Dank voor de complimenten voor de beschrijvingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:51 schreef Vliegvrager het volgende:
poepoe, weer helemaal bijgelezen je kan ook geen dagje offline blijven hier
Heb woensdagavond even langs de locatie gereden. Ziet er prima uit. De routebeschrijving die Ronald per mail gestuurd heeft is prima, wie nu nog verdwaalt, is een.![]()
mede met dank aan werkzaamheden aan de Beatrixsluis: dat scheelt je weer een mogelijkheid om verkeerd te rijden. Een kleinigheidje: het bordje parkeerplaatsen staat links van de weg en niet rechts, de parkeerplaatsen zelf zijn dus wel rechts, onderaan de dijk.
Hadden we eigenlijk al een begintijd?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb geen baard.
Ik nog wel. Heb nog geen opdrachten gekregen van de dames hier in dit forum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb geen baard.
shave!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik nog wel. Heb nog geen opdrachten gekregen van de dames hier in dit forum.
Tevens durf ik ook niet.
Scheer je weg!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tevens durf ik ook niet.
OK. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
De_Warme_Bakker heeft zojuist per mail bevestigd dat hij inderdaad niet mee zal doen zondag.
plakjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb een stuk taart in de diepvries gegooid, hoop dat ie nog goed is zondag.Daar kunnen jullie allemaal een heel klein stukje van krijgen.
nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb een stuk taart in de diepvries gegooid, hoop dat ie nog goed is zondag.Daar kunnen jullie allemaal een heel klein stukje van krijgen.
Ja of hele kleine blokjes.quote:
Dankjewel!quote:
Ik hoorde het inderdaad dat ie waarschijnlijk niet mee zou gaan... wel jammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
De_Warme_Bakker heeft zojuist per mail bevestigd dat hij inderdaad niet mee zal doen zondag.
Het zal mij persoonlijk worst wezen of jij je scheert...ik hoef je niet te zoenen en je bent geen modelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tevens durf ik ook niet.
2 tegen 1 het wordt een pollquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk worst wezen of jij je scheert...ik hoef je niet te zoenen en je bent geen model![]()
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef pea4fun het volgende:
Waarom gooi ik altijd alles meteen weg. Ik zat te denken om wat accesoires mee te nemen. Picknickmand, weggegooid, zonnehoed, weggegooid, supersoaker, weggegooid
En dan pea natschieten vanaf een afstandjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..![]()
Nou het kan leuk zijn op de foto toch? Hebbie er 2? 2 modellen in gevecht lijkt me leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet ik mijn SUpersoaker meenemen dan?? Heb er nog ééntje liggen thuis..![]()
Niet richten op de fotografen met die camera's allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan pea natschieten vanaf een afstandje![]()
Nee maar ééntje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou het kan leuk zijn op de foto toch? Hebbie er 2? 2 modellen in gevecht lijkt me leuk![]()
Ik kreeg net een ingeving...in de tuinkast gekeken, daar ligt nog zoiets! Helemaal onder de spinnewebben, ik zal morgen ff kijken of er nog leven inzitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee maar ééntje...
OPROEPJE!!!!!
We moeten nog één Supersoaker erbij hebben!!!
Ja ik heb ze nogquote:
We zullen je eerst je camera ontfutselenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet richten op de fotografen met die camera's allemaal![]()
Die zit aan me vergroeid...weinig kans, en nee, dit is geen uitdagingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen je eerst je camera ontfutselen
Het is idd geen uitdagingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die zit aan me vergroeid...weinig kans, en nee, dit is geen uitdaging![]()
Oh ohquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is idd geen uitdagingRonaldV en ik pakken je op en Xil kan de camera dan wel pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |