Hm. Toch maar Peer Guardian uit laten. Tijd voor scripten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Samurize.com - News
The homepage of the Serious Samurize project - a system monitoring tool for
Windows XP and 2000.
wat?![]()
Jammer dat het tegen de vlakte moetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
DIe kerel van de FP![]()
Wel mooi gebouwd
Inderdaad. Stelletje kut bureaucratenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jammer dat het tegen de vlakte moetZiet er inderdaad wel vet uit
Die afdaling ziet er zo wel een beetje gevaarlijk uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
DIe kerel van de FP![]()
Wel mooi gebouwd
Aangezien ik niet in die categorie val (quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:07 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inderdaad. Stelletje kut bureaucraten![]()
Achja, hij heeft iig wat nuttigs gedaan tijdens te vakantie, wat je niet kan zeggen over alle PUB SC fokkers![]()
Noem je dat een afdaling? Dit is pas een afdalingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Die afdaling ziet er zo wel een beetje gevaarlijk uit![]()
Bij die afdaling gaan de rails tenminste nog door, bij deze krijg je een freefallquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Noem je dat een afdaling? Dit is pas een afdaling![]()
[afbeelding]
Taaquote:
Ik vroeg het eigenlijk meer voor de vorm: maar ok, laat maar komen danquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk meer voor de vorm: maar ok, laat maar komen dan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Bij die afdaling gaan de rails tenminste nog door, bij deze krijg je een freefall
Na-aper: ik heb precies zo'n zelfdequote:
2 jaar garantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Na-aper: ik heb precies zo'n zelfdeHij doet het alleen niet echt geweldig meer (iets met snoer ofzo
)
![]()
Ja ok, maar dan moet ik ermee terug naar Rotterdam: zie ik niet zo zitten. Koop wel weer een nieuwe volgend jaar ofzoquote:
Buiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar maar
ik moet werken![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef joupee het volgende:
* joupee meldt zich weer... terug van vakantie
* feliciteert iedereen nog met de 1e 100 topics
Buiten werken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar maar
ik moet werken![]()
ik ga zo slapen.. dat moet genoeg zeggen denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben ook net terug
![]()
hoe was jouw vakantie??
Mondje dicht limtukkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef -Mo- het volgende:
Miss Bong is een halve indiaan!
niet echt.. 2 nachten tot 3 uur opgebleven maar dat was t..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga zo slapen.. dat moet genoeg zeggen denk ik![]()
en de jouwe, nog genachtbraakt?![]()
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
ik moet me boeken ook nog kaften![]()
wie helpt mij??
![]()
oef.. ik 2 nachten ook tot 3 uur.. de rest allemaal tot een uur of 4 of 5...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet echt.. 2 nachten tot 3 uur opgebleven maar dat was t..
mijn moeder wil ze niet meer kaften voor mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet ze nog laten kaften.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moet ze nog laten kaften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |