neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Komen de mietjes van de neppe knokploeg nog eens langs in PUB?![]()
Blinky + prive leger toegevoegdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:06 schreef Blinky het volgende:
Ik neem mijn eigen legertje wel mee [afbeelding]
Wat is de naam van het beestje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:09 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mij wel hiermee uitleven.![]()
Er moeten wel genoeg leden kunnen.. niet dat we dalijk met z'n 2en staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom waar spreken we af ?
Volgende week woensdag tegen de ME in R'dam ?
Mag je wel mijn honkbalknuppel lenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Er moeten wel genoeg leden kunnen.. niet dat we dalijk met z'n 2en staan![]()
had ik al 1.. kijk maar in de lijstquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mag je wel mijn honkbalknuppel lenen
Ik zie hetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
had ik al 1.. kijk maar in de lijst![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef snellejelle het volgende:
ik heb alleen maar een banaan als wapen...... en er zit nog oorsmeer aan ook...
Jouw avator!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:14 schreef Amun-Ra het volgende:
*Aanmeldt.
* rolator als wapen inlegt.
Ik heb nog een wandelstok waar een heel zwaard/sabel inzit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapens
Dodelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef snellejelle het volgende:
ik heb alleen maar een banaan als wapen...... en er zit nog oorsmeer aan ook...
Ook geen moeite voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow enik kom dagelijks in Heerlen
vergeet geen gat erbij te slaan, stroomt het snellerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb wel een camera, wie wil het vechten filmen?
Ik ga het zelf niet filmen, ga liever open iemands hoofd springen totdat er bloed uit z'n mond, oren, neus en ogen komt.
bumfightsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb wel een camera, wie wil het vechten filmen?
Ik ga het zelf niet filmen, ga liever open iemands hoofd springen totdat er bloed uit z'n mond, oren, neus en ogen komt.
zoals k al zei... k kan een dubbel quota aan gewonden afleverenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Is die niet te zwaar voor je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |