat.ik ga nu echt slapen moet ff rusten.
das op zich vrij veel. nou zijn veel berichten ook wel flauwekul maarja om dat allemaal bij te lezen das wel erg veel werk. Ik denk dat ik nu toch maar ga slapen. er zijn bij de topics niet toevallig nog roddels over mij voorbij gekomen he?quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das op zich vrij veel. nou zijn veel berichten ook wel flauwekul maarja om dat allemaal bij te lezen das wel erg veel werk. Ik denk dat ik nu toch maar ga slapen. er zijn bij de topics niet toevallig nog roddels over mij voorbij gekomen he?
bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is 'gelukkig' toch afgelopen?
Ik ben bezig om hem nog irritanter te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat heb jij een conflictiaanse avatar
Groot daar héquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
ben trouwens in harrods geweest. was nu al fucking kerst-sfeer.
groot vind ik wel meevallen. ben in veel grotere winkel geweest. in U.S.A. en in Canada maar tis inderdaad vrij fors. het grappige is dat er zo veel flauwekul dingen zijn die veel te duur zijn. ofnouja dingen die gewoon te duur zijn voor zoiets. knuffelbeer van 1800 pond dus ongeveer een 2600 euro. wel leuk een vleugel van 47.000 pondquote:
dis wel oud opzich al tig keer geroepen in die tijd dat ik op fok! zit. des al niettemin wel leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef BObNL het volgende:
Hey jongens puber gaat ook meedoenDe Fok! Knok! Ploeg!
* BObNL doet al mee
kratje bier komt hard aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dis wel oud opzich al tig keer geroepen in die tijd dat ik op fok! zit. des al niettemin wel leuk.
* B_BOY is terug gekomen van vakantie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef Boeman het volgende:
nog spannende dingen gebeurd vanavond?
mog der vandaag weer 20 verslepen in de appyheijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet het heb er wel eens ooit één op me teen gehad![]()
zag je daar alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit allang bij de knokploeg
daar heben ze karretjes voor. als je die de volgende keer gebruikt. is makkelijker :pquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
mog der vandaag weer 20 verslepen in de appyheijn![]()
spannend!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY is terug gekomen van vakantie.
Ah, u reserveert tijd om met mij te webcammen?quote:
Ik ben er nog hoor.quote:
Als jij mijn kamer opruimt zodat ik het ding kan vinden, goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah, u reserveert tijd om met mij te webcammen?![]()
Whahahahaquote:
Niet in dit levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
Als jij mijn kamer opruimt zodat ik het ding kan vinden, goed?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |