Sinds nu dus..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef ChicaneBT het volgende:
Sinds wanneer heeft FOK! een knokploeg. Er is maar 1 knokploeg en die is van GoT
.
tot nu toe heb je dan een grote kans om nog te winnen ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef Dos37 het volgende:
ik meld me als uitdager
Dus dat is een: ja-ik-doe-mee ??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga dit weekend op Lowlands vast wat oefenen! [afbeelding]
De laatsten zullen de eersten zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar ik loop wel achteraan! [afbeelding]
TALPAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Molluck het volgende:
Waarop gaan we zinloos losrossen?
om te beginnen is dat wel een leuk groepje jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef mordradead het volgende:
15000 man vind ik wel een mooi aantal
You're in!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef hardcore-freak het volgende:
Gaan er Fokkers naar Masters Of Hardcore, Zoniet ?
Dan doe ik mee
Komt die ooit op fok! ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
exsquize me... ik heb helemaal niet gezegt dat ik het leuk vond om mee te doen.....![]()
wat zal mijn grootmoeder wel neit van me denken![]()
Dat is juist het mooie van de Knok! Ploeg! in het dagelijks leven gedraag je je normaal, en tijden de ros partijen kan je helemaal je gang gaan! Niemand hoefd het te weten! En als je bond en blauw bent zeg je dat je van de trap gevallen bentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
exsquize me... ik heb helemaal niet gezegt dat ik het leuk vond om mee te doen.....![]()
wat zal mijn grootmoeder wel neit van me denken![]()
Dalijk denkt mijn moeder dat ik zwanger benquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van de Knok! Ploeg! in het dagelijks leven gedraag je je normaal, en tijden de ros partijen kan je helemaal je gang gaan! Niemand hoefd het te weten! En als je bond en blauw bent zeg je dat je van de trap gevallen bent![]()
Er zullen zeker dingen sneuvelen ja !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Remco_h het volgende:
als we dingen kapot gaan maken wil ik ook mee doen...
check de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:01 schreef Remco_h het volgende:
IK WIL OOK MEE DOEN!!!!!!!!!!!
Kan toch wel gekocht worden door de Molquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Talpa. het volgende:
Hoeveel overheidssubsidie krijgt dit clubje eigenlijk?
en dan komen we met zen allen op TVquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Kan toch wel gekocht worden door de Mol
zullen we talpa als eerste aftuigen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef Talpa. het volgende:
Hoeveel overheidssubsidie krijgt dit clubje eigenlijk?
Ik stem voor gothics.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef killswitch het volgende:
trouwens, gaan we ons ook nog richten op bepaalde groepen
We gaan willekeurig naar een evenement. Dat kan een braderie zijn maar ook een jaarmarkt o.i.d. We dagen de plaatselijke jeugd uit en rossen er op los. Als er geen plaatselijke jeugd is gaan we onschuldige omstanders in elkaar meppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:05 schreef killswitch het volgende:
trouwens, gaan we ons ook nog richten op bepaalde groepen en dan ergens afspreken of gaan we gewoon random meppen?
mij om het even hoor, was alleen nieuwschierig
Daar kan je zelf een topic over openen. Ik doe wel mee in ieder geval!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Komt er ook nog een FokNeuckploeg?
*gewoon even een vraag*
volgende week woensdag bij barca - juve???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
We gaan willekeurig naar een evenement. Dat kan een braderie zijn maar ook een jaarmarkt o.i.d. We dagen de plaatselijke jeugd uit en rossen er op los. Als er geen plaatselijke jeugd is gaan we onschuldige omstanders in elkaar meppen.
stel je je beschikbaar dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
*gewoon even een vraag*
eh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je je beschikbaar dan?
*gewoon even een vraag*
Dan zal de doelgroep, de gothics, wel bijgesteld moeten worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef zhe-devilll het volgende:
*gewoon even een vraag*
ik zie een nieuwe doelgroep voor de knokploegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef T1andonly het volgende:
Zijn de leden toevallig allemaal PUB-gebanden?
dat merk je vanzelf wel danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbels Rel-Team is tegen deze vorm van zinloos geweld![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat wij de leden van dit team maar eens moeten gaan verbouwen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof, jullie nemen altijd bier mee he meende ik ergens te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de leden van dit team maar eens moeten gaan verbouwen dan.
Hmm, dan ik ook maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm in.
Dat is de beste manier om het team uit te breiden. Nog ff en alle relteams van Fok! zijn een en hetzelfde teamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof, jullie nemen altijd bier mee he meende ik ergens te lezen
Misschien moet je met je knokploeg naar de PUB-meeting gaan, kan je tieners in elkaar slaan misschien dat jullie die aankunnenquote:
maar ik wil en knokken en neuken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef steve2003 het volgende:
ik zie trouwens ook alvast een mooi samenwerkings verband met she-devills neuk groep, de Fok! Knok! Ploeg! ramt er op los, den neuk groep neukt de vrouwen/vriendinnen/zussen/buurmeisjes van de slachtoffers van knokploeg, om het nog ff extra in te vrijven
Ik heb wel een kaartje en ik stem voor om dit soort gespuis gewoon buiten te houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb geen kaartje voor lowlands, maar het lijkt me leuk om met de hele knokploeg zonder kaartje naar lowlands te gaan en dan heel hard naar binnen te rennen om te knokken.
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen we het per tourbeurt, ene keer knokken andere keer neuken![]()
SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef longinus het volgende:
Ik houd niet van vechten, mag ik mijn UZI ook meenemen
Hee, ik dacht meer aan een brute groepsverkrachting, daar moet toch zelfs jij wel voor warmlopen?quote:
we zijn nog niet groot genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom zijn we eigenlijk niet in rotterdam?
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Molluck het volgende:
die tanden, hoort dat?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef Mr-Z het volgende:
Oke. nu ook nog wat vrouwen.. maakt het altijd gezellig![]()
ehm dat lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef C2C het volgende:
[..]
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploeg![]()
het lijkt er meer op dat je wel es een knokploeg tegen bent gekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef juiced het volgende:
Ik meld me ook aan, er is niks leuker dan er lekker op los te rammen en heb ook al de nodige ervaring opgedaan, kijk maar:
[afbeelding]
Je kunt wel zien hoeveel lol ik er mee heb.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef R-Alph het volgende:
Ik wil snellejelle wel eens op zn bek rammen![]()
Doe ik nu mee?
Nee, dat zit dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?
Voor deze keer een uitzondering dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ben te lui om te vechten kan ik de tegenpartij niet onder mijn SUV bumper pletten? Dan hoef ik niet uit te stappen.
Toch doe je mee...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:11 schreef snellejelle het volgende:
hee weer een goedtopic van MR-Z
jamer dat ik niet zo goed in rellen ben
mooi.. we hebben nu dus ook vervoerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ben te lui om te vechten kan ik de tegenpartij niet onder mijn SUV bumper pletten? Dan hoef ik niet uit te stappen.
Leuke ondertitelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee we zullen strijden onder de paus voor het christendom tegen ongelovigen.
Tot nu toe hebben we eentje met een UZI en eentje met een SUV. Voor de rest vuisten.. veel vuistenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]wat zijn onze wapens ?
Ja ik zal de OP ff aanpassenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:28 schreef Billekoek het volgende:
Gebruiken we ook wapens?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb alvast mijn sig/ondertitel aangepast![]()
dat zal uiteindelijk ook gebeuren jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil tegen de ME vechten
tis zelfs het ultieme doel toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat zal uiteindelijk ook gebeuren ja![]()
ja.. maar die ME moet natuurlijk eerst gelokt worden. Dus we beginnen met het doelloos in elkaar rossen van onschuldige mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis zelfs het ultieme doel toch?
Helemaal geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat zal uiteindelijk ook gebeuren ja![]()
Mits kunstgebit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zag net een oud vrouwtje op straat.
Zullen we haar met een groep aanvallen ?
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.quote:
Jij mag er voor gaan, ik pak dr rolator en dan ga ik die pimpenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.
Of zal ik toch gaan voor de darmen of het hart ?
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.
Of zal ik toch gaan voor de darmen of het hart ?
Kan ik die tot de lijst toevoegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Houzer het volgende:
Ik denk nu hard om een hummer H2 aan te gaan schaffen hiermee is mijn bereik groter wanneer ik aan de handrem trek om een zooitje mensen onder mijn banden te zien weg kwijnen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar kun je iemands oog mee uitsteken
Of heel hard in iemands maag prikken, totdat het zaakie knaptquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar kun je iemands oog mee uitsteken
Nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Kan ik die tot de lijst toevoegen?
te laatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nog niet
Voorlopig moet ik het met een X5 doen
Ik heb daar een banquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Komen de mietjes van de neppe knokploeg nog eens langs in PUB?![]()
Ik zit al in PUBquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Kan niet. Ban.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Je staat er al inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:00 schreef Koewam het volgende:
Voeg mij toe aan da lijst.
neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Blinky + prive leger toegevoegdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:06 schreef Blinky het volgende:
Ik neem mijn eigen legertje wel mee [afbeelding]
Wat is de naam van het beestje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:09 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mij wel hiermee uitleven.![]()
Er moeten wel genoeg leden kunnen.. niet dat we dalijk met z'n 2en staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom waar spreken we af ?
Volgende week woensdag tegen de ME in R'dam ?
Mag je wel mijn honkbalknuppel lenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Er moeten wel genoeg leden kunnen.. niet dat we dalijk met z'n 2en staan![]()
had ik al 1.. kijk maar in de lijstquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mag je wel mijn honkbalknuppel lenen
Ik zie hetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
had ik al 1.. kijk maar in de lijst![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef snellejelle het volgende:
ik heb alleen maar een banaan als wapen...... en er zit nog oorsmeer aan ook...
Jouw avator!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:14 schreef Amun-Ra het volgende:
*Aanmeldt.
* rolator als wapen inlegt.
Ik heb nog een wandelstok waar een heel zwaard/sabel inzit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapens
Dodelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef snellejelle het volgende:
ik heb alleen maar een banaan als wapen...... en er zit nog oorsmeer aan ook...
Ook geen moeite voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow enik kom dagelijks in Heerlen
vergeet geen gat erbij te slaan, stroomt het snellerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb wel een camera, wie wil het vechten filmen?
Ik ga het zelf niet filmen, ga liever open iemands hoofd springen totdat er bloed uit z'n mond, oren, neus en ogen komt.
bumfightsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb wel een camera, wie wil het vechten filmen?
Ik ga het zelf niet filmen, ga liever open iemands hoofd springen totdat er bloed uit z'n mond, oren, neus en ogen komt.
zoals k al zei... k kan een dubbel quota aan gewonden afleverenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Is die niet te zwaar voor je ?
Sparren staan in ,t bos.quote:
sufferdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Sparren staan in ,t bos.
Probeer het daar eens even.
Tuurlijk.. dat is de hele opzet van de ploegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
tuurlijk, komt toch ook wel een meet?... liefst ergens in een drukbevolkt gedeelte van NL
amateurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Tha_Flash het volgende:
*meld zich aan
Met een setje :
[afbeelding]
Mooi! ik denk dat we nu wel redelijk wat vervoer hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Voor evt vervoer van wapens heb ik nog een Feroza 4x4 beschikbaar. ( grote kofferbak -> grijs kenteken )
lees es beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef Remco_h het volgende:
zeg.... ik zag in de op dat mijn mooie vuist met glasfiber steel een hamer genoemd wordt.....
gaarne aanpassing!!
oeps...ja klap op mijn oog gehad met t oefenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lees es beter
die hamers waren van iemand anders![]()
het was een marokkaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef Remco_h het volgende:
[..]
oeps...ja klap op mijn oog gehad met t oefenen
*pakt jas en rent de deur uit!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het was een marokkaan.
We komen je helpen !!
een keer raden waar die hamer m raakte....quote:
Goedzo ik zat al half in de autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Remco_h het volgende:
[..]
een keer raden waar die hamer m raakte....
wees niet bang...die rent niet meer weg...
Het UMC utrecht...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*gooit jas terug.. het is fucking warm
waar moet ik heen?
Nieuwegein staat in zijn profielquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*gooit jas terug.. het is fucking warm
waar moet ik heen?
t was in utrecht...en tis onherkenbaar...geen dna achter gelaten (dank zij csi miami weet ik hoe dat moet)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwegein staat in zijn profiel
We moeten het lijk dumpen
ik ook.. lang leve laptops met draadloze internet verbindingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goedzo ik zat al half in de auto
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ook.. lang leve laptops met draadloze internet verbinding![]()
Kijk goed werk !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Remco_h het volgende:
[..]
t was in utrecht...en tis onherkenbaar...geen dna achter gelaten (dank zij csi miami weet ik hoe dat moet)
de baas Mr-Z zal antwoord gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam er zonet achter dat ik in de knok ploeg zit. Hoe kan dat nu weer?
Ik hou het wel bij mijn revolver en magnum ijsjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wil je ze een keer inslikken ?
Alle 3 tegelijk dan wel![]()
Met posten in dit topic behoor je al snel tot de groep. Tenzij het een negatieve reactie is. Als je er uit wil moet je je er maar uit vechten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam er zonet achter dat ik in de knok ploeg zit. Hoe kan dat nu weer?
Het oude wa lied misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Remco_h het volgende:
KNOKKEN 3x
is er een muzikaal iemand die een strijdlied kan maken voor ons?
aha dat verklaard je naamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik had vandaag op weg naar huis een bumperklever, ben even goed op de rem gaan staan zodat z'n bumper op m'n trekhaak bleef hangen, daarna heel hard de bocht door gereden waarna z'n auto over de kop sloeg en de vier stoere jongetjes uit de auto vlogen
Alles om de schone dame's tegen de gevaren in zwembaden te beschermenquote:
leipquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dan maar zo.![]()
[[url=http://img223.imageshack.us/img223/3448/wnfijsbeer077ye.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je stond er al inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Alles om de schone dame's tegen de gevaren in zwembaden te beschermen![]()
Oh, ik dacht dat ik als lid van Dribbels rel tema tegen jujllie was, maar we werken samen bblijkbaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Met posten in dit topic behoor je al snel tot de groep. Tenzij het een negatieve reactie is. Als je er uit wil moet je je er maar uit vechten!
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef steve2003 het volgende:
wanneer gaan we nou vechteeeeeennnn
ik heb net ff mijn rij instructeur in elkaar getimmert, maar in mun eentje vin ik het tog wat saai worden eigenlijk....
vechten met zijn alle dus, waar, wanneer, en tegen wie maakt niet uit
Niet samen.. wij rellen irl.. en wij vechten niet tegen Fokkers!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik als lid van Dribbels rel tema tegen jujllie was, maar we werken samen bblijkbaar?
ME is de grote finale na een dag knokken. Eerst onschuldigen in elkaar rossen, markkraampjes mollesteren enzo.. Dan komt de ME en kan de echte veldslag beginnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil tegen de ME !
Ik wil al beginnen ik ben gebrand !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ME is de grote finale na een dag knokken. Eerst onschuldigen in elkaar rossen, markkraampjes mollesteren enzo.. Dan komt de ME en kan de echte veldslag beginnen
goed idee en meenemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef steve2003 het volgende:
wat is er gebeurt met het idee om tegen de knokploeg van Tweakers te vechten? ik vond dat opperbest klinken!
ik heb trouwens 2 boksbeugels
dat plan ligt nog bij de administratie, maar het is een grote kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef steve2003 het volgende:
wat is er gebeurt met het idee om tegen de knokploeg van Tweakers te vechten? ik vond dat opperbest klinken!
ik heb trouwens 2 boksbeugels
Ik ben er dan 100% zeker bij !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat plan ligt nog bij de administratie, maar het is een grote kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Niet samen.. wij rellen irl.. en wij vechten niet tegen Fokkers!
Jij bent de spirituele kracht achter ons gezelschapquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik ben een linkse pacifistische bomenknuffelaar joh
De vechte niet in het eggie. Die gaan in een kring in de kleermakerszit gezamenlijk mediteren als er een groep boze boemannen op ze afkomt
mietje!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De vechte niet in het eggie. Die gaan in een kring in de kleermakerszit gezamenlijk mediteren als er een groep boze boemannen op ze afkomt
sterkte ermee !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hippiesquote:
Kom maar op!quote:
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Is goed
Maar hij beledigde me
We geven hem mee aan een zigeuner die wekt hem wel terug tot leven
Ik wil voorop !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooid![]()
en magnum ijsje niet te vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil voorop !
Met mijn honkbalknuppel en revolver
Dat IS een puik plan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef steve2003 het volgende:
Mr-Z, mischien is het ene goed idee om het volgende topic in sport te openen ofzo... in ONZ lijkt het alsof we niet serieus zijn....
komt voor de bakker!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat IS een puik plan ja![]()
Vraag jij ff in de FB of we welkom zijn?![]()
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooid![]()
vrede ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegers![]()
was een geintjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegers![]()
Checkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef BObNL het volgende:
*I'm down!
* BObNL] heeft zijn home made pijpbommen [/me]
langleve internet
[me=BObNL heeft een cam laptop voor life beelden, en een ghettoblaster
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom maar op!
* TLK gooit een blik bier naar je kop , slaat een fles whiskey kapot en steekt je ermee neer.
Daarna pakt hij zijjn magnum ijsje en steekt die in je oog.
Met mijn revolver maak ik er dan een eind aan .
Jongens geen ruzie maken onderling.. straks moeten jullie als broeders langs elkaar staan in het slagveldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ja maak dit topic dan ook ff vol nu.. dan kan ik dalijk deel twee alvast openen
dalijk heb ik een mes in mijn rugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jongens geen ruzie maken onderling.. straks moeten jullie als broeders langs elkaar staan in het slagveld
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da;s lief
dit gaat al de goede kant op
kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef B_BOY het volgende:
ik doe mee en heb een krat bier. en een oude telefoon om mee te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |