De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van mijn twee eventuele meerijdkandidaten!
* Sub komt aanrijden over de A1 vanuit Enschede.
ja hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Robertje het volgende:
Ik heb nog een koelkassie die in een sigaretteding gaat. Meenemen voor onze analoogjes? Of voor het bier van Fles
wie niet hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oehMaar daar was ik OOK verliefd op
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis misschien nog een camera ophalen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De jongedame uit Leusden heeft een deukje in haar hoofd opgelopen (gisteravond gemeld) en komt niet.
De jongedame uit Veenendaal heb ik nog altijd niet gehoord. Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat ook zij niet meekomt, tenzij ze zich voor morgenavond nog even hier meldt.
jij plant wat te schaken voor de terugweg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou dan ziet het er naar uit dat de radio mij mag gaan vermaken onderweg... Wel op de heenreis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij plant wat te schaken voor de terugweg?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoelde is dat de radio mij vermaakt, zowel heen als terug, maar dat ik op de heenreis misschien een camera ga ophalen.
Oh, sorry! Volgens mij is mijn vorige post een beetje verkeerd begrepen! Ik bedoel natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]laat mij nou gewoon ff opzettelijk een quote misbruiken ja
![]()
![]()
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja trouwens: wie gaat er nou allemaal onder de blauwe borden op Utrecht CS staan zondagochtend?
Je doet het gewoon zo:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:53 schreef rustig het volgende:
[..]
Fles, misschien anders maar een apart meldtopic voor maken??
op deze manier gaan de blauwe-borden-meet-berichten steeds verloren
in de overige Lek (slow)chat. Denk wel dat er redelijk wat OV'ers zijn die
het prettig zouden vinden.
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je doet het gewoon zo:
[afbeelding] FOK! Utrecht CS Blauwe Borden Meeters
Hier melden AUB!Lijstje
kijk, gij voegt de daad bij het woord!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopic![]()
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja is wel handigZal je zien dat we straks alsnog met zn 2en zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar zietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Auticia nog steeds niet bezweken onder het insecten-macro-peloton?
moet ik eerst macro-er wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de eer de eerste macro-er te zijn die haar ziet
doe je toch alsof, zet haar op een bloemetje en klaarquote:
hee wacht, ik heb zo'n macro-voorzetlensje geërfd van *iemand*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
doe je toch alsof, zet haar op een bloemetje en klaar
Ja en een parapluquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef luap het volgende:
WEOPJ kun je me even een mail sturen... ik wil graag weten of je zondag nog mee wilt rijden! Ik heb ook al een mail gestuurd.
Sorry voor deze korte dienstmededeling, nu kunnen jullie weer verder gaan over supersoakers, mexicaanse hoeden en andere atributen. Goede ideeen overigens![]()
Oeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef luap het volgende:
WEOPJ
Hm ja natuurlijk. FOTmeets zijn altijd 1 grote orgiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Ergens hč, heeft dit topic stiekum een beetje een Ad & Don-schwung over zich. Amateurfotograaf, amateurmodellen, amateurlocatie, nou ja, de rest laat zich raden..
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Auticia en vdlubbe toch ook? ik zag eerder in het topic zoiets...
o jeequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:55 schreef Modus het volgende:
Ergens hč, heeft dit topic stiekum een beetje een Ad & Don-schwung over zich. Amateurfotograaf, amateurmodellen, amateurlocatie, nou ja, de rest laat zich raden..
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef pea4fun het volgende:
ow en een paar handdoeken...altijd handig
* pea4fun gaat kijken hoe groot haar kofferbak eigenlijk is
Nou, bij Pea in de kofferbak... hmmm kweenie hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Ow dat kan ook een leuke foto zijn jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zijn daarom de meeste modellen zo nerveus?.
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef Auticia het volgende:
Ik quote-te het verkeerde, zag ik. Mijn reaktie was op Modus.
* Auticia moe is.
De meet is toch pas zondag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hop naar bed dan. wel uitgerust op de meet komen hoor. alhoewel, als je je verstopt onder een sombrero maakt het niet uit![]()
ja paar modjes en ex modjes dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef Toeps het volgende:
"Lekmeet"
Klinkt wel alsof we de grootste geheimen van Fok! gaan onthullen hč?
Oh.
Gaan we dat ook.
Nevermind.
Whehehe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja paar modjes en ex modjes duslekfeest
en paar permbans
Melden bij de grote baas?! Wie zou dat dan moeten zijnquote:
alleen als iemand een agregaat heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
de modellen vormen gewoon een koortje ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
alleen als iemand een agregaat heeft.
die draagbare dingen heb ik al een tijdje niet meer
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Toeps het volgende:
Neemt er iemand een ceedee-spelert mee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
hey blauwequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
...........
![]()
maar beetje musica is idd niet verkeerd!![]()
het videootje heeft gewerktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef RonaldV het volgende:
Het is mijn dag niet. Eén van mijn modellen meldt net af wegens gezondheid (Sorry Xila!). Twee zijn twijfelachtig, en de 4e heb ik nog niet kunnen bereiken.
Ik ga maar een videootje pakken denk ik
fout gegoktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
In iedereens auto zit wel eentje gok ik!
werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Moet hoogstwaarschijnlijk werken![]()
maar probeer er nog onder uit te komen![]()
Zij gaat bovenop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:37 schreef Robertje het volgende:
Ja, goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laat je me op tijd weten hoe en wat?
Want stel dat het niet gaat lukken, dan ga ik morgen om 10 uur naar Utrecht Centraal, dan probeer ik met de rest van de bende met het openbaar vervoer mee te reizen.
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, goed planMeld je je dan ook nog even in dat topic?
Hoe gaat het trouwens verder vanaf Nieuwegein stadscentrum? Zijn er een paar auto's die ons op kunnen halen?
waar kom jij vandaan dan ongeveer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik wel wel mensen oppikken, mij auto is ook nog helemaal leeg
Antwerpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan dan ongeveer?
oh nouquote:
Ja, dat moet wel lukken, ff een routeplanner bekijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh noudan kan je misschien ff pendelen tussen Nieuwegein Stadscentrum waar de OVploeg aankomt, en het slagveld zelf?
Utrechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil ook wel pendelen, maar de kans is dus dat ik als laatste aankom als ik verdwaal in Utrecht.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht
Er hoeft alleen maar van Hartje Nieuwegein naar Randje Nieuwegein gependeld te worden
Als jij dan in utrecht weet te verdwalen is het misschien inderdaad een beter plan als we HGT ff vragen
Nieuwegein heeft toch geen station?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Vanwaar in Nieuwegein had je willen vertrekken?
Station?
Nee, dat merkte ik ook netquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft toch geen station?
busstation Nieuwegein Stadscentrumquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, dat merkte ik ook net
Zegmaar vanwaar dan Flash.
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo, kappertje geweest.
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik vind die bovenste erg gaaf eigenlijk
Kek hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hip hč, die knijpers op mijn kop?
make that sneltramquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Skaai het volgende:
Flash, stel nou dat ik morgen met 't openbaar vervoer ga.
10 uur Utrecht Centraal, meetingpoint (grote blauwe treintijden bord) he?
En een buskaart voor de bus dus meenemen.
NIEUWEGEIN STADSCENTRUMquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
heb je geen straat Flash, want busstation centrum nieuwegein kent ie niet
Okidoki.quote:
Ok, mss handig als we foon nrs uitwissellen?quote:
Ik voeg je wel even toe op MSNquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ok, mss handig als we foon nrs uitwissellen?
Heb je een idee hoe laat je daar gaat zijn?
En jij zit bij mij in de autoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zooo, kappertje geweest.
Zou jij je ogen niet gewoon op de weg houden??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij zit bij mij in de auto![]()
![]()
Xilantof is bij deze verbannen naar de achterbank
Wantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou jij je ogen niet gewoon op de weg houden??
Ik moet je wel bekennen dat ik een paar pukkeltjes van mijn voorhoofd heb gesoept.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij zit bij mij in de auto![]()
![]()
Xilantof is bij deze verbannen naar de achterbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |