In de vakantie hoor je nu pas op te staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
In de vakantie behoor je juist niet achter de computer te zitten.
En de meeste snappen dat. Daarom is het zo stil hier.
Ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Eix het volgende:
[..]
In de vakantie hoor je nu pas op te staan.
In de vakantie sta je inderdaad pas rond dit tijdstip opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
zit nu op 5.10 minuten per km dus reken maar uit. das echt veels te traag. ik moet echt weer op gaan bouwen. op mijn best deed ik 10 km in 45 minuten ongeveer. en nu doe ik 6 km in 31 minuten. ik loop ook buiten, maar ik weet wel hoever bepaalde afstanden zijn:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoelang ik hardloop ik loop buiten
Hoelang deed je erover?
okej maar vertel me eens wat moet je met dit weer dan doen.(ook al is het vakantie)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook!
Na 13:00 wordt het ook altijd wat drukker op fok!
Ik wed dat ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoi
Maar ik durf te wedden dat ik eerder dan jullie uit mn bed was
ik gvd al over 1 week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:41 schreef Chanandler het volgende:
Oke, maar toch heb je wel gelijk ijsmeisch. Het zonnetje schijnt eindelijk eens weer
gvd over 2 weken alweer naar school![]()
Nou ik duik er denk ik zo weer inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Dan doe je toch iets fout. Je woont zeker in het zuiden? of noorden?quote:
ik tot 1, maar werken is een groot woord, geen reet gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ik duik er denk ik zo weer inGewerkt vanochtend tussen 6 en 11
Nou, zwemmen, pretpark, dierentuin, op vakantie, de stad in, terrasje pikken, buiten liggen zonnen, fietsen, noem maar op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej maar vertel me eens wat moet je met dit weer dan doen.(ook al is het vakantie)
JIj misschien niet: ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik tot 1, maar werken is een groot woord, geen reet gedaan
ik moet a.s. dinsdag geloof ik weer eens ff langs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Je woont zeker in het zuiden? of noorden?
Als ik magnums wil pak ik ze uit de winkel, gratischquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
JIj misschien niet: ik welWe kregen wel gratis Magnums tijdens de pauze
Hij welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Als ik magnums wil pak ik ze uit de winkel, gratisch
Samurize.com - Newsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef -Trinity- het volgende:
En nou heb ik het helemaal gehad. Ik wil dat samurize.com weer werkt.
bloemen hebben we ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij welMaar op een bloemenveiling is dat wat lastiger lijkt me
Die Eix heeft z'n dagje wel vandaagquote:
Flora Holland in Rijnsburg: lekker dichtbij welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bloemen hebben we ook![]()
Welke veiling zit je?
Dag Eix zit elke dag op zichzelf te geilen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die Eix heeft z'n dagje wel vandaag
volgens mij is Imberr gewoon een kloon van Eix![]()
Welcome backquote:
Ehm...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dag Eix zit elke dag op zichzelf te geilen?
ik was op vakantie jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welcome back![]()
Leuke vakantie gehad?
Of was je niet op vakantie![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef freiss het volgende:
hallo iedereen!
Ja, Mo is duidelijk geen kloon van Gabry, zo is bijvoorbeeld gebleken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was op vakantie ja
t was echt super![]()
![]()
maar ik heb iedereen hier wel gemist![]()
![]()
ik vond drie dagen al erg:Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef freiss het volgende:
Ik ben ook sinds gisteren terug van vakantie. Het was wel moelijk om een week zonder fok te zitten..
Hij is heel mooi hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft zichzelf een cadeau gegeven.
Nieuwe TV
ontwenningsverschijnselen enzo..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef freiss het volgende:
Ik ben ook sinds gisteren terug van vakantie. Het was wel moelijk om een week zonder fok te zitten..
Dat had ik na 4 dagen al, dan heb je al superveel gemist enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |