Ik heb wel een kaartje en ik stem voor om dit soort gespuis gewoon buiten te houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb geen kaartje voor lowlands, maar het lijkt me leuk om met de hele knokploeg zonder kaartje naar lowlands te gaan en dan heel hard naar binnen te rennen om te knokken.
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
doen we het per tourbeurt, ene keer knokken andere keer neuken![]()
SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
of tegelijk! ik zie een hoop nieuwe mogelijkheden!
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef longinus het volgende:
Ik houd niet van vechten, mag ik mijn UZI ook meenemen
Hee, ik dacht meer aan een brute groepsverkrachting, daar moet toch zelfs jij wel voor warmlopen?quote:
we zijn nog niet groot genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom zijn we eigenlijk niet in rotterdam?
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Molluck het volgende:
die tanden, hoort dat?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef Mr-Z het volgende:
Oke. nu ook nog wat vrouwen.. maakt het altijd gezellig![]()
ehm dat lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef C2C het volgende:
[..]
ja nu geen mannen er meer bij maar gewoon 1 man op 1 vrouw knokploeg![]()
het lijkt er meer op dat je wel es een knokploeg tegen bent gekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef juiced het volgende:
Ik meld me ook aan, er is niks leuker dan er lekker op los te rammen en heb ook al de nodige ervaring opgedaan, kijk maar:
[afbeelding]
Je kunt wel zien hoeveel lol ik er mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |