quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef R-Alph het volgende:
Ik wil snellejelle wel eens op zn bek rammen![]()
Doe ik nu mee?
Nee, dat zit dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee. En had je m'n oog al gezien trouwens?
Voor deze keer een uitzondering dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ben te lui om te vechten kan ik de tegenpartij niet onder mijn SUV bumper pletten? Dan hoef ik niet uit te stappen.
Toch doe je mee...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:11 schreef snellejelle het volgende:
hee weer een goedtopic van MR-Z
jamer dat ik niet zo goed in rellen ben
mooi.. we hebben nu dus ook vervoerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ben te lui om te vechten kan ik de tegenpartij niet onder mijn SUV bumper pletten? Dan hoef ik niet uit te stappen.
Leuke ondertitelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee we zullen strijden onder de paus voor het christendom tegen ongelovigen.
Tot nu toe hebben we eentje met een UZI en eentje met een SUV. Voor de rest vuisten.. veel vuistenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]wat zijn onze wapens ?
Ja ik zal de OP ff aanpassenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:28 schreef Billekoek het volgende:
Gebruiken we ook wapens?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb alvast mijn sig/ondertitel aangepast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |