Sinds nu dus..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef ChicaneBT het volgende:
Sinds wanneer heeft FOK! een knokploeg. Er is maar 1 knokploeg en die is van GoT
.
tot nu toe heb je dan een grote kans om nog te winnen ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef Dos37 het volgende:
ik meld me als uitdager
Dus dat is een: ja-ik-doe-mee ??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga dit weekend op Lowlands vast wat oefenen! [afbeelding]
De laatsten zullen de eersten zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar ik loop wel achteraan! [afbeelding]
TALPAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Molluck het volgende:
Waarop gaan we zinloos losrossen?
om te beginnen is dat wel een leuk groepje jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
15000 man vind ik wel een mooi aantal
You're in!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef hardcore-freak het volgende:
Gaan er Fokkers naar Masters Of Hardcore, Zoniet ?
Dan doe ik mee
Komt die ooit op fok! ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
exsquize me... ik heb helemaal niet gezegt dat ik het leuk vond om mee te doen.....![]()
wat zal mijn grootmoeder wel neit van me denken![]()
Dat is juist het mooie van de Knok! Ploeg! in het dagelijks leven gedraag je je normaal, en tijden de ros partijen kan je helemaal je gang gaan! Niemand hoefd het te weten! En als je bond en blauw bent zeg je dat je van de trap gevallen bentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
exsquize me... ik heb helemaal niet gezegt dat ik het leuk vond om mee te doen.....![]()
wat zal mijn grootmoeder wel neit van me denken![]()
Dalijk denkt mijn moeder dat ik zwanger benquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van de Knok! Ploeg! in het dagelijks leven gedraag je je normaal, en tijden de ros partijen kan je helemaal je gang gaan! Niemand hoefd het te weten! En als je bond en blauw bent zeg je dat je van de trap gevallen bent![]()
Er zullen zeker dingen sneuvelen ja !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Remco_h het volgende:
als we dingen kapot gaan maken wil ik ook mee doen...
check de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:01 schreef Remco_h het volgende:
IK WIL OOK MEE DOEN!!!!!!!!!!!
Kan toch wel gekocht worden door de Molquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Talpa. het volgende:
Hoeveel overheidssubsidie krijgt dit clubje eigenlijk?
en dan komen we met zen allen op TVquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan toch wel gekocht worden door de Mol
zullen we talpa als eerste aftuigen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Talpa. het volgende:
Hoeveel overheidssubsidie krijgt dit clubje eigenlijk?
Ik stem voor gothics.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef killswitch het volgende:
trouwens, gaan we ons ook nog richten op bepaalde groepen
We gaan willekeurig naar een evenement. Dat kan een braderie zijn maar ook een jaarmarkt o.i.d. We dagen de plaatselijke jeugd uit en rossen er op los. Als er geen plaatselijke jeugd is gaan we onschuldige omstanders in elkaar meppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef killswitch het volgende:
trouwens, gaan we ons ook nog richten op bepaalde groepen en dan ergens afspreken of gaan we gewoon random meppen?
mij om het even hoor, was alleen nieuwschierig
Daar kan je zelf een topic over openen. Ik doe wel mee in ieder geval!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Komt er ook nog een FokNeuckploeg?
*gewoon even een vraag*
volgende week woensdag bij barca - juve???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
We gaan willekeurig naar een evenement. Dat kan een braderie zijn maar ook een jaarmarkt o.i.d. We dagen de plaatselijke jeugd uit en rossen er op los. Als er geen plaatselijke jeugd is gaan we onschuldige omstanders in elkaar meppen.
stel je je beschikbaar dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
*gewoon even een vraag*
eh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je je beschikbaar dan?
*gewoon even een vraag*
Dan zal de doelgroep, de gothics, wel bijgesteld moeten worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
*gewoon even een vraag*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |