Ja, ik wordt er niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:37 schreef Toeps het volgende:
Dat weer is dubieus...
Wat voor glas nemen we mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hou een positieve kijk op het weer voor zondag..![]()
Ik neem lenzen van 18 tot/met 300 mee. Statief en 2 bodiesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor glas nemen we mee?
Jij neemt toch die 70-200/2,8 mee en ik de 2,0x TC?![]()
Maar verder? Heefd iets breedhoekigs zin?
WTF??!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht aan zoiets maar dan met andere afbeeldingquote:
Als je landschapjes gaat doen welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Da's leukquote:
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..quote:
Gefeliciteerd.....en nuquote:
WHZquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..![]()
moet ie wel doorfietsen vanuit Streefkerkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi kan jij voor warme koffie en koeken zorgen..![]()
Ik kan ook maar moeilijk over je heen kijken hč!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi
Auticia, dank voor het hartelijke welkom
[....]
Overigens is de kans aanwezig dat DWB niet meegaat da's dan dus een gelukje voor de achterbank-zitters
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:06 schreef Auticia het volgende:
Mocht je opeens veel ruimte overhebben op je achterbank.....
Dat had ik al gehoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je wilde meerijden
Ik zit helemaal vol
Knappe vrouwen mogen altijd meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat had ik al gehoord.
Ik pas op zich wel in een kofferbak, maar ik reis met mijn vriend, dus dan is het wat lastig.
Laat maar zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knappe vrouwen mogen altijd meezeker jouw formaat
maareh....ben bang dat mvdlubbe dan niet meer past
tenzij die in de kofferbak wil
Heeft ze het expliciet over je kin?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
Er wordt nu al gegild door een jongedame, dat ik mij moet scheren voor een spontane foto enzo..![]()
Mijn kin! Wat doe je???![]()
That reminds me.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
Er wordt nu al gegild door een jongedame, dat ik mij moet scheren voor een spontane foto enzo..![]()
Mijn kin! Wat doe je???![]()
Ja en niet over "Kleine HMaster-II"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heeft ze het expliciet over je kin?
Ja, maar ik krijg er een dikkere kop van..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
That reminds me. [afbeelding].
Misschien is het leuk als mijn kerel ook baardloos naar de meet komt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Laat maar zitten. We'll see you there.
Baardloosquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
That reminds me. [afbeelding].
Misschien is het leuk als mijn kerel ook baardloos naar de meet komt.
Als jij dan je camera meeneemt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Baardloos
Dat zou dan de eerste meet zijn dat-ie baardloos isDat moeten we vastleggen
Edit: Toch maar nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
Je hebt daar idd wel hele mooie plaatsjes en mooie natuur.
Bij al die kleine dorpjes als Sluis, Tienhoven, Lexmond, Vianen, Ameide... prachtig om daar te rijden ook
Hey Marjo!quote:
Ik bedoelde je okselsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja en niet over "Kleine HMaster-II"![]()
Goedzo!! Spoedcursus is dus niet nodig zondag???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hey Marjo!.
Offtopic: Ik heb de bloemetjes helemaal door!. Heb vandaag 1,5 uur in de trein geoefend en nu begint het waarachtig op iets te lijken.
Ik neem sowieso wel een bol en naald mee voor onderwegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goedzo!! Spoedcursus is dus niet nodig zondag???
Hmmm.....ik weet het nog niet zeker hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als jij dan je camera meeneemt..
Slim!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik neem sowieso wel een bol en naald mee voor onderweg.
das mooi dan ga ik geen moeite doen om netjes geschoren op te komen draven.quote:
Pas de problęme, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....ik weet het nog niet zeker hoor.......nou vooruit dan maar
Maar dan wil ik wel een foto van jullie twee maken
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
das mooi dan ga ik geen moeite doen om netjes geschoren op te komen draven.
(ben best lui als het om scheren gaat)
Hij kan wel effe op de knieën zitten hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problęme, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).
*noteert: keukentrapje meenemen.
Ik weet niet of ze zo mooi worden hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problęme, lijkt me erg leuk! (We hebben niet echt veel foto's van ons samen).
quote:*noteert: keukentrapje meenemen.
ik ga altijd weer scheren als het gaat jeuken das meestal naa een weekje ongeveer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????
Ik wel namelijk.. ziet er niet uit, maar boeit niet zo. nu ben ik aan het twijfellen of ik de baard/sik eraf haal of niet.. Aan de ene kant, maar aan de andere kant..![]()
Check... Maar ik ben dus iets luier daarin dus...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ga altijd weer scheren als het gaat jeuken das meestal naa een weekje ongeveer.
(moet ook wel netjes op mijn werk verschijnen dus meestal zondag avond scheren en dan kan het vrijdag echt niet meer maar dan is het weekend :p )
Met ie maar niet patsen dat ie aan de lek woontquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moet ie wel doorfietsen vanuit Streefkerk
Dat hindert niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zo mooi worden hoorMaar jullie zijn dan natuurlijk wel het ultieme oefenobject
[..]
Ieuw, twee weken is vies... Het moet er nog wel een beetje verzorgd uitzien!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat jij het ook wel eens 2 weken groeien????
Ik wel namelijk.. ziet er niet uit, maar boeit niet zo. nu ben ik aan het twijfellen of ik de baard/sik eraf haal of niet.. Aan de ene kant, maar aan de andere kant..![]()
Daarom nu ééns in de week.... Lijk teen stuk beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ieuw, twee weken is vies... Het moet er nog wel een beetje verzorgd uitzien!
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hindert niet..
Ik moest trouwens denken aan de Blijdorp meet, in die onderwaterhal, dat ik opeens van achter mij een hele lage stem "Auticia, je kan beter je ISO op 400 zetten" hoorde. En toen ik achterom keek, keek ik zo ongeveer tegen je schoenen. (Ik had toen echt geen flauw idee wie je was.)
Meldtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom nu ééns in de week.... Lijk teen stuk beter.
Maar er zijn dus meerdere die met gladde kin langskomen???
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hindert niet..
Ik moest trouwens denken aan de Blijdorp meet, in die onderwaterhal, dat ik opeens van achter mij een hele lage stem "Auticia, je kan beter je ISO op 400 zetten" hoorde. En toen ik achterom keek, keek ik zo ongeveer tegen je schoenen. (Ik had toen echt geen flauw idee wie je was.)
Ik denk dat ik jullie wel zal herkennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?
e.e.a. uitsluitend om verwarring te voorkomen uiteraard
* PdeHoog zegt: checkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
moeten PdH en ik onze hoofden weer ff posten voor de zekerheid?
e.e.a. uitsluitend om verwarring te voorkomen uiteraard
Ook met gladde kin...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog zegt: check
[afbeelding]
Jaja Die Herder is gewoon 2 meter hoog...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Auticia het volgende:
En ja, dat is een gewone Duitse Herder, en dat dwergje ernaast ben ik.
Als hij voluit springt komt hij met gemak boven me uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaja Die Herder is gewoon 2 meter hoog...![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
okee insecten-macro-peloton: Localize Auticia, and SHOOT
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Klein maar fijn was het toch Auticia![]()
Zie mailboxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jullie wel zal herkennen..
Zou jij mij trouwens jouw mobiele nummer even kunnen mailen voor alle zekerheid, mocht het eventueel tegenzitten met het OV, of we het niet kunnen vinden, zodat we dat even kunnen laten weten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
leuke anekdoteIk zou het echt niet meer weten
da's geen lengte, maar gebrek daaraanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef Auticia het volgende:.
Ik ben denk ik het best herkenbaar aan mijn lengte, dus even een plaatje waarop dat goed te zien is, ga dus alsjeblieft niet op me staan.
[afbeelding]
zou je wel willen hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's geen lengte, maar gebrek daaraan
Ow, trouwens.. volgens mij lopen er veel vrouwen van rond de 1.60m rond zondag. Het lijkt me leuk om jullie eens allemaal om mij heen te zetten op een foto.![]()
Kunnen we vast wel regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's geen lengte, maar gebrek daaraan
Ow, trouwens.. volgens mij lopen er veel vrouwen van rond de 1.60m rond zondag. Het lijkt me leuk om jullie eens allemaal om mij heen te zetten op een foto.![]()
uhm... ik moet ff op het bordje kijken. ben zo terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef mother-mother het volgende:
ff vraagje!
ik dacht het al ergens gelezen te hebben maar mogen daar nou wel of geen honden komen?
Oehhh. Neem jij je hond mee als dat is toegestaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef mother-mother het volgende:
ff vraagje!
ik dacht het al ergens gelezen te hebben maar mogen daar nou wel of geen honden komen?
Ik ben redelijk vergeetachtig hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Auticia het volgende:
[..]. Dan ga ik nu echt twijfelen of jij het wel was
.
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oehhh. Neem jij je hond mee als dat is toegestaan?
quote:
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef RonaldV het volgende:
maximum van zo'n 300MB (de vorige meet zat daar over het algemeen ver onder, maar enkelen zaten er ver boven).
*noteert!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie dat wil:
Zondagochtend 10:00 Utrecht CS onder de blauwe borden
ga je je 5+ Gig volschieten, zou wel top zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik eis de verantwoordelijkheid voor deze aanslag op![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
En vergeet vooral dat blikje bier in je hand nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oow kut nou moet ik ook weer herkenbaar zijn
Nou ja, zoals bij iedere meet met volslagen omnbekenden: Ik heb een witte bouwhelm met een rood kruis op
Dat zou een serieuze prestatie zijn iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Re het volgende:
[..]
ga je je 5+ Gig volschieten, zou wel top zijn
JIj was toch ook op de Blijdorp meet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oow kut nou moet ik ook weer herkenbaar zijn
Nou ja, zoals bij iedere meet met volslagen omnbekenden: Ik heb een witte bouwhelm met een rood kruis op
basic common knowledgequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat blikje bier in je hand niet
Klinkt als Flash iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
JIj was toch ook op de Blijdorp meet?
Ik herinner me dat iemand op Rotterdam Centraal nog bier ging kopen voor hij de reis zou vervolgen.
En ik dacht zomaar dat u dat weleens geweest zou kunnen zijn.
850MB... terrorist!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
JIj was toch ook op de Blijdorp meet?
Ik herinner me dat iemand op Rotterdam Centraal nog bier ging kopen voor hij de reis zou vervolgen.
En ik dacht zomaar dat u dat weleens geweest zou kunnen zijn.
Ik ben nog steeds op zoek naar de definitieve backup oplossingquote:
Insecten-macro-peloton!!!!!!!! HIER!! NU!!quote:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/50/topquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de definitieve backup oplossing
iemand 100 GB over toevallig?
1800 foto's toch? oww moet kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een serieuze prestatie zijn iddAls ik 3 GB vol jakker in 1 dag zou dat al beyond conceivable zijn denk ik..
Je begint hem uit te dagenquote:
jammerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef RonaldV het volgende:
FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II)
Honden zijn inderdaad niet overal toegestaan (in ieder geval niet loslopend), sorry
ideetjes genoeg hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je begint hem uit te dagenDa's nooit goed
Iemand trouwens al enig idee wat hij / zij gaat doen qua foto'sNa die dringende oproep van Ronald om je toch vooral goed voor te bereiden, ben ik aan het peinzen. Lastig.....heel lastig
Okee je vraagt eromquote:
paar slippers met grote zonnenbloemen vinden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:
PdeHoog, niet dat je er wat aan hebt, maar ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten, ik zie het allemaal wel. Ik heb tot op heden een broek, shirt en jurkje ingepakt, en fatsoenlijke schoenen ben ik vergeten. Dus ik ben daar op blote pootjes.
Ik heb helemaal nog niks ingepakt...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:
PdeHoog, niet dat je er wat aan hebt, maar ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten, ik zie het allemaal wel. Ik heb tot op heden een broek, shirt en jurkje ingepakt, en fatsoenlijke schoenen ben ik vergeten. Dus ik ben daar op blote pootjes.
ahhh 1/2 uurtje film en je zit op 2 GB dus dat gaat zeker lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee je vraagt eromIk monteer niks groter dan 512 in de EOS
De gigkaartjes heb ik nodig voor de filmpjes
Ik zal morgen eens kijken of ik ergens iets kan opscharrelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
paar slippers met grote zonnenbloemen vinden?
Peinzen valt je zwaar, begrijp ik?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je begint hem uit te dagenDa's nooit goed
Iemand trouwens al enig idee wat hij / zij gaat doen qua foto'sNa die dringende oproep van Ronald om je toch vooral goed voor te bereiden, ben ik aan het peinzen. Lastig.....heel lastig
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh 1/2 uurtje film en je zit op 2 GB dus dat gaat zeker lukken
hmm dus niet afhanklelijk van donker of licht enzo? gewoon plaatjes schieten is erg variabelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]met de 2G erin geeftie aan 22'37" en meer niet
EN ik heb ontdekt dat die schattingen griezelig nauwkeurig zijn
plaatjes jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef Re het volgende:
[..]
hmm dus niet afhanklelijk van donker of licht enzo? gewoon plaatjes schieten is erg variabel
geinig, best uhmmmm ja geinig iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plaatjes ja
filmpjes.... het lijkt wel alsof er een chipje in mijn hersens zit... ik heb al meerdere keren een 512 MB kaart gemonteerd, waarbij hij 5'44" aangaf als capaciteit. Ik ben nooit buiten de 5:42 - 5:46 uitgekomen
Die schattingen gaan echt ergens over these days...
dusquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peinzen valt je zwaar, begrijp ik?
Hier, ter ontspanning: het bewijs dat meisjes stommer zijn dan jongens
strak plan!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus
morgen
1630 klaar
1800 CS![]()
zooi afgooien bij jou
Sail, vuurwerk, Atlas
en zaterdag n de loop van de middag weer weg
jaja iedereen maakt fouten, ook Godquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peinzen valt je zwaar, begrijp ik?
Hier, ter ontspanning: het bewijs dat meisjes stommer zijn dan jongens
Als ik foto's ga maken, dan worden het vermoedelijk toch hoofdzakelijk headshots en bovenlichaam-achtige dingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:
SC deeltje 76: Extreme Bumrusher 114!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar
moet ik dan een slaapzak mee?
zie boven of ander topic ... neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar
moet ik dan een slaapzak mee?
jij moet je gemak houden .wquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SC deeltje 76: Extreme Bumrusher 114!
Je moet de SC ff bijlezen man
Je bedoelt vastquote:
Ja als je geen 4 talen smileys spreekt kan je het tegenwoordig wel vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt vast![]()
Maareh...groot gelijk ja
goed dat je meetingpoint dr nog even ingooit, volgens mij heeft de helft vd OV'ers geen flauw idee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie dat wil:
Zondagochtend 10:00 Utrecht CS onder de blauwe borden
Nou zeg, die zijn toch hardstikke leuk voor op de schoorsteenmantel! ! Ik vind het wel leuke foto's.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik foto's ga maken, dan worden het vermoedelijk toch hoofdzakelijk headshots en bovenlichaam-achtige dingen![]()
Ik vond mijn zie-hier-het-model-in-totaalbeeld-foto's van vorige sessie zwaar tegenvallen (en dat lag niet aan de modellen hoor voor er iemand zich beledigd voelt)
Ik vind dit toch de leukste portretfoto's
[afbeelding]
en dan wat anders zeg maar
of dit
[afbeelding]
Ben er niet zo'n held in
Buiten dat we dan wel heel lang onderweg zijn en Spike nog niet gewend is met de trein te reizen, ben ik als de dood dat hij ergens gekidnapped wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 05:30 schreef Xilantof het volgende:
Lees je 1 avondje niet mee met het topic wordt gelijk je hoofd gespammed
@auticia, jammer dat spike niet mee gaat, ben wel nieuwsgierig naar dat beestje
Jup!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Toeps ook mailtje ontvangen van PdeHoog?
Wat je hier ziet zijn dus mijn favo foto's hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:43 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou zeg, die zijn toch hardstikke leuk voor op de schoorsteenmantel! ! Ik vind het wel leuke foto's.
En sorry dat ik nu pas reageer, ik was gaan slapen.
Goedemorgen dus iedereen.
Ik ben goed hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Toeps ook mailtje ontvangen van PdeHoog?
gedognappedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Buiten dat we dan wel heel lang onderweg zijn en Spike nog niet gewend is met de trein te reizen, ben ik als de dood dat hij ergens gekidnapped wordt..
Uhm.....jarenlange studie, veel trial-and-error en een grote portie gelukquote:
Ja, voor de mensen die hem meenemen wel, maar gevoelsmatig zouden ze mijn kindje ontvoeren.quote:
Komt nog veel bij kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....jarenlange studie, veel trial-and-error en een grote portie geluk![]()
Dank voor de complimenten voor de beschrijvingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:51 schreef Vliegvrager het volgende:
poepoe, weer helemaal bijgelezen je kan ook geen dagje offline blijven hier
Heb woensdagavond even langs de locatie gereden. Ziet er prima uit. De routebeschrijving die Ronald per mail gestuurd heeft is prima, wie nu nog verdwaalt, is een.![]()
mede met dank aan werkzaamheden aan de Beatrixsluis: dat scheelt je weer een mogelijkheid om verkeerd te rijden. Een kleinigheidje: het bordje parkeerplaatsen staat links van de weg en niet rechts, de parkeerplaatsen zelf zijn dus wel rechts, onderaan de dijk.
Hadden we eigenlijk al een begintijd?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb geen baard.
Ik nog wel. Heb nog geen opdrachten gekregen van de dames hier in dit forum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb geen baard.
shave!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik nog wel. Heb nog geen opdrachten gekregen van de dames hier in dit forum.
Tevens durf ik ook niet.
Scheer je weg!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tevens durf ik ook niet.
OK. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
De_Warme_Bakker heeft zojuist per mail bevestigd dat hij inderdaad niet mee zal doen zondag.
plakjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb een stuk taart in de diepvries gegooid, hoop dat ie nog goed is zondag.Daar kunnen jullie allemaal een heel klein stukje van krijgen.
nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb een stuk taart in de diepvries gegooid, hoop dat ie nog goed is zondag.Daar kunnen jullie allemaal een heel klein stukje van krijgen.
Ja of hele kleine blokjes.quote:
Dankjewel!quote:
Ik hoorde het inderdaad dat ie waarschijnlijk niet mee zou gaan... wel jammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
De_Warme_Bakker heeft zojuist per mail bevestigd dat hij inderdaad niet mee zal doen zondag.
Het zal mij persoonlijk worst wezen of jij je scheert...ik hoef je niet te zoenen en je bent geen modelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tevens durf ik ook niet.
2 tegen 1 het wordt een pollquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk worst wezen of jij je scheert...ik hoef je niet te zoenen en je bent geen model![]()
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef pea4fun het volgende:
Waarom gooi ik altijd alles meteen weg. Ik zat te denken om wat accesoires mee te nemen. Picknickmand, weggegooid, zonnehoed, weggegooid, supersoaker, weggegooid
En dan pea natschieten vanaf een afstandjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..![]()
Nou het kan leuk zijn op de foto toch? Hebbie er 2? 2 modellen in gevecht lijkt me leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..![]()
Niet richten op de fotografen met die camera's allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan pea natschieten vanaf een afstandje![]()
Nee maar ééntje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou het kan leuk zijn op de foto toch? Hebbie er 2? 2 modellen in gevecht lijkt me leuk![]()
Ik kreeg net een ingeving...in de tuinkast gekeken, daar ligt nog zoiets! Helemaal onder de spinnewebben, ik zal morgen ff kijken of er nog leven inzitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee maar ééntje...
OPROEPJE!!!!!
We moeten nog één Supersoaker erbij hebben!!!
Ja ik heb ze nogquote:
We zullen je eerst je camera ontfutselenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet richten op de fotografen met die camera's allemaal![]()
Die zit aan me vergroeid...weinig kans, en nee, dit is geen uitdagingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen je eerst je camera ontfutselen
Het is idd geen uitdagingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die zit aan me vergroeid...weinig kans, en nee, dit is geen uitdaging![]()
Oh ohquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is idd geen uitdagingRonaldV en ik pakken je op en Xil kan de camera dan wel pakken
De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van mijn twee eventuele meerijdkandidaten!
* Sub komt aanrijden over de A1 vanuit Enschede.
ja hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Robertje het volgende:
Ik heb nog een koelkassie die in een sigaretteding gaat. Meenemen voor onze analoogjes? Of voor het bier van Fles
wie niet hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oehMaar daar was ik OOK verliefd op
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis misschien nog een camera ophalen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.
De jongedame uit Veenendaal heb ik nog altijd niet gehoord. Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat ook zij niet meekomt, tenzij ze zich voor morgenavond nog even hier meldt.
jij plant wat te schaken voor de terugweg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij plant wat te schaken voor de terugweg?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoelde is dat de radio mij vermaakt, zowel heen als terug, maar dat ik op de heenreis misschien een camera ga ophalen.
Oh, sorry! Volgens mij is mijn vorige post een beetje verkeerd begrepen! Ik bedoel natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]laat mij nou gewoon ff opzettelijk een quote misbruiken ja
![]()
![]()
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja trouwens: wie gaat er nou allemaal onder de blauwe borden op Utrecht CS staan zondagochtend?
Je doet het gewoon zo:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:53 schreef rustig het volgende:
[..]
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??
op deze manier gaan de blauwe-borden-meet-berichten steeds verloren
in de overige Lek (slow)chat. Denk wel dat er redelijk wat OV'ers zijn die
het prettig zouden vinden.
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je doet het gewoon zo:
[afbeelding] FOK! Utrecht CS Blauwe Borden Meeters
Hier melden AUB!Lijstje
kijk, gij voegt de daad bij het woord!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopic![]()
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja is wel handigZal je zien dat we straks alsnog met zn 2en zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar zietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Auticia nog steeds niet bezweken onder het insecten-macro-peloton?
moet ik eerst macro-er wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar ziet
doe je toch alsof, zet haar op een bloemetje en klaarquote:
hee wacht, ik heb zo'n macro-voorzetlensje geërfd van *iemand*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
doe je toch alsof, zet haar op een bloemetje en klaar
Ja en een parapluquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef luap het volgende:
WEOPJ kun je me even een mail sturen... ik wil graag weten of je zondag nog mee wilt rijden! Ik heb ook al een mail gestuurd.
Sorry voor deze korte dienstmededeling, nu kunnen jullie weer verder gaan over supersoakers, mexicaanse hoeden en andere atributen. Goede ideeen overigens![]()
Oeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef luap het volgende:
WEOPJ
Hm ja natuurlijk. FOTmeets zijn altijd 1 grote orgiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Ergens hč, heeft dit topic stiekum een beetje een Ad & Don-schwung over zich. Amateurfotograaf, amateurmodellen, amateurlocatie, nou ja, de rest laat zich raden..
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...
o jeequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Ergens hč, heeft dit topic stiekum een beetje een Ad & Don-schwung over zich. Amateurfotograaf, amateurmodellen, amateurlocatie, nou ja, de rest laat zich raden..
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
ow en een paar handdoeken...altijd handig
* pea4fun gaat kijken hoe groot haar kofferbak eigenlijk is
Nou, bij Pea in de kofferbak... hmmm kweenie hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Ow dat kan ook een leuke foto zijn jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef Auticia het volgende:
Ik quote-te het verkeerde, zag ik. Mijn reaktie was op Modus.
* Auticia moe is.
De meet is toch pas zondag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uit![]()
ja paar modjes en ex modjes dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef Toeps het volgende:
"Lekmeet"
Klinkt wel alsof we de grootste geheimen van Fok! gaan onthullen hč?
Oh.
Gaan we dat ook.
Nevermind.
Whehehe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja paar modjes en ex modjes duslekfeest
en paar permbans
Melden bij de grote baas?! Wie zou dat dan moeten zijnquote:
alleen als iemand een agregaat heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
de modellen vormen gewoon een koortje ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen als iemand een agregaat heeft.
die draagbare dingen heb ik al een tijdje niet meer
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
hey blauwequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
...........
![]()
maar beetje musica is idd niet verkeerd!![]()
het videootje heeft gewerktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef RonaldV het volgende:
Het is mijn dag niet. Eén van mijn modellen meldt net af wegens gezondheid (Sorry Xila!). Twee zijn twijfelachtig, en de 4e heb ik nog niet kunnen bereiken.
Ik ga maar een videootje pakken denk ik
fout gegoktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Moet hoogstwaarschijnlijk werken![]()
maar probeer er nog onder uit te komen![]()
Zij gaat bovenop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Ja, goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laat je me op tijd weten hoe en wat?
Want stel dat het niet gaat lukken, dan ga ik morgen om 10 uur naar Utrecht Centraal, dan probeer ik met de rest van de bende met het openbaar vervoer mee te reizen.
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, goed planMeld je je dan ook nog even in dat topic?
Hoe gaat het trouwens verder vanaf Nieuwegein stadscentrum? Zijn er een paar auto's die ons op kunnen halen?
waar kom jij vandaan dan ongeveer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leeg
Antwerpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan dan ongeveer?
oh nouquote:
Ja, dat moet wel lukken, ff een routeplanner bekijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh noudan kan je misschien ff pendelen tussen Nieuwegein Stadscentrum waar de OVploeg aankomt, en het slagveld zelf?
Utrechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil ook wel pendelen, maar de kans is dus dat ik als laatste aankom als ik verdwaal in Utrecht.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht
Er hoeft alleen maar van Hartje Nieuwegein naar Randje Nieuwegein gependeld te worden
Als jij dan in utrecht weet te verdwalen is het misschien inderdaad een beter plan als we HGT ff vragen
Nieuwegein heeft toch geen station?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Vanwaar in Nieuwegein had je willen vertrekken?
Station?
Nee, dat merkte ik ook netquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft toch geen station?
busstation Nieuwegein Stadscentrumquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, dat merkte ik ook net
Zegmaar vanwaar dan Flash.
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo, kappertje geweest.
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijk
Kek hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?
make that sneltramquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Skaai het volgende:
Flash, stel nou dat ik morgen met 't openbaar vervoer ga.
10 uur Utrecht Centraal, meetingpoint (grote blauwe treintijden bord) he?
En een buskaart voor de bus dus meenemen.
NIEUWEGEIN STADSCENTRUMquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
heb je geen straat Flash, want busstation centrum nieuwegein kent ie niet
Okidoki.quote:
Ok, mss handig als we foon nrs uitwissellen?quote:
Ik voeg je wel even toe op MSNquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ok, mss handig als we foon nrs uitwissellen?
Heb je een idee hoe laat je daar gaat zijn?
En jij zit bij mij in de autoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo, kappertje geweest.
Zou jij je ogen niet gewoon op de weg houden??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij zit bij mij in de auto![]()
![]()
Xilantof is bij deze verbannen naar de achterbank
Wantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou jij je ogen niet gewoon op de weg houden??
Ik moet je wel bekennen dat ik een paar pukkeltjes van mijn voorhoofd heb gesoept.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij zit bij mij in de auto![]()
![]()
Xilantof is bij deze verbannen naar de achterbank
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |