Sparren staan in ,t bos.quote:
sufferdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Sparren staan in ,t bos.
Probeer het daar eens even.
Tuurlijk.. dat is de hele opzet van de ploegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
tuurlijk, komt toch ook wel een meet?... liefst ergens in een drukbevolkt gedeelte van NL
amateurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Tha_Flash het volgende:
*meld zich aan
Met een setje :
[afbeelding]
Mooi! ik denk dat we nu wel redelijk wat vervoer hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Voor evt vervoer van wapens heb ik nog een Feroza 4x4 beschikbaar. ( grote kofferbak -> grijs kenteken )
lees es beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef Remco_h het volgende:
zeg.... ik zag in de op dat mijn mooie vuist met glasfiber steel een hamer genoemd wordt.....
gaarne aanpassing!!
oeps...ja klap op mijn oog gehad met t oefenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lees es beter
die hamers waren van iemand anders![]()
het was een marokkaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef Remco_h het volgende:
[..]
oeps...ja klap op mijn oog gehad met t oefenen
*pakt jas en rent de deur uit!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het was een marokkaan.
We komen je helpen !!
een keer raden waar die hamer m raakte....quote:
Goedzo ik zat al half in de autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Remco_h het volgende:
[..]
een keer raden waar die hamer m raakte....
wees niet bang...die rent niet meer weg...
Het UMC utrecht...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*gooit jas terug.. het is fucking warm
waar moet ik heen?
Nieuwegein staat in zijn profielquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*gooit jas terug.. het is fucking warm
waar moet ik heen?
t was in utrecht...en tis onherkenbaar...geen dna achter gelaten (dank zij csi miami weet ik hoe dat moet)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwegein staat in zijn profiel
We moeten het lijk dumpen
ik ook.. lang leve laptops met draadloze internet verbindingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goedzo ik zat al half in de auto
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik ook.. lang leve laptops met draadloze internet verbinding![]()
Kijk goed werk !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Remco_h het volgende:
[..]
t was in utrecht...en tis onherkenbaar...geen dna achter gelaten (dank zij csi miami weet ik hoe dat moet)
de baas Mr-Z zal antwoord gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam er zonet achter dat ik in de knok ploeg zit. Hoe kan dat nu weer?
Ik hou het wel bij mijn revolver en magnum ijsjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wil je ze een keer inslikken ?
Alle 3 tegelijk dan wel![]()
Met posten in dit topic behoor je al snel tot de groep. Tenzij het een negatieve reactie is. Als je er uit wil moet je je er maar uit vechten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam er zonet achter dat ik in de knok ploeg zit. Hoe kan dat nu weer?
Het oude wa lied misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Remco_h het volgende:
KNOKKEN 3x
is er een muzikaal iemand die een strijdlied kan maken voor ons?
aha dat verklaard je naamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik had vandaag op weg naar huis een bumperklever, ben even goed op de rem gaan staan zodat z'n bumper op m'n trekhaak bleef hangen, daarna heel hard de bocht door gereden waarna z'n auto over de kop sloeg en de vier stoere jongetjes uit de auto vlogen
Alles om de schone dame's tegen de gevaren in zwembaden te beschermenquote:
leipquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dan maar zo.![]()
[[url=http://img223.imageshack.us/img223/3448/wnfijsbeer077ye.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je stond er al inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Alles om de schone dame's tegen de gevaren in zwembaden te beschermen![]()
Oh, ik dacht dat ik als lid van Dribbels rel tema tegen jujllie was, maar we werken samen bblijkbaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Met posten in dit topic behoor je al snel tot de groep. Tenzij het een negatieve reactie is. Als je er uit wil moet je je er maar uit vechten!
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef steve2003 het volgende:
wanneer gaan we nou vechteeeeeennnn
ik heb net ff mijn rij instructeur in elkaar getimmert, maar in mun eentje vin ik het tog wat saai worden eigenlijk....
vechten met zijn alle dus, waar, wanneer, en tegen wie maakt niet uit
Niet samen.. wij rellen irl.. en wij vechten niet tegen Fokkers!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik als lid van Dribbels rel tema tegen jujllie was, maar we werken samen bblijkbaar?
ME is de grote finale na een dag knokken. Eerst onschuldigen in elkaar rossen, markkraampjes mollesteren enzo.. Dan komt de ME en kan de echte veldslag beginnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil tegen de ME !
Ik wil al beginnen ik ben gebrand !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ME is de grote finale na een dag knokken. Eerst onschuldigen in elkaar rossen, markkraampjes mollesteren enzo.. Dan komt de ME en kan de echte veldslag beginnen
goed idee en meenemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef steve2003 het volgende:
wat is er gebeurt met het idee om tegen de knokploeg van Tweakers te vechten? ik vond dat opperbest klinken!
ik heb trouwens 2 boksbeugels
dat plan ligt nog bij de administratie, maar het is een grote kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef steve2003 het volgende:
wat is er gebeurt met het idee om tegen de knokploeg van Tweakers te vechten? ik vond dat opperbest klinken!
ik heb trouwens 2 boksbeugels
Ik ben er dan 100% zeker bij !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat plan ligt nog bij de administratie, maar het is een grote kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Niet samen.. wij rellen irl.. en wij vechten niet tegen Fokkers!
Jij bent de spirituele kracht achter ons gezelschapquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik ben een linkse pacifistische bomenknuffelaar joh
De vechte niet in het eggie. Die gaan in een kring in de kleermakerszit gezamenlijk mediteren als er een groep boze boemannen op ze afkomt
mietje!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De vechte niet in het eggie. Die gaan in een kring in de kleermakerszit gezamenlijk mediteren als er een groep boze boemannen op ze afkomt
sterkte ermee !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hippiesquote:
Kom maar op!quote:
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Is goed
Maar hij beledigde me
We geven hem mee aan een zigeuner die wekt hem wel terug tot leven
Ik wil voorop !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooid![]()
en magnum ijsje niet te vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil voorop !
Met mijn honkbalknuppel en revolver
Dat IS een puik plan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef steve2003 het volgende:
Mr-Z, mischien is het ene goed idee om het volgende topic in sport te openen ofzo... in ONZ lijkt het alsof we niet serieus zijn....
komt voor de bakker!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat IS een puik plan ja![]()
Vraag jij ff in de FB of we welkom zijn?![]()
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee hij gaat maar onder dwang mee en wordt als eerste voor de ME gegooid![]()
vrede ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegers![]()
was een geintjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben we het hier over mij? Iets meer respect voor mede knokploegers![]()
Checkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef BObNL het volgende:
*I'm down!
* BObNL] heeft zijn home made pijpbommen [/me]
langleve internet
[me=BObNL heeft een cam laptop voor life beelden, en een ghettoblaster
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom maar op!
* TLK gooit een blik bier naar je kop , slaat een fles whiskey kapot en steekt je ermee neer.
Daarna pakt hij zijjn magnum ijsje en steekt die in je oog.
Met mijn revolver maak ik er dan een eind aan .
Jongens geen ruzie maken onderling.. straks moeten jullie als broeders langs elkaar staan in het slagveldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik halverwege een stapje opzij doe, en je daarna op een elegante manier platleg?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ja maak dit topic dan ook ff vol nu.. dan kan ik dalijk deel twee alvast openen
dalijk heb ik een mes in mijn rugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jongens geen ruzie maken onderling.. straks moeten jullie als broeders langs elkaar staan in het slagveld
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da;s lief
dit gaat al de goede kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |