dat zal uiteindelijk ook gebeuren jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil tegen de ME vechten
tis zelfs het ultieme doel toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat zal uiteindelijk ook gebeuren ja![]()
ja.. maar die ME moet natuurlijk eerst gelokt worden. Dus we beginnen met het doelloos in elkaar rossen van onschuldige mensen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tis zelfs het ultieme doel toch?
Helemaal geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat zal uiteindelijk ook gebeuren ja![]()
Mits kunstgebit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zag net een oud vrouwtje op straat.
Zullen we haar met een groep aanvallen ?
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.quote:
Jij mag er voor gaan, ik pak dr rolator en dan ga ik die pimpenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.
Of zal ik toch gaan voor de darmen of het hart ?
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dan nemen we die mee en geven die als dank aan onze leider.
Of zal ik toch gaan voor de darmen of het hart ?
Kan ik die tot de lijst toevoegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Houzer het volgende:
Ik denk nu hard om een hummer H2 aan te gaan schaffen hiermee is mijn bereik groter wanneer ik aan de handrem trek om een zooitje mensen onder mijn banden te zien weg kwijnen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De wandelstok.. we hebben nog niet genoeg wapens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar kun je iemands oog mee uitsteken
Of heel hard in iemands maag prikken, totdat het zaakie knaptquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar kun je iemands oog mee uitsteken
Nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Kan ik die tot de lijst toevoegen?
te laatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nog niet
Voorlopig moet ik het met een X5 doen
Ik heb daar een banquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Komen de mietjes van de neppe knokploeg nog eens langs in PUB?![]()
Ik zit al in PUBquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Kan niet. Ban.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:58 schreef pekel het volgende:
Je staat er al inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:00 schreef Koewam het volgende:
Voeg mij toe aan da lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |