ik zie een nieuwe doelgroep voor de knokploegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef T1andonly het volgende:
Zijn de leden toevallig allemaal PUB-gebanden?
dat merk je vanzelf wel danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbels Rel-Team is tegen deze vorm van zinloos geweld![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat wij de leden van dit team maar eens moeten gaan verbouwen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof, jullie nemen altijd bier mee he meende ik ergens te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de leden van dit team maar eens moeten gaan verbouwen dan.
Hmm, dan ik ook maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I'm in.
Dat is de beste manier om het team uit te breiden. Nog ff en alle relteams van Fok! zijn een en hetzelfde teamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof, jullie nemen altijd bier mee he meende ik ergens te lezen
Misschien moet je met je knokploeg naar de PUB-meeting gaan, kan je tieners in elkaar slaan misschien dat jullie die aankunnenquote:
maar ik wil en knokken en neuken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef steve2003 het volgende:
ik zie trouwens ook alvast een mooi samenwerkings verband met she-devills neuk groep, de Fok! Knok! Ploeg! ramt er op los, den neuk groep neukt de vrouwen/vriendinnen/zussen/buurmeisjes van de slachtoffers van knokploeg, om het nog ff extra in te vrijven
Ik heb wel een kaartje en ik stem voor om dit soort gespuis gewoon buiten te houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb geen kaartje voor lowlands, maar het lijkt me leuk om met de hele knokploeg zonder kaartje naar lowlands te gaan en dan heel hard naar binnen te rennen om te knokken.
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen we het per tourbeurt, ene keer knokken andere keer neuken![]()
SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef longinus het volgende:
Ik houd niet van vechten, mag ik mijn UZI ook meenemen
Hee, ik dacht meer aan een brute groepsverkrachting, daar moet toch zelfs jij wel voor warmlopen?quote:
we zijn nog niet groot genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom zijn we eigenlijk niet in rotterdam?
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Molluck het volgende:
die tanden, hoort dat?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef Mr-Z het volgende:
Oke. nu ook nog wat vrouwen.. maakt het altijd gezellig![]()
ehm dat lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef C2C het volgende:
[..]
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploeg![]()
het lijkt er meer op dat je wel es een knokploeg tegen bent gekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef juiced het volgende:
Ik meld me ook aan, er is niks leuker dan er lekker op los te rammen en heb ook al de nodige ervaring opgedaan, kijk maar:
[afbeelding]
Je kunt wel zien hoeveel lol ik er mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |