uit medelijden omdat niemand lid wou worden maar nu zit ik met hetzelfde probleemquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:55 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn rel-team
jij mocht er alleen deel van uitmaken en jij koos er ook voor om er deel vanuit te maken![]()
lekker aant verdraaien...![]()
ik was 10 min. bezig om jou te overtuigen en je zit al in mijn teamquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:57 schreef dribbel_ het volgende:
uit medelijden omdat niemand lid wou worden maar nu zit ik met hetzelfde probleem
dus je wilt lid worden ??quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:59 schreef mereltje het volgende:
het is beter om zo'n topic rond een uur of 8 s' avonds te openen...
open je eigen kwaliteitstopicquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik was 10 min. bezig om jou te overtuigen en je zit al in mijn teamals de rest ook zo meegaant is kan ik waarschijnlijk binnen een dag een rel-leger maken
![]()
okay, dan zag ik het goedquote:
heej t_tquote:
dus ik kan jou bij de lijst zettenquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:09 schreef alexxxxx het volgende:
nachtbagger
ik wil niet rellen, dan gata mn reputatie naar de kloten
hmm, maar even posten jaquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:07 schreef printscreen het volgende:
[..]
heej t_t
waarom post je niet in bef?
ik ben daar helemaal alleen![]()
![]()
ik denk dat alexxxx beter bij mijn relploeg past eigenlijk want de mensen vinden hem ook al net zo'n kutuser als mijquote:
of hier blijven en zien hoe iets jammerlijk misluktquote:
goed zoquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:12 schreef printscreen het volgende:
[..]
okee ik wil ook lid worden, rellen is cool![]()
quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk dat alexxxx beter bij mijn relploeg past eigenlijk want de mensen vinden hem ook al net zo'n kutuser als mij![]()
ik zou het niet pikken, word lid van dribbels rel-teamquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:15 schreef alexxxxx het volgende:
[..]nog maar een week internet, en nu al bekend staan als een kutuser
ik laat dit 'mislukte' topic maar voor wat het is. 'tis dat jij poste, anders had ik hier allang niet meer gereageerdquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:12 schreef printscreen het volgende:
[..]
of hier blijven en zien hoe iets jammerlijk mislukt
doeiquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:19 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ik laat dit 'mislukte' topic maar voor wat het is. 'tis dat jij poste, anders had ik hier allang niet meer gereageerd
weg zijn we hier dusquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:19 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ik laat dit 'mislukte' topic maar voor wat het is. 'tis dat jij poste, anders had ik hier allang niet meer gereageerd
jij ook een doeiquote:
quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:25 schreef alexxxxx het volgende:
als je het voor elkaar krijgt om mijn naam binnen 24 uur in de openingspost te editten, wil ik wel lid worden
inschrijfformulier:quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:32 schreef furious het volgende:
* furious vraagt een inschrijfformulier.
quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
inschrijfformulier:
naam: furious
quote:
quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:52 schreef dribbel_ het volgende:
hoi mensen![]()
omdat #ANONIEM het niet voor elkaar kreeg om een goed rel-team op te zetten ben ik maar op het idee gekomen om mijn eigen rel-team op te zetten![]()
rellen is tov!
bij deze:
join dribbels rel-team![]()
![]()
het enige wat je hoeft te doen is het inschrijfformulier in te vullen
inschrijfformulier:
naam: .................
starring:
dribbel_
mereltje
vaderjacob alvast
printscreen
haalbalpasta
alexxxx
furious
quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:37 schreef dribbel_ het volgende:
mensen, ik ga slapen, inschrijvingen worden morgen verwerkt![]()
truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |